Проблем със семеринг на VOLVO 850 2000/20V
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем със семеринг на VOLVO 850 2000/20V
Пускам темата тук защото не е обвързана с марката на която сме фенове но в нашия форум има хора с доста големи познания по ДВГ
Сега да се върнем към проблема ми
Купихме за един от нашите шофьори VOLVO 850 2000куб/ 20V НО се появи следния проблем на всеки 100-300км му изпада семеринга на коляновия вал 1-вия път сменихме само семеринга защото мислехме че не е сложен както трябва и затова е изпаднал 2-ия път сменихме семеринга и подбихме леглото за да го стесним и евентуално да избегнем последващо изпадане 3-ия път раширихме леглодо за да сложим по голям семеринг със същия вътрешен диаметър и го залепихме поставихме го и след 300км приблизително пак изпадна вече незнаем какво да правим даите някакъв съвет за да не изпада вече пустия семеринг че вече това гумено малко нещо ми струва към 350лв без маслото което съм сипвал
БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ КОИТО ЩЕ СЕ ОТЗОВАТ НА МОЯ ЗОВ ЗА ПОМОЩ
Сега да се върнем към проблема ми

Купихме за един от нашите шофьори VOLVO 850 2000куб/ 20V НО се появи следния проблем на всеки 100-300км му изпада семеринга на коляновия вал 1-вия път сменихме само семеринга защото мислехме че не е сложен както трябва и затова е изпаднал 2-ия път сменихме семеринга и подбихме леглото за да го стесним и евентуално да избегнем последващо изпадане 3-ия път раширихме леглодо за да сложим по голям семеринг със същия вътрешен диаметър и го залепихме поставихме го и след 300км приблизително пак изпадна вече незнаем какво да правим даите някакъв съвет за да не изпада вече пустия семеринг че вече това гумено малко нещо ми струва към 350лв без маслото което съм сипвал
БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ КОИТО ЩЕ СЕ ОТЗОВАТ НА МОЯ ЗОВ ЗА ПОМОЩ

Купи си Форд и бъди щаслив
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мдам - и аз си мисля, че може да има някакво запушване на маслените магистрали и да вдига прекалено високо налягане.buhap написа:Да не му е високо налягането в двигателя, да вдига щеката на маслото при форсирване ..... само предположение
Най-добре е да премерите колко атмосфери вдига и колко са фабричните. Прави се като на местото на масления датчик се завива манометър, но това го знаят по сервизите.

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Опа, я провери да не амортизирани лагерите на коляновия вал и той да е получил луфт и да се тресе леко - един приятел с 300д МБ имаше този проблем и докато се разбере остана без двг /измина 50 км. без масло/ - ако са лагерчетата проблема е решим /не е евтино, но не е проблем/! /Ако колата е от Италия ......../
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мерси за съветите
варянт 1 налягане в маслото да предпложим че са запушени маслопроводите към главата горе от капачката нямаше да има газове но от пръчката за маслото щеше да излита направо а всичко и там е наред
вариант 2 аксиален луфт на коляновия вал възможно е но ме съмнява защото лагерите не се чуват чувал съм как тропат сутрин на студен мотор и този шум тук го няма
малкия семеринг му изпада
варянт 1 налягане в маслото да предпложим че са запушени маслопроводите към главата горе от капачката нямаше да има газове но от пръчката за маслото щеше да излита направо а всичко и там е наред
вариант 2 аксиален луфт на коляновия вал възможно е но ме съмнява защото лагерите не се чуват чувал съм как тропат сутрин на студен мотор и този шум тук го няма

малкия семеринг му изпада
Купи си Форд и бъди щаслив
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
По вариант 1 - може да има и прецакан/отремонтирван клапан на маслото и някой да е пипал пружината - от това може също да се качи налягането на маслото.
След като отхвърляш с лека ръка, най-честите причини за подобен проблем - незнам.
Ако ми се беше случило на мене - щях да започна от проверката на налягането - нито е скъпа, нито е времеемка
PS - като решите проблема - драсни един ред, та да знаеме и ние

След като отхвърляш с лека ръка, най-честите причини за подобен проблем - незнам.
Ако ми се беше случило на мене - щях да започна от проверката на налягането - нито е скъпа, нито е времеемка

PS - като решите проблема - драсни един ред, та да знаеме и ние

- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не не Брок не отхвърлям нищо с лека ръка просто вече незнаем какво да правим
Сега ще си купуваме и маслена помпа точно заради този клапан който ти спомена ще сваляме и стойката на филтъра да не би и в нея да има някой клапан ще сменяме филтри ще почистим тоя искроуловител дето го пишат по форомите и ще разберем дали е от това ако пак изпадне пустия му семеринг ще сваляме мотора


Сега ще си купуваме и маслена помпа точно заради този клапан който ти спомена ще сваляме и стойката на филтъра да не би и в нея да има някой клапан ще сменяме филтри ще почистим тоя искроуловител дето го пишат по форомите и ще разберем дали е от това ако пак изпадне пустия му семеринг ще сваляме мотора


Купи си Форд и бъди щаслив
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта