Да се похваля с новата придобивка.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да се похваля с новата придобивка.
Колеги, вече мога да се похваля с новата Сиера. Снощи си я докарах и направо нямам думи, туй нещо върви като лудо. Чак сега разбирам каква е разликата между 1.8 карбуратор и 2.0 инжекция, просто няма база за сравнение. Климатика също е перфектен, единствено бордовия компютър ми дава грешка в светлината за водата на чистачките, ама ще го оправя. Пропуснах ли да кажа че версия е Ghia, и като за капак имам и сини светлини по чистачките, над страничните мигачи + 6 колони Сони.
Снимки след като взема на баща ми апарата, щото с тоя моя телефон нищо не може да излезе

Снимки след като взема на баща ми апарата, щото с тоя моя телефон нищо не може да излезе

- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Айде честито, и лека и безаварийна. Чак леко ти завиждам, че вече се лангъркаш в нова кола. Аз съм още на фазата проучване
.

HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Честито и безавариино каране!!!
Провери на табелата пред двигателя, ако на деференциала има осмица, значи си с блокиращ диференциал. Това означава, че при рязко потегляне се въртят и двете задни гуми (ако е със задно предаване). Това много ще ти помага през зимата, а и на сухо потегля много по-добре и ускорява по-бързо от предното предаване. С този двигател при 140, ако натиснеш рязко гастта ще видиш как те залепя за седалката и стрелката неусетно стига до 200км/ч.
Още веднъж честито и леко с тези 125 коня.
Провери на табелата пред двигателя, ако на деференциала има осмица, значи си с блокиращ диференциал. Това означава, че при рязко потегляне се въртят и двете задни гуми (ако е със задно предаване). Това много ще ти помага през зимата, а и на сухо потегля много по-добре и ускорява по-бързо от предното предаване. С този двигател при 140, ако натиснеш рязко гастта ще видиш как те залепя за седалката и стрелката неусетно стига до 200км/ч.
Още веднъж честито и леко с тези 125 коня.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мерси много на всички
Не е от чужбина, просто беше на другия край на страната, човека беше първи собственик в България, преди 2 години е внесена. И аз най-вече заради климатика и кончетата я взех, защото доста са рядко с клима. Ще проверя деференциала дали има осмица. За съжаление има АГУ, но поне е италианско и не е слагано тук. Доста ме наплашиха с тая газ, че се запушвали дюзите, но аз по принцип карам на газ в много редки случаи и не вярвам да е толкова опасно. Утре отивам да сменя маслото и филтрите и ще я наглася за следващата среща на клуба 


- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днеска бяхме на доктор в МП със Сиерката. Направиха ми едни тестове и ми връчиха резултатите. Лошата новина /винаги има естествено/, луфт в кормилната рейка и единия носач е заминал. Добрата новина е че двигателя и останалите системи са в идеално състояние. Амортисьорите също са изправни, най се страхувах от тях, тъкмо на другата ги смених и сега ако трябваше и на тази направо незнам...
Сложих и 10W40 полусинтетика + филтри и ми връчиха сметката 176 лв. и 20 ст. Стана ми весело за пореден път.
П.С. Имам едно върпосче за климатика, каква е разликата в степените вътрешен или външен въздух? Кога с коя трябва да се кара и трябва ли задължително да го пускам от време на време за профилактика?

П.С. Имам едно върпосче за климатика, каква е разликата в степените вътрешен или външен въздух? Кога с коя трябва да се кара и трябва ли задължително да го пускам от време на време за профилактика?
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да особено през зимата пускай го поне веднъж седмично за малко така ме посъветваха в един сервиз за климатици
А за вътрешен и външен кръг работата е такава че като пуснеш вътрешния кръг по бързо истива или се стопля въздуха в купето но пък през зимата се запотяват стъклата затова е добре да ползваш свеш въздух (външен) това го знам от мойте японски тупаници които карах в началото сички имаха клапа вънка вътре ектра измишльотина

А за вътрешен и външен кръг работата е такава че като пуснеш вътрешния кръг по бързо истива или се стопля въздуха в купето но пък през зимата се запотяват стъклата затова е добре да ползваш свеш въздух (външен) това го знам от мойте японски тупаници които карах в началото сички имаха клапа вънка вътре ектра измишльотина

Купи си Форд и бъди щаслив
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта