Опитът или годинките?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.

Опитът или годинките?

Възрастта.
1
2%
Опита.
23
38%
И двете.
33
55%
Нито едно от двете.
3
5%
 
Общо гласове: 60

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 21 май 2007, 10:29

BOROOO написа:........ Защо автобуса е ударил циментовоза отзад може само да се гадае :roll: :evil: .
Камиона се е движил с 40 км/ч., а автобуса предполагам минимум с двойно по-висока скорост......
*unknw*

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 21 май 2007, 12:17

Незнам къде точно е станала катастрофата, но след Ябланица (в посока Плевен-Ловеч) , преди разклона Плевен - Ловеч имаше един участък абсолютно прав. На него ставаха много често и все тежки катастрофи. Докато работех в Правец (преди 12-13 години) съм чувал, че имало някакви магнитни аномалии в този участък и поради това катастрофите ставаха по необясними причини.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 21 май 2007, 12:30

valboy написа:
BOROOO написа:........ Защо автобуса е ударил циментовоза отзад може само да се гадае :roll: :evil: .
Камиона се е движил с 40 км/ч., а автобуса предполагам минимум с двойно по-висока скорост......
*unknw*
Точно цичентовозите на "титан-цимент" "летят" по пътищата като засигна такъв по двулентов път много ме изнервя идеята, че трябва да го изпреваря с над 120-30.
иначе това е един от ограмните проблеми на българските "магистрали" те реално са с две ленти. В едната пъплят разни грохнали камиончета с 80-90 и дори и по-малко, а в другата "бизнесмени" с по 200+ ! Пита се нормалните хора къде да карат?

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Мнение от ivoled » 21 май 2007, 17:21

Точно цичентовозите на "титан-цимент" "летят" по пътищата като засигна такъв по двулентов път много ме изнервя идеята, че трябва да го изпреваря с над 120-30.
иначе това е един от ограмните проблеми на българските "магистрали" те реално са с две ленти. В едната пъплят разни грохнали камиончета с 80-90 и дори и по-малко, а в другата "бизнесмени" с по 200+ ! Пита се нормалните хора къде да карат?


В аварината лента че там никой не кара и асвалта е най-здрав :P :D :P

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 22 май 2007, 05:03

Аз бих казал, че опитат е от значение усобено този придобит от ситуации и както каза колегата трябва да имаш поне една катастрофа за да кажеш че малко поне си се отракал. Хаха аз имам вече една и след нея много неща в стила ми на каране се промениха. Това за келешите кадето карат с 180 в града няма да коментирам. Добър шофьор ставаш когато практикуваш достатъчно често и трупаш опит от създалите се ситуации за да можеш когато попаднеш друг път в такава да знаеш как да излизеш от нея. Е най-лошо е ако не успееш, както е станало при младия шофьор на рейса. Според мен той, както казват органите на реда, е карал с несъобразена скорост със състоянието на пътната настилка и не е могал да спре. Е случвало ми се е и на мен за съжаление. Та да направиме една съпоставка между един шофиор с 30г. опит за волана и примерно един рали шофьор с 10. Просто пример де, как ще коментирате това? :)
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 май 2007, 11:38

Няма да има никаква разлика. Рали пилота знае, че извън пистата е много по-уязвим, защото не всички са професионалисти около него на пътя и мерките за активна и пасивна безопасност не са същите. А и не на последно място има ограничения на скоростта и строг контрол (говоря за нормалните Европейски държави). Мисля преди 2-3 години бяха глобили някой от братята Шумахер с 5 цифрена сума за превишена скорост.
В България няма, нито пилоти, нито контрол, затова много се правят на Шумахеровци и гинат като мухи по пътищата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 22 май 2007, 20:43

На Ралф му взеха книжката.
Във Франция пътен полицай спял Н. Менсъл(в периода когато печелеше титли за Уйлямс) с въпроса " ти да не се мислиш за А. Прост та караш с такава скорост?"
Отговорът който получил бил "Не аз съм Неиджъл Менсъл"

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта