Нова или стара кола да си купим

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
kolef
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 09 дек 2006, 09:49
Модел на автомобила: совалка
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от kolef » 27 дек 2006, 22:21

cenzor написа:
chains написа:Сега то новото си е ново, а това, че винаги в РБ ни го сла..... си е друга тема!
Чакай да влезем в ЕС и да вдигнат още малко цените на новите автомобили... :roll:
А нали уж махат ДДС и щели да поевтиняват :evil:

edit cossy: Сложете отметката "ВКЛЮЧИ HTML" в съобщението и махнете "ИЗКЛЮЧИ BBCode" за да ви излизат коректно цитатите :idea:

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 28 дек 2006, 02:35

kolef написа:А нали уж махат ДДС и щели да поевтиняват :evil:
Става въпрос за новите коли че щели да поскъпнат, а старите да поевтинеят. Това са прогнозите, но нали знаеш колко са точни... днеска кажат едно, утре станало друго :P
kolef написа:ама нищо не казваш за смяната
Не те разбрах за каква смяна става въпрос :roll:

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 28 дек 2006, 05:33

BadAngel написа:нова кола разбира се, останалото са измислици и разкази по бакшишки стоянки

а мото пфое са глупаци до толкова, колкото са и всички останали дилъри на автомобили, аз лично не се сещам, за някой дилър, от които всички клиенти да са доволни, така че си е въпрос на лично мнение :) за мен мото пфое до сега са се справяли както трябва с всичко :)

Е , да , те...кво разбират бакшишите...нали не плащат всеки месец лизинг , каско , данък , патент , лиценз , ЦДП, счетоводство , не събират фактури за кво ли не ... те не са на ясно. :P
...дрън-дрън...мноо важно...

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Филипов » 30 дек 2006, 22:08

Бе той Форд е казал че най добрият автомобил е продаденият. Както и че клиентът може да избере всякъкъв цвят кола при условие че е черен! (отнасяло се е за Форд Т).

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 08 яну 2007, 21:05

Темата е много относителна, ако имаш заделени 20 000 лв за кола е дилема, ама ако имаш заделени 5000 на какво ще се чудиш :roll:
Във всеки случай ако си харесал нова кола за 30 000лв си приготви 40 000 и се приготви след 3-4 години да я продадеш за 15 000 - това за новите коли, който може да си позволи този разход го прави. Моето Мондео като ново е струвало примерно 35 000, аз го купих на 5г за 9000лв, сега след още 5г струва примерно 7000лв. Кой е загубил повече първия или втория собственик :?: Всеки да си отговори сам . . .

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

стара/нова кола

Мнение от tata1971 » 08 яну 2007, 21:46

Та пуснах аз една тема...ама нейсе
Истината според мен е следната-всеки производител се стреми да оптимизира разходите и да увеличи приходите.Та в тоя дух как може да стане това?
Ами като се използват материали с по-ниско качество но достатъчно да издържи някакъв срок или пробег/може би гаранционен/.Тук думата имат инженерите които правят предварителните настройки на колите.Ами мисля че ако в една кола се вложат качествени материали и качественно управление на производствения процес то ще се получи един страхотен автомобил но цената и тя ще е сериозна-та точно там е интересното отношението цена-изработка.Според мен се залага на купувачите които подменят автомобилите си на 3-5 години.
Та според мен и системите за управление на качеството са настроени за такъв период.Все пак всеки европеец с прилични финансови възможности иска да кара нов автомобил-защото и съседа му има нов.
И кво правим ний сега?
Аз си ремонтирам старата гемия и веднъж в месеца пускам тото!!!!!
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 08 яну 2007, 22:56

В България нова кола не си струва.........всички знаят защо
а най-изгодна е на всякъде по света кола втора ръка на около година

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Мнение от ImpossibleMan » 05 фев 2007, 19:57

Сега забелязах, че е намесено едно мое мнение от друга тема. Какво мисля за новата кола ли? Ами някой спомена, че ако имаш 20000 лева, ще си вземеш нова, а ако имаш 5000-стара. Е, да, ама аз като взех моята нова кола имах само 1400 лева!!!!! Въобще не ми стигаха за стара, затова си взех нова! Ако чаках да събера за стара сигурно и досега щех да си ходя пеша. А вече минах 10000 км за 7 месеца. Справям се някак си. Въпроса е дали ще се решиш, а не с колко пари разполагаш. Аз никога не съм разполагал с повече от 2000 лева! Оказа се обаче, че желанието ми да карам кола е по-голямо отколкото да ходя пеша 4 години преди това. Условията миналата година бяха такива, че не можех да взема заем за стара кола от никоя банка, понеже ме осигуряваха на 170 лева, а другото ми даваха на ръка. Сега не е така вече, но от цялата работа губя само аз за момента. Абе с пари, без пари, аз не слизам от колата си!

Имаше и друго мнение, че ако вземеш кола за 30000 приготви се да дадеш 40000. Аз бих казал ако вземеш кола за 15000 приготви се за 30000!!! Новото е добро дотолкова, че винаги можеш да си сигурен, че като решиш да отидеш някъде, ще отидеш. Разбира се изключвам неприятности с КАТ, катастрофи и така нататък. Но това важи и за старата. Сега навлизат изгодни лизинги, които ти предоставят възможност да изплащаш колата 5 години, но вноските ти да са като за 7-години! Накрая на периода имаш възможност да изплатиш остатъка или да замениш колата с нова. Това го знам за Хюндай и BMW. Мисля, че е добра идея, защото се предполага, че след 5 години заплатата в България ще е доста по-висока отсега. Който иска да кара нова кола, може да си вземе и Дачия примерно, за която ако дадеш тия 5-6 хиляди, с които разполагаш сега, вноската ти ще бъде малко над 200 лева и то с всички застраховки, обслужвания и така нататък. Друг е въпроса, че ще вземеш кола без серво на волана и която се преобръща като види малко зор! От моя гледна точка ще кажа, че новата кола в момента излиза по-скъпо от старата, но това може да се промени със закони. така и трябва да стане! Ето четох за Румъния, че там със закон е забранен вноса на стари коли, по-стари от 3 години. Резултатът: над 100 000 нови Дачии продадени за година срещу около 1500 за България! Айде и тука да въведем такъв закон и ще видим тогава кой кого. Стари кошници в България има много за ентусиастите! Защо трябва да купуваш стара кола от Европа, след като може и от България да се купи. А и старите бракми ще поевтинеят, щото много собственици на стари автомобили ще разберат, че ще бъде по-добре да си купят нова, отколкото 3-годишна - без гаранция, изискваща по-голяма поддръжка. Тук ако и държавата се намеси още малко с данъци и екологични такси, мисля, че новата кола ще спечели тотално!

Мечти, мечти...

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4782
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 05 фев 2007, 21:23

да ама румънците си имат производство на коли и затова са им по ефтини :wink: а ние нямаме ,ако ние произвеждахме коли със сигурност и аз щях да карам нова кола . на кой не му се кара нова кола няма такива пък и не е проблема в първоначалната вноска а в месечните за първоначална вноска винаги могат да се намерят 4-5 хил .лв.които в последствие да изплащаш ама освен тях като трябва да плащаш и по 5-600лв на месец ,дори да взимах 2000 лв. на мес пак нямаше да мога да си позволя нова кола
времето е като парите-никога не стига

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 05 фев 2007, 21:32

Стара кола само бих си взел.
Заради цената. Заради тръпката. Заради това, че в България всички мъже разбираме от онея три неща - коли, политика и футбол! :^o:
С тея пътища - стара кола.
С тея кражби и рекет - стара кола.
С тея "майстори" - стара кола.
С това "перфектно" :((: обслужване от официалните дистрибутори - стара кола.


Моята философия е следната: Нова кола бих си взел не стандартна, а "напомпана". В нашия случай - RS с всички екстри (освен кожа, щото е мутрашка простотия). Е? МП данеби да продава RS??????? С 3 месечна поръчка сигурно - сори, за нова кола да чакам 3 месеца аре стига. Бъкел не хващам от бизнес и въртене на пари, ама един напреднал в тази сфера за 3 месеца ще ги направи тея пари на 1.5 RS'а... Или на два RS'a.

А и е гот да си купиш стара кола, ама някой да я е подобрявал с разни гъзарийки... :D
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Мнение от ImpossibleMan » 05 фев 2007, 21:46

pepy1 написа:да ама румънците си имат производство на коли и затова са им по ефтини :wink: а ние нямаме ,ако ние произвеждахме коли със сигурност и аз щях да карам нова кола . на кой не му се кара нова кола няма такива пък и не е проблема в първоначалната вноска а в месечните за първоначална вноска винаги могат да се намерят 4-5 хил .лв.които в последствие да изплащаш ама освен тях като трябва да плащаш и по 5-600лв на месец ,дори да взимах 2000 лв. на мес пак нямаше да мога да си позволя нова кола
Ами има проект в България да се произвежда български автомобил. Ако си чел Ауто Билд ще знаеш. Да, ама цената му ще е по-голяма от тая на Дачията ;) Абе като ви опре до г@з@ и нова ще карате, че ще пеете даже, дори да нямате радио ;) Трябва ви само едно законче. Що тряа ми тровите душата с тия каруци, а и 'тонационната среда ми разваляте. ;) ;) Аз да не съм милионер бе. Че аз и 1000 лева не вземам!

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 05 фев 2007, 22:01

orlinm написа:Стара кола само бих си взел.
Заради цената. Заради тръпката. Заради това, че в България всички мъже разбираме от онея три неща - коли, политика и футбол! :^o:
С тея пътища - стара кола.
С тея кражби и рекет - стара кола.
С тея "майстори" - стара кола.
С това "перфектно" :((: обслужване от официалните дистрибутори - стара кола.


Моята философия е следната: Нова кола бих си взел не стандартна, а "напомпана". В нашия случай - RS с всички екстри (освен кожа, щото е мутрашка простотия). Е? МП данеби да продава RS??????? С 3 месечна поръчка сигурно - сори, за нова кола да чакам 3 месеца аре стига. Бъкел не хващам от бизнес и въртене на пари, ама един напреднал в тази сфера за 3 месеца ще ги направи тея пари на 1.5 RS'а... Или на два RS'a.

А и е гот да си купиш стара кола, ама някой да я е подобрявал с разни гъзарийки... :D
Хе хе хе пишеш че искаш не нова а стара кола а ако искаш нова да е поне RS с много екстри и не вярваш МП да я има. Ами не че съм никъкъв на МП ама отдавна си следам тази обява като тинеиджър снимка на гола мацка и само мечтая :oops: http://www.motopfohe.bg/PfoeAuto/phpCar ... 751&marka=" onclick="window.open(this.href);return false;Форд&model=МондеоST ама ще си останем май само с мечтите Цена: 45000лв. Какво ни остава освен да кажем " Ами те хубавите ябълки свинете ги ядат" :D

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 06 фев 2007, 00:08

Абе да Ви кажа честно всичко май зависи от критерия - пари: ако имаш добре платена работа 1000+лв. , тогава ти се вдига и мизата /още повече, че всичките ти колеги ще имат нови коли, то тогава и ти /намесвам въображаем герой, отговарящ на средностатистическия българин/ като уважаваш себе си балкански субект ще си купиш нова кола /та даже ще има и малко поизхвърляне/; когато работиш за ~ 300 - 400 лв. /масовия българин/ си купуваш стара кола, за която обикновенно не стига, че си си свалил кожата ами и после ти се налага да инвестираш още /аларма, застраховки, ремъци, филтри, гуми и т.н./още 500 - 1000лв и то ако си извадил късмет и да няма скрити повреди.

Колкото до това да си купуваме кола и нова и стара, то винаги сме прецакани. При новите коли нашите локални дилъри меко казано ти режат главата:
Поради липсата на реална конкуренция имат доста аругантна маркетингова и сервизна политика /докато ти се усмихват мазно ти продават МПС, което меко казано не отговаря на хомологацията на модела - черупка лачена, а вътре агрегати и двг. от стари модели/ - оправдават се, че го правили с оглед да поддържат по-ниски цени без да спадне качеството /не им вярвайте това няма как да стане - немците са по-стиснати от нас и те първо биха си ги купили тези коли/, освен това после при гаранционния сервиз започват да чупят ръце и да викат че сами сме си виновни за повредата и накрая стигаме до консенсус да платиме само труда /за момент се успокояваме и викаме ей добра сделка направих, тия в този сервиз са печени хора вече само тук ще идвам/да ама не е така защото реално на тях тази част им е безплатна и тъй или иначе в скоро време трябва да я пратят скрап. Другия проблем при купуването на такива коли е после при търсенето на резервни части - казваш модел и година, дават ти части, мериш с твоите и ужас няма нищо общо; питаш продавачите на части каво да правя сега те ти отговарят еми не знам управяй се!

За старите-нови коли, то там си е направо "руска рулетка"

пп: просто още нито ние нито пазара в нас сме дорасли за нормална пазарна икономика и стабилно гражданско общество, което да ни защитава интересите /на запад различните институти и неправителствени организации са толкова мощни, че за тях не е проблем да съсипят която и да е корпорация само ако, я надушат, че произвежда или продава стока, която не отговаря на нормите/! Единствено смятам, че поне в това перо ще се оправи положението когато аз като европеец мога да отида свободно примерно до Гърция или Италия и да си купя от техните дилъри кола! - така нашите дилъри ще се поспечат и ще изравнят качеството /свободната конкуренция винаги е в полза на потребителя и в ущърб на корпорацията/ :wink:

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 06 фев 2007, 10:34

chains, наистина не разбирам на какво се базира това ти мнение. Новите автомобили (от повечето марки), които се продават в България по нищо не се отличават от тези, които се продават в останалите европейски страни.

Всъщност е по-вероятно гърци и германци да започнат да си купуват от тук автомобили, а не ние да ходим от там. Просто при нас са по-евтини. Ако това се случи масово обаче, ще вдигнат лека полека нашите цени, няма да свалят на немците.

Стига човек да може да си я позволи, новата кола си е нова. Не познавам някой, който да съжалява за такъв избор, явно не се и намира в този форум. Повечето изказали мнение бяха доволни и от обслужването, издънги обаче стават и не трябва да ги толерираме. Не трябва обаче и да заклеймяваме всичко що е Ford и Мото-Пфое на база едно негативно преживяване.

Що се отнася до разходите, разбира се че за придвижване от точка А до точна Б, новата кола вероятно не е най-евтиното решение. Вече обаче е съвсем достъпно благодарение на приличните цени и приличните условия на изплащане, които предлагат дилърите, а и останалите лизингови институции.
Много от нас вече могат да си позволят да плащат няколко хиляди лева първоначални разходи и няколкостотин лева на месец за нов автомобил. Колко хиляди и колко стотин - зависи от класа и оборудването на автомобила и от финансовите възможности.

Още нещо за разходите:

Колко струва активната безопасност и шанса ви да избегнете катастрофа?
А колко струва пасивната, в случай на катастрофа?
Колко струва живота ви?
Колко струва замърсената атмосфера и болестите (основно ракови) и смъртта, които причинява?
Колко струва комфорта ви по време на пътуването?
А колко струва удоволствието от шофирането?
Колко струва това да не те остави автомобила във важен момент?

Мога и още, но май се поувлякох.

Потребителски аватар
andy_a
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от andy_a » 06 фев 2007, 14:45

Новите автомобили (от повечето марки), които се продават в България по нищо не се отличават от тези, които се продават в останалите европейски страни
Не съм съгласен с това твърдение.

Ето един материал на Аутобилд по темата "Употребяван Форд Фокус" - http://www.autobild.de/test/gebrauchtwa ... el_seite=0" onclick="window.open(this.href);return false;

В тази статия, между другото се споменава следното: "...Zahlreiche Mаеrkte wurden von Ford nur mit Trommelbremsen beliefert...", което на български ще рече, че за редица пазари Форд доставя коли с барабанни спирачки на задните колела. За България това със сигурност е така, а в допълнение мога да кажа, че от колите, които ни се предлагат тук липсват и определен брой еърбегове, някой и друг шумозаглушителен елемент и какво ли още не. Освен това МотоПфое е внесла и доста голям брой Фокуси от старата генерация без АБС (?!?). Не знам как е положението с новия модел, но и там като гледам колите по улиците, са спестили от задните дискове. Подобни различки можем да си намираме до безкрай, така че не знам кое точно е същото между новите коли, продавани тук и в Западна Европа. Затова и хората тук с право се съмняват че им се предлага първокачествен продукт и затова винаги покупката на употребявана кола (по-малко или повече) е алтернатива. Лично аз имам големи резерви към покупка на нов Форд в България и съм доста по-склонен да си внеса от Германия автомобил на 1-2 години, смятам, че ще е по-добър избор, макар и без гаранция.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 06 фев 2007, 15:04

petkoff_pl
Модератор

Е да ама тоя RS е син :P
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 06 фев 2007, 17:04

Стандартното оборудване и предлаганите модификации, двигатели и пр. се различават пазар по пазар - всеки си има специфика. Просто цената не се натоварва със стандартно оборудване, на което на съответния пазар не всеки държи. Иначе модела може да се окаже неконкурентноспособен.
Всичко останало е еднакво, една поточна линия, едни и същи материали и пр.
Да не мислите, че някой ще си играе да прави нещо различно за някакви си няколкостотин бройки за нашия пазар. Ще излезе много по-скъпо.

Спирачките са свързани с двигателя, не с пазара. Колкото по-мощен - толкова по-големи. Наистина Focus-ите до 1.6 са с барабани отзад, над 1.6 с дискове. Комбитата са само с дискови.
Дори и само с дискови да е - има 2 варианта за големина на дисковете (ако броим Focus ST - 3 варианта)

1-2 годишните коли от Германия са на цената на новите в България. Засега...

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 06 фев 2007, 18:15

Германският пазар е особено претенциозен по отношение на безопасността. Там ESP например е стандарт за почти всички модели. Няма да повярвате, обаче на колко много автомобили им липсват други елементарни неща - ел. стъкла например.
При италинаците е обратното.
Руснаците пък държат на повече хром и т.н. и т.н.
Стандартното оборудване си е индивидуално и съобразено с пазара.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 07 фев 2007, 01:35

orlinm написа:petkoff_pl
Модератор

Е да ама тоя RS е син :P
Тази кола, освен това, е и на 45 000км. - оказион, "втора ръка" (или по-нататък)

Една приятелка се бешевъодушевила да си купува форд (някаква "фиеста") тамън и ми обяснява как новият и е само 200 и... (не помня точно) лева на месец изобщо не се беше замислила, че тук и идва заплащане за смяна на консумативи не по -малко от 300лв. на 6 месеца, каско поне 6% върху 18 000 или по още 90 лв. месечно + данък умножен с коефициент 2.8 за нова кола (политика!) т.е. над 100лв. или грубо 1800лв. над сметката, а тя според нея е 2400. Като добавиш 1800 става 4200 лв.
Отделно нова кола се чака месеци. В нейния случай вероятно само за цвят. Екстри - никакви - колата "гола" - даже окабеляването за радио е "екстра" - ако го вземеш без ти гори гаранцията в случай на монтаж на друго място....мерси!
Добре де ама моята кола я срува 5-5500 - нека мие е зле да карам Мондео с есктри дето не мога ди ги изброя щото са много и да се чувствам на шроко и кмфортно като пред телевизора в къщи

И в добвака - да си оставя новата кола за N хиляди пари на тясната софийска уличка - да не ме е ....лудия.
Да не говорим, че наложи ли се гаранционен сервиз оставаш без кола 3-4 седмици и то без да ти дадат оборотна!

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 07 фев 2007, 10:28

Според мен пък това, че колата идва "гола" и без екстри, съчетано с възможността сам да си добавиш това което искаш е голям плюс! Взимаш си базовия модел и казваш искам фарове за заслепяване на колегите, не искам лети джанти и т.н. Така можеш да си платиш за това, което прецениш, че ти трябва. СУПЕР! В момента на МП сред екстрите за фиестата, които са небходими бих казал, че им липсват няколко неща: фабрична газова :wink: :lol: :P за бензинките и нещо далеч по- реално- MP3 за CD player-а! Част от проблема е решим с TDCi-ката, а това с MP3-ката с едно посещение в магазина + около 200 лв. Тук съм сигурен, че acj ще добави с подмяна на късата скоростна кутия с дълга, за да превърнем бегачката в туристически автомобил!

За автокаското... ми то аз и на втора ръка бих направил.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта