"нови" гуми в практикер
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
"нови" гуми в практикер
и това доживях да видя: примоция на "леко рециклирани гуми" в голям магазин!
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
тука се самоцитирамMondeo18TDI96 написа: ...
Доколкото си спомням в Полша в 1-та година след ЕС-то - са внесли повече от 1млн автомобила на ср. цена 500евро ... Най-много протестирали производителите на гуми (явно има полски такива) щото никой дето си е купил кола за 500евро нямало да даде 200-300 евро за нови гуми (търсели се само 2-ра употреба )
...

- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Аз па не видях някъде да пише "леко рециклирани" , а регенерата си е доста добра алтернатива...едно време имаше един боклук на име Поли Пантев , та той беше собственик на завод (около София) за регенерат на име Silverwing , те тия гуми бяха страшни , няма кривене , няма търкане...карал съм такива 2 зими и едно лято (бяха зимни) като такси и ги продадох в перфектен вид за перфектни пари.
Предполагам знаете че сегашните регенерати не са като едно време...когато им лепяха само протектор (граифер).
Предполагам знаете че сегашните регенерати не са като едно време...когато им лепяха само протектор (граифер).
...дрън-дрън...мноо важно...
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Съгласен съм със snaiperisto, че гумите регенерат не са само грайфер. От 3 зими карам само с регенерат и не съм имал проблем. Предпочитам да намеря читави втора употреба за малко пари и да се "шлифовам" в карането на сняг, отколкото да взема някакви евтини чисто нови предни зимни гуми, както правят повечето шофьори на коли втора употреба (и не само). Компромиси с поведението на пътя не трябва да има. Но обикновено "на око" уцелвам много добри зимни гуми от няколко години насам.
mtel11: Не си прав, аз карам доста по-бързо от това по магистралата (колкото може, понеже гори едно и също на газ) и не съм съсипал гумите си, втора употреба Debica, виж регенерати имах едни жестоки швейцарски, като си отида в Ямбол другата седмица, ще ти кажа марката каква е, ако те интересува! Колкото гумаджии съм питал са казали "жестоки гуми". В мазето ми седят сега! В момента понеже са тебеширени (баща ми не сложил летните и карал цяло лято, докато ме нямаше в БГ), ги карам само летни. Тези гуми държат много по-добре през топлия сезон от чисто новите Lassa, които бях купил преди време, високоскоростни летни. Единствения недостатък е че оставят черни следи в завоите, които взимам бързо (пътя Ямбол-Грудово-Бургас). Пътят не е в чудесно състояние и затова го карам лятото към морето с тези гуми. Много шофьори го избягват, заради състоянието. Като знаеш дупките мисля че един зимен регенерат ти осигурява перфектно сцепление дори и при високите температури на нагретия лятото асфалт.
Обаче зимата си е зима. Грайфера е решаващ. И тежестта на мотора в/у предницата също. Затова и Орион-а не е толкова проходим, колкото Фиеста примерно! Просто е дълъг и тежестта се разпределя по-равномерно м/у преден и заден мост. Но ако трябва да се преминава заледен участък с нагорнище и завои (планински път-необезопасен), гумите се изпускат до 1атм и надолу, и с много газ и каране с вратите в завоите всичко се постига. Сърце обаче трябва за тази работа, никакво пиене и сериозна концентрация. (Пример за такива участъци: сливенската Карандила и ямболските Бакаджишки възвишения);
mtel11: Не си прав, аз карам доста по-бързо от това по магистралата (колкото може, понеже гори едно и също на газ) и не съм съсипал гумите си, втора употреба Debica, виж регенерати имах едни жестоки швейцарски, като си отида в Ямбол другата седмица, ще ти кажа марката каква е, ако те интересува! Колкото гумаджии съм питал са казали "жестоки гуми". В мазето ми седят сега! В момента понеже са тебеширени (баща ми не сложил летните и карал цяло лято, докато ме нямаше в БГ), ги карам само летни. Тези гуми държат много по-добре през топлия сезон от чисто новите Lassa, които бях купил преди време, високоскоростни летни. Единствения недостатък е че оставят черни следи в завоите, които взимам бързо (пътя Ямбол-Грудово-Бургас). Пътят не е в чудесно състояние и затова го карам лятото към морето с тези гуми. Много шофьори го избягват, заради състоянието. Като знаеш дупките мисля че един зимен регенерат ти осигурява перфектно сцепление дори и при високите температури на нагретия лятото асфалт.
Обаче зимата си е зима. Грайфера е решаващ. И тежестта на мотора в/у предницата също. Затова и Орион-а не е толкова проходим, колкото Фиеста примерно! Просто е дълъг и тежестта се разпределя по-равномерно м/у преден и заден мост. Но ако трябва да се преминава заледен участък с нагорнище и завои (планински път-необезопасен), гумите се изпускат до 1атм и надолу, и с много газ и каране с вратите в завоите всичко се постига. Сърце обаче трябва за тази работа, никакво пиене и сериозна концентрация. (Пример за такива участъци: сливенската Карандила и ямболските Бакаджишки възвишения);


- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
то като идея не е лошо това за регенерата, но пък знам че те са и по-тежки и не е много хубаво това(защо точно не знам но всеки така казва). Аз имам един човек(аз съм от Лом между другото) и той се занимава с докарване на 2-ра употреба гуми, но докарва само читави. Изобщо не знам как се докопва до тях, а и той не казва, обаче сега си взех от него невероятни mishelin alpin. Ако искате ще ви ги снимам за да не съм голословен, но според мен си е по-оферта така. А и единият ми регенерат тежи колкото 2-те мишелинки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта