Продадох си колата,какво да взема сега?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 20 фев 2007, 22:17

Виж нещо такова примерно:
http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... odel=Focus" onclick="window.open(this.href);return false;
Или се напъни още малко за нещо почти ново:
http://www.motopfohe.bg/PfoeAuto/phpCar ... E%EA%F3%F1" onclick="window.open(this.href);return false;
Фокус 2004 , дизел , и дори на лизинг. :D

Или накрая ( но тук да каже chaosdd, дали модела си струва) Fusion 2003:
http://www.motopfohe.bg/PfoeAuto/phpCar ... E%E6%FA%ED" onclick="window.open(this.href);return false;

Всички ми се струват добри оферти.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 21 фев 2007, 09:24

благодаря за предложенията @cenzor,но не мога да дам 15 бона за кола.А не ми се и занимава с лизинги и изплащане-това означава следващите 2г.да карам на банички и мялко.
За 1.6 16V-баща ми кара такъв фокус,мога да кажа,че нее много икономичен.По последни данни в чиисто градско каране качва над 11л.разхода,което не ме устройва и в никакъв случай няма да купя бенз.кола.
За спора мондео ли,фокус ли....категорично се решавам на фокус,не че не ми харесват мондитата,но все пак няма цял живот да карам тази кола.След 6-7г.ще ми омръзне ,ще събера пари за нова и ще трябва да я продам.И мондеото за 9 бона след 6-7г.ще се продава както се продават ескортите от 91г сега по 1800-2000лв.и загубата щее голяма.Докато самия модел на фокус си е се води към автомобилите от новия век,с новия дизайн и форма(фейслифт ли му викаха....с тези чуждици...) и предполагам,че цената му на старо няма да падне до 2000лв.
А екстрите които има мондеото си ги има и фокуса,аз не съм намерил нещо което го няма.
Ще търся!
Като гледам мобилето фокусите се увеличават много прогресивно,надявам се до месец да излезе нещо атрактивно.Нема се палшите,ще си остана във форума и с любимата марка ФОРД!!
=)): Ама и аз станах като циганите на пазара "Търсим ново, хубаво и евтино"

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 21 фев 2007, 10:43

Които търси намира!
:((: И Сега остана с един по-малко с ЕФИ 1991 г., с кои ще консултирам :|:
Ама да сабера парички и да взема да го махна, че ми се кара по-нова и на мен!

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 21 фев 2007, 14:23

Бях изправен пред почти същата дилема - Фокус или Мондео, само че с парите съм по-зле и естествено ще е Мондео. Само, че съм твърд фен на бензина и мисля да е 1.8 - все си мисля че е добър компромис между разход и мощност. Също чакам добра оферта, но май ще е внос.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 21 фев 2007, 14:41

pantata написа:Бях изправен пред почти същата дилема - Фокус или Мондео, само че с парите съм по-зле и естествено ще е Мондео. Само, че съм твърд фен на бензина и мисля да е 1.8 - все си мисля че е добър компромис между разход и мощност. Също чакам добра оферта, но май ще е внос.

Не се занимавай с 1,8 слаба е( аз съм с такъв двг)...вземи си 2.0......
Разликата в разхода не е същественна а във вървежа.... :)

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 21 фев 2007, 15:04

chaosdd написа:...Колега, не си прав. На Ford Focus волана се регулира във всички посоки, седалката на шофьора се регулира по височина...
*00118*
Не искам да споря, защото си всеки ден във Фокуса, а аз сядам веднъж в месеца в един от служебните и все немога да се наглася както ми е удобно :).
Фокусите са от първите единият е джия с 1,8 115 к.с. мотор, а другият 1,6 комби 90к.с. И двата бензин.

Потребителски аватар
pan_m
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pan_m » 21 фев 2007, 15:29

Любо написа:
chaosdd написа:...Колега, не си прав. На Ford Focus волана се регулира във всички посоки, седалката на шофьора се регулира по височина...
*00118*
другият 1,6 комби 90к.с. И двата бензин.
1.6i е точно 101 к.с. Бтв, моя е същия.
Конкретно по-темата :
Преди време се бях засилил към Мондео(лятото и есента на 2006, дори и тема бях пуснал тук). Добро Моньо 98-99 се намираше за около 7500 - 9000 лева. Другото всичко което гледах бяха някакви баталясници карани от разни италиански палачори. Накрая послушах жената, харесахме един Фокус и го взехме. Доволен съм, но има какво да се желае по отношение на изпълнението. Пластмасите са евтинки, поскръцват тук-таме (понася се). С две думи - доволен съм, а вече се заглеждам по Фокус 2. Относно седалките, не са от най-добрите на които съм седял, сравнявайки ги с тези (например Шкода Октавия) - на шкодилака са по-добри, с по-добри странични опори. Колегата ми има една антика Ескорт XR3, която е с по-готини седалки. Но все пак не седалките са най-важното. Возията е доста стегната, окачването - твърдичко. За мен това е плюс, на тези разбити пътища.
HWBG Forum member
АвтомобилЪ

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 21 фев 2007, 18:06

Focus е много приятен за каране. Точно и директно управление, супер стабилен на пътя - това е най-характерното. Години наред не можеха да гонастигнат по тези параметри. Ако обичаш шофирането по принцип или ако караш по-спортно и интензивно - Focus.
Седалките са добре, но не са на нивото на новия Focus например, където са далеч по-големи и удобни.

1.6i е 100 к.с. точно.
Ford. Feel the difference

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 21 фев 2007, 22:09

Не си мисли, че фокуса ще държи цена! Колкото по-скъпа кола втора ръка си вземеш, толкова си по-вътре. Най-добре е парите които дадеш за нея да си ги отпишеш. :shock:
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 22 фев 2007, 00:05

Фордовете винаги и неизбежно поевтиняват главоломно в БГ /просто тъпите рендета колкото и пъти да се нахакват с дървета кръстени Фв и Ауди - пак ще си вземат такова - е после кажете, че не сме нация от мазохисти/; тъй че трябва много да се внимава, ако се мисли за последващата препродажба /въпреки, че аз си взех и първия и втория Форд без въобще да мисля в този аспект/ - неизбежно е голямото вътрене при закупуването на скъп Форд!

Аз реално и Сиерата и Мондито съм ги взел почти за без пари спрямо класа и годината на производство, тъй че няма как да се вътря, но да дадеш 9-10 бона си е сериозен риск!

Просто хората в РБ са тъпи - преди още да махнат нулите си купих Ауди В4 2.0 в идеално състояние /доколкото може да има такова Ауди/ за 6.0милиона лв /тоест 6000дм/ - `01г. продадох тази каруца и то под формата на почти не движима собственост вече за почти същите пари /абе направо да им се чудиш на българите !?!?!?!?/ и си купих Сиерката 1.8тд в перфектно състояние внос от Швейцария за под 4000лв и то продавача беше толкова щастлив, че я купувам, че ми даде и комплект почти нови летни гуми с джанти!?!?!?

А Аудито направо ми скъса нервите и го продадох на хубавеца с уговорката, че има проблеми в електрониката за да не идва да ме коля после, а Сиерата се оказа буквално "железна" и в момента е на мой добър приятел, който до сега не е имал сериозни техн. проблеми - единствения по-сериозен проблем, бе закупуването на турбина /втора употреба/!

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 22 фев 2007, 02:53

chains както винаги е много прав. Форд никога не е държал цена и не вярвам да се промени нещо. Това е едно от 7-те чудеса на света, няма никаква логика но е факт.
Според мен българите както винаги отговарят на ехото което са чули отвън, а именно германците са основната причина за лошата слава на Форд. Българина просто е чул и е решил да не остане по-назад в мнението си на експерт. А реалната причина че германците не обичат Форд е че не е тяхна марка. Всъщност е, общо взето по всичко, но си остава факта че фирмата е американска марка. И също както българина дава мило и драго за чуждо, така другите народи пък дават всичко за тяхното си, пък било то и не до там най-доброто. Също гемранците са много скръндзливи за разходи. Няма да забравя как един приятел там му се разтреперваше чинето като види че бензина бил поскъпнал с 2 цента. А противно на общоприетото Форда не е евтина кола за подръжка. Това повечето обаче не го знаят, защото са свикнали да търсят две за левче и да плюят по колите си.
Ето точно такива собственици всъщност карат нещата на зле и после останалите патят. Много е съществено да се спести 1,50 на година за масло, нищо че в книжкат пише полусинтетика, нашия човек ще сложи минерално та да не се мине.
Моят съвет е да си търсиш кола от чужбина, няма да ти е кой знае колко по-скъпо, но идеята че българин няма да е сядал зад волана й преди теб, си струва много.
Всичко общоприето е дело на масата, вие сами си решавате дали ще сте от нея или ще се доверите на собствения си опит.

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 22 фев 2007, 16:21

В думите на Chains и Rick има много истина.

Единствено искам да допълня, че въпреки че всичко изказано по-горе е като цяло вярно, Focus до голяма степен прави изключение и държи доста високи цени.
Това е така защото, въпреки всичката негативна и незалсужена слава, това е адски надежден и солиден в техническо отношение автомобил. Това го знаят и германците.
В продължителния тест (100 000 км) на Ауто Билд, дълго време Ford Focus бе на чело от всички тествани модели, сега все още е сред първите места. През 2002-2003 г, го обявиха за употребяван автомобил на Германия измежду всичките 109 следени от TUV модела. В Англия от 5 години все го обявяват за най-добра покупка втора ръка в класа. Дори в България има добра слава.
Резултатът е, че ако някой Ford държи цена, това е Focus.
Между другото, Fiesta от последния модел също бавно и пада цената. Търсят се, а ги няма. И това е адски надеждно возило. То, колкото по-нисък клас, толкова по-добре държи цена де. Това си е почти винаги вярно.
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 22 фев 2007, 16:35

От сайта на Autocar (едно от 2-те най-авторитетни автомобилни списания в Англия). Тази година във всичките им класове Ford-овете са най-изгодната покупка втора употреба. Това не е било никога! Сегашните модели са солидни и надеждни като качества, за шофиране най-добрите в класовете си, а и там ги има много, така че са на разумни цени. Една от причините, разбира се е че в Англия Ford е много популяре флийт/служебен автомобил, купуван в големи количества. Това сваля остатъчните стойности заради голямото предлагане пък след това.
Печеливши са клиентите.

Our top five used Small family cars
1 Ford Focus
Loads to choose from, good to look at and drive
2 Toyota Corolla
Rarer than a Focus, the Corolla has superb reliability
3 Vauxhall Astra
Modern styling and good equipment levels on all cars
4 VW Golf
The name says it all - it's classy, but comes at a price
5 Renault Megane
French style, great diesel engines and cheap to buy



Our top five used Superminis 1 Ford Fiesta
A brilliant all-rounder, plenty available and low in price
2 Toyota Yaris
Great reliability and chic - and you'll get a good price when it's time to sell on
3 Honda Jazz
It's surprisingly big inside with clever seating layout - and reliable, too
4 Ford Ka
You only get three doors, so it's not as practical as some, but it's cheap and easy to live with
5 Mini
The Mini is the coolest of superminis, and great to drive. But it's built really only for two.


Our top five used Family cars 1 Ford Mondeo
Great to drive, comfortable and good value for money
2 Honda Accord
The Honda Accord is very stylishly designed. It's also very reliable and handles well
3 Vauxhall Vectra
You get an awful lot of car for your money when it comes to the Vauxhall Vectra
4 Renault Laguna
The Laguna is comfortable, well equipped, safe and, perhaps best of all, very cheap
5 VW Passat
The Passat remains very desirable, so it's not cheap. A great car if your budget allows
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
andy_a
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от andy_a » 22 фев 2007, 16:53

По-бързото падане на цените на употребяваните Форд-ове има и своята добра страна - става възможно за човек с много по-ограничени финанси да придобие автомобил на относително малко години. Цените на Фокусите например са с до 50% по-ниски от цените на съпоставими Голфове, които изобщо не са много по-надеждни. Астрите не са много по-скъпи, но пък са много назад по отношение на дизайн и вътрешно пространство, за поведение на пътя да не говорим. Вярно е също така, че Фокусите не са супер качествени - пластмасата е евтинка, потропват, прискърцват, но в крайна сметка не са толкова скъпи. Така че пак опираме до съотношение цена/качество, което специално при Форд е доста прилично. Пък и колите са масови, части има, при това от различни доставчици, а не както при японските коли, където повреждането на определени елементи води до сериозни драми.

Иначе гледането на класации за надеждност има предимно информативен характер, реалността, особено тук в България е малко по-различна. Моята, иначе здрава и добра кола, ме остави точно преди Коледа заради счупване на елементарна пластмасова част и в този момент всичките класации ми изглеждаха доста, хм... нереални :)

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 22 фев 2007, 19:57

Купи си моя Форд http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
Ще ти сляза и в цената щото си от нашите.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 23 фев 2007, 09:36

супер,само да не беше цомби

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 23 фев 2007, 18:50

Кво им е на цомбите, много са хубави.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 24 фев 2007, 10:20

HACKO написа:Кво им е на цомбите, много са хубави.
няма какво да качвам в него.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 25 фев 2007, 11:59

О ще се намери и то после ще викаш как до сега съм се возил в тясна кола - в последствие ще имаш чувсвото, че в седаните и хечовете ще се задушиш! Хубавото на комбито е че реално е с почти същите габарити спрямо седана, с подсилено окачване /поне при Фордовете, което е +/. Повечето хора не искат комбита заради споменити с по-старите модели, които имаха дървено пътно положение; при съвременните модели пътното поведение е отлично, по нищо не се различава от това на седана, задницата вече не е толкова тежка и тромава и центъра не тежестта е нисък и където трябва /дори-субективно мнение- имам чувството, че третия ред стъкла играят ролята на стабилизатори - площа на страничното триене в завой е по-голяма и явно оказва положително влияние - и колата взима острите завои по-уверено, но може и просто да се дължи на независимото задно окачване/;

Освен това всички фордове комби са сток оборудвани с отлична щора, която дискретно скрива нещата в багажника, а освен това по пода и отстрани има куки за връзвани на багажа и спокойно може да си вземеш от тези ластичните мрежа за да не ти се лашкат вещите по време на движение!

Допълнителен плюс на комбитата е, че акустиката е на много по-добро ниво спрямо седана и хечбека. И при дизеловата версия като нямаш АГУ, а и така и така багажния отсег е направо огромен /29" ТV си влиза отзад заедно с кашона без да се свалят облегалнките и даже има още място/ си монтираш кутия с Бас високоговорител + усилвател и пътуванията стават просто перфектни - много добре се чува баса без да се налага така да го дупиш, че да гърми целия квартал!

пп: колкото до 1.8тди - първите фокуси са с единтичен като моя двг единствено интеркулъра е различен с оглед формата на купето и двг е скрит под пластмасова декорация /имах такава служебна кола и затова знам/, колкото до по-новите дизели - в уикипедията пише, че са конструирани на базата на стария 1.8тди, като основните нововъведения са в газоразпределението /вече са двувалови и с 16V/ и по-модерна електроника, като номиналната мощност е нарочно запазена в старите рамки с оглед разлечните пазари и действащите там данъчни и застрахователни таблици, но е подобрена кривата на въртящия момент и оптимизиран разхода на гориво!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 25 фев 2007, 18:11

mrdds написа:
HACKO написа:Кво им е на цомбите, много са хубави.
няма какво да качвам в него.
Ооо, ще имаш, ще имаш.... :P

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта