Connect with your social network account
Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
-
snaiperisto
- потребител

- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
-
Status:
Извън линия
Мнение
от snaiperisto » 01 окт 2006, 02:21
...взел съм една за проба...та общо взето проблема е че болта от ауди е по голям и не влиза в дупките на джантата.
Та въпроса ми е : фордовите болтове по тънки ли са от тия на аудито?
Питам щото ме мързи да свалям болт от Фордо , ма ако не ми отговорите утре ще го направя.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 01 окт 2006, 13:05
Форда е на шпилки

А за размера... трябва да е стандартен. До колкото си спомням, централния отвор е различен и май, трябваше да се разпробият малко джантите....

-
snaiperisto
- потребител

- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
-
Status:
Извън линия
Мнение
от snaiperisto » 01 окт 2006, 13:31
верно е със шпилки , е са проверих и шпилките изглеждат по тънки от болтовете на Аудито , та джантите са си баш за Фордо...ама нема да стане таа работа.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
Svetlix
- потребител

- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Svetlix » 01 окт 2006, 15:01
cossy, различни са централните отвори наистина. Форделата е с по-голям централен отвор на на Аудито

-
Tuz
- потребител

- Мнения: 70
- Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Мондео 2004
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Tuz » 02 окт 2006, 14:49
Ако не пасне плътно на централния отвор почва да бие като небалансирана...за форд стават от мазда...
Карай бавно, Стигни жив и здарав
-
Паци
- потребител

- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Паци » 02 окт 2006, 16:36
Че нали болтовете в случая гайки са конусни и като ги стегнеш къде ще ходи ?
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 02 окт 2006, 18:23
Ще ходи ама като се държи само на 4 шпилки и паднеш у дупка... жална ти майка

-
Паци
- потребител

- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Паци » 02 окт 2006, 18:48
ХМ, до сега не бях отдавал значение на централния отвор но това ме накара да се замисля. Като си свалям следващия път гума ще видя да огледам да помисля.
-
Dundee
- потребител

- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Dundee » 02 окт 2006, 21:11
Огледай как има един кръгъл ръб, който влиза плътно в централния отвор и поддържа джантата да не ходи нагоре-надолу или настрани. Гайките, общо взето, я държат да не излезе навън.
-
Svetlix
- потребител

- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Svetlix » 02 окт 2006, 22:12
Паци написа:ХМ, до сега не бях отдавал значение на централния отвор но това ме накара да се замисля. Като си свалям следващия път гума ще видя да огледам да помисля.
Ако джантата е с по-голям централен отвор от колкото в твоя по принцип се слагат нещо като шайби за да си паснат

Моите джанти имат такива. Обаче ако централния отвор на джантата е по-малък ... кофти
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 02 окт 2006, 22:39
Ako e по-малък, джантата се разпробива

Ако е по-голям се слгат втулки

-
Паци
- потребител

- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Паци » 03 окт 2006, 05:29
cossy написа:Ако е по-голям се слгат втулки

Не му ли викат "фланци"?
А според писанията тук си е логично за по големия отвор. Няма какво да умувам като сваля джантата и да гледам

Предна лява даже с малко тупаници излезе оня ден

-
Brock
- потребител

- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Brock » 03 окт 2006, 09:28
Паци написа:cossy написа:Ако е по-голям се слгат втулки

Не му ли викат "фланци"?
А според писанията тук си е логично за по големия отвор. Няма какво да умувам като сваля джантата и да гледам

Предна лява даже с малко тупаници излезе оня ден

Фланците са друго нещо - те се слагат между джантата и барабана/диска, за да разширят ходовата част а втулките са за да се коригира централния отвор на джантата.

-
Svetlix
- потребител

- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Svetlix » 03 окт 2006, 13:26
Абе общо-взето се разбрахме горе долу за какво си говорим

-
chains
- потребител

- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chains » 03 окт 2006, 19:54
Ей централния отвор е много важен - ако отвора на джантата е с по-голям диаметър то тежестта на колата лежи изцяло на шпилките, а не където трябва и колата започва да върви все едно по пътя са посипани малки камъчета /пробвано е/!
-
gmivanko
- потребител

- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от gmivanko » 03 окт 2006, 22:17
Наистина централния отвор е много важен

Напримерно ако сложиш джанти от Пежо... все едно ще си с фланци, защото на пежата джантите са много по изпъкнали (около 1-3с.м.) т..е "офсета" им е по-малък. На форда е около 40-45мм. а на пежо е 10-20мм., което означава че има поне 2см. разлика, а сигурността е много-по добра от колкото да сложиш фланци

. Само си правиш по едни втулки за централния отвор и колата спи.
-
snaiperisto
- потребител

- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
-
Status:
Извън линия
Мнение
от snaiperisto » 04 окт 2006, 23:49
Мдааа , купих джантите , ма те са фордови и дупките са за фордовите шпилки , разпробих ги , купих две зимни гуми за скромната цифра от 280 лв. и тръгнах да ги монтирам на Аудито , да ама болтовете се оказаха къси , та сега ше купувам по дълги...лошото е че тия дето ги продават по магазините са от "кашкавал"...
Е , естествено централния отвор е бая по голям , а нямам втулки...
... приключения......
...дрън-дрън...мноо важно...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта