Иска ми се COUGAR

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 13 окт 2006, 13:27

paci написа:
kEFi написа: Упс!
Паци, нещо май си чувствителен на тема мъжка-дамска кола :D
Е чак чувствителен :D
Хуу че поне не беше розова щото беше единствената такава каквато търсех а и доста запзена.
Не знам за него ама мен ме питайте как се чувствах като карах кърваво червена Вектра с лепенки на розови сърчица по задните калници ... гледах като слизам от нея да не ме вижда никой, а като ме питат на някой паркинг моя ли е винаги отричах! А като ми я докараха даже имаше плюшена играчка на задното стъкло но ... като се качих за сефте на нея първата ми работа беше да я махна :mrgreen:
Има неща които издават кой кара една кола но дамски и мъжки коли, просто всеки кара това което може да поддържа и това което би му вършила работа ;)

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 13 окт 2006, 13:27

Мдам

Ford COUGAR (1998 - 2001)
Monday April 3 (First written on 2006-03-17)

Код: Избери всички


Ford have had a hard time getting over the Capri. The Probe never managed it, but the Cougar looks like it may be more successful. It appeals to a different customer; older, more affluent and often female. Unlike the Capri, youd never pretend the Cougar is "the car youd always promised yourself". Despite its bold new-edge styling, its not the sort of coupe that turns heads or has small children asking what itll do. No, the Cougar aims to distance itself from that image. It also looks to disassociate itself from the unfortunately named Probe, a car whose credibility was killed in the UK through its ownership by Gareth Cheeseman, an obnoxious office pest played by the comedian Steve Coogan. 

The Cougar is a far different proposition. Introduced in the summer of 1998, the Cougar was advertised by Dennis Hopper in a tribute to the movie Easy Rider. Understand the logic behind the advertisement and youll see Fords target market. Its aimed at those who want to live just a little bit dangerously, to relive their youth whilst still maintaining an element of practicality. 

Fords research has also discovered that a large proportion of Probe buyers are female. So much for Dennis Hopper

The Cougar is probably the most practical coupe you can buy. For a start, this is one of the few cars in the class to have a rear hatch rather than a boot and the result is probably more luggage space than most owners will ever need. The Cougar also leads its sector in terms of rear seat accommodation; this is about as spacious as a car of this kind is ever going to get. And probably about as safe too. 

The Cougar comes with twin front and side airbags, offering both head and body protection. It's 17% stiffer than a Mondeo and is even stronger in side impacts. In fact, tests suggest that in a side impact, passengers could be up to three times safer in a Cougar than in some other competitors. The specification is also class leading, with ABS and traction control, electric front windows, air conditioning and an immobiliser/alarm all standard. To this tally, the basic V6 adds a better stereo, leather seats and metallic paint (though you're pretty restricted on your choice of colours). So there you have it. Big, safe, well equipped and with a pair of better than average engines. If you like the image of a coupe, but dont want the downsides, the Cougar makes a good choice. 

The Cougar has always been a quietly strong performer on the used market. Holding its value better than similarly priced Mondeos, upon which its based, the Cougar starts at Ј3,700 for a 1998 S-registered 2.0 16v. For an equivalent year V6, youd only need to fork out another Ј200, but bear in mind the difference in insurance ratings, Group 11 versus Group 14 for the larger engined car. 

For slightly newer cars, for example a 2001 X-plate edition, expect to pay Ј4,700 for a 2.0 16v and Ј4,900 for a manual V6.

Being based on the Mondeo, you wouldnt expect the Cougar to have a litany of faults. The excellent engines are a picture of reliability and most Cougars wont have been hammered the way a used Fiat Coupe may have been. Check the service book for a full history and buy with confidence.

(approx prices based on 2.5 V6) Not too many horrors here. Expect the bits shared with Mondeos to be cheap, the other parts less so. A clutch assembly is around Ј235 whilst front brake pads are around Ј70. 

A new radiator wont leave any change from Ј100, whilst a new alternator will be Ј130. A starter motor will be around Ј200, whilst those pretty headlamps will cost a pretty penny if you smash them - Ј258 a piece to be exact.

Anyone expecting the Cougar to be a scaled up Puma may be in for a slight disappointment. Best instead to think of it as Fords answer to the Peugeot 406 Coupe, hardly a car youd wring out at ten-tenths through every corner. Thats not to say the Cougar is a lame handler; it just means that the ride/handling compromise is biased towards the soft. The engines are both good news. 

Though both feature in the Mondeo range, in the case of the 2.0-litre, some tweaking has taken place, basically to make it feel a little more eager. So it is that rest to sixty takes 10.3s on the way to 130mph. 

The V6 meanwhile, manages 8.1s and 140mph even in 168bhp form and features a much sportier exhaust rasp. Theyve got enough acceleration to keep most folks happy.

If you want the joys of coupe ownership with none of the pain, look no further. The Cougar is a car you wont be embarrassed to say you owned ten years down the line.





Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 13 окт 2006, 18:14

Да си дойдем на въпроса :twisted: :twisted: :twisted:

Значи това ми е подаръка за 19тия рожден ден, който предстои след година и малко, ще разполагам с 12 000лв и се надявам да се сдобия с един Ford Cougar V6 2544cc 24V 170bhp, по възможност Х-pack (всички екстри). От половин година оглеждам Кугъри, събирам информация и т.н., има доста стандартни екстри - еърбеци, тракшън контрол, есп (нз за какво е), ел пакет, подргрявка на седалки на предно стъкло и т.н....чел съм мнения на шофьори на Кугър - ами едно отрицателно не съм видял :) разхода му при умерено каране е доволен (за 6 цилиндъра и 170коня) - около 10-11 градско, звука на двигателя е невероятен! Цял ден съм търсил клипчета из разни сайтове и слушам как ръмжи бясно 6така :D :D :D До колкото прочетох багажника е малко по-голям от на Мондео, тежи колкото Мондео, стабилна и МАЛКО тромава е - голям двигател - хубаво, но тежко купе :) и все пак 0-100 за 8 сек. предполагам са добре :) стъклата на вратите нямат рамки, задните седалки (понеже са като 2 столчета отзад) са доста удобни, а не като на Тигра - само за красота, макар колата да е '98-ма като дизайн - тя все още лови окото и се забелязва отдалеч. Тук в Габрово си имаме един червен 130 коньов Кугър - еми просто да застанат един Мерцедес (какъвто и да е) и Кугър-а, извинявам се на всички МБ фенове, но Кугъра е единствен по рода си :) Причини за неуспеха му - висока цена и липса на престижна марка (това според уикипедия). Рядко срещана кола, но кола със стил, дух и много хъс :wink:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 13 окт 2006, 18:42

Не се засягайте - това определение "дамска кола" оттдавна го няма - еми то повечето мутреси карат разни джипове и лимузини от което би следвало ние да почнеме да караме камиони. Според мен вече колите се делят на практични и гъзарски!

Освен това аз доста често се придвижвам из София с на брат ми тиграта /когато на него му потрябва рейса/ и да ви кажа честно си се чувствам ок - не чувствам никакви комплекси - колата е лека, бърза, маневрена, икономична /ех да беше и дизел/ в града се провирам на всякъде и е доста по-къса от Монди /е предпочитам си Монди, защото съм 190см. на 135кг./, рамките на града тиграта и пумата са си отлични АВТОМОБИЛИ /въобще те са си много сериозни като механика и техн. изпълнения и не знам, защо в повечето хора се е породила порочната мисъл, че това не са истински коли/.

Мога да ви кажа, че брат ми преди да си купи тиграта се оглеждахме доста за пума /но ценоразписа се оказа проблем - абе пумите си вървят доста дебело/, та предприехме няколко пробни екскурзии с пуми и тигри и да ви кажа честно те спокойно слагат в задния си джоб някой доста "по-расови" модели по ускорение, поведение и управляемост при висока скорост - просто техните леки и много аеродинамични купета са оборудвани отлични спирачки, твърдо и стабилно окачване и центъра на тежестта им е много добре изчислен!

Колкото до Когуара той е разработен на базата на Монди и е обурудван с най-доброто /най-скъпото/ от него - вътре е широко, използваните материалите са отлични и т.н., но и техните цени са доста дебели!

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 13 окт 2006, 19:38

Brock написа:Що бе :shock: кво му е на таблото и на интериора - аз не виждам нищо лошо в тях - малко спартански, но нали все пак говориме за спортно купе - не може вътре да е като С-класата на ония там...как се казваха.... Мммм - Мерцедес, май беше

:twisted:
Че кой е казал че на Мерцедеса таблата са хубави :lol: Просто тия кръгли и издути форми ме дразнят, особено дюзите на парното... въпрос на вкус :wink:

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 13 окт 2006, 22:48

Rick написа:
Brock написа:Що бе :shock: кво му е на таблото и на интериора - аз не виждам нищо лошо в тях - малко спартански, но нали все пак говориме за спортно купе - не може вътре да е като С-класата на ония там...как се казваха.... Мммм - Мерцедес, май беше

:twisted:
Че кой е казал че на Мерцедеса таблата са хубави :lol: Просто тия кръгли и издути форми ме дразнят, особено дюзите на парното... въпрос на вкус :wink:
Ако си забелязал на на Мерцедес първите 124-ки от 85-та година с какви табла са, качи се в Е-класа модел 2001 година и с изненада ще видиш че таблото е същото ;) При баварците е същото положение.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 13 окт 2006, 23:34

Brock написа: :P
Тоя направо ми иде да му плеснем 2 шамара :evil:

:D

Така, тва си го смятай и за новогодишно пожелание !
Догодина да си взел Кугъра преди НАЦИОНАЛНАТА !!!
Да дойдеш на НАЦИОНАЛНАТА да ти видим мутрата !
Щото искам на НАЦИОНАЛНАТА да съм на задната седалка на Кугъра !
paci написа:на задната седалка на Кугъра
:shock:

Глей сега всеки какво ще си помисли :D

Начи на НАЦИОНАЛНАТА в Дряново 2004-та SlacK (Жоро, пишеше в dir-a но се загуби ... ожени се :) ), метна се в дъртия на задната седалка, наду си музиката и не слиза.
Абе викат му ела бе излез ... а не вика, тоя салон съм го гледал само на снимки в нета и музиката е яка.
Седи вътре и слуша музика и не слиза.
Подари ми 2 диска.
:D

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 14 окт 2006, 04:27

Svetlix написа:Ако си забелязал на на Мерцедес първите 124-ки от 85-та година с какви табла са, качи се в Е-класа модел 2001 година и с изненада ще видиш че таблото е същото ;) При баварците е същото положение.
Да колега прав си, стила от края на 70-те, малко миш-маш става - модерно купе и ретро елементи вътре, не ми се връзва много. Ама мода кво да я правиш, не е концерт пожелание... или може би е, но за масата.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта