Опитът или годинките?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Незнам къде точно е станала катастрофата, но след Ябланица (в посока Плевен-Ловеч) , преди разклона Плевен - Ловеч имаше един участък абсолютно прав. На него ставаха много често и все тежки катастрофи. Докато работех в Правец (преди 12-13 години) съм чувал, че имало някакви магнитни аномалии в този участък и поради това катастрофите ставаха по необясними причини.
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно цичентовозите на "титан-цимент" "летят" по пътищата като засигна такъв по двулентов път много ме изнервя идеята, че трябва да го изпреваря с над 120-30.valboy написа:Камиона се е движил с 40 км/ч., а автобуса предполагам минимум с двойно по-висока скорост......BOROOO написа:........ Защо автобуса е ударил циментовоза отзад може само да се гадае![]()
.
иначе това е един от ограмните проблеми на българските "магистрали" те реално са с две ленти. В едната пъплят разни грохнали камиончета с 80-90 и дори и по-малко, а в другата "бизнесмени" с по 200+ ! Пита се нормалните хора къде да карат?
- ivoled
- потребител
- Мнения: 542
- Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
- Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
- Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
- Status: Извън линия
Точно цичентовозите на "титан-цимент" "летят" по пътищата като засигна такъв по двулентов път много ме изнервя идеята, че трябва да го изпреваря с над 120-30.
иначе това е един от ограмните проблеми на българските "магистрали" те реално са с две ленти. В едната пъплят разни грохнали камиончета с 80-90 и дори и по-малко, а в другата "бизнесмени" с по 200+ ! Пита се нормалните хора къде да карат?
В аварината лента че там никой не кара и асвалта е най-здрав

иначе това е един от ограмните проблеми на българските "магистрали" те реално са с две ленти. В едната пъплят разни грохнали камиончета с 80-90 и дори и по-малко, а в другата "бизнесмени" с по 200+ ! Пита се нормалните хора къде да карат?
В аварината лента че там никой не кара и асвалта е най-здрав



- technik
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
- Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз бих казал, че опитат е от значение усобено този придобит от ситуации и както каза колегата трябва да имаш поне една катастрофа за да кажеш че малко поне си се отракал. Хаха аз имам вече една и след нея много неща в стила ми на каране се промениха. Това за келешите кадето карат с 180 в града няма да коментирам. Добър шофьор ставаш когато практикуваш достатъчно често и трупаш опит от създалите се ситуации за да можеш когато попаднеш друг път в такава да знаеш как да излизеш от нея. Е най-лошо е ако не успееш, както е станало при младия шофьор на рейса. Според мен той, както казват органите на реда, е карал с несъобразена скорост със състоянието на пътната настилка и не е могал да спре. Е случвало ми се е и на мен за съжаление. Та да направиме една съпоставка между един шофиор с 30г. опит за волана и примерно един рали шофьор с 10. Просто пример де, как ще коментирате това? 

Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Няма да има никаква разлика. Рали пилота знае, че извън пистата е много по-уязвим, защото не всички са професионалисти около него на пътя и мерките за активна и пасивна безопасност не са същите. А и не на последно място има ограничения на скоростта и строг контрол (говоря за нормалните Европейски държави). Мисля преди 2-3 години бяха глобили някой от братята Шумахер с 5 цифрена сума за превишена скорост.
В България няма, нито пилоти, нито контрол, затова много се правят на Шумахеровци и гинат като мухи по пътищата.
В България няма, нито пилоти, нито контрол, затова много се правят на Шумахеровци и гинат като мухи по пътищата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта