Какво направих по колата си днес?
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Язък, аз моя го карах с японски денсо 

-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Може ама преди време.Сега има само полско денсо при масовките... 

-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
След две седмици каране и навъртени 1000 километра с Руските Bosch мога да каже че свещите са отврат колата е мудна разхода ми се качи и оборотите на празен ход играят май тези свещи Bosch Made in Russia са за Африкански пазари като нашият иначе колата пали от раз. Ще ги пусна в раздела за подаръци.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Аз пък от 5г карам само такива и на двата Фокуса и съм доволен от тях, издържат 25-30 хиляди ама пък комплекта ми струва 16 лв. Същите се предлагат и от МП с бранд ФО МО СО, като на металната част е щампован символа на Бош, този номер и Made in Rossia. Преди пробвах Денсо и не ми харесаха.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Днеска следобед ги смених със свещи купени от МП за 8 лева бройката да наистина има знака на Bosch и Made in Germany динамика във вървежа ми се подобри и изчезна играенето на на оборотите на празен ход. Иначе старите също бяха от МП може би съм навъртял с тях около 40к а може и повече като не съм имал проблеми реших че може би им е дошло време за смяна.
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Точно затова продължавам да си карам с оригинални Motorcraft , Made in U.S.A, вече над 50хил.км.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Моите са на над 60 - 65 000 км и доколкото си спомням, са NGK. За сега не чувствам да има проблем с тях. Купих ги от някакво магазинче в Горубляне, с отстъпката, която ползва един приятел.
Знам всички вицове за Форд 

- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1183
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Смених маслото, долях по малко дестилирана вода в клетките на акумулатора.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- margarit.hristov
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран: 31 мар 2020, 19:21
- Модел на автомобила: Форд мондео мк4 комби 1.8тдци 125к.с.
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
За новата година си пожела още толкова безаварийни километри.Весело посрещане на новата година колеги.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Вчера почисти стъпковият мотор с препарат за почистване на печки защото почна да вдига оборотите на празен ход до 860 или падат много бавно има дни които цял ден карам и са си нормални 730 . Видимо нямаше никаква мръсотия а накрая изпадна толкова много че и аз се чудя къде се събрала. Въпреки почистването ефект нямаше пак обучение откачане на акумулатор предполагам че си е за смяна купувал съм го преди 4-5 години. Не вярвам някъде да има спукан маркуч защото някои дни оборотите на празен ход са си нормални май си му е дошло времето или пък или качеството е ниско.






-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Погледни и уплътнението на този клапан.Даже и визуално да изглежда добре след толкова години и км. може да е по-близко до пластмаса и да не върши работа.Освн това когато се сваля за почистване и се монтира трябва да се внимава със силата на затягане за да не се амортизира това уплътнение.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
А най странното е че когато карам със запалени фарове оборотите на празен ход са си в норма демек 730. Иначе пръсках около клапана със спрей за почистване на карбуратори да не смуче въздух също на дросела и на инжекторите няма промяна както и на всички маркучи и на уплътненията на колектора.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Така и така си започнал да чистиш разни неща - вземи и почисти тръбата на дросела. Ама трябва да светне. И тези 730 оборота на празен ход не са ли ниски? Моята по спомен държи около 810. Виж и какво напрежение вади на празен ход без консуматори и с включени поетапно фарове, отопление на купето и стъклата, радио, чистачки и каквото се сетиш.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Дросела съм го чистил преди две или три седмици даже със всички включени консуматори светлини и парно волтажа не пада под 14,2 иначе като запаля е около 14,5-14,6 . Преди този клапан за празен ход имах някакъв китайски ама с него оборотите играеха постоянно този е ужким немски на IKA/GEBE за да вдигат оборотите до 850 значи влиза повече въздух а дросела на диагностиката показва 17% колкото трябва да е.
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Оборотите на празен ход ги дават 700+/-30.Преди време и аз чистих дросела и оборотите отидоха на 800-850.Но не постоянно а от време на време като при теб.Веднага и аз се усъмних в клапана за празен ход, ама нещо не виждах логика, а пък чак такова съвпадение?
Имам резервен клапан нов при това оригинален.Слагам го-същата работа.След време нещата се оправиха.Така и не разбрах какво се случва след чистене на дросела и каква е връзката.Предполагам в този случай на ЕКУ-то му трябва повечко време да приеме новата ситуация и да се адаптира.
Имам резервен клапан нов при това оригинален.Слагам го-същата работа.След време нещата се оправиха.Така и не разбрах какво се случва след чистене на дросела и каква е връзката.Предполагам в този случай на ЕКУ-то му трябва повечко време да приеме новата ситуация и да се адаптира.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Надявам се да се оправи минал съм около 300 километра след почистването на клапана като акумулатора беше откачен поне за три четири часа и след като монтирах клапана оставих двигателя да работи до работна температура. А пък и може да е дал фира защото преди известно време сложих без аналогови свещи Руски Bosch и оборотите на празен ход почнаха да играят от диапазона 650-800 това продължи около десетина дена защото тези свещи ги свалих а може да е просто съвпадение.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Хм. Когато входящата тръба на дросела е лъсната до блясък, със сигурност ще влиза повече въздух при едно и също положение на дроселната клапа, защото няма какво да "препъва" въздуха по пътя му. Същото е като да се пързаляш с обувките по лед и да се опитваш да го направиш на сух асфалт.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
При първа възможност ще кача скрийншоти от датчиците може и да пропускам нещо.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво направих по колата си днес?
Освен това тази клапа на дросела се износва и като я почистиш фугата ще "цъфне".

viewtopic.php?f=9&t=72022&start=40
Аз трябваше да я калибрирам- https://www.focaljet.com/threads/sticky ... ?id=568607

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта