БЕНЗИН (пълна инжекция) или ДИЗЕЛ (коман реал)
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 18 фев 2006, 19:11
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 DISEL
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
БЕНЗИН (пълна инжекция) или ДИЗЕЛ (коман реал)
Колеги, нека разчепкаме и тази тема.
За и против.
Колко горят, колко струват, поддръжка и т.н.
БЕНЗИН - FI
- цената на бензина и дизела почти се изравни;
ДИЗЕЛ - CR
- дизелите като цяло са по скъпи от бензиновите;
- само едната дюза-помпа струвала около 600 лв;
- помпата за гориво в зависимост от модела от 1200 до 4000 лв;
За и против.
Колко горят, колко струват, поддръжка и т.н.
БЕНЗИН - FI
- цената на бензина и дизела почти се изравни;
ДИЗЕЛ - CR
- дизелите като цяло са по скъпи от бензиновите;
- само едната дюза-помпа струвала около 600 лв;
- помпата за гориво в зависимост от модела от 1200 до 4000 лв;
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Първо ако сравняваме по първия показател Разхода. Дизеловия двигател има по нисък разход от Бензиновия поради по пълното изгаряне на горивото в горивната камера.От там идва и по високия КПД на дизеловите двигатели.
По отношение на поддръжката ще цитирам изречение от книгата за техническо обслужване на Форд Ескорт/Орион издателство на AutoPoint "Горивната система в дизеловите двигатели е безотказна при условие , че се използва чисто гориво, а техническото обслужване се извършва своевременно". Според мен това важи и за Бензиновите двигатели.
А пак за дизела да кажа , че във форума имаше една тема мисля че беше "За дизела и нафтата" или нещо такова в която колегата много добре описва само дизеловите агрегати.
По отношение на поддръжката ще цитирам изречение от книгата за техническо обслужване на Форд Ескорт/Орион издателство на AutoPoint "Горивната система в дизеловите двигатели е безотказна при условие , че се използва чисто гориво, а техническото обслужване се извършва своевременно". Според мен това важи и за Бензиновите двигатели.
А пак за дизела да кажа , че във форума имаше една тема мисля че беше "За дизела и нафтата" или нещо такова в която колегата много добре описва само дизеловите агрегати.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 18 фев 2006, 19:11
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 DISEL
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
FI или CR
Колега Георгиев,
Това за дизела го четох и е много професионално и полезно.
Като гледам обаче и следващата ми кола ще е втора ръка.
Затова искам да предизвикам тази дискусия. Като ще е втора ръка,
то поне да е с едно ниво по нагоре.
Ако се споделят предимствата и недостатъците и на двете възможности от колеги запознати с проблемите им, човек ще си направи по добре сметката, коя е по малката беля, при кой избор ще се набута по малко, при втора ръка на:
- бензин - пълна инжекция или
- дизел - коман реал.
Благодаря.
Това за дизела го четох и е много професионално и полезно.
Като гледам обаче и следващата ми кола ще е втора ръка.
Затова искам да предизвикам тази дискусия. Като ще е втора ръка,
то поне да е с едно ниво по нагоре.
Ако се споделят предимствата и недостатъците и на двете възможности от колеги запознати с проблемите им, човек ще си направи по добре сметката, коя е по малката беля, при кой избор ще се набута по малко, при втора ръка на:
- бензин - пълна инжекция или
- дизел - коман реал.
Благодаря.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Абе и при двата случая си е набиване яката работа, се пак новото си е ново откъм каско, части и туй оноуй, но пък при избор на по нови като ЕГН коли, факторът късмет (както по-горе споменаха) става все по малък. Те са така да се каже иНтелигиентни и просто ти трябва качествена диагностика, не при некой квартален "майстор" и ще си покаже сичко...
Комън рейл според мен е по добрия вариант, защото от разликата в разхода, а от там и в цената на километър, си избива парите доста по бързо, и един евентуален ремонт на 100 000 от 1000лв няма да идва толкова нанагорно.... въобще не слушай некои майстори че новите коли били чупливи, нема такова нещо...
Комън рейл според мен е по добрия вариант, защото от разликата в разхода, а от там и в цената на километър, си избива парите доста по бързо, и един евентуален ремонт на 100 000 от 1000лв няма да идва толкова нанагорно.... въобще не слушай некои майстори че новите коли били чупливи, нема такова нещо...
Love sucks......true love swallows!
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
е тук доста важно е колко се кра тази кола и за какво.
въпреки по-скъпата си поддръжка(а тя не е и толкова по-скъпа) комънрейла е за спестяване на пари. много малко горят тия машинки,а както и повечето са със турбинки и си вървят прилично. /дюза помпа е технология на VW. не е комънрейл/
ама безина си е истинско гориво
въпреки по-скъпата си поддръжка(а тя не е и толкова по-скъпа) комънрейла е за спестяване на пари. много малко горят тия машинки,а както и повечето са със турбинки и си вървят прилично. /дюза помпа е технология на VW. не е комънрейл/
ама безина си е истинско гориво

"It's a triumph of handling over power!"


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта