Мото- Пфое- Дни на отворени врати- 5 и 6 ноември
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Хаахахаcossy написа:Нема ни стигне твоята кола бе, дай ще надпишем и моята
ОК

То един така мноо му било чудно как всички са стигнали до една кръчма, щото мноо народ били и как са се побрали в колата и на всичкото отгоре той е карал но не се сеща ... толкоз бил зле горкия.
На другия ден проблем

Не му се отваря люка

Надул си вечерта музиката и се качил на колата (на покрива), та е стъпил и на люка.
Бе алкохола не прощава .. тва си е !!!
-
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Не !!!_SLiThER_ написа:paci това твоята история ли еpaci написа:То един така мноо му било чудно ...![]()
Не бих се ебавал с автомобила па камо ли да се кача да го карам.
То не, че не съм карал пиян но това е друга тема. Повече не го правя.
Направих го защото, олигофрена дето беше обещал да не пие и да ни прибере също се напи

-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз ходих, но този път не съм доволен за разлика от предните ми 2 посещения. Никакво внимание не обърнаха на колата т.е. претупаха всичко за 2 мин. и не се поинтересуваха какви са ми оплакванията. За сметка на това фордовете за преглед бяха малцинство имаше всякакви таратайки голфове, мерцедеси и т.н.....
Разбира се не пропуснаха да ми напишат дежурните 600-700 лева за части и т.н. Толкова бяха заспали че при вдигнат капак на колата ме погледнаха учудено като казах че колата има газова.
Разбира се не пропуснаха да ми напишат дежурните 600-700 лева за части и т.н. Толкова бяха заспали че при вдигнат капак на колата ме погледнаха учудено като казах че колата има газова.
- vvvasilev
- потребител
- Мнения: 173
- Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
- Модел на автомобила: Escort 1,3
- Местоположение: Ботевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кефи, аз бях 12-ти
. И аз съм доволен от прегледа на колата. Дали щото се бях подготвил да чуя ужасни новини за състоянието и... Напоследък тропа като каруца отпред, пък и на бензин над 3000 оборота или само набира или спира- не може да поддържа постоянни обороти. Както казваше Льчо- ако беше кон щях да я застрелям
. Оказа се че колата е перфектна.Просто преди 6 месеца ми сменяха тампоните на носачите, и калпавият майстор така ги е сложил че единият се е износил от единия край и носача е опрял в гредата. От там и тропането. А за двигателя- предпазната ламарина над генерацията беше скъсала от вибрациите кабела на ламбда сондата.
В сряда ще се ремонтираме.


В сряда ще се ремонтираме.
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е бях.Видях,Видяха,моята Хубавица и установиха.
Акомулатора е за смяна,
спирачната течност е желателно да сменя,
спирачен заден ляв маркуч също.
Втулки на стабилизираща предна щанга,както и вертикална дясна щанга(биалетка).
Заден десен амортисъор предстои да се сменя(сменят се и двата)работи на56% а другия на63%.
Доволен съм отпрегледа и от констатациите.
От цените на някои детайли не съм възхитен особенно от Биалетките но.
Заден амортисъор 152лв.
Вертикална стабилизираща щанга 113лв.
Литър спирацна течност 6,66лв.
Втулки стабилизираща щанга 2 по 16лв.
Отношението на доста от Монтъорите беше Отлично.
Акомулатора е за смяна,
спирачната течност е желателно да сменя,
спирачен заден ляв маркуч също.
Втулки на стабилизираща предна щанга,както и вертикална дясна щанга(биалетка).
Заден десен амортисъор предстои да се сменя(сменят се и двата)работи на56% а другия на63%.
Доволен съм отпрегледа и от констатациите.
От цените на някои детайли не съм възхитен особенно от Биалетките но.
Заден амортисъор 152лв.
Вертикална стабилизираща щанга 113лв.
Литър спирацна течност 6,66лв.
Втулки стабилизираща щанга 2 по 16лв.
Отношението на доста от Монтъорите беше Отлично.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
общо взето и аз съм доволен от прегледа и консултациите
даже ми оправиха зумера за забравените светлини - безплатно
предница - нови дискове и накладки (това си го знаех)
мотор- почистване на нещо си заобороти на свободен ход
понеже не знам кога е сменян ангренажен ремък -за смяна 255лв комплект кабели+ свещи +гарнитура за главата на клапаните 80+55+27лв(това също го знаех че е за смяна)
по задницата искаха да купувам заден ляв цилиндър за спирачките понеже видяха омазняване от спирачна течност ама това може да е от обезвъздушаване-ще проверя по задълбочено
даже ми оправиха зумера за забравените светлини - безплатно
предница - нови дискове и накладки (това си го знаех)
мотор- почистване на нещо си заобороти на свободен ход
понеже не знам кога е сменян ангренажен ремък -за смяна 255лв комплект кабели+ свещи +гарнитура за главата на клапаните 80+55+27лв(това също го знаех че е за смяна)
по задницата искаха да купувам заден ляв цилиндър за спирачките понеже видяха омазняване от спирачна течност ама това може да е от обезвъздушаване-ще проверя по задълбочено
времето е като парите-никога не стига
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз ходих в Събота на Люлинското. Нещо тоз път не ми харесаха (може би още спяха щото бях първи, но пък уж с познати да й обърнат повече внимание... а то обратното). Резултати:
1. Спирачна течност - за смяна, спешно - била черна (като им казах, че януари е смяняна при тях, нов резултат - може да се смени другата есен) заб. спирачната течност се сменя на две години.
2. Втулки на стаб. щанга отпред - може съгласен съм.
3. десен кормелен накрайник, дълъг бил поразбит - може, ако се сетя през последните 2 месеца по кои стълби съм се опитвал да я кача...
4. Накладки за смяна - защото им казах, че искам да ги погледнат - е не ги гладаха но казаха НОВИ.
5. жила задни за ръчната - НОВИ - пак защото им казах, че са се прокъсали на гредата отзад и пак се опитаха да ме убеждават, че няма нужда от нови!?!
6. Единственото полезно - регулираха ми фаровете - сега виждам по-малко от преди.
7. две крушки за смяна - смених ги
Заключение: Загубих си времето с това ходене до МП
1. Спирачна течност - за смяна, спешно - била черна (като им казах, че януари е смяняна при тях, нов резултат - може да се смени другата есен) заб. спирачната течност се сменя на две години.
2. Втулки на стаб. щанга отпред - може съгласен съм.
3. десен кормелен накрайник, дълъг бил поразбит - може, ако се сетя през последните 2 месеца по кои стълби съм се опитвал да я кача...
4. Накладки за смяна - защото им казах, че искам да ги погледнат - е не ги гладаха но казаха НОВИ.
5. жила задни за ръчната - НОВИ - пак защото им казах, че са се прокъсали на гредата отзад и пак се опитаха да ме убеждават, че няма нужда от нови!?!
6. Единственото полезно - регулираха ми фаровете - сега виждам по-малко от преди.
7. две крушки за смяна - смених ги

Заключение: Загубих си времето с това ходене до МП
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта