Устройство за икономия на течни горива
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
[Не съм много съгласен. Твърдения, че ДВГ е достигнал максумума на възможностите си имаше и преди въвеждането на интеркулера, турбото, ЕКУ-то, както и на сума добавки, слагани в горивата. Пътища към по-икономични/ефективни двигатели сигурно има много (и физически и химически). Силните магнитни полета доказано променят структурата на въглеводотодите, а това, че днес методът не е масово приложим, не значи, че няма да стане такъв след 5-10 г.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Сетих се за една случка от преди 40-ина години. Руска газка насред плаца в N-ското танково поделение. Обявяват тревога и нито един танк не може да запали
Не знам истина ли е, но вероятно има такива "магнитни бомби", дето правят безполезна всякаква електроника...

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не коментираме подобряване на ефективността на двигател по какъвто и да е начин, а само чрез промяна на горивото при еднакво останали условия.cocoff написа:[Не съм много съгласен. Твърдения, че ДВГ е достигнал максумума на възможностите си имаше и преди въвеждането на интеркулера, турбото, ЕКУ-то, както и на сума добавки, слагани в горивата. Пътища към по-икономични/ефективни двигатели сигурно има много (и физически и химически). Силните магнитни полета доказано променят структурата на въглеводотодите, а това, че днес методът не е масово приложим, не значи, че няма да стане такъв след 5-10 г.
Да го кажа по друг начин.
В най-лош режим, на празен ход, колата има CO и CH емисии (това са недоизгорелите горива) по книжка към 1,5%.
Когато караш същите вещества са по-малко.
Останалите газове са или инертни в двигателя, или са реагирали докрай и са отдали абсолютно всичката енергия от хим реакция - т.е. от тях няма какво да се печели, освен да се отнеме топлината им. Последното е тема на друг разговор и други машини, не е за колите ни.
Тези 1-2% полуреагирали въглеводородни съединения все пак са отдали част от енергията, примерно половината (ако има повече CH, е загуба - там няма енергия - но CH e части от процента, малко е)
нашите турбо-магически-хайтек-ултрапатентни магнити и електроника подобряват (доколко ли?) изгарянети и какво става - намаляват недоокислените газове примерно с 90%. Значи от загубите (1/2 от 1 до 2%) недоокислено гориво спестяваме 90% - нека да са 100% - или около 0,5 до 1 % намаление на разхода на гориво. По-малко от 20 е. И ако струва 50 лв, щяхме да го имаме по колите.
Това беше за карбураторна кола. Колите с ламбда контрол имат по-малко недоизгаряне, по-рядко имат лоши режими.
Други идеи за произхода на икономията?

Естествено, с промяна на конструкцията на двигателя и с усъвършенстване на контрола на горивния процес има ефект, но това е друго - писахме го в темата за екобуст на форд.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Нима мислите, че светът е скръстил ръце и прави изчисления кога ще свършат запасите от петрол. Аз лично попаднах на поне десетина научни звена, работещи в посока променяне качествата на въглеводородните горива, чрез всевъзможни физико-химични въздействия с йонизиращи лъчения, студена плазма, магнитни полета и какво ли още не. Повтарям: в лаботраторни условия, чрез въздействие с мощно магнитно поле е постигнато сннижаване на разхода и вредните емисии на ДВГ. Вероятно тези научни открития са дали повод на някои производтели да пуснат на пазара коментираното устройство. Какъв е ефектът от него аз не знам. Не смея обаче да твърдя, че е достигнат таванът във възможностите на въглеводородните горива.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако изкарваме 98% от възможното за колата, като и сложиш магнит или друго нещо, не може да икономисаш 20% с оптимизиране на изгарянето на тези 2, които се прахосват.
Въобще на сегашните двигатели никак не им куца смесообразуването, освен на огромните американски танкове, докато са студени.
Едиснтвените лимити в тази насока са при високооборотните дизели с директно впръскване, при които се стремят да намалят емисиите на азотни окиси, но там за момента произвежданите коли са си най-икономични и нямат недоизгаряне на горивото - т.е. проблемът в съществуващите конструкции е решен успешно и караме тези коли.
Коментираното устройство е измама, ако се очаква от него икономия над 1%. Лично моето мнение е, че и толкова икономия не може да предложи, но нека да сме обективни и затова сметнах какво става по-горе.
Въобще на сегашните двигатели никак не им куца смесообразуването, освен на огромните американски танкове, докато са студени.
Едиснтвените лимити в тази насока са при високооборотните дизели с директно впръскване, при които се стремят да намалят емисиите на азотни окиси, но там за момента произвежданите коли са си най-икономични и нямат недоизгаряне на горивото - т.е. проблемът в съществуващите конструкции е решен успешно и караме тези коли.
Коментираното устройство е измама, ако се очаква от него икономия над 1%. Лично моето мнение е, че и толкова икономия не може да предложи, но нека да сме обективни и затова сметнах какво става по-горе.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това приказвам и аз - ама в друг словоред. Нека има начин, но няма да се спечели 20%, ами 0,5-1-2%, и то ако наистина имаме сигурна технология. Хитрини за това има много - да се впръсквт пари, двугоривни системи от газ и течно гориво, използваните системи за впръскване, впръскване в цилиндъра... ей, дажо докато пиша се сетих как последната технология може да докара икономииcocoff написа:ОК, "изкарали" сме 98%, но от горивата в сегашният им вид. Защо не приемем, че има начин горивата да бъдат модифицирани.diesel1.6 написа:Ако изкарваме 98% от възможното за колата

Двигателите са ограничени от теоритичния си цикъл, а не от технологични проблеми с гирвната система.
Аз съм привърженик на инженерния светоглед - да се провери кое как става и да се стигне до ясен отговор. За неясните неща си имаме навици да ги обясним с ясните си понятия - справка в математически анализ

-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
Освен наколенки на доктор Ливайн (лявата за бензин, дясната за газ), си сложих Космодиск на задното гърне, страхотно подобрение има. Сега като пр.дна в купето, изобщо не мирише.
Ей това нАуката с ударение на а-то си е голяма работа.
Между другото в началото на 80-те миналия век, на битака в София се продаваха тия чудеса за подобряване икономията на гориво на Москвичите с 50%. Правеха се с магнитчета" 0-пръстен, които пък се купуваха за 1-2 стотинки от магазин "Млад техник" на бившия булевард "Георги Димитров", сега Мария Луиза (феромагнитните материали са много евтини). Имаше и спорадични милиционерски хайки на битака (търговията извършвана от граждани беше инкриминирана в наказателния кодекс като спекула), ама това само ако ги хванат.
В краяна 80-те, с излизането на живковия указ 56 за стопанската дейност, се появиха еднолични фирми, произвеждащи подобрени (по-красиви)версии от пластмасови филтърчета за гориво облепени с магнитчета, или нанизани на входната и изходната тръбичка на филтърчето. Те осигуряваха 40% икономия на гориво на Лада. По това време се пръкнаха и първите пловдивски игри пирамиди, после варненски и в други градове, но това явление сигурно няма връзка. Или пък има? Таргет групата?
Сега 20%? Двайсет ама сигурни. Патентована работа!
А иначе вие давайте, поразчепкайте малко нещата от "нАучна" и "инжИнерна" гледна точка. Все ще измислите нещо (като умната жена от вица).
Напред, науката е слънце!
ваш бивш н.с. II ст. инжЕнер acj
Ей това нАуката с ударение на а-то си е голяма работа.
Между другото в началото на 80-те миналия век, на битака в София се продаваха тия чудеса за подобряване икономията на гориво на Москвичите с 50%. Правеха се с магнитчета" 0-пръстен, които пък се купуваха за 1-2 стотинки от магазин "Млад техник" на бившия булевард "Георги Димитров", сега Мария Луиза (феромагнитните материали са много евтини). Имаше и спорадични милиционерски хайки на битака (търговията извършвана от граждани беше инкриминирана в наказателния кодекс като спекула), ама това само ако ги хванат.
В краяна 80-те, с излизането на живковия указ 56 за стопанската дейност, се появиха еднолични фирми, произвеждащи подобрени (по-красиви)версии от пластмасови филтърчета за гориво облепени с магнитчета, или нанизани на входната и изходната тръбичка на филтърчето. Те осигуряваха 40% икономия на гориво на Лада. По това време се пръкнаха и първите пловдивски игри пирамиди, после варненски и в други градове, но това явление сигурно няма връзка. Или пък има? Таргет групата?
Сега 20%? Двайсет ама сигурни. Патентована работа!

А иначе вие давайте, поразчепкайте малко нещата от "нАучна" и "инжИнерна" гледна точка. Все ще измислите нещо (като умната жена от вица).
Напред, науката е слънце!

ваш бивш н.с. II ст. инжЕнер acj
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Е те такива веселяци затриха науката в България
Глупаците по света дават по >5% от БВП за наука...
Един бивш веселяк, председател на селскостопанска академия викаше: "Мене не ми требват томове, мене ми требват тонове"
А на въпроса: "Защо още през 80-те са слагали магнитчета, а не дъвка или локум", отговорът е много прост. Защото от края на 70-те се знае, че магнитното поле модифицира въглеводородните горива (и не само тях). Друг е въпросът кой какво разбира под "магнитно поле"
При наколенките положението е сходно. В цял свят физикалната медицина използва магнитното поле и УВЧ като мощни средства, ускоряващи оздравителния процес при стотици заболявания.

Глупаците по света дават по >5% от БВП за наука...
Един бивш веселяк, председател на селскостопанска академия викаше: "Мене не ми требват томове, мене ми требват тонове"

А на въпроса: "Защо още през 80-те са слагали магнитчета, а не дъвка или локум", отговорът е много прост. Защото от края на 70-те се знае, че магнитното поле модифицира въглеводородните горива (и не само тях). Друг е въпросът кой какво разбира под "магнитно поле"

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Онова не икономисва 20 или 2%, ама дай да видим как и какво се променя, и полезно ли е променянето на горива или друго от магнити или поле. Явно си почитател на такива теории, дай някоя насам да се поучим или повеселим.cocoff написа:А на въпроса: "Защо още през 80-те са слагали магнитчета, а не дъвка или локум", отговорът е много прост. Защото от края на 70-те се знае, че магнитното поле модифицира въглеводородните горива (и не само тях).
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
cocoff написа:
...Рекламният анонс е безумен...
Вероятно не съм се изразил добре. Не съм почитател на "такива теории", а съм противник на сляпото отричане на всичко, което не разбирамеdiesel1.6 написа:...Явно си почитател на такива теории...

За проценти икономия не съм споменавал никъде.
Ако наистина те интересува молекулярната асоциация и кондензация, формирането на клъстери и полимеризацията при въглеводородите, които пречат на пълното им окисляване, има купища литературни източници.
Нататък продължавай сам


Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Изрази се, давайки ни в онзи линк следната информация "То увеличава километрите, изминати с едно зареждане, съответно до 12%-20% с FuelMAX® . Едновременно с това значително намаляват и замърсяванията от горенето. Работи с всички хомогенни течни горива, като отоплителна", срещу което аз ти възразявам, пресмятайки приблизително максималната икономия, която е 10 пъти по-малка в най-оптимистичния вариант. Така отричам аргументирано този продукт и тази технология за икономисване на 12 до 20% от горивото.Вероятно не съм се изразил добре. Не съм почитател на "такива теории", а съм противник на сляпото отричане на всичко, което не разбираме![]()
За проценти икономия не съм споменавал никъде.
....... които пречат на пълното им окисляване, има купища литературни източници.
Нататък продължавай самМного хора съм образовал, но никога не е било безплатно...
За пълното окисляване - прочети нагоре - имаме го над 99% и няма какво да му се подобрява в повече от оставащия 1%.
Произвежданите двигатели могат да се узъвършенстват и се знае как, просто сега се продава необходимото на маркетинга, новото следва.
Прочети нагоре, повтаряме се.
Ако ще пише за фантазии и за нови идеи и за рационални идеи - то е за друга тема, ефективност или нещо такова, няма да е за това псевдо хай-тек устройство.
- GUYVER
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 13 мар 2007, 17:09
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 D
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Устройство за икономия на течни горива
Незнам за магнитите как деистват на горивото, но аз попаднах на ето това преди доста време http://www.beinsa.info/index.php?option ... &Itemid=22" onclick="window.open(this.href);return false;
няма да коментирам понеже не съм го изпробвал

няма да коментирам понеже не съм го изпробвал


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта