Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
взехме я преди година и половина.Баща ми и чичо ми я избираха от автокъща тъй като моите познания за автомобилите клоняха към нула тогава
.Бяхме решили с баща ми форд да не вземаме, заради лошата слава , но чичо ми надделя тъй като имаше фиеста от по старите
.А пък и за тези пари(4000 лв) имаше опели и фолксвагени до 92 г и без никакви екстри.Най големия плюс на тази фиеста е , че е много пъргава дори при нормално каране.За пример като тръгвам от светофар от 0 до 50 км/ч разни голфове и опели същия клас се налага да карат до прекъсвач за да ме изпреварят докато аз си карам на 2-3 хил.оборота
, моя си мотор не го чувам а техния реве та се къса
.Друг плюс е ниския разход.Онзи ден от бургас до търговище със 150 кг в колата+мен , със климатик , разход 5,7 л/100 км и това е със планински преход.Много маневрена и подходяща за градско каране.
Недостатъци:
-части на поносими цени ,но трудна за ремонт поради , което скъп труд , например ангренажен ремък пълен комплект +смяна около 400 лв ;4 тампони на носачите +труд =180 лв. ,предни дискове +накладки 170 лв, това са и най сериозните ремонти които съм правил за 15 хил км.
-няколко проблема по ел инсталацията-лоши контакти на ел таблото поради което не ми работеше вентилатора в купето , задна чистачка -прекъсваше , прекъсващ кабел на габаритите.(тях си ги ремонтирах сам благодарение на форума на клуб форд >:D<: )
-могат да се возят двама като мене(1,80 м)отпред , но тогава от зад не могат да влязат хора по високи от 1,60 м
-тясна е и като ширина , като включвам 5-та , често ръчкам ребрата на дясно возещия се
-като се понатовари малко повече килограми губи динамиката си и трудно се изпреварва.Същото се случва и при включен климатик.Това е малко субективно тъй като аз съм все още неопитен шофьор и може да се дължи на слаби зад-воланни качества
В крайна сметка съм доволен тъй като я карам предимно сам и съм готов да и простя дори и завишения разход на масло (250 мл/1000 км със Лики Моли 10в40).И един съвет от мене към хората с този мотор.Не я карайте с прехваленото 5в30 на мото пфое.Освен че разхода ми на масло се вдигна двойно , а и колата стана толкова шумна след изминати 5 хил.км , че чак започнах да псувам себе си за дето го сложих.След смяната му с 10 на 40 мърка като коте, дори комшията с чисто ново пежо се учуди на звука.




Недостатъци:
-части на поносими цени ,но трудна за ремонт поради , което скъп труд , например ангренажен ремък пълен комплект +смяна около 400 лв ;4 тампони на носачите +труд =180 лв. ,предни дискове +накладки 170 лв, това са и най сериозните ремонти които съм правил за 15 хил км.
-няколко проблема по ел инсталацията-лоши контакти на ел таблото поради което не ми работеше вентилатора в купето , задна чистачка -прекъсваше , прекъсващ кабел на габаритите.(тях си ги ремонтирах сам благодарение на форума на клуб форд >:D<: )
-могат да се возят двама като мене(1,80 м)отпред , но тогава от зад не могат да влязат хора по високи от 1,60 м
-тясна е и като ширина , като включвам 5-та , често ръчкам ребрата на дясно возещия се

-като се понатовари малко повече килограми губи динамиката си и трудно се изпреварва.Същото се случва и при включен климатик.Това е малко субективно тъй като аз съм все още неопитен шофьор и може да се дължи на слаби зад-воланни качества

В крайна сметка съм доволен тъй като я карам предимно сам и съм готов да и простя дори и завишения разход на масло (250 мл/1000 км със Лики Моли 10в40).И един съвет от мене към хората с този мотор.Не я карайте с прехваленото 5в30 на мото пфое.Освен че разхода ми на масло се вдигна двойно , а и колата стана толкова шумна след изминати 5 хил.км , че чак започнах да псувам себе си за дето го сложих.След смяната му с 10 на 40 мърка като коте, дори комшията с чисто ново пежо се учуди на звука.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
Прав си колега, но това е вярно за изтормозени мотори в прединфарктно състояние. Не подвеждай хората с нормални двигатели.bateto_toshko написа:И един съвет от мене към хората с този мотор.Не я карайте с прехваленото 5в30 на мото пфое.Освен че разхода ми на масло се вдигна двойно , а и колата стана толкова шумна след изминати 5 хил.км ,
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
готов съм да спорим , но нека да се преместим в темата за масло и да не разваляме тази хубава тема
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &start=440

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &start=440
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
и аз да "похваля" колата от профила ми :
+много икономична /в София гори 7-8 газ на 100, извънградско при 80-90км гори 5 газ/
+чаркалаци бол на достъпни цени
+ремонтопригодна в домашни /пред блокови / условия
+ може би най-важното , никога за година и нещо не ме е оставяла на пътя
+окачването е бетон за година и нещо само един лагер главина отзад
-много муден двигател/особенно на газ/
-бута масло
-много трака мотора
-отстъпва на преките си конкуренти почти по всичко /корса ,уно и тн/
+много икономична /в София гори 7-8 газ на 100, извънградско при 80-90км гори 5 газ/
+чаркалаци бол на достъпни цени
+ремонтопригодна в домашни /пред блокови / условия
+ може би най-важното , никога за година и нещо не ме е оставяла на пътя
+окачването е бетон за година и нещо само един лагер главина отзад
-много муден двигател/особенно на газ/
-бута масло
-много трака мотора
-отстъпва на преките си конкуренти почти по всичко /корса ,уно и тн/


- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
Защо ли ми звучи толкова познато....
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- Herr Flick
- потребител
- Мнения: 206
- Регистриран: 05 юли 2008, 16:29
- Модел на автомобила: Fiesta '97, Zetec-S 1.25, 16V, 75 hp.
- Местоположение: Габрово.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
Близо един месец си търсих малка градска кола. Бях решил да е Поло, но все не попаднах на това, което искам. И след толкова търсене, един ден си казах: "Излизам по автокъщите и си купувам кола". И така станах собственик на Форд Фиеста.
Засега не съжелявам за избора.
Събира много багаж за размера си (аз, жена ми, бебето с кошчето, количката, леглото му и още 6-7 чанти... и има място за още).
Единственият ми проблем е, че като я карам известно време и започва да качва обороти. Оправям го като изключвам акумулатора за няколко часа.



-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
Защо ми харесва мойта:
1. Добър двигател
2. Невисоки разходи за хранене и поддръжка, но постоянни
3. Бяла
4. Не е Форд, ами е Мазда, направена 1:1 като Форд, различна е
5. За мен е по-добра от Пежо 105-205, Рено Клио, Ситроен Саксо, Фиат Пунто, Опел Корса, Поло и подобните, само Субару Джъсти е по-добро, но пък е рядка и по-трудна за поддръжка
6. Достатъчно голям багажник
8. Стабилна в движение, според мойто каране
Защо не ми харесва:
1. Бяла е
2. Климатикът дърпа много от мощността, като е включен
3. Естествени проблеми като за кола на 13, буйна и тийн възраст
1. Добър двигател
2. Невисоки разходи за хранене и поддръжка, но постоянни
3. Бяла
4. Не е Форд, ами е Мазда, направена 1:1 като Форд, различна е
5. За мен е по-добра от Пежо 105-205, Рено Клио, Ситроен Саксо, Фиат Пунто, Опел Корса, Поло и подобните, само Субару Джъсти е по-добро, но пък е рядка и по-трудна за поддръжка
6. Достатъчно голям багажник
8. Стабилна в движение, според мойто каране
Защо не ми харесва:
1. Бяла е
2. Климатикът дърпа много от мощността, като е включен
3. Естествени проблеми като за кола на 13, буйна и тийн възраст
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
Последната - Ескорта ми е втори Форд. Та ще говоря малко да не се обиди някои и пряко за нея . Взех я от човек докарал я на ход Австрия - примами ме добре работещия двигател, годината на произв. и цената.
Какаво ми харесва :
Евтина е марката - а това като съотношение цена качество и е най- голямото предимство на колата!
Комбито ми е със сравнително мощен, но муден в ниските мотор от 90 кс. . Достатъчно екстри има щото е Чия. Вози немски. Подръжката е евтина.
Климата и е добре. Проходимостта също.
Не ми харесва:
Гният Гният Гният
Само караните в Италя са добре, но там проблемите с моторите са често срещано явление.
Мотора не е от от най- пъргавите и икономични в класа си. / Пример Фолксваген ТДИ, но запазен екземпл. е на двойна цена от Форда /
Качеството на изработка може да е на по - добро ниво.
Следваща кола:
100 % пак дизел но по- мощен! Възможно пак да е Форд, но ми се иска да опитам и с други марки. /Волво, Сааб, Фолксваген и др./
Какаво ми харесва :
Евтина е марката - а това като съотношение цена качество и е най- голямото предимство на колата!
Комбито ми е със сравнително мощен, но муден в ниските мотор от 90 кс. . Достатъчно екстри има щото е Чия. Вози немски. Подръжката е евтина.
Климата и е добре. Проходимостта също.
Не ми харесва:
Гният Гният Гният

Мотора не е от от най- пъргавите и икономични в класа си. / Пример Фолксваген ТДИ, но запазен екземпл. е на двойна цена от Форда /
Качеството на изработка може да е на по - добро ниво.
Следваща кола:
100 % пак дизел но по- мощен! Възможно пак да е Форд, но ми се иска да опитам и с други марки. /Волво, Сааб, Фолксваген и др./
Be happy
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
интересна тема
,нека и аз се включа.
мойта история е следната,2006г реших че трябва да се сдобия с личен автомобил(скоро бях взел и книжка тогава),защото няколко месеца карах жигула(но не моя).разполагах само с 1500лв и започнах да си търся кола,започнах да се оглеждам за всички марки в този диапазон ,но исках да е нещо по "модерно" ,гледах вектри,пежа 405,рено 21,алфа 33 и подобни от този клас(макар че тогава исках много бмв ,ама няма пари) и имах един съученик на който му бяха оставили сиера(била е на баща му преди това) и един познат в квартала ,който имаш също сиерка ама си я беше наточил и тогава и аз реших сиера да си търся.почнах намерих няколко които можех да си позволя и още 2 които с малко не ми достигаха.първо една сиера ,която беше джия изпълнение и много ме зарадва ,ама не можах да я спазаря и дотам,след това си намерих една 1.6 86г която беше за 1200лв ,но тя беше за работна кола на човека и вътре салона ужасен,двигателя още биваше но не за дълго,но нямаше никакви екстри,след нея една сиерка 89г 2.0 карб беше добра кола и цената я пазарих за 900лв ,но се оказа че е с някакви пълномощни и собственика не се знае кой е и тя отпадна,след това попаднах на една сиера купе 2.0 EFI ,тази кола ми напълни душата като я пробвах,нямаше екстри,но за вървене беше супер,при нея се притеснявах за бош помпата,но като речих да я пазаря ,първо доста лек коментар постигнах и лошото беше ,че данъците не бяха плащани от години,застраховка ,прегледи изтекли и вече ми стъпи на много пари заради данъците,а и момчето не искаше да ми я даде за по малко(месец след това се бе навил,но аз вече бях собственик )и дойде ред на колицата,която още си имам,отидох да я видя ,ръждата вече я беше понаяла малко на някой места,но е почти пълния комплект екстри за модела,имаше и газ,зстраовката и данъците платени,имаше нови амортъосори.хареса ми как вървеше и за една седмица успях да я спазаря на достъпна цена ,малко над 1000 лв дадох.
за хвалене мога да изтъкна като преимущество за мен задното предаване,екстрите с които разполага,удобна е за всякакъв вид шофирне и наистина се оказа здрава.
като недостатъци вече списъка нараства ,но и годините не са и малко(сиера 86г.)
вече проблем е ръждата,с която се борих до скоро,но пак има петънца и се отказвам,двигателя вече ми гори много масло,което фактически ми е най големия проблем,ябълката на чистачките преди ми беше проблем,също проблем е при дъжд вътре става мъгла и така дребни кусури,но за периода от началото на 2007 до днес двигател не съм отварял,ходова част не съм сменял нищо,освен по спирачната система,а автомобила още си въерви и се кара ежедневно.
но просто проблемите вече нарастват,но автомобил от производство след 2000г ако издържи колкото е тази сиера бих го признал.
ето за мен форд сиера си остава един чудесен автомобил за всички времена
обещавам при следвашата ми подона история да не се уливам в такава поема
поздрави на всички

мойта история е следната,2006г реших че трябва да се сдобия с личен автомобил(скоро бях взел и книжка тогава),защото няколко месеца карах жигула(но не моя).разполагах само с 1500лв и започнах да си търся кола,започнах да се оглеждам за всички марки в този диапазон ,но исках да е нещо по "модерно" ,гледах вектри,пежа 405,рено 21,алфа 33 и подобни от този клас(макар че тогава исках много бмв ,ама няма пари) и имах един съученик на който му бяха оставили сиера(била е на баща му преди това) и един познат в квартала ,който имаш също сиерка ама си я беше наточил и тогава и аз реших сиера да си търся.почнах намерих няколко които можех да си позволя и още 2 които с малко не ми достигаха.първо една сиера ,която беше джия изпълнение и много ме зарадва ,ама не можах да я спазаря и дотам,след това си намерих една 1.6 86г която беше за 1200лв ,но тя беше за работна кола на човека и вътре салона ужасен,двигателя още биваше но не за дълго,но нямаше никакви екстри,след нея една сиерка 89г 2.0 карб беше добра кола и цената я пазарих за 900лв ,но се оказа че е с някакви пълномощни и собственика не се знае кой е и тя отпадна,след това попаднах на една сиера купе 2.0 EFI ,тази кола ми напълни душата като я пробвах,нямаше екстри,но за вървене беше супер,при нея се притеснявах за бош помпата,но като речих да я пазаря ,първо доста лек коментар постигнах и лошото беше ,че данъците не бяха плащани от години,застраховка ,прегледи изтекли и вече ми стъпи на много пари заради данъците,а и момчето не искаше да ми я даде за по малко(месец след това се бе навил,но аз вече бях собственик )и дойде ред на колицата,която още си имам,отидох да я видя ,ръждата вече я беше понаяла малко на някой места,но е почти пълния комплект екстри за модела,имаше и газ,зстраовката и данъците платени,имаше нови амортъосори.хареса ми как вървеше и за една седмица успях да я спазаря на достъпна цена ,малко над 1000 лв дадох.
за хвалене мога да изтъкна като преимущество за мен задното предаване,екстрите с които разполага,удобна е за всякакъв вид шофирне и наистина се оказа здрава.
като недостатъци вече списъка нараства ,но и годините не са и малко(сиера 86г.)
вече проблем е ръждата,с която се борих до скоро,но пак има петънца и се отказвам,двигателя вече ми гори много масло,което фактически ми е най големия проблем,ябълката на чистачките преди ми беше проблем,също проблем е при дъжд вътре става мъгла и така дребни кусури,но за периода от началото на 2007 до днес двигател не съм отварял,ходова част не съм сменял нищо,освен по спирачната система,а автомобила още си въерви и се кара ежедневно.
но просто проблемите вече нарастват,но автомобил от производство след 2000г ако издържи колкото е тази сиера бих го признал.
ето за мен форд сиера си остава един чудесен автомобил за всички времена



обещавам при следвашата ми подона история да не се уливам в такава поема

поздрави на всички

винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
Чак сега я виждам тази хубава тема, нека и аз се изкажа
Аз моя Ескорт си го взех през месец Май 2007 година, като с баща ми много се чудехме между него и една Астра, бяха на същите цени,но автокъщата дето беше форда ни направи отстъпка и вместо за 3700 я взехме за 3000 лева.
Аз по принцип не карам много често,от тогава до сега съм минал около 4 000 километра, но да чукнем на дърво не прави никакви проблеми - досега само масло и един амортесьор на капака на багажника съм сменял.
Плюсовете са - много запазена на външен вид, поддържан интериор и отличен мотор, въпреки че като се натовари колата е доста муден
Минусите са твърдо возене,огнища на ръжда по някои места и тапицерията на тавана,която почва да увисва,но ще се оправи.
аз съм си много доволен от форда,следващата ми кола пак ще е от същата марка!

Аз моя Ескорт си го взех през месец Май 2007 година, като с баща ми много се чудехме между него и една Астра, бяха на същите цени,но автокъщата дето беше форда ни направи отстъпка и вместо за 3700 я взехме за 3000 лева.
Аз по принцип не карам много често,от тогава до сега съм минал около 4 000 километра, но да чукнем на дърво не прави никакви проблеми - досега само масло и един амортесьор на капака на багажника съм сменял.
Плюсовете са - много запазена на външен вид, поддържан интериор и отличен мотор, въпреки че като се натовари колата е доста муден
Минусите са твърдо возене,огнища на ръжда по някои места и тапицерията на тавана,която почва да увисва,но ще се оправи.
аз съм си много доволен от форда,следващата ми кола пак ще е от същата марка!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
Смислов превод от африканско-руско-английски:
>:D<: 

...За подготовката на машините трябвали американски специалисти, фордовете редовно отказвали заради дреболии и се нуждаели от периодична поддръжка в мотопфое, което подчертало предимствата на работягите АЗЛК Москвич-412/2140. Дори и да били старички, но пък добре усвоени от местните специалисти, разходите на труд за техническо обслужване били минимални, машините работели безотказно седмици наред.Неожиданно для России положительно сработал опыт эксплуатации в Эфиопии американских С-130. Для подготовки машин к полетам требовались американские специалисты, самолеты еженедельно отказывали по мелочам и нуждались в проведении ежегодных работ силами завода-изготовителя, что подчеркивало достоинства работяг Ан-12. Они хоть и были старенькими, но их хорошо освоили местные специалисты, трудозатраты на техническое обслуживание были минимальны, машины месяцами безотказно работали.





- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
До колкото знам Руски език в цитата става дума за американските самолети С 130 (Херкулес) и руските АН 12, а не за Форд и Москвич.



-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя


1.Не работещ датчик за перката на радиатора(така го купих), новия ми е подарък ми е от peshaka (за което съм му безкрайно благодарен).Сам го смених
3.Спукан маслен датчик, голяма заслуга и на едни "майстори". Беше доста евтин и датчика и смяната.
3.Скапа се стъпковия мотор на байпасния клапан за ниските обороти. купих си го втора ръка от човек от форума и си работи екстра и до ден днешен( то старото си беше "тръгнало" още като купих колата)
4. Изкърпване на задните рогове. Най-скъпия ремонт до сега-240 лв.( без едно малко ПТП , за което сам съм си виновен)
Ами това е....всъщност и пружините малко са омекнали(май), но амортесьорите са здрави. За едната година през която си карам Ориона съм адски доволен. Невероятно приятен за шофиране автомобил. истинско удоволствие е да го карам тук в дефилето край Велинград. Преди няколко дни в Стара Загора с един приятел си разглеждахме играчките. Той кара моя Орион, а аз неговата Хонда Сивик от1989 год(110 кс)Човека много хареса Форда(той има голям стаж като собственик на различни марки коли)Аз пък намирам много общо в поведението и удоволствието от шофирането при двата автомобила( Хондата е с подчертано спортен нрав) С удоволствие бих си купил по-нов Орион.

Сега лошото- Ами единствените ми забележки са към ламарината. Ръжди, ръжди....Не би било лошо и парното да има филтър, че понякога влизат през дюзите малки листенца.
Ами, пак ще си купя Форд



Последна промяна от Вейдър на 24 ное 2009, 17:58, променено общо 1 път.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
ОФФ:Кефи ме как се радваш на колицата си ,де да можех и аз така лесно да се зарадвам на кола че с кеф да си я карам 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
Всичко е хубаво, но ако е изправна колата и не е от най-кучите модели с разни инженерни бомби в тях. Досега съм доста доволен от конструкцията на фордовете от 1985 до 1989. Особено 1,6 дизелът е страхотна кола - много безгрижна и евтина, а удобна.
Преводът на руския текст го правих аз. Доста свободен превод, както Николов забеляза. Исках да подчертая основният проблем на форд - "Для подготовки машин к полетам требовались американские специалисты" - за моделите, които се налага да се поддържат по-специално поради липса на информация или високи цени (на дюзи, помпи).
Преводът на руския текст го правих аз. Доста свободен превод, както Николов забеляза. Исках да подчертая основният проблем на форд - "Для подготовки машин к полетам требовались американские специалисты" - за моделите, които се налага да се поддържат по-специално поради липса на информация или високи цени (на дюзи, помпи).
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
За 1/2 пари си вземаш прилична колица. Не е вярно, че са по-некачествени или некомфорти.
Няма никакви забележки. За парите си е 6+++++++++++++++++++++ >:D<:
Няма никакви забележки. За парите си е 6+++++++++++++++++++++ >:D<:

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо и как избрах Форд , какво харесвам и не харесвам в моя
последния фокус ,кола все още актуална и в производство почва от 8к на старо ,феноменално евтино времето ще покаже дали е изгодно ..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта