New Mondeo
- pacodelucia
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
- Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
уважаеми съмишленици,
колата е тук.И номерата са тук.сутринта я взех и цял ден карах.За пръв път от дълго време насам ми е кеф да карам.Истински кеф.Карал съм и по старо Мондео но това е просто върха на сладоледа.Форд надминават всичко.Не случайно АУТО БИЛД пишат ,че Пасата на Фолксваген го духа яко.Колата е просто върха.Пожелавам я на всеки.Мисля ,че е и момента в който трябва да похваля двама души от Мото Пфое Варна :Галин и Чавдар.Добри търговци,а и много читави.Момчета искам си бутилката:))))))))))))))))))))))))))))))))))
колата е тук.И номерата са тук.сутринта я взех и цял ден карах.За пръв път от дълго време насам ми е кеф да карам.Истински кеф.Карал съм и по старо Мондео но това е просто върха на сладоледа.Форд надминават всичко.Не случайно АУТО БИЛД пишат ,че Пасата на Фолксваген го духа яко.Колата е просто върха.Пожелавам я на всеки.Мисля ,че е и момента в който трябва да похваля двама души от Мото Пфое Варна :Галин и Чавдар.Добри търговци,а и много читави.Момчета искам си бутилката:))))))))))))))))))))))))))))))))))
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
ЧЕСТИТО!!! МНОГО ТИ ЗАВИЖДАМ!!!pacodelucia написа:уважаеми съмишленици,
колата е тук.И номерата са тук.сутринта я взех и цял ден карах.За пръв път от дълго време насам ми е кеф да карам.Истински кеф.Карал съм и по старо Мондео но това е просто върха на сладоледа.Форд надминават всичко.Не случайно АУТО БИЛД пишат ,че Пасата на Фолксваген го духа яко.Колата е просто върха.Пожелавам я на всеки.Мисля ,че е и момента в който трябва да похваля двама души от Мото Пфое Варна :Галин и Чавдар.Добри търговци,а и много читави.Момчета искам си бутилката:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Относно това което казваш...
Имах възможност да карам Мондео 2.0 TDCI 140 к.с... беше с почти всички екстри... 6 скорости...
безумен кеф... карал съм много коли, някой от тях много луксозни... мондеото наистина е много удобно за каране...
Коментирахме разликата с Peugeot 607... според мен по-висок клас... това което съм карал беше с много по-голям двигател (210 коня май беше) но наистина бях стъписан, още докато го изкарвах от паркинга... волана беше неприятно лек... през цялото време изпитвах чувство че е откачен и че въртя някакъв геврек във въздуха... никаква обратна връзка с колелата... на мондеото волана е мек, но усещаш какво става на пътя, което за мен е много важно... Пежото горе долу колкото мондеото на габарити... може би е малко по-дълго... но определено мондеото седи по-тежко и вдъхва стабилност... колкото и да не бях свикнал го паркирах с лекота (мислех, че ще ми е трудно и се притеснявах да не го закача) С огледалата имах проблем... беше ми трудно да свикна... някак малки ми изглеждаха... пък и имат едно пречупване на образа в края, което сигурно е полезно, но за мен беше непривично...
Абе мога да пиша много... просто съм изключително впечатлен от колата... наистина е ПРЕКРАСНА!!!
Като сме започнали с благодарностите и аз искам да благодаря на Владо от МП!
Поздрави,
la4o
- pacodelucia
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
- Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мерси
Мерси за поканата ще дойда в неделя на ОМВ в 19 часа:))))
ползване на оборотен автомобил уви в МП няма.ама нали уж ги вземаме да не се чупят и да ни трябват оборотни коли.
))))а след втория ден каране мога да кажа :върха е:))))
ползване на оборотен автомобил уви в МП няма.ама нали уж ги вземаме да не се чупят и да ни трябват оборотни коли.

- pacodelucia
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
- Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
- pacodelucia
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
- Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Първо честито за новата придобивка! Ще ми е интересно, а и надявам се не само на мен да кажеш впечатленията си за Мондеото. Моят досег с него бе само пипнешком - опипах набързо таблото и пласмасите, за да ги сравня с моите на Фиестата
Май не всички пластмаси са такива, каквито ни се искат , а? Останах малко разочарован от някои материали. Интересно ми е мнението ти за новата система за управление на Форд - втвърдяването на волана при висока скорост. Какво мислиш за това? Защото в Ауто Билд управлението на Мондеото има точка по-малко от това на Пасат. Споменава се за някаква нечувствителност на волана от средно положение, което много не ми е ясно, а може би и превода да не е наред. Аз оня ден с тоя чувствителен волан на Фиестата за малко да се забия в трансформатора пред нас, понеже си галех кормилото с една ръка, а колата попадна в неравности и аз не успях да задържа волана, понеже той подскочи много яко. Интересно ми е какво мислиш за окачването и да го сравниш с това на други автомобили, ако си карал или си се возил. Може ли да бие да кажем новите модели на Мерцедес или това е само мечта? И ако знаеш, дали управлението се коригира в някои ситуации, като да кажем страничен вятър или твърде бързо влизане в завой, както при Фолксваген и Тойота примерно. Пък и ако се сетиш нещо друго интересно, ще съм ти благодарен, ако го споделиш 


- pacodelucia
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
- Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
пояснения
интересни неща питаш 
да тръгнем от това ,че имам база за сравнение доста нови и малко карани автомобили които съм карал.последния ми автомобил преди Мондеото беше ситроен С4,който купих нов.беше разочарование за което нямя да говоря сега.през изминалите 3-4 години карах доста служебни коли межу които мерцедеси,волва,хонди,та дори и най-новата S класа на Мерцедес.Разбира се ,че в случая не мога да твърдя ,че возията на S класата и на Мондеото е еднаква но определено ги слагам на кантар с С класата на Мерцедес а и дори с Е-класата.Автомобила макар и с най-големия дизелов двигател е идеално обезшумен,двигателя е много пъргав и еластичен.Форд са научили много за возията явно,защото макар и с 17 цолови джанти колата при преминаване на дупки (които си ги имаме в изобилие в БГ) е стабилна и нямя типичното за много коли протракване.Не я хваля защото съм я купил,но наистина Форд са се научили на много през годините.Що касае зглобката на автомобила,както всеки сериен автомобил си има местенца където дреболии не са изпипани.Аз купих Титаниум което е почти най-високото изпълнение и мога да кажа ,че и материали и тапицерии са качествени.Пак ,ще кажа също така ,че не може да се сравнява един автомобил които струва 50хил.лв с един които струва 150хил.лв. но за цената си,всичко е на едно много високо ниво.Доколко е здрав и безпроблемен автомобила ще си покаже времето.
Посредством ESP-то мога да кажа ,че колата е доста стабилна на завои.При тестове които направих за влизане в завой с 120км/ч ,колата не мърда от пътя.
При скорост от 140 км/ч на 6-та скорост двигателя работи на 2200 оборота ,макар и неразработен все още.
Работата на волана е добра,не усещам честно казано,тази чувствителност за която говориш
надявам се да съм отговорил изчерпателно на въпросите и ако мога да помогна с още нещо ,ще го направя с удоволствие.

да тръгнем от това ,че имам база за сравнение доста нови и малко карани автомобили които съм карал.последния ми автомобил преди Мондеото беше ситроен С4,който купих нов.беше разочарование за което нямя да говоря сега.през изминалите 3-4 години карах доста служебни коли межу които мерцедеси,волва,хонди,та дори и най-новата S класа на Мерцедес.Разбира се ,че в случая не мога да твърдя ,че возията на S класата и на Мондеото е еднаква но определено ги слагам на кантар с С класата на Мерцедес а и дори с Е-класата.Автомобила макар и с най-големия дизелов двигател е идеално обезшумен,двигателя е много пъргав и еластичен.Форд са научили много за возията явно,защото макар и с 17 цолови джанти колата при преминаване на дупки (които си ги имаме в изобилие в БГ) е стабилна и нямя типичното за много коли протракване.Не я хваля защото съм я купил,но наистина Форд са се научили на много през годините.Що касае зглобката на автомобила,както всеки сериен автомобил си има местенца където дреболии не са изпипани.Аз купих Титаниум което е почти най-високото изпълнение и мога да кажа ,че и материали и тапицерии са качествени.Пак ,ще кажа също така ,че не може да се сравнява един автомобил които струва 50хил.лв с един които струва 150хил.лв. но за цената си,всичко е на едно много високо ниво.Доколко е здрав и безпроблемен автомобила ще си покаже времето.
Посредством ESP-то мога да кажа ,че колата е доста стабилна на завои.При тестове които направих за влизане в завой с 120км/ч ,колата не мърда от пътя.
При скорост от 140 км/ч на 6-та скорост двигателя работи на 2200 оборота ,макар и неразработен все още.
Работата на волана е добра,не усещам честно казано,тази чувствителност за която говориш
надявам се да съм отговорил изчерпателно на въпросите и ако мога да помогна с още нещо ,ще го направя с удоволствие.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: пояснения
Аз знам за какво говори.pacodelucia написа:Работата на волана е добра,не усещам честно казано,тази чувствителност за която говориш
Аз голямо ровене и сменяване по моята и все пак не ми харесва как се държи.
Миналата неделя на неделната фордофка го обсъждахме понеже към момента се събираме 3 фиести, моята и 2 МК3.
Стигнаха другите пичове до извода, че трябва да и свикна и да се събразявам с поведението и.
Много е чувствителен волана а преди нея съм карал все коли без хидравлика.
Остана ми един луфт който чувам но все още не сме го намерили. Единия от приемчиците в МП даде предположение но остана аз да си го проверя. Още не съм го проверил но май не е от там шума.
Гледа все пак момчето докъто си лафехме на паркинга и аз подхвърлих да не би да е нещо от рейката или карето на кормилния прът.. Той както си седеше вътре я запали и почна леко да бута волана ляво-дясно и гумите реагираха и на най-малкото. Каза че ако имам луфт гумите няма да реагират така. От там се изненадах колко малко движение ми трябва на волана т.е. без усилия и гумите реагират. Кой ме знае какви идиoтски движения правя и затова я чувствам нестабилна.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Аз не се оплаквам от поведението на моята кола Paci, само казвам, че досега никога не ми се е случвало подобно нещо - да изтърва волана заради това, че има много голям обратен контакт с пътя. Толкова голям, че имам чувството, че колата вози по-меко, ако не държа волана или седя на дясната седалка. Всеки ден паркирам на това място вече година и явно съм станал невнимателен
Моята и със 170 си стои стабилно на пътя, няма никакви проблеми с окачването или волана ( Все пак го държа с две ръце
) А за Мондеото четох, че волана става нечувствителен при висока скорост и нищо не може да разколебае колата, ако мине през неравности да кажем. Не знам немските журналисти какво имат предвид под нечувствителност от средно положение и защо не са доволни от това. Според мен е хубаво волана да не мърда при висока скорост.
Явно пообъркахме малко понятията за чувствителност, нечувствителност и обратен контакт с пътя. Моята MK 6.5 си намира много точно пътя, само дето волана малко друса и ако не го държиш здраво по неравности, почва да играе хоро и може да последва някоя дупка


Явно пообъркахме малко понятията за чувствителност, нечувствителност и обратен контакт с пътя. Моята MK 6.5 си намира много точно пътя, само дето волана малко друса и ако не го държиш здраво по неравности, почва да играе хоро и може да последва някоя дупка

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта