Нова или стара кола да си купим
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Относно разходите:
Каското за нова Ford Fiesta е 4.8% с включено разширение за чужбина. Може да се плаща на вноски.
Втората, третата и пр. години стойността намалява чувствително.
Пътния данък е 42 лв. ако са ми верни сметките за 75 коня.
Смяната на консумативите не е на 6 месеца, а 12 или 20 000 км, коеот настъпи първо - м/у 150 и 250 лева.
По софийските улици се паркира по-лесно от Мондео, нищо че е нова.
Ако ти я одраскат се ремонтира във фирмен сервиз с гараниця за ремонта и пр.
За около 20 000 лв. автомобила ще бъде 1.25i 16V 75 к.с., 5 врати с централно, предни ел. стъкла, въздушни възглавници, климатик, ABS и оригинално радио-CD - т.е. всичко важно и необходимо. Такива автомобили на склад в МП има, срокът на доставка е около седмица.
Всеки сам си решава, не чупете хатъра на тези, които желая да си купят нова кола.
Иначе и Мондеото за 5-6 хил. лева е добър и разумен начин за транспорт.
Всеки си прави сметката и си решава. Не познавам някой да е съжалил, че си е купил нова кола обаче.
Ще изнамеря актуална оферта за горепосочения автомобил и ще я кача.
Каското за нова Ford Fiesta е 4.8% с включено разширение за чужбина. Може да се плаща на вноски.
Втората, третата и пр. години стойността намалява чувствително.
Пътния данък е 42 лв. ако са ми верни сметките за 75 коня.
Смяната на консумативите не е на 6 месеца, а 12 или 20 000 км, коеот настъпи първо - м/у 150 и 250 лева.
По софийските улици се паркира по-лесно от Мондео, нищо че е нова.
Ако ти я одраскат се ремонтира във фирмен сервиз с гараниця за ремонта и пр.
За около 20 000 лв. автомобила ще бъде 1.25i 16V 75 к.с., 5 врати с централно, предни ел. стъкла, въздушни възглавници, климатик, ABS и оригинално радио-CD - т.е. всичко важно и необходимо. Такива автомобили на склад в МП има, срокът на доставка е около седмица.
Всеки сам си решава, не чупете хатъра на тези, които желая да си купят нова кола.
Иначе и Мондеото за 5-6 хил. лева е добър и разумен начин за транспорт.
Всеки си прави сметката и си решава. Не познавам някой да е съжалил, че си е купил нова кола обаче.
Ще изнамеря актуална оферта за горепосочения автомобил и ще я кача.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи колеги и аз дълго време си мислех, че колите в магазините са еднакви с тези в чужбина /по между другото спорех доста по въпроса и естествено загубих баса/ оказа се, че в т.н. народен клас коли за източна европа са различни и дори се правят в различни заводи /например Деутата в РБ са от Узбекистан - малейй, че там въобще знаят ли как се правят коли/.
Фен съм много на новите коли, но кажете ми как да си купппя нова кола през 2007 с двг сглобен през `92, спирачно с-ма от `94, комп от `96, ск. кутия от не знам си кога и т.н. - това е просто безобразие,защо си мислите, че тези агрегати не са се продали като нови -еми защото не са били удачни и хората не са искали да ги купуват!
Значи горното го пиша, защото съм патил с нови служебни коли от различни марки и просто на няколко пъти ми се е завивало свят какъв миш маш е под капака!
Фен съм много на новите коли, но кажете ми как да си купппя нова кола през 2007 с двг сглобен през `92, спирачно с-ма от `94, комп от `96, ск. кутия от не знам си кога и т.н. - това е просто безобразие,защо си мислите, че тези агрегати не са се продали като нови -еми защото не са били удачни и хората не са искали да ги купуват!
Значи горното го пиша, защото съм патил с нови служебни коли от различни марки и просто на няколко пъти ми се е завивало свят какъв миш маш е под капака!
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия

...и понеже не могла да откъсне гроздето, лисицата казала, че е кисело...
Много се извинявам за спама, но и аз съм на мнение, че човек, който си е купил нова кола, не съжелява, естествено, че на пръв поглед е по-скъпо, но сигурността и спокойствието нямат цена, а ние / българите/ все още не оценяваме тези неща.
ПП офтопика е , за да няма обидени

Последна промяна от Polly на 07 фев 2007, 22:51, променено общо 1 път.
FORD - Feel the difference.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Чакайте сега, говориме вече за различни неща - значи аз примерно не отричам, че новия автомобил е винаги по-добър /тоест и за всяка техника е така/, просто казвам, че съм тотално разочарован от нашите локални дистрибутори, тяхната политика /не гледайте рекламите, реалността е много по-грозна/, това, което се опитват да ни продават за нови коли и т.н.
пп: някой от колегите тук във Форума ходил ли е да си търси гаранцията и какво значи и какво покрива "пълната гаранция за еди колко си години или километри"!
пп: някой от колегите тук във Форума ходил ли е да си търси гаранцията и какво значи и какво покрива "пълната гаранция за еди колко си години или километри"!
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Понеже си купувам най-редовно Ауто билд, ще ви кажа че имаше една статия в която за едни и същи пари - около 40 000лв се купува S320 на 4г и Астра - чисто нова! Карат ги пичовете 2г и ги продават. Сигурно някои ще кажат, че са луди но излезе, че тоя дето си е купил Астра е загубил повече пари. Поддръжката и разхода на гориво на Мерцедеса беше по-скъпа, но спада в цената на Астрата за 2г от нова беше огромен, докато този спад Мерцедеса го беше претърпял вече - от 120 000лв на 40 000лв и цената му беше спаднала незначително.
А за Мондео ST което горе е посочено със снимка - колата е на бургазлия, виждал съм я доста пъти из Бургас и е страшна точилка. Веднъж си карам към Сл. бряг лятото със 160 и това Мондео като ме изпревари моето се заклати
сещай се за какво иде реч - 225к.с. под капака
А за Мондео ST което горе е посочено със снимка - колата е на бургазлия, виждал съм я доста пъти из Бургас и е страшна точилка. Веднъж си карам към Сл. бряг лятото със 160 и това Мондео като ме изпревари моето се заклати

- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
нормално е да се обезценява много новата кола след като я купиш.
Приятел си купи ново Пежо 407. излезе му към 52 000лв. навъртя му 20 000км
да ходи по сервизи и сега като гледам същите втора ръка са около 35 000лв
какво говорим 
докато ако си го беше взел същото, но втора употреба. макар и само на една година примерно щеше да си спести около 10 000лв.
Приятел си купи ново Пежо 407. излезе му към 52 000лв. навъртя му 20 000км



докато ако си го беше взел същото, но втора употреба. макар и само на една година примерно щеше да си спести около 10 000лв.
"It's a triumph of handling over power!"


- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Точно така chains!
Или какво значи гаранция за мобилност 2 години???
Става въпрос за прагматизъм и с какво ще ме убедите, че моя Ескорт, реколта 93 е по-несигурен, по-притеснителен, по-претенциозен....и незнам си какво си? Ако ще и 320 въздушни възглавници да има, супер интелигентни системи за стабилност и т.н. ако проблема е в задкормилното устройство - какво? Аз, докато си пътувам безпроблемно с несигурната ми кошница съм се нагледал на размазани нови сигурни коли, за съжаление със спрели катафалки отстрани...
Не че не искам да карам нова кола, напротив - искам! Но като погледна прагматично на нещата - защо ми е да си упеторявам разходите за една и съща свършена работа? Вместо да харча луди пари за поддръжката на нова кола - същите тези пари мога да ги впрегна в нещо друго, доходоносно...
За съжаление за мен това са реалностите - по изгодно ми е да ползвам стара кола. Дори да я сменям всяка година пак е по-прагматично. Купуваш, караш, хвърляш (не продаваш) и си пак с 3 пъти по-нисък разход....
Май се увлякох, ама ударих една ракия за разпускане преди малко
Или какво значи гаранция за мобилност 2 години???
Става въпрос за прагматизъм и с какво ще ме убедите, че моя Ескорт, реколта 93 е по-несигурен, по-притеснителен, по-претенциозен....и незнам си какво си? Ако ще и 320 въздушни възглавници да има, супер интелигентни системи за стабилност и т.н. ако проблема е в задкормилното устройство - какво? Аз, докато си пътувам безпроблемно с несигурната ми кошница съм се нагледал на размазани нови сигурни коли, за съжаление със спрели катафалки отстрани...
Не че не искам да карам нова кола, напротив - искам! Но като погледна прагматично на нещата - защо ми е да си упеторявам разходите за една и съща свършена работа? Вместо да харча луди пари за поддръжката на нова кола - същите тези пари мога да ги впрегна в нещо друго, доходоносно...
За съжаление за мен това са реалностите - по изгодно ми е да ползвам стара кола. Дори да я сменям всяка година пак е по-прагматично. Купуваш, караш, хвърляш (не продаваш) и си пак с 3 пъти по-нисък разход....
Май се увлякох, ама ударих една ракия за разпускане преди малко

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Daewoo или както сега ги наричат Chevrolet е най-ужасната марка нова кола, която може човек да си купи. Сравнението с тази обида към автомобилната индустрия е неуместно.chains написа:Значи колеги и аз дълго време си мислех, че колите в магазините са еднакви с тези в чужбина /по между другото спорех доста по въпроса и естествено загубих баса/ оказа се, че в т.н. народен клас коли за източна европа са различни и дори се правят в различни заводи /например Деутата в РБ са от Узбекистан - малейй, че там въобще знаят ли как се правят коли/.
Фен съм много на новите коли, но кажете ми как да си купппя нова кола през 2007 с двг сглобен през `92, спирачно с-ма от `94, комп от `96, ск. кутия от не знам си кога и т.н. - това е просто безобразие,защо си мислите, че тези агрегати не са се продали като нови -еми защото не са били удачни и хората не са искали да ги купуват!
Значи горното го пиша, защото съм патил с нови служебни коли от различни марки и просто на няколко пъти ми се е завивало свят какъв миш маш е под капака!
Агрегатите да са отпреди 10 години произведени е невъзможно дори за антимарките. Колега, съвсем си се объркал, това е невъзможно. Може обаче да ти приличат на стари агрегати на Opel докъдето може да се проследи родословието им.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това, че големите коли са по-безопасни от малките е мит.Трол написа:защо е табелката "off topic" ?
аз лично винаги си признавам, че искам нова кола, но бих си купил такава само висок клас със много екстри т.е. над 50К лв.
И как примерно една фиеста нова (25000лв) е по-безопасна от примерно BMW Е38 (седмица) за тези пари?
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =1&id2=141" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=4&id2=49" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 5 серия от предния модел i Fiesta имат еднакъв резултат.
Резултаттът на сегашния Focus, пък е почти максималния възможен:
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=204" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето пък резултат на типичен автомобил от големия клас от 90-те - Citroen Xantia
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=16" onclick="window.open(this.href);return false;
И новите коли от скапани марки с претупана разработка се провалят. Гореспоменатия Chevrolet, в случая Aveo.
http://www.euroncap.com/images/results/ ... sheet%20(2" onclick="window.open(this.href);return false;).pdf
Е всеки предпочита да не се стига до катастрофа, прави сте, че си зависи основно от нас. Ако се стигне до там, обаче, аз бих избрал да съм в новия Focus, а не в старото возило или боклучавото ново. Доказателства по-горе.
Да караме внимателно обаче, това е по-важното - откачени по пътищата - купища. И в стари и в нови коли.
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
аааа колега, тук си дал примери само за активна безопасност, а пасивната?
не ми казвай, че фиеста спира и се държи на пътя като седма серия BMW, S клас на Мерцедес!! само това не ми казвай
и това са тестове със скорост..колко бяха. не повече от 64км/ч.
ама я си представи да излезеш от пътя с тази количка?
ако фиестата е по-безопасна от S class и 7er щяха да возят политиците във фиести.
не ми казвай, че фиеста спира и се държи на пътя като седма серия BMW, S клас на Мерцедес!! само това не ми казвай

и това са тестове със скорост..колко бяха. не повече от 64км/ч.
ама я си представи да излезеш от пътя с тази количка?
ако фиестата е по-безопасна от S class и 7er щяха да возят политиците във фиести.
"It's a triumph of handling over power!"


- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Най-накрая да прочета и мнения съвпадащи с мойто виждане.
В последния пост kEFi много хубаво го е казал, браво! А що се отнася до това дали новите в БГ са същите както и за другите страни - не, не са! На всички които малко поне са се поинтересували е ясно че тука се продава най-ниското качество, даже не го и крият вносителите, но използват израза "специално предназначени за източна Европа", и повечето си мислят че това значи по-здрави заради лошите пътища. Обаче не значи това, ами значи по-евтини за да може да се купуват масово, а не от единици. Такава е реалноста и политиката, да не мислите че производителите не са достатъчно умни и не са се съобразили с пазара на който предлагат.
Не че и новите коли нямат положителни неща, но те далеч не са толкова незаменими и важни колкото се опитват да ги изкарат.
В последния пост kEFi много хубаво го е казал, браво! А що се отнася до това дали новите в БГ са същите както и за другите страни - не, не са! На всички които малко поне са се поинтересували е ясно че тука се продава най-ниското качество, даже не го и крият вносителите, но използват израза "специално предназначени за източна Европа", и повечето си мислят че това значи по-здрави заради лошите пътища. Обаче не значи това, ами значи по-евтини за да може да се купуват масово, а не от единици. Такава е реалноста и политиката, да не мислите че производителите не са достатъчно умни и не са се съобразили с пазара на който предлагат.
Не че и новите коли нямат положителни неща, но те далеч не са толкова незаменими и важни колкото се опитват да ги изкарат.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ехх, че сте циници брейй. Голямо оплюване на новите коли падна, при това съвсем незаслужено.
Това, че новите автомобили на нашия пазар за по-долно качество и се правят евтино специално за такива като нас е 10% истина и 90% митология. Наистина има марки, които предлагат "специално проектирани автомобили за пазари като нашия". Типичен пример - Renault Clio Symbol. Този модел, обаче в западна европа изобщо не се продава.
Повечето марки предлагат съвършенно идентични автомобили в България и в останалите европейски държави. Разлика има в нивото на стандартното оборудване.
Правете разлика между стандартно оборудване и качество!
От 1 Януари 2007, за нови автомобили и в България е въведен задължителния в Европа стандарт EURO 4. Даже досега някои марки да са използвали версии на моторите си отговарящи на по-нисък стандарт, това вече е невъзможно. При Ford, повечето двигатели са EURO 4 в България от момента на пускането им и в Европа (близо 2 години).
Достигането на тези изтънени нива на емисии си е буквално инжинерен подвиг, особено при дизелите, особено без скъп филтър за твърди частици. Цели двигателни гами и модели спират да се произвеждат, че не могат да хванат стандарта.
Може би сте чували думичката Хомологация. Това са едни много скъпи процедури за узаконяване на всички возила, които се пускат на Европейския пазар съгласно строги и точно определени европейски директиви. Всеки нов автомобил Ford, пристига с документ за "Типово съответствие" от завода производител (Certificate of Confirmity). Това гарантира, че колата отговаря на съовтетните директиви и е ЕДНАКВА с всички останали от нейния тип, включително образеца, който е бил обект на хомологация. Хомологацията на всеки модел се състои от хиляди страници и е описано абсолютно всичко възможно като оборудване, двигатели и пр. с технически детайли до буквално смехотворни подробности. Производителите на могат дори едно винтче да подменят в конструкцията на автомобила, без това да мине съответните процедури. Това гарантира, че автомобила, който си купувате има точно същите характеристики и безопасност, както и тестваните образци.
Доскоро, всичко това не беше задължително при нас и някои марки действително вкарваха автомобили НЕХОМОЛОГИРАНИ ЗА ЕВРОПА. Уважаващите себе си производители (Ford в това число, но далеч не само) обаче, продават в България автмобили с европайска хомологация, независимо липсата на изискване за такава досега.
Не мога да се сдържа да коментирам по-горен пост:
Да си мислите, че под капаците на автомобилите в българските шоуруми се мъдрят 10-годишни двигатели и 15-годишни скоростни кутии е нелепо. Това е все едно да си мислите, че плазмените телевизори са направени от стари кинескопи останали на Sony от 80-те години.
Незнанието е съвсем оправдано разбира се, но да базирате мнението си на дочути и подхвърлени измислици, а да отричате фактите в полза на незанйно как изградено менение, не е.
Това вероятно е последни ми пост по темата, ако и горната информация не ви убеди, то просто не сте от хората, за които факти и разумни доводи имат значение.
Това, че новите автомобили на нашия пазар за по-долно качество и се правят евтино специално за такива като нас е 10% истина и 90% митология. Наистина има марки, които предлагат "специално проектирани автомобили за пазари като нашия". Типичен пример - Renault Clio Symbol. Този модел, обаче в западна европа изобщо не се продава.
Повечето марки предлагат съвършенно идентични автомобили в България и в останалите европейски държави. Разлика има в нивото на стандартното оборудване.
Правете разлика между стандартно оборудване и качество!
От 1 Януари 2007, за нови автомобили и в България е въведен задължителния в Европа стандарт EURO 4. Даже досега някои марки да са използвали версии на моторите си отговарящи на по-нисък стандарт, това вече е невъзможно. При Ford, повечето двигатели са EURO 4 в България от момента на пускането им и в Европа (близо 2 години).
Достигането на тези изтънени нива на емисии си е буквално инжинерен подвиг, особено при дизелите, особено без скъп филтър за твърди частици. Цели двигателни гами и модели спират да се произвеждат, че не могат да хванат стандарта.
Може би сте чували думичката Хомологация. Това са едни много скъпи процедури за узаконяване на всички возила, които се пускат на Европейския пазар съгласно строги и точно определени европейски директиви. Всеки нов автомобил Ford, пристига с документ за "Типово съответствие" от завода производител (Certificate of Confirmity). Това гарантира, че колата отговаря на съовтетните директиви и е ЕДНАКВА с всички останали от нейния тип, включително образеца, който е бил обект на хомологация. Хомологацията на всеки модел се състои от хиляди страници и е описано абсолютно всичко възможно като оборудване, двигатели и пр. с технически детайли до буквално смехотворни подробности. Производителите на могат дори едно винтче да подменят в конструкцията на автомобила, без това да мине съответните процедури. Това гарантира, че автомобила, който си купувате има точно същите характеристики и безопасност, както и тестваните образци.
Доскоро, всичко това не беше задължително при нас и някои марки действително вкарваха автомобили НЕХОМОЛОГИРАНИ ЗА ЕВРОПА. Уважаващите себе си производители (Ford в това число, но далеч не само) обаче, продават в България автмобили с европайска хомологация, независимо липсата на изискване за такава досега.
Не мога да се сдържа да коментирам по-горен пост:
Да си мислите, че под капаците на автомобилите в българските шоуруми се мъдрят 10-годишни двигатели и 15-годишни скоростни кутии е нелепо. Това е все едно да си мислите, че плазмените телевизори са направени от стари кинескопи останали на Sony от 80-те години.
Незнанието е съвсем оправдано разбира се, но да базирате мнението си на дочути и подхвърлени измислици, а да отричате фактите в полза на незанйно как изградено менение, не е.
Това вероятно е последни ми пост по темата, ако и горната информация не ви убеди, то просто не сте от хората, за които факти и разумни доводи имат значение.
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Polly написа:![]()
...и понеже не могла да откъсне гроздето, лисицата казала, че е кисело...
Много се извинявам за спама, но и аз съм на мнение, че човек, който си е купил нова кола, не съжелява, естествено, че на пръв поглед е по-скъпо, но сигурността и спокойствието нямат цена, а ние / българите/ все още не оценяваме тези неща.
ПП офтопика е , за да няма обидени
точно моят случай не е такъв - като съм се прави сметка спокойно мога да си плащам лизинга на "В" - класа (е иска ми се "R", но нея мога да си позволя ако се продаваше на цената в Америка, а не на Евро пазара) Но новата кола за мен в България е само нерви.
Ако преценя, че държа на някоя екстра, защо да не си я сложа в Мони (не че си няма повечето смислени неща)?
Между другото, така се случва, че служебно карам доста разнообразни (като марки и класове) коли. Колкото по-ново толкова по-ефтина направа.
П.П. Като модел МкІІ ми харесва повече от следващия модел
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да повторя - това са най - изгодните за купуване коли - до 1-2 годи от пръвата продажба, но не се намират лесноТрол написа:нормално е да се обезценява много новата кола след като я купиш.
Приятел си купи ново Пежо 407. излезе му към 52 000лв. навъртя му 20 000кмда ходи по сервизи и сега като гледам същите втора ръка са около 35 000лв
какво говорим
докато ако си го беше взел същото, но втора употреба. макар и само на една година примерно щеше да си спести около 10 000лв.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това за изгодността на 1-2 годишните коли е голям балон. Всички говорят, че са изгодни, на практика никой обаче не си е купил. Причината е (точно така), че не се намират тъй като са много ограничени бройки, а и търсенето благодарение на всеобщо разпространеното мнение за изгодността им е високо, а резултата е, че цените им са доста близки до тези на новите возила.red написа:
Да повторя - това са най - изгодните за купуване коли - до 1-2 годи от пръвата продажба, но не се намират лесно
Абсолютен балон. Има изключения разбира се.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта