Едно допитване за смяна на автомобил...
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
До сега видях, че всеки пише без да излага каквитоп и да е било доказателство ... утре решавате и че и Ферарита вървят по-малко от фордовете и всички са длъжни да вярватXN3K написа:Да, но си е самата истина, Тойота не е автомобил!chaosdd написа:XN3K, колега, ти направи закопа Toyota. Чак ми идва да ги защитя.
Верно са скучни и безлични автомобили и неща като удоволствие от шофирането, поведение на пътя и пр. са на мнооого заден план при тях.
За Focus-а си прав. Няма такава кола за каране! В сравнение с него всички изглеждат тромави.
За шофиране, Ford-овете нямат равни, особено от Focus 1 насам![]()

Ето нещо за надеждността на автомобилите. Я да видим къде е и Мондео и Авенсис, А4 и каквото се сетите още. ЦЪК
Сега очаквам тук повечето да излезете по-големи експерти от тези писали статията


- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Svetlix написа:До сега видях, че всеки пише без да излага каквитоп и да е било доказателство ... утре решавате и че и Ферарита вървят по-малко от фордовете и всички са длъжни да вярватXN3K написа:Да, но си е самата истина, Тойота не е автомобил!chaosdd написа:XN3K, колега, ти направи закопа Toyota. Чак ми идва да ги защитя.
Верно са скучни и безлични автомобили и неща като удоволствие от шофирането, поведение на пътя и пр. са на мнооого заден план при тях.
За Focus-а си прав. Няма такава кола за каране! В сравнение с него всички изглеждат тромави.
За шофиране, Ford-овете нямат равни, особено от Focus 1 насам![]()
Ето нещо за надеждността на автомобилите. Я да видим къде е и Мондео и Авенсис, А4 и каквото се сетите още. ЦЪК
Сега очаквам тук повечето да излезете по-големи експерти от тези писали статиятаРазбирам, че всеки си има предпочитания но когато фактите говорят и боговете мълчат



P.S. Статията ми изглежда странна... Мондео го няма никъде, Фиеста също, Ford S-max , който беше автомобил на годината е на амнайсто място при MVP-тата....
Та да повторя въпроса :



- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Гласувах за Мони след 2001г., но ако избереш този модел, то бих ти препоръчал да е окомплектовано с дизелов мотори или 2.0 бенз!
пп: колкото до качествата на въпросния автомобил, то според статиите в автомобилните списания за него има само отлични отзиви като динамични показатели, надежност, окачване, спирачна с-ма, управление и комфорт /а тези хора разбират от автомобили/, тъй че ако се вземе добре обслужван екземпляр, то той вероятно ще доставя дълго време удоволствие на собственика му!
пп: колкото до качествата на въпросния автомобил, то според статиите в автомобилните списания за него има само отлични отзиви като динамични показатели, надежност, окачване, спирачна с-ма, управление и комфорт /а тези хора разбират от автомобили/, тъй че ако се вземе добре обслужван екземпляр, то той вероятно ще доставя дълго време удоволствие на собственика му!
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Е аз пък днес четох АутоБилд. В продължителния тест от 100 000 км на 4-то място е фокус, на 5-то мондео ъъъъ ? Като Ауди А6 2.7 TDI се класира чак на 12-то място заради два дефекта в навигационната система ?!?!Svetlix написа:...
Също имаше сравнение на дизелови комбита мондео, пасат и вектра. Първенец е мондео, както по оценки така и по цена-качество.

- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Само ти не ги виждаш значи ... фиеста си я имаcenzor написа:P.S. Статията ми изглежда странна... Мондео го няма никъде, Фиеста също, Ford S-max , който беше автомобил на годината е на амнайсто място при MVP-тата....
Та да повторя въпроса :
![]()
![]()
Кой, под ягодите, е писал статията???


Всяка марка си има силни и слаби модели. Ауди може да изостават в качеството на едни модели но пък са неизменен номер едно в други. И форд не прави изключение. Фиестите са ги правили така, че да нямат грешка още от преди 20 и кусур години, а други модели са били срам и позор за марката

- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Svetlix написа:До сега видях, че всеки пише без да излага каквитоп и да е било доказателство ...
Я се върни малко по нагоре и виж какво съм писал за сблъсъка ми с прехвалената Тойота! Какви доказателства искаш? Снимки на повредените детайли ли?

Пак ще повторя:
Имахме 6 бр. Авенсиси и за три години на ВСЕКИ от тях по 3 пъти сме сменяли кормилна колонка, карета и носачи!!! Е, това ако не е доказателство?????

-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 11 апр 2007, 14:22
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI 130hp, Mitsubishi Pajero 2008 3.2D, Mondeo Tit S
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз също гласувах за Монди след 2001 но внимавай за дизеловите двигатели до 2004,TDCI който са EURO 3, член съм на fordmondeo.org и оттам научих че тези двигатели дават огромни проблеми, а на скоро в ауто билд силно препочъчаха бензиновите.
Също така ако се насочиш натам гледай за ръжда в моделите до 2003
Също така ако се насочиш натам гледай за ръжда в моделите до 2003
- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
XN3K написа:Svetlix написа:До сега видях, че всеки пише без да излага каквитоп и да е било доказателство ...
Я се върни малко по нагоре и виж какво съм писал за сблъсъка ми с прехвалената Тойота! Какви доказателства искаш? Снимки на повредените детайли ли?![]()
Пак ще повторя:
Имахме 6 бр. Авенсиси и за три години на ВСЕКИ от тях по 3 пъти сме сменяли кормилна колонка, карета и носачи!!! Е, това ако не е доказателство?????
Ето още едно мнение за Тойота от друг форум

Аз карам Тойота Корола Версо ( новото версо ) ! Ама да ви кажа нещо не съм хич доволен от тази кола! Мотора и до 2000 об. го няма никакъв ( за разлика от този на фолксвагените ) и върви до 4000 това му е! Много дефекти дава , а и като сложим и "прекрасното " обслужване на Тойота и май много се прее..х! Ама аре ! Иначе удобна колица!
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Всеки да си избира кола каква му е на сърцето
! Да бъда честен първото Мондео на което се возих и карах беше това на Лъчо и останах....разочарован
за тази голяма кола очаквах повече пък даже е и независима отзад!Но за цената и подръжката си наистина е без конкуренция,за по-новият модел нямам впечатления,симпатичен ми е,но още като излезе си беше с остарял дизайн !А4 и на мен ми харесват,но от прятели монтьори не съм чувал хубави отзиви ,возил съм се на някакво комби и аз не съм запознат много с моторите им ма беше 180коня май, е вървеше естествено,но и да не забравяме,че куатрото е истината!Иначе като подръжка предполагам,че старо А4 се равнява на новото Мондео!Каквато и да избереш важното е да и случиш,защото като почне да се чупи по-често няма да ти правят тогава впечатление плюсовете и!
Успех с избора


Успех с избора

-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
2005 Ferrari F430утре решавате и че и Ферарита вървят по-малко от фордовете и всички са длъжни да вярват
price $171 000 USD
top speed 318.7 kph / 198 mph
0 - 60 mph 3.9 seconds
0 - 100 mph 8.3 seconds
0 - 1/4 mile 11.9 seconds
2005 Ford GT
price $150 000 USD
top speed 329.9 kph / 205 mph
0 - 60 mph 3.6 seconds
0 - 100 mph 8.0 seconds
0 - 1/4 mile 11.7 second
И малко времена от култовата писта Nordschleife(20 километра и 600 метра дължина)
7:42 - Ford GT, 550 PS/1521 kg
7:55 - Ferrari F430 F1, 490 PS/1493 kg






- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Ако е Монди, нека да не е от 2000 или 2001. Страшни проблеми с ръжда под арматурното табло и вратите! След тия години работите трябва да са добре. От това което съм чел главно в Ауто Билд, Мондеото след 2001 година получава 4 звезди от 5 възможни. Досега не съм видял кола с 5 звезди, но с 2 и 3 колкото искаш. От 100 000 км тестове на Ауто Билд, както каза един колега по-нагоре, тестовите Фокус и Мондео са на 4-то и 5-то място, дори пред Avensis и всякакви аудита. Необяснимо е за мен, как за по-малко от 30 000 км се е наложило смяната на скоростна кутия при А6!
Та какво се препоръчва при покупка на Мондео. Бензиновите двигатели са безпроблемни за разлика от дизеловите. Трябва да се избягват модели преди 2002 година заради проблемите с ръжда по вратите и таблото поради недобра консервация на купето на това скрито място. Има и разни други дребни проблеми по задното окачване и кормилната уредба, но като цяло оценката е много добра и се препоръчва за покупка тоя модел. Поради ниският имидж на марката, цените също са ниски, а предлагането голямо. Така, че може да се избере наистина един запазен модел на 4-5 години на много изгодна цена! Ето затова според мен е най-правилно да се насочиш към бензиново Монди, произведено след 2002 година! Качеството е достатъчно добро за парите. Не знам на кое място трябва да се класира модел на Форд при проведени тестове, за да се подобри имиджа на марката. Имам чувството, че дори без нито един дефект да мине теста, пак ще се намерят много, които ще оплюват марката и ще говорят за подправени резултати или за единичен случай. Истината е, че качеството на Форд е добро и като цяло марката се представя на ниво. Да, много японски марки го бият, но те бият и всички други немски, френски и италиански марки. Може много да се говори, но по-добре да седнем да попрочетем малко сериозни списания, защото като гледам имаме много малко впечатления от действителните неща на сравнително новите автомобили. Затова нека видим какво пишат германци, англичани и така нататък за тях
Та какво се препоръчва при покупка на Мондео. Бензиновите двигатели са безпроблемни за разлика от дизеловите. Трябва да се избягват модели преди 2002 година заради проблемите с ръжда по вратите и таблото поради недобра консервация на купето на това скрито място. Има и разни други дребни проблеми по задното окачване и кормилната уредба, но като цяло оценката е много добра и се препоръчва за покупка тоя модел. Поради ниският имидж на марката, цените също са ниски, а предлагането голямо. Така, че може да се избере наистина един запазен модел на 4-5 години на много изгодна цена! Ето затова според мен е най-правилно да се насочиш към бензиново Монди, произведено след 2002 година! Качеството е достатъчно добро за парите. Не знам на кое място трябва да се класира модел на Форд при проведени тестове, за да се подобри имиджа на марката. Имам чувството, че дори без нито един дефект да мине теста, пак ще се намерят много, които ще оплюват марката и ще говорят за подправени резултати или за единичен случай. Истината е, че качеството на Форд е добро и като цяло марката се представя на ниво. Да, много японски марки го бият, но те бият и всички други немски, френски и италиански марки. Може много да се говори, но по-добре да седнем да попрочетем малко сериозни списания, защото като гледам имаме много малко впечатления от действителните неща на сравнително новите автомобили. Затова нека видим какво пишат германци, англичани и така нататък за тях

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Svetlix, не се засягай, ама тия данни, дето ги предоставяш се отнасят за старото поколение Мондео, за което както виждам, почти никой не е дал гласът си в анкетата. Човекът говори за Мондео до 2005 -та! А това е почти нова кола с поизправени детски болести! Няма начин да се сравнява с подобно Ауди от миналото хилядолетие или подобна Тойота или Митсубиши от същия век! За тия пари ще вземеш много по-скапано и чупещо се Ауди, Тойота или каквато и да е японска марка!
Интересно, защо заблуждаваш човека със статии от преди 10 години! Специално в тая за Мондеото последната модификация според вестника е 1996 година!
Интересно, защо заблуждаваш човека със статии от преди 10 години! Специално в тая за Мондеото последната модификация според вестника е 1996 година!
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Като каза А4, сега се сетих, че някъде на тавана имаше и 200 000 километров тест на тая кола, тоест точно до толкова, колкото предполагам ще я кара питащият. Какво ми направи впечатление навремето. Разбира се, тестваното Ауди бе от първите А4. След 100 000 километра, най-голямата измината дистанция без сериозни повреди бе под 10 000 км. Тоест колата се чупеше почти постоянно, та на 200 000 не остана по нея почти нищо, което да не се е чупило! Така, че нека си вземе Ауди на 120 000 км, пък после да отвори последния брой на Ауто Билд и да види колко струва смяната на ангренажен ремъкGate написа:Всеки да си избира кола каква му е на сърцето! Да бъда честен първото Мондео на което се возих и карах беше това на Лъчо и останах....разочарован
за тази голяма кола очаквах повече пък даже е и независима отзад!Но за цената и подръжката си наистина е без конкуренция,за по-новият модел нямам впечатления,симпатичен ми е,но още като излезе си беше с остарял дизайн !А4 и на мен ми харесват,но от прятели монтьори не съм чувал хубави отзиви ,возил съм се на някакво комби и аз не съм запознат много с моторите им ма беше 180коня май, е вървеше естествено,но и да не забравяме,че куатрото е истината!Иначе като подръжка предполагам,че старо А4 се равнява на новото Мондео!Каквато и да избереш важното е да и случиш,защото като почне да се чупи по-често няма да ти правят тогава впечатление плюсовете и!
Успех с избора

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Сега в друга тема видях, че за Форд Фокус 2 литра,смяната на ангренажен ремък и салтанатите му е 445 лева с ДДС. Тая цена от 760 евро , която споменах е за Ауди А6 2.4. За А4 1.8Т цената може да е по-ниска, защото като погледнах снимката на 2.4 литровия мотор, станах кривоглед от завъртулките на веригата . Все пак съм склонен да вярвам, че цената и в България е подобна, защото тия 760 евро се отнасят за Германия.doctordre написа:надали грешиш. чак 760 евро може би не, но все пак сумата е доста сериозна. да не говорим за скъпото (и според повечето хора често чупещо) се окачване с нз-си-колко носача, всеки от които на също доста добра цена
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Искам ги на бюрото сиXN3K написа:Имахме 6 бр. Авенсиси и за три години на ВСЕКИ от тях по 3 пъти сме сменяли кормилна колонка, карета и носачи!!! Е, това ако не е доказателство?????


А да не вадим от тука подобни мнения защото въобще не липсват. А и като гледам темите от типа "много масло ли ми гори" или "двигателя ми даде фира" и други подобни са си често срещано явление. Мога да си извадя и теми в които собственици на БМВ, Ауди, Мерцедес и Ферари се оплакват от автомобилите си. Такива теми има, имало е и винаги ще има!
Аз ако не съм фен на марката щях ли да пиша тук. Но все пак за кво да си кривя душатаsiliev1 написа:а за пича с нисана, pls разбери и че най кофти колите на света да са правили, повечето хора тук винаги ще си останат фенове на марката. аз също


Сега очаквам атака от феновете на италиянските и френските автомобили
ImpossibleMan, и това поколение го изкараха перфектно ... просто се опитах да опровергая твърдението, че има безпроблемен автомобил


Виж вече за това което написа doctordre за ходовата част е вярно ... но повечето неща вече се рециклират и не боли толкоз много


Добрите автомобили си държат цените, дърветата са евтини. Няма глупаци които да продават хубавото без пари. Отвори един учебник по микроикономика и виж зана за търсене и предлаганеНяма начин да се сравнява с подобно Ауди от миналото хилядолетие или подобна Тойота или Митсубиши от същия век! За тия пари ще вземеш много по-скапано и чупещо се Ауди, Тойота или каквато и да е японска марка!

ARR_, май не направи разликата между американския и европейския форд

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Svetlix, все пак човекът искаше мнение за Ауди А4 до 2000 година и Мондео до 2005-та! Ами няма как ! Аудитата се чупят много повече от Форд! Още повече, че Мондито е с отлични оценки при тестовете и е с до 5 години по-млада! Извинявай, ама ако се искаше сравнение между 2 коли на еднаква възраст, положението щеше да бъде друго. Макар, че и на еднаква възраст да са, Форд отново бие Ауди по качество! Говориш за дупки. Кво да ти кажа. Косата ми настръхна вече на два пъти, като минавам с Фиестата през дълбоки трапове, при които имаше много окривени джанти. През другите дупки не се замислям, защото съм сигурен в окачването. Няма ти обяснявам около Доспат колко трапове има, защото това е друга тема. Няма ти казвам и как съм минавал рижкия миналата година. Пуснах даже тема за това! Ами окачването ми си върши работата засега. Над 17000 километра. За кви Тойоти ми говориш? Днес гледах една новозакупена Карина и се чудех, защо човека я продава. Явно има защо! Тук за мен спора е излишен. Мондеото и на същата възраст като А4 е предпочитаната кола, най-малко заради по-ниската цена и по-доброто качество!
И пак повтарям. Мондита много, имидж никакъв! За ква пазарна ми говориш, като хляба тоя месец хвръкна до небесата без нужда? За ква пазарна става въпрос, след като и един малък слух за криза в Близкия изток вдига автоматически цената на горивата? Ми чупи си главата с А4, като толкова искаш. Аз никога не бих дал 10000 за такъв боклук!
И пак повтарям. Мондита много, имидж никакъв! За ква пазарна ми говориш, като хляба тоя месец хвръкна до небесата без нужда? За ква пазарна става въпрос, след като и един малък слух за криза в Близкия изток вдига автоматически цената на горивата? Ми чупи си главата с А4, като толкова искаш. Аз никога не бих дал 10000 за такъв боклук!
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сам можеш да прецениш предполагам, че разликата в тези 2 автомобила е голяма, а приликата никаква
Различни класове са, различни поколения, цените им пък съвсем.
А къде въобще споменах нещо от рода "Вземи си А4?"
Аа мноо обичате да ме перефразирате
Къде написах и че ходовата им част е здрава? Написах за ремъците и ролките
А това с 17-те хил км безпроблемно окачване звучи смешно ... трябва всичко по окачването ти да е купувано от магазин "всичко по левче", че да не изкара толкоз
Е стига да не говорим за служебния автомобил ... там се кара и през паднали мостове ... нали шефа си и плаща всичко
А между другото хляба не е поскъпнал заради форд, опел или някоя друга марка ... Сега ще те светна, че в Мексиканския залив ще има урагани с опустушителна сила и са евакуирали доста нефтени платформи
Айде бягай да заредиш сега 

Пусни една търсачка в Мобилето и ще видиш колко нови фордове се продават ... оле майко, а колко мерцедеси има? А баварци?! Господи само боклуци се продават на този свят! Това предполагам се сещаш че не е никакъв критерийДнес гледах една новозакупена Карина и се чудех, защо човека я продава. Явно има защо! Тук за мен спора е излишен. Мондеото и на същата възраст като А4 е предпочитаната кола, най-малко заради по-ниската цена и по-доброто качество!

А къде въобще споменах нещо от рода "Вземи си А4?"





А между другото хляба не е поскъпнал заради форд, опел или някоя друга марка ... Сега ще те светна, че в Мексиканския залив ще има урагани с опустушителна сила и са евакуирали доста нефтени платформи


-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Има една подробност, че участниците във пазара трябва да са добре информирани. Отделен е въпроса като си купуваш Ауди каква част от цената плащаш за автомобила и каква за имиджа.Svetlix написа: Отвори един учебник по микроикономика и виж зана за търсене и предлагане![]()
Знаеш ли колко хора си купуват цифрови фотоапарати ПРАКТИКА а не БЕНКЮ поради простата причина, че практиката преди години е било яка марка. Нищо, че днес качеството им е по-лошо от на бенкю-то.
Та Форд е гадна марка, с гадно качество...ако мога ще го кажа на целия свят, защото този имидж ще ми помогне да си взема мондео на половината пари на някое велико АУДИ

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта