За Фокусите
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
понеже се бях замислил за нов фокус или мондео (и не съм се отказал де... ама не мога да събера смелост)... ходих да проверявам в МП...
Идеята беше да намаля много месечната вноска... за доста сносен фокус (не ми се изброява какво точно конфигурирах) сметката излезе:
12000 лв. първоначална вноска (планирах да продам моя и да додам скътани пари) + 350 лв. месечна вноска за 5 години.
за мондеото при същата първоначална вноска, месечната беше 410-430...
В сумата беше включена само каското за първата година... (тук може би не съм много сигурен)
ми чесно казано мене малко ме е шубе да се хвърля... май не съм дорасъл
продължавам да го умувам...
Поздрави,
la4o
Идеята беше да намаля много месечната вноска... за доста сносен фокус (не ми се изброява какво точно конфигурирах) сметката излезе:
12000 лв. първоначална вноска (планирах да продам моя и да додам скътани пари) + 350 лв. месечна вноска за 5 години.
за мондеото при същата първоначална вноска, месечната беше 410-430...
В сумата беше включена само каското за първата година... (тук може би не съм много сигурен)
ми чесно казано мене малко ме е шубе да се хвърля... май не съм дорасъл

Поздрави,
la4o
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
OFFTOPIC..Polly написа:За фиеста 1.3 Старт обслужването е 204 лв, в това число:
масло
маслен филтър
поленов филтър
тест на стенд електрониката
лампичката на единия стоп и лампичката, която се включва при заден ход бяха изгоряли, те струваха 8-10 лв
Значи обслужването е около 195

Я, още един колега с FIESTA START


- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не споря - просто казвам какво мисля аз - на мене също ми се кара нова кола, но за сега все още не мога да си я позволя. - даже и горивото ми идва изнанагорно, затова си сложих и АГУ.
И това, че горивото е константа - така е - не съм казал друго.
Просто написах черно на бяло колко би им струвала на месец тази красавица.

И това, че горивото е константа - така е - не съм казал друго.
Просто написах черно на бяло колко би им струвала на месец тази красавица.

- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
сложи 5 кинта за всеки на месец членски внос за форума и фокуса сам ще се изплатиla4o написа:понеже се бях замислил за нов фокус или мондео (и не съм се отказал де... ама не мога да събера смелост)... ходих да проверявам в МП...
Идеята беше да намаля много месечната вноска... за доста сносен фокус (не ми се изброява какво точно конфигурирах) сметката излезе:
12000 лв. първоначална вноска (планирах да продам моя и да додам скътани пари) + 350 лв. месечна вноска за 5 години.
за мондеото при същата първоначална вноска, месечната беше 410-430...
В сумата беше включена само каското за първата година... (тук може би не съм много сигурен)
ми чесно казано мене малко ме е шубе да се хвърля... май не съм дорасълпродължавам да го умувам...
Поздрави,
la4o



Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колежка съм.cenzor написа:
OFFTOPIC..![]()
Я, още един колега с FIESTA START![]()

Офтопик:
При новата кола единственото по-скъпо е месечната вноска по лизинга.
По -високата цена на каското при новите, при старите се компенсира с разходите за ремонти.
Гражданската се прави и за нови и за стари, горивото също, отделно при старите винаги разхода е по- височък.
FORD - Feel the difference.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Polly написа:По -високата цена на каското при новите, при старите се компенсира с разходите за ремонти.
Гражданската се прави и за нови и за стари, горивото също, отделно при старите винаги разхода е по- височък.
поли за каското не си права, коли до 3 години са с много евтини застраховки, 4.9% от застрахователната стойност (дори в евроинс са 4.5%) докато за колите над 7 години процента на застрахователната премия е 9.3
с 2 думи за чисто нова кола за 20 000 лв. каското е 980 лв.
за кола на 10 години със стойност 6 000 лв. каското е 570 лв.
Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
ОК но 980- 570 / разлика в цената на каското на нова и стара кола/ = 410 лв. А 410 лв е сумата, която средно се дава за 1 година за ремонти по старата кола.BadAngel написа:
с 2 думи за чисто нова кола за 20 000 лв. каското е 980 лв.
за кола на 10 години със стойност 6 000 лв. каското е 570 лв.
FORD - Feel the difference.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
ми много фигуративно казано е така, да
тепърва ще се появяват разлики в разходите м/у нова и стара кола според мен, примерно данъците.. да не говорим, че майсторския труд ще стане по-скъп в сравнение със сега, а качеството няма да се подобни, така че мислете му като трошите колите

тепърва ще се появяват разлики в разходите м/у нова и стара кола според мен, примерно данъците.. да не говорим, че майсторския труд ще стане по-скъп в сравнение със сега, а качеството няма да се подобни, така че мислете му като трошите колите

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
по принцип тия теми ги игнорирам - ама
:
имам един приятел дето скоро взе книжка (мой набор - 1966)
иска да си купува нова кола - вчера го разкандардисвах - ама още не знам какво е решил
аз мога да си купувам по едно "10г мондео" всеки месец или нова кола всяка година (без да карам само на банички с боза) - моя приятел също !
що карам 10г кола (тоя разговор го водех вчера
):
моите критерии за кола са:
- да не се краде и разбива (т.е над 7+ год, ... всичко без VW, Audi, BMW, МБ...) , (под разбива разбирам: без касетофон
)
- разпостранен модел (за резервни части - отпадат Жапонски/корейски)
- да е надежна (т.е. ДИЗЕЛ!)
- без КАСКО (ако някой ме удари - ГО, ако Аз съм виновен - плащам си за това!)
- комби
затова и съм с Мондео 1.8ТД комби - за мен това е идЯлната кола (отговаря на всичките ми критерии) !
имам гараж - ама никога не съм я вкарвал - щото ме мързи а и не я мисля кЪт е на улицата!
Ако искаш колата за :
- престиж (контактуваш с хора дето се вЧепетляват от кола, маратонки, ГСМ ....)
- щот си ПИЧ (или искаш)
- гаджето нИ ще стара кола (ще си търси друг)
- минаваш по 50000+ км на година (трябва да си бакшиш или куриер в спиди/ДХЛ ...
)
- друго
тогава може и нова
никой не може да ме убеди че поддръжката на нова кола е по-евтина от на стара и че старите много се чупели !
(изключвам тая на снайперисто - щото той е "изключението" - което потвърждава правилото
)
Понеже ще има много недоволни от моите (старомодни) разсъждения - за тия дето се чудят кВо да си 'земат:
- направете си списък със собственните критерии
- финансова разбивка за всички разходи
и ще откриете коя за Вас е идеалната кола !
...

имам един приятел дето скоро взе книжка (мой набор - 1966)
иска да си купува нова кола - вчера го разкандардисвах - ама още не знам какво е решил

аз мога да си купувам по едно "10г мондео" всеки месец или нова кола всяка година (без да карам само на банички с боза) - моя приятел също !
що карам 10г кола (тоя разговор го водех вчера

моите критерии за кола са:
- да не се краде и разбива (т.е над 7+ год, ... всичко без VW, Audi, BMW, МБ...) , (под разбива разбирам: без касетофон

- разпостранен модел (за резервни части - отпадат Жапонски/корейски)
- да е надежна (т.е. ДИЗЕЛ!)
- без КАСКО (ако някой ме удари - ГО, ако Аз съм виновен - плащам си за това!)
- комби
затова и съм с Мондео 1.8ТД комби - за мен това е идЯлната кола (отговаря на всичките ми критерии) !
имам гараж - ама никога не съм я вкарвал - щото ме мързи а и не я мисля кЪт е на улицата!
Ако искаш колата за :
- престиж (контактуваш с хора дето се вЧепетляват от кола, маратонки, ГСМ ....)
- щот си ПИЧ (или искаш)
- гаджето нИ ще стара кола (ще си търси друг)
- минаваш по 50000+ км на година (трябва да си бакшиш или куриер в спиди/ДХЛ ...

- друго
тогава може и нова

никой не може да ме убеди че поддръжката на нова кола е по-евтина от на стара и че старите много се чупели !
(изключвам тая на снайперисто - щото той е "изключението" - което потвърждава правилото

Понеже ще има много недоволни от моите (старомодни) разсъждения - за тия дето се чудят кВо да си 'земат:
- направете си списък със собственните критерии
- финансова разбивка за всички разходи
и ще откриете коя за Вас е идеалната кола !
...
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
@vvvasilev
Ето моя автобиография, спретната на бързо
Кажи приблизително колко бих взимал при вас, та да мога да си позволя нова кола например
Само да поясня че съм сменял толкова често работата си заради заплащането, едно се обещава друго се получава. Така е тук на повечето места
Ето моя автобиография, спретната на бързо

Кажи приблизително колко бих взимал при вас, та да мога да си позволя нова кола например

Само да поясня че съм сменял толкова често работата си заради заплащането, едно се обещава друго се получава. Така е тук на повечето места

- Прикачени файлове
-
- Avtobiografiya.doc
- :)
- (46 KБ) Свален 362 пъти
- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз пък си мисля, че е най-добре да се купи кола на 1-2 или 3 години. Цената е доста по-ниска отколкото на нова, километрите са малко, разработена е, може даже да е в гаранция. Лошото е, че в България такива коли на практика няма, а и да има, цените не се променят толкова бързо, колкото на запад. В Западна Европа обаче има много такива коли и предполагам разни фирми ще се светнат, че могат да правят добър бизнес като вкарват малко употребявани коли и ги продават тук. Това ще бъде сериозна конкуренция за официалните вносители.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
andy_a написа:Аз пък си мисля, че е най-добре да се купи кола на 1-2 или 3 години. Цената е доста по-ниска отколкото на нова, километрите са малко, разработена е, може даже да е в гаранция. Лошото е, че в България такива коли на практика няма, а и да има, цените не се променят толкова бързо, колкото на запад. В Западна Европа обаче има много такива коли и предполагам разни фирми ще се светнат, че могат да правят добър бизнес като вкарват малко употребявани коли и ги продават тук. Това ще бъде сериозна конкуренция за официалните вносители.


А на запад същите автомобили НЕ са много по-евтини .
Съдя по моята фиеста , същата модификация на 2 години се намира за 4500-5000 паунда , което там е евтино, но тук не е.
Аз моята я взех за 12 600 ( тоест толкова ще ми струва накрая на лизинга ) + още 300лв за договор + сума за прехвърляне.
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Тия 2-3 годишни коли, които са карани в България /най-често върнат лизинг/ са не по-малък риск от 10 годишна от запад. Цената обикновено не е малка, а колата най-често е със сериозен /скъп/ проблем. Просто трябва да изкарвате повече и тогава ще си сменяте новите коли. Иначе съм съгласен с Мондео 18ТДИ96 - това е най-безгрижния и евтин вариант!
Така че - както ви се харесва!
Така че - както ви се харесва!

Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
Мечо Пух
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблема е че вие говорите за неща от сорта 5000 или 10 000 и т.н. първоначални вноски и САМО по 600-700 лв на месец. При положение че на масовия българин цялата кола му струва на половина колкото е първоначалната вноска. Абсолютно съм сигурен за себе си че не си заслужава. Разходите както и да ги смяташ пак са безсмислено високи. От личен опит ви казвам че е набутвация. Баща ми съжалява безкрайно много че взе кола на лизинг и сега ако реши да я продаде не може да й вземе и парите та да си доплати останалия лизинг.
Дава по 400 лв за обслужване на масло и филтри + 1500 лв застраховка + 650 месечната вноска + задължително нови маркови гуми + голям разход + гараж + всичко останало което важи и за старите. И като се замислиш свят да ти се завие. Също така не забравяйте че любимото ви АГУ го няма и щете нещете ще карате на бензин и ще псувате разхода на горивото.
Ако някой може да ми гарантира че нова кола след 17 години няма да имам ръжда и ще съм с оригиналните части може и да се навия да ги дам тия пари. Ще трябва само да се прежаля с това че всички останали коли ще са като мойта, щото те вече всички са еднакви, ама това е друга тема...

Ако някой може да ми гарантира че нова кола след 17 години няма да имам ръжда и ще съм с оригиналните части може и да се навия да ги дам тия пари. Ще трябва само да се прежаля с това че всички останали коли ще са като мойта, щото те вече всички са еднакви, ама това е друга тема...
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нали и аз за това говоря. Сега някой ще каже че вече мисленето е друго и никой не държи кола толкова дълго, но аз пък си се привързвам към вещите и си ги обичам и се старая да ги пазя колкото мога повече. Някой твърдят че да влагаш пари в стара кола е безсмислено щото нямало да се изплатят. Може и да е вярно, но при новата е същото защото и тя в момента в който напусне салона вече е на загуба и никога не можеш да я продадеш за същите пари. Също добре подържаната стара кола може и да излиза много по-евтино от новата по която не плащаш ремонти, но пък плащаш застраховки, прегледи и т.н., които често надминават всички възможни разходи които могат да се появят по старата.borko 30 написа:Ами RiCK моята е на 26 ама за кърпене няма и 70% от частите са си оригиналните ама вече няма от къде да купиш нова такава
И при двата варианта разходи има и то не малки и въпроса опира единствено до вкуса на потребителя и желанието. Всеки си решава и действа по плана, важното е да е убеден че иска точно това, а не да прави хиляди сметки и пресмятания кое ще му е по, щото най накрая сметака никога не излиза.

П.С. Само да уточня че не говоря за всяка нова и стара кола. Ако сравнението е между стара кола на 500 000 км и някой измислен Шевролет или друг подобен експеримент решението е едно - да вървим пеша!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта