MOTO-ПФОЕ се изложиха

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

MOTO-ПФОЕ се изложиха

Мнение от kurshuma » 19 окт 2006, 15:00

:cry: :cry: Ето и защо
Един много близък приятел си купи чисто нов фокус много хубав дизелов с клима викам му я отвори капака да му видя сърчицето на тая машина и той го отвори и аз го видях красавец да ама само за мен викам няма ли капак отгоре от тези пластмасовите той ми вика не така си е продават го отделно 150 кинта СРАМОТА развалят цялата визия на мотора направо си е грозен в сравнение с другите мотори от неговата година :shock:

П.П. Това си е подигравка и разваляне на имиджът на нашата любима марка :evil:
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 19 окт 2006, 15:07

сигурно ги свалят като им дойдат колите в магазина и после който иска
150лв *00935*

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 19 окт 2006, 15:09

MOTO-ПФОЕ се изложиха
Ти па откри Америка......

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 19 окт 2006, 15:11

А много народ ще си купят все пак всеки като те види с нова кола и веднага вика дай да му видиме мотора де и той кво ГРОЗЕН не вярвам да идват без капаци не пиша правилно на английски иначе щях да питам швабите дали така идва :shock: :?
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 19 окт 2006, 15:14

Ясно-о-о! Значи ще си карам Скорпиона още 10-15 години и после направо в раздела "Ретро".

А аз глупака си мислех да си взема едно Фокусче ST за 35 000 евро след нова година с повечко екстри, че няма да има ДДС, но при това положение няма да стане. Те като немогат едни елементарни работи да свършат като хората (последния пример от Хасково) как да ги оставя да ми настроят навигационната система. Те едва ли различават кое е GPS антената, а камоли да ми кажат дали е дву или три бандова.

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от krava_i_pile » 19 окт 2006, 16:04

Палячовци! Никога няма да стъпя при тях. Пак Форд ще ми е другата кола, но виждам смисъл от тях. Уважението и респекта към марката не го свързвайте с местния търгаш
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
andy_a
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от andy_a » 19 окт 2006, 16:31

Колеги, какво се учудвате? Това сигурно няма нищо общо с МП, а си е политика на Форд за Източна Европа. В Германия същите модели са с 20-30% по-скъпи, как мислите се постига тази цена? Един капак по-малко - тук 150лв., щит отдолу - още 150лв., барабанни спирачки отзад вместо дискови - още няколко стотин лева, 2 Airbag вместо 4 и т.н. Така се постига ниската цена и не мисля, че МП имат пряка вина за това. От предишния модел Фокус масово се внасяха модели без ABS (?!) например. От друга страна не можем да очакваме да ни продават коли с оборудване като на Запад и да искаме атрактивни цени. В нашата държава нивото на поддръжка и отношение към колите е доста средновековно, така че колкото по-малко глезотии има, толкова по-добре. Тези капаци по двигателите и без друго са само за красота, най-много първия полуграмотен квартален майстор да го счупи при опит за сваляне...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 19 окт 2006, 17:16

Освен това много бързо започват да тракат супер изнервящо - баща ми кара А6 2.5 тди /служебна/ - и на ниски обороти така вибрира този капак, че направо може да ти разбие нервната система докато киснеш из софийските задръствания - в началото не знаеше какво е и се беше нещо притеснил та ходи по сервизи докато съвсем длучайно не разбрахме като си подпрях ръката на него - можете ли да познаете колко бързо беше демонтиран този дразнител.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 19 окт 2006, 19:04

chains написа:Освен това много бързо започват да тракат супер изнервящо - баща ми кара А6 2.5 тди /служебна/ - и на ниски обороти така вибрира този капак, че направо може да ти разбие нервната система докато киснеш из софийските задръствания - в началото не знаеше какво е и се беше нещо притеснил та ходи по сервизи докато съвсем длучайно не разбрахме като си подпрях ръката на него - можете ли да познаете колко бързо беше демонтиран този дразнител.
С това какво трябва да се разбере?
Защо ни е капак, като трака, защо ни са врати, като и те тракат, защо са ни гуми, като се пукат...въобще що ни е кола, като можем да си ходим и пеша......
Става въпрос за принцип!
Не сме били платежоспособни (е друго е колко БМВ и Мерцедес се пада на глава от населението :wink: ) правели ги по-евтинко...дрън-дрън. Ама французите се усетиха овреме и...вече предлагат евтинки ..като при това освен капаци си имат фабрично и решетка под двигателя...

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 20 окт 2006, 01:43

И аз не мисля че МП го правят нарочно, всъщност както казаха колегите, те просто доставят най-евтините вариянти тука. Това си е проблем не само за колите но и за всичко останало в БГ, всеки да има лъскави играчки на достъпна цена. Това е определено нещо с което аз не съм съгласен, намаляват качеството за сметка на цената, но си е пазарната политика. То не случайно има и модели които се произвеждат "специално" за източния пазар тук.

nikolovvd, карай си Скорпиона колега и се радвай, със сигурност е много по-добър от 80% от новите коли...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 окт 2006, 16:36

Rick написа:
nikolovvd, карай си Скорпиона колега и се радвай, със сигурност е много по-добър от 80% от новите коли...

Е то не само отфордовете ами и от всичките!
Хората доста негативно са настроени срещу тази марка и то главно от някакви слухове.. ТОва много ме дразни.ФОрдовета са по-финна кола.ИСкат ХУбави консумативи , кадърни монтьори и оригинални части!В БЪлгария няма нито едно от трите освен може би консумативите.. Ама и на тях им нямам доверие!

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 20 окт 2006, 17:37

Eми хубаво фина кола, ама и возия нямат... интериора не е на много високо ниво. Не знам, не трябва да сме на принципа чуждата патка гъска, ама напоследък се накарах на коли, има си хубави има си и калпави. Не е коректно да сравняваме форд с по висок клас коли. Между фокус и астра вероятно бих избрах фокуса, ама това за хубави консумативи части и монтьори е несериозно. Като искате добри монтьори, отидете в Мото Пфое. Като искате за без пари ходете в кварталния сервиз и после що ми обърнаха колелата на вала В БГ винаги е имало нещо сбъркано, и това са хората. Не можеш да си купиш световнонеизвестна марка консуматив и да очакваш чудо. Прекалено много вярваме на хората. Като продавача каже аууу страшна част и всички вярват и даже убеждават и другите. Затова понякога просто скъпото си е скъпо с причина. Не можеш да сложиш тампон за 1.50 и да очакваш да мине 10000км. и после излъгаха ме. Знам че има контрааргументи на това което изложих, но замислете се малко и вижте защо амортисьори като sachs u monroe струват парите си.

Sorry za offtopica. Ама пак дайте да не изкарваме Форд най добрата кола. :) Всеки си има причина да си кара машината.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 20 окт 2006, 20:23

Kocko, съгласен съм с почти всичко което написа. Освен за возията и салона, незнам на Ориона как е, но на Сиерата има много добра возия, а в салона и на най-базовия модел има повече работи в сравнение с конкурентните марки. :lol: Имам един познат който имаше Орион 1991, взе си го като нов от Германия и след като му врътна 250 К и го даде на брат си. След туй си купи БМВ 3 с тунинг и 192 к.с. и винаги споменава за хубавата возия на Форда която му липсва при БМВ-то. От тука следва че или БМВ е с ужасна возия или че има значение кой как си подържа колата. Ние като си вземем 20 годишна кола и веднага почваме да критикуваме че нещо скърцало, а факта че горката кола е минала през 1000 дупки преди това и е била потрошавана многократно...
За всичко останало съм съгласен, много си прав че скъпото си е скъпо с причина. Тва 2 за левче е мит и го има само тука. Българина още живее с кривата идея че може да надхитри останалите и че ще открия топлата вода, личи си по всичко що е пипано и оправяно от БГ майстори. Е затова Форда не е подходяща кола, за хора с подобно мислене. Тяхната идея за хубава кола е маслото по книжка да се сменя на 10 000 км, а те да го сменят на 20 000 и да са горди каква невероятна кола имат щото нищо не й било станало.

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 20 окт 2006, 21:59

Проблема не е във "ФОРД" ав Мото /БГ/ Пфое,ако тая хватка я приложат на запад от Скопие ще ги отсвирят здраво то е като с електро разпределителните дружества, ел.енергия за фирма 200лв. за месец за следващия 100%авансова вноска и става 200лв. ел.енергия и 200лв.авансова вноска хоппппппппп 400лв. за ток за месеца и на мойте задгранични партньри по-смъртно неможах да им обесня тая ценова политика ЛОГИЧНО, а Вие ми искате капак айде моля...!

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 21 окт 2006, 00:25

Тяхната идея за хубава кола е маслото по книжка да се сменя на 10 000 км, а те да го сменят на 20 000 и да са горди каква невероятна кола имат щото нищо не й било станало.
Aхахах, това ми харесва :). Сиерите имат приятна возия, но интериора не е мой стил. Иначе на Ескорт/Ориона возията е малко по-различна. Отзад не са с носачи и возията е коренно различна от конкурентна Вектра/Астра примерно (знам че Вектра и Астра не са един клас, докато Орион Ескорт са). Затова возията на тези колици е доста по-приятна и доста по-стабилна.

Колкото до кой как поддържа. Кой както може, но насилствена гавра с колите вече си е цървулщина. Днес карах поне 100км с някъв луд ВТ регистрация Вектра с един фар, един стоп и без габарит отзад. Ами.. тоя си просеше за брадва зад врата. А и караше доста бързо, имайки предвид че нищо не му работи.

А БМВ... имам противоречиви впечатления: карал съм 2, които бяха доста приятни за шофиране (не говорим коя как ускорявала или коя колко коня била, ако е 90+ е идеална) Много приятно плавно каране, много приятен тих интериор. Останалите които съм виждал са "тунинговани" гробници, в които дори не си струва да се качваш. Колкото до Ауди и Мерц, на доста по-голям процент приятни коли съм попадал.

А за милионите дупки, през които са минали колиците... с това абсолютно всички са запознати и предполагам съгласни.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 окт 2006, 00:42

Kocko, Вектрите много бягат ще знаеш. Но едва ли знаеш защо.
...........................
ЗАЩОТО ГИ ГОНИ РЪЖДАТА!

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 22 окт 2006, 01:20

Градски... шшшшт. Тихо да чуеш само как... гние ламарината :lol:
Изображение Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 22 окт 2006, 11:14

Kocko написа:Eми хубаво фина кола, ама и возия нямат... интериора не е на много високо ниво. Не знам, не трябва да сме на принципа чуждата патка гъска, ама напоследък се накарах на коли, има си хубави има си и калпави. Не е коректно да сравняваме форд с по висок клас коли. Между фокус и астра вероятно бих избрах фокуса, ама това за хубави консумативи части и монтьори е несериозно. Като искате добри монтьори, отидете в Мото Пфое. Като искате за без пари ходете в кварталния сервиз и после що ми обърнаха колелата на вала В БГ винаги е имало нещо сбъркано, и това са хората. Не можеш да си купиш световнонеизвестна марка консуматив и да очакваш чудо. Прекалено много вярваме на хората. Като продавача каже аууу страшна част и всички вярват и даже убеждават и другите. Затова понякога просто скъпото си е скъпо с причина. Не можеш да сложиш тампон за 1.50 и да очакваш да мине 10000км. и после излъгаха ме. Знам че има контрааргументи на това което изложих, но замислете се малко и вижте защо амортисьори като sachs u monroe струват парите си.

Sorry za offtopica. Ама пак дайте да не изкарваме Форд най добрата кола. :) Всеки си има причина да си кара машината.
Ти пък! Къде го чукаш, къде се пука.... Темата е съвсем друга! И не е кой е по-по-най!
Ама това за хората ме хвърли в тъча!

П.П. Моля модератора да позачисти или поне да раздели темата!

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта