абе,от де толкоз антифенове на марката???
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 06 сеп 2007, 21:59
- Модел на автомобила: FORD EXPLORER SPORT 4X4
- Местоположение: USA
- Status: Извън линия
прави сте
аз пнеже бачках в сервис за лимузини в чикаго(механик) и мога да ви кажа само едно- всички части за кадилак линкълн и меркури са от форд.сменqл сам двигатели трансмисии болтове носачи инжектори ел модули абе всичко идва с марката на форд- ами правете си извода що за кола е ФОРД 

- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ние го знаем ... нападнаха те по съвсем друга причина но ти не се усетиthe_mad_max написа:Е аз скоро се регистрирах повторно (забравена регистрация) в един форум, няма да му споменавам името да не стане война, та там веднага ме "нападнаха".....


- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой те напада, бе човек?! Наизуст говориш, аз не съм забелязал дори някой да е изразил съжаление към твоя Нисан, камо ли да те е нападнал. А обоснови се, дай линкове, имена цитирай, какво е това нещоSvetlix написа:Ние го знаем ... нападнаха те по съвсем друга причина но ти не се усетиСпоровете са излишни като цяло. Тук, не че не нападате някой като го видите, че кара кола различна от Форд

- rejo
- потребител
- Мнения: 234
- Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
- Местоположение: София, жк Младост 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз съм на мнение, че малко коли произведени през 1993г (Мерцедес и БМВ въобще не ги бройкам, защото те са съвсем друга работа) предлагат подобен лукс за шофьорите, камо ли подгряване на предно стъкло и седалки - тогава въобще не са чували за тези екстри хаххахаха. Не знам и този хюндай как изглежда отвътре, как вози на толкова години, но ако е ок - е от малкото други коли от тази година, които стават.snaiperisto написа:Я , па мноо арни Фордове имате бе...от Кореком ли ги купихте , та не спряхте да ги хвалите?
Аз па съм на мнение че рядко може човек да види по-грозна кола от Мондео (до 95-96г. , тия с по-големите фарове са по "арни")...
...та , чакам коментари???![]()
Доста хора са се чудили и продължават да се чудят като се качат какви глезотийки предлага този автомобил, колко е просторен и каква хубава возия има. Аз лично предпочитам хечбека, а на мондеотата от 97г не ми харесват хич предниците с тези котешки очички - най-новите модели са доста по-добри.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Така /абе май веднъж в някоя тема се бях произнесъл по този въпрос, ама.../
Та много хора викат " ... Форд и циганин не бачкат зимата...", "..то Форд кола лие?..." и "...Фордовете са скапани коли..." - На всички тези хора им задавам само един въпрос " Ти някога имал ли си Форд?" и се оказва, че всъщност никой от тях никога не е имал Форд и повечето от тях дори не са се качвали в такава кола, а просто били чули: че приятел на техен приятел имал Форд и от там знаел .....!?!?
Докато аз съм имал Фв и Ауди - и дано никога повече да нямам такива кола /добре че и приятелката ми се вразуми и мина на Мазда, че започнах често да се грижа за нейното "отлично" Поло/ - няма да ги плюя /повече/ ще кажа само, че единственото хубаво нещо в тях е, че е пълно с балъци и като се отчаяш от тях веднага се намира кой да те оттърве и то на изненадваща цена!
Колкото до самите Фордове, това са автомобили с добри ТТ данни на добра цена. Далеч съм от мисълта, че фордовете са най-добрите коли - то и от самата компания не се целят в това; просто това са коли с добър дизайн, технически здрави и издръжливи, с лесна и евтина поддръжка - типични всекидневни коли, с които обикновенния човек като нас да си ходи работа без да му създава ядове!
За мен лично Фордовете са оптимално добри като коли, защото за ниска сума спрямо качествата и възрастта на продукта си купувам кола с много добри показатели, карам си я всеки ден, не ме тормози с техничеки проблеми и мога да си позволя поддръжка с качествени части и консумативи!
Убеден съм, че Ролс Ройс, Бентли, МБ, БМВ и други подобни са по-добри от фордовете, но цените са твърде различни!
пп: абе старах се да бъда обективен, ама освен горното моето мони така ме кефи, че не мога да Ви опиша!
Та много хора викат " ... Форд и циганин не бачкат зимата...", "..то Форд кола лие?..." и "...Фордовете са скапани коли..." - На всички тези хора им задавам само един въпрос " Ти някога имал ли си Форд?" и се оказва, че всъщност никой от тях никога не е имал Форд и повечето от тях дори не са се качвали в такава кола, а просто били чули: че приятел на техен приятел имал Форд и от там знаел .....!?!?
Докато аз съм имал Фв и Ауди - и дано никога повече да нямам такива кола /добре че и приятелката ми се вразуми и мина на Мазда, че започнах често да се грижа за нейното "отлично" Поло/ - няма да ги плюя /повече/ ще кажа само, че единственото хубаво нещо в тях е, че е пълно с балъци и като се отчаяш от тях веднага се намира кой да те оттърве и то на изненадваща цена!
Колкото до самите Фордове, това са автомобили с добри ТТ данни на добра цена. Далеч съм от мисълта, че фордовете са най-добрите коли - то и от самата компания не се целят в това; просто това са коли с добър дизайн, технически здрави и издръжливи, с лесна и евтина поддръжка - типични всекидневни коли, с които обикновенния човек като нас да си ходи работа без да му създава ядове!
За мен лично Фордовете са оптимално добри като коли, защото за ниска сума спрямо качествата и възрастта на продукта си купувам кола с много добри показатели, карам си я всеки ден, не ме тормози с техничеки проблеми и мога да си позволя поддръжка с качествени части и консумативи!
Убеден съм, че Ролс Ройс, Бентли, МБ, БМВ и други подобни са по-добри от фордовете, но цените са твърде различни!
пп: абе старах се да бъда обективен, ама освен горното моето мони така ме кефи, че не мога да Ви опиша!

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сега ще ви разкажа как се "оформи" един антифен на марката. Баща ми. 1994 г. купува Орион 1.6D, 9 годишен, лимка! За два месеца баща ми се поболя от ремонти, едно оправи друго се счупи - ужас беше. Накрая му писна и отсече "най-добрия Форд е (сещате се) продадения". Речено-сторено, продаде го на един палачор, с който случайно се засякохме 2 или 3 години по-късно. Човека беше просто възхитен, вика много здрава тая кола...
Изводите си правете сами.
Изводите си правете сами.

- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Защо да ме съжаляват? Аз вече не карам фордAX!S написа:Кой те напада, бе човек?! Наизуст говориш, аз не съм забелязал дори някой да е изразил съжаление към твоя Нисан, камо ли да те е нападнал. А обоснови се, дай линкове, имена цитирай, какво е това нещоSvetlix написа:Ние го знаем ... нападнаха те по съвсем друга причина но ти не се усетиСпоровете са излишни като цяло. Тук, не че не нападате някой като го видите, че кара кола различна от Форд

Колкото до нападките ... без коментар


Аз не съм антифен на марката ... верно фордовете не са върха на сладоледа но за 7 години честно казано не съм имал сериозни проблеми. Кола без кусури общо взето няма.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Аз тея 1-2 седмици много мислих да си вземам една Алфа 156 2.4 ЖТД, ама като им чета форума и к'ви и колко скъпи ремонти правят....Сравнявам ги с Ескорта и Мондеото долу и...де да знам, няма толкова и скъпи ремонти
Колеги как са ваще коли, толкова лесно ли се чупят?
Ех много ме е яд, че Форд нямат бързи дизели до 10 000лв...

Колеги как са ваще коли, толкова лесно ли се чупят?
Ех много ме е яд, че Форд нямат бързи дизели до 10 000лв...
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
колеги имам ново виждане по въпроса дали е вярно или не незнам ,напоследък говоря с някои от така наречените антифенове на марката и трябва да ви кажа че вече не се наблюдава така ожесточено плюене като кажеш форд фокус и настава мълчание,спират се всякакъв вид плюеници,сега за фокуса се знае че зае лидерството пред голфа и астрата ако не е така поправете ме за мондеото 2007 модела няма какво да говориме всички го знаеме пасата ли е по хубав а можеби вектрата
един мои познат антифен на марката ми вика такова нещо не бях виждал страшен форд огромен и много красив незнаех за този модел а аз му викам та откъде да знаеш ти знаеш само пасат комби 1.8моно,а за спортните модели на марката няма да говоря като кажеш мустанг,ГТ 40,cosworth,RS отново гробовно мълчание,някои се обади ама то мустанга е американски ,а аз отговарям ми мога да си го купя и от МФ и е форд все пак а не голф гти със светещи пръскалки

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
С жена ми се чудехме каква кола да си купуваме и определено бяхме взели решение тя да е тип лимузина. Нямах конкретни изисквания към марки и модели, защото от времето когато пилих гуми по светофарите бяха минали доста години. Трябваше ни просто кола, с която да возим децата и да си обикаляме напред назад, т.е. запазена колица и не чак толкова скъпа. Един ден имах среща с мой бивш колега и на нея той дойде с приятеля си /когото аз също познавам много добре от няколко години/, возейки се в едно Мондео 97 или 98 г. Всъщност аз това го разбрах от разговора, тъй като колата му ми се видя доста готина, на всичкото отгоре автоматик и нямаше как да не започна да задавам въпроси. Честно да си кажа до този момент никога не бях се оглеждал чак толкова във Форд от който и да е модел, а и по стечение на обстоятелствата май не бях и карал. Аз им казах, че към момента си търся кола за 4 000 -5 000 лв. Тогава приятеля на бившия ми колега /чиято собственост се оказа и това Мондео с което бяха дошли/ ми каза:
-Абе човек, аз продавам другото си Мондео. Предишния модел е, не е като този тук, а е 94 г. произведено. Искаш ли да ти го дам, твое е за 2 бона. Пуснах обява за 2 500, ама за тебе веднага го давам за 2.
Викам си на акъла:
-Стига бе, Форд Мондео за 2 000 лева ще да е нещо бая издухано. Чак пък да са толкова ниски цените на тази кола. Аз си я спомням още когато я раздаваха в супер шоу "Невада" и в мислите ми имах спомен за доста готин автомобил.
Та от приказка на приказка веднага звъннах на жена ми, тя прояви голям интерес, поради което се уговорихме да видим колата още същата вечер. Преди да дойдат хората с колата прозвънях сума ти телефони. Повечето познати викат: “Не Форд, много са скъпи частите”; “Мондеото вози страхотно, но е убийствена подръжката”; “Ти луд ли си, Форд да взимаш”-абе брътвежи общо взето. Казах си нека да докарат колата да я видя, да я пробвам, пък тогава ще вземам решение. Дойдоха хората и реакцията за това което видях беше много положителна - цвят бордо перла, купето без забележки, а пък като се качих да я покарам........................е не очаквах, че тази пренебрегвана марка ще ми достави такова удоволствие. Карал съм доста марки и модели коли, а от по ниските класове какви ли не Астри, Голфове и т.н. Казах си:
- Егати, Голф 3 за по 4 -5 бимберици вървят, а нямат нищо общо с това, АМА НИЩО ОБЩО!!!!!
А момчето /продавача/ инженер. Като наизвади едни списъци, където си е водил бележки и като ми зачете - на толкова километри съм сменял ангренажен ремък, остават ти 30-ина хиляди да караш още, на толкова километра масло, на толкова еди какво си, чисто нови летни гуми сложих преди месец и така нататък и така нататък. Абе гледана кола-на практика качваш се и доста време ако е рекъл Господ караш без да му мислиш. С жена ми нямаше какво и да му решаваме повече, та направо се договорихме с човека. Веднага ни я продаде и за няма и седмица-две след това приключих и с КАТ. На практика я купихме дори без да я е гледал майстор от долу, но пък продавача както казах го познавам-свестен човек и отговорен. Каза ми там 1-2 дреболии и я взехме на доверие. После и майстора каза, че няма забележки по предници и там другите нещица.
Месец след това виждам един комшия докарал някаква Астра на годините на Мондю. Питам го:
-Колко пари бре джанъм?
- 3500 -казва-нов внос..........и надига гордо глава.
Какво да го репликирам. Казвам му само:
-Добре си я взел, уцелил си.
На акъла обаче си викам: “Леле тоя ако след Астрата му дам да покара Мондеото и след това му кажа, че съм я взел обслужена и то от БГ за 2 бона................ще вземе да се почувства като прекаран не от слон, а от мамут.
Ами какво да Ви кажа повече, това е моята история. Много му се кефя на Мондю и го карам с удоволствие. Абе както се казва купихме си КОЛА, а не просто някакво моторно превозно средство. Все се чудя обаче, защо такива коли не държат цени. Все трябва да има някаква причина. Вярно, че тези Мондеота някъде ги има и за почти двойно повече парици, ама принципно не бият цените на много други автомобили, които въобще не може и дума да става да ги сравнявам с този модел на Мондео.
Ама бай история разказах, а! Май ви домързя вече да четете

-Абе човек, аз продавам другото си Мондео. Предишния модел е, не е като този тук, а е 94 г. произведено. Искаш ли да ти го дам, твое е за 2 бона. Пуснах обява за 2 500, ама за тебе веднага го давам за 2.
Викам си на акъла:
-Стига бе, Форд Мондео за 2 000 лева ще да е нещо бая издухано. Чак пък да са толкова ниски цените на тази кола. Аз си я спомням още когато я раздаваха в супер шоу "Невада" и в мислите ми имах спомен за доста готин автомобил.
Та от приказка на приказка веднага звъннах на жена ми, тя прояви голям интерес, поради което се уговорихме да видим колата още същата вечер. Преди да дойдат хората с колата прозвънях сума ти телефони. Повечето познати викат: “Не Форд, много са скъпи частите”; “Мондеото вози страхотно, но е убийствена подръжката”; “Ти луд ли си, Форд да взимаш”-абе брътвежи общо взето. Казах си нека да докарат колата да я видя, да я пробвам, пък тогава ще вземам решение. Дойдоха хората и реакцията за това което видях беше много положителна - цвят бордо перла, купето без забележки, а пък като се качих да я покарам........................е не очаквах, че тази пренебрегвана марка ще ми достави такова удоволствие. Карал съм доста марки и модели коли, а от по ниските класове какви ли не Астри, Голфове и т.н. Казах си:
- Егати, Голф 3 за по 4 -5 бимберици вървят, а нямат нищо общо с това, АМА НИЩО ОБЩО!!!!!
А момчето /продавача/ инженер. Като наизвади едни списъци, където си е водил бележки и като ми зачете - на толкова километри съм сменял ангренажен ремък, остават ти 30-ина хиляди да караш още, на толкова километра масло, на толкова еди какво си, чисто нови летни гуми сложих преди месец и така нататък и така нататък. Абе гледана кола-на практика качваш се и доста време ако е рекъл Господ караш без да му мислиш. С жена ми нямаше какво и да му решаваме повече, та направо се договорихме с човека. Веднага ни я продаде и за няма и седмица-две след това приключих и с КАТ. На практика я купихме дори без да я е гледал майстор от долу, но пък продавача както казах го познавам-свестен човек и отговорен. Каза ми там 1-2 дреболии и я взехме на доверие. После и майстора каза, че няма забележки по предници и там другите нещица.
Месец след това виждам един комшия докарал някаква Астра на годините на Мондю. Питам го:
-Колко пари бре джанъм?
- 3500 -казва-нов внос..........и надига гордо глава.
Какво да го репликирам. Казвам му само:
-Добре си я взел, уцелил си.
На акъла обаче си викам: “Леле тоя ако след Астрата му дам да покара Мондеото и след това му кажа, че съм я взел обслужена и то от БГ за 2 бона................ще вземе да се почувства като прекаран не от слон, а от мамут.
Ами какво да Ви кажа повече, това е моята история. Много му се кефя на Мондю и го карам с удоволствие. Абе както се казва купихме си КОЛА, а не просто някакво моторно превозно средство. Все се чудя обаче, защо такива коли не държат цени. Все трябва да има някаква причина. Вярно, че тези Мондеота някъде ги има и за почти двойно повече парици, ама принципно не бият цените на много други автомобили, които въобще не може и дума да става да ги сравнявам с този модел на Мондео.
Ама бай история разказах, а! Май ви домързя вече да четете

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Бързо им падат цените, защото на 3-4 години моделите се сменят.dydo написа:...
Твоята е от първо поколение, а от началото на лятото се продава четвърто поколение.
Едва ли някога ще се чудят какви накладки да ти дадат или филтър в магазина.
При Опел Кадет например за един и същ модел в една и съща година може да срещнеш 6 различни генератора. Защо е та ли. Ми хората тестват отделни елементи за новите си модели (в случая Вектра) на старите модели, при това 5-6 години. И като пуснаха Вектрата какво стана? Тези които са на 30-35 години и нагоре може би си спомнят, че Опел подмени около 50 000 автомобила в периода 89-90 година, защото при определени условия при запалване се отваряли въздушните възглавници и още 5-6 дефекта. В това време Форд Ескорт стана автомобил на 1990 година за Европа. Както сега S-MAX е автомобил на 2007.
Форд не си губят времето с глупости, а вървят напред и са непрекъснато в час, както с новите тенденции в дизайна, така също и с иновациите.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
форда е хубав автомобил, но не е вечен и той се нуждае от подръжка 

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Няма нищо вечно. И човек, ако не се поддържа се разболява и умира.traqn_savov написа:форда е хубав автомобил, но не е вечен и той се нуждае от подръжка
Има една теория, която казва, че колкото повече се увеличава продължителността на живота, т.е. забавя се смяната на поколенията, толкова повече се забавя и развитието на цивилизацията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта