Има ли монтъори у форума.

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Има ли монтъори у форума.

Мнение от snaiperisto » 23 дек 2006, 15:37

От София и региона , че имам няколко въпроса?

Абе един ми прави некъв ремонт на мотора на единия Хюндаи и са пуши яко , харчи масло и има вода в маслото , каза че е носил главата на ремонт ама ми се струва че ме лъже , та искам да отворя мотора и да видя кви ги е "насрал" вътре та да му е"а майката.

Та идеята ми е някой да ми разглоби мотора (че на мене ми е трудно в двора щото е хладно) и да го направи ?
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
vvvasilev
потребител
потребител
Мнения: 173
Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
Модел на автомобила: Escort 1,3
Местоположение: Ботевград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vvvasilev » 23 дек 2006, 15:54

ами трябва пак гарнитура да сменяш ако свалиш главата. Иначе ако я свалиш и сложиш на линеал или плосък шлайф, ще проличи дали е шлайфана.
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 24 дек 2006, 11:43

Сваляш главата и я носиш на твой човек или в някой шлайф база.. Там ще ти кажат.. Щом е направило боза 100% или не ти е шлафана или не я е стегнал като хората което е най вероятно.. сякакви некадърници има..

Потребителски аватар
murselin
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 16 окт 2006, 22:21
Модел на автомобила: Форд Мондео Джия /98/ 2.0I 130k.s.
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от murselin » 24 дек 2006, 17:08

има го и варианта с менте гарнитура или пък ако не е стягал с динамометричен ключ я е кривнал пак
добрите момчета отиват в рая ! лошите където си поискат :)

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 24 дек 2006, 19:10

бе, водата в маслото може да е от гарнитурата , ама не се сещам що харчи яко масло , то са пушеци , то са облаци и направо люти ?
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 24 дек 2006, 19:28

Ще ти трябва верно майсторче,ония да не ти е сложил некой"хубави" сегменти,защото за сериозно харчене на масло други причини се несещам.Поне повървява ли повече като харчи много масло?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 24 дек 2006, 20:29

Към главата отива и маслена магистрала, така че ако главата или гарнитурата има проблем около нея и влиза в някой цилиндър, пушекът и разходът идват оттам. Оправи първо този проблем и после засичи разхода.

Потребителски аватар
vvvasilev
потребител
потребител
Мнения: 173
Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
Модел на автомобила: Escort 1,3
Местоположение: Ботевград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vvvasilev » 24 дек 2006, 23:03

Значи има и една възможност - много радко се случва, но се случи на един приятел. Тогава процепите на сегментите се нареждат точно един под друг. Случи му се точно това което описваш и ти. Но монтьорите обикновено го знаят и ги слагат на противоположните страни на буталото.
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 25 дек 2006, 09:48

' СЛОЖИЛ ТИ Е ШАПКАТА" май нямало е шлаиф маи но има и друго има километри до които може да пуши докато олегне сегмента мисля че са 3000 км.

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 25 дек 2006, 22:13

' СЛОЖИЛ ТИ Е ШАПКАТА" май нямало е шлаиф маи но има и друго има километри до които може да пуши докато олегне сегмента мисля че са 3000 км.
Бая трябва да е олегнал за толкова :P !Има три варианта и това са :кривина,гарнитура,сегменти!Щом е омешала най вероятно от там са хубавите бели пушеци!Глава или по малкия дявол дефектна гарнитура!Не знам кой е правил двг.то но при тези смешни цени на шлайфа трябва да е голям глупак да те е излъгал!

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 25 дек 2006, 23:35

Gate написа:
' СЛОЖИЛ ТИ Е ШАПКАТА" май нямало е шлаиф маи но има и друго има километри до които може да пуши докато олегне сегмента мисля че са 3000 км.
Бая трябва да е олегнал за толкова :P !Има три варианта и това са :кривина,гарнитура,сегменти!Щом е омешала най вероятно от там са хубавите бели пушеци!Глава или по малкия дявол дефектна гарнитура!Не знам кой е правил двг.то но при тези смешни цени на шлайфа трябва да е голям глупак да те е излъгал!

Цената на шлайфа е 20лв. , още толко за "снимка" ... но платих 190лв. за тези две работи + ремонт на водачите на клапаните и шлайфане на леглата им. Та се съмнявам че само е "снимана" и шлайфана а другите работи са пропуснати.
Колеги споменаха че при разбити водачи минава масло между водача и клапана и харчи ?
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 25 дек 2006, 23:47

Радвам се ,че си се оправил,и това за водачите си е възможно,но доста рядко си мисля че се случва !Късмет кво да прайш :lol:

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 26 дек 2006, 04:48

Gate написа:Радвам се ,че си се оправил,и това за водачите си е възможно,но доста рядко си мисля че се случва !Късмет кво да прайш :lol:

Абе не съм се оправил , това са пари които съм дал за така-нареченият "ремонт" на главата , а се съмнявам че е направена.

Сега си карам така : доливам си яко масло , пуши и люти зад колата и има малко вода в маслото.
След празниците ще сваля главата и ако не са правени водачите , леглата на клапаните и т.н. , ше се разправяме с "майсторо".

Един колега казва горе долу следното : "Ако някой ден дойдат турците и решат да Е.АТ майсторите , тоя ше го ЕБ.Т "бадева" (ненужно)".
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

ГЛАВА

Мнение от tata1971 » 26 дек 2006, 10:12

Това лято и аз минах по този път.Случи се това че след ремонт-смяна на водачи и клапани първо припушваше при запалване/цитат-нормално било/ а след 4000 к.м. започна да пушии-и-и като локомотив с въглища.Отидох при майстора който ми прави ремонта и сменихме маслото от 10w40 на 15w40 и пушенето изчезна за 3 дни.Върнах се отново и той отвори главата........и
1.При 3 от водачите на клапаните се е получил луфт-и отам маслото се е процеждало в изпускателния колектор
2.При единият от водачите е имало отчупвания от материала на главата и съответно голям луфт
Та отам при майстора който набива водачите -той маха развалените и прави нови-набива ги-леглата на клапаните не пасват-райбери сменя и т.н. рекламация е това.
Сега вече не пуши!
А как пушеше!
И при запалване не пуши!
Но вода в маслото не съм имал-гарнитура или пукната глава ще да е!
УСПЕХ!
Наесен с песен в К1.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта