Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
- BuLLDoZeR
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
- Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
- Местоположение: София/В.Т
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Здравейте,
и аз да се включа в темата.
Не съм карал нито една от посочените предлагани марки... доста се изписа тук.
Колегата "dr. Svetlyo" - замислял ли си се за Киа Сийд или Хюндай i30, гледам специално за Хюндай в ИндКомерс има доста отстъпки, но май са за бензинови модели...
Иначе дизели има за около 17-18000 Евро, 1.6 16 клапановите CRDi, а 2.0 литровия е 8 клапанов.
Зачеквам марката Хюндай само защото карам в момента Соната 2008 модел и съм очарован, макар че тя е бензин 163 к.с автоматик... и е доста далеч може би като клас от споменатите тук.
Иначе за протокола - в момента бензиновите Сонати са под 30000 лева на промоция с 2.0 двигател и сравнително доста екстри и системи за сигурност.
и аз да се включа в темата.
Не съм карал нито една от посочените предлагани марки... доста се изписа тук.
Колегата "dr. Svetlyo" - замислял ли си се за Киа Сийд или Хюндай i30, гледам специално за Хюндай в ИндКомерс има доста отстъпки, но май са за бензинови модели...
Иначе дизели има за около 17-18000 Евро, 1.6 16 клапановите CRDi, а 2.0 литровия е 8 клапанов.
Зачеквам марката Хюндай само защото карам в момента Соната 2008 модел и съм очарован, макар че тя е бензин 163 к.с автоматик... и е доста далеч може би като клас от споменатите тук.
Иначе за протокола - в момента бензиновите Сонати са под 30000 лева на промоция с 2.0 двигател и сравнително доста екстри и системи за сигурност.
Veni, vidi, vici
- designer
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 юни 2008, 19:12
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V / Citroen Xantia 1.8 8V
- Местоположение: Своге
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
2.0 CRDi е 16-клапанов.BuLLDoZeR написа:1.6 16 клапановите CRDi, а 2.0 литровия е 8 клапанов.

- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
chaosdd написа:Явно всяко дупе си има индивидуални изискванияtisho.74 написа:Аз пък на такъв бях на тест драйв преди да поръчам астрата. Единственото, което ме спря да взема фокуса, бяха седалките.На около 35 000 с вкл. голяма отстъпка има Фокуси Титаниум (най-високото оборудване) 2.0 TDCi. Те това е колата ако стигне бюджета. Още тъгувам по такава, която карах 80 000 км.
Джетата е добър избор, ама с комън рейл, а не ТДИ. Миналата седмица покарах такава (ама ТДИ, за съжаление), на 25000 км, взета е заедно с мойта- 15.02.2008. Останах очарован, относително добра динамика на столичното околовръстно- вследствие на това и относително лесни изпреварвания.
Но наистина при твоя годишен пробег според мен не е оправдано да взимаш дизел. То и при моя също, ама вече е късно
За мен са си о.к. седалките на Фокуса. Има различни видове м/у другото - комфортни и спортни.
Колеги,ношение
В М-Тел като служебен автомобил карах Голф 5 (100% идентични седалки с Джетта) и бяха прилични. Автомобилът беше 1.9 чист дизел (СДИ) 75 к.с. с доста екстри, но мотора беше кошмар. Разхода също - извънградско - 6,5-7 л/100 км.
В Практикер карах сегашната Опел Астра 1.6 бензин Комби - прилична във всяко отношение с 1 основен минус - имах чуството, че се возя, а не че шофирам


Сега карам личния си новичък Фокус. Просто съм възхитен от управлението. По ред причини карам колата предимно извънградско и разхода е доста под 6 л./100 км. Силно съм впечатлен и при цената и екстрите за които я купих се смятам за късметлия. Има само 3 неща, които ако Форд не махнат докато ми изтече лизинга (след 30 месеца) ще си купя Волво Ц30 и това са - щеката на капака (тъпа икономия), Липсата на плат във вратите (тъпа икономия) и начина за отваряне на капака - побърква ме!!!
Помисли за Волво. Сега е пред фейслифт и е с 16% отстъпка и може да се купи за около 30 000 лв., а е Премиум клас. Това си има значението.
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


- BuLLDoZeR
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
- Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
- Местоположение: София/В.Т
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Всъщност да, прав си, явно съм гледал някои други двигатели, защото в съзнанието ми е останал факта 2.0 8 клапанаdesigner написа:2.0 CRDi е 16-клапанов.BuLLDoZeR написа:1.6 16 клапановите CRDi, а 2.0 литровия е 8 клапанов.

Veni, vidi, vici
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Започвам да отговарям и да внасям яснота в положението:
Първото сигурно е, че автомобилът ще бъде дизел.
Аз си имам своя класация, но в крайна сметка не се знае новата кола кой повече ще я кара - аз или татко. Така че явно покупката ще бъде компромисът между две мнения.
Моята класация по дизайн - интериор:
1. 308
2. Фокус
3. Меган
4. Голф 6
5. Джета (Голф 5)
6. Браво
7. Ц4
Моята класация по дизайн - екстериорен:
1. 308
2. Браво
3. Меган
4. Фокус
5. Джета
6. Ц4
7. Голф
Що се отнася до класиране според усещанията зад волана - ще разбера този уикенд. След час започвам тест драйва...
Иначе и аз съм пристрастен към Фокуса. Знам достойнствата на модела, карал съм седан версията 1.6 дизел (109 к.с.) '07 на мой приятел и съм с добри впечатления. А разхода на този мотор е наистина впечатляващ - под 4 извън града, 6,5 градско! Уау! Само моя 1.6 Д от 1986 може да го бие по икономичност (6,2-6,3 градско). Пък и някакси е редно да се расте в моделната линия - стар Ескорт, по-нов Ескорт, новичък Фокус.
Както вече писах, една кола се кара отвътре, т.е. интериора, разположението и разчитането на уредите и контролът им е от съществено значение. Това е първостепенно при избора ако се возиш, но ако си шофьор ситуацията е малко по-различна - динамиката, управлението, реакциите на автомобила на прав участък, в завой, при ниска и висока скорост, изпреварване, спиране, возия и т.н., както и комфорт на седене, качване, слизане и подобни не толкова съществени фактори и т.н.
Точно това ми предстои да разбера днес и утре. Ще карам Фокуса, 308, Джетата и може би Реното и Ситроена!
Първото сигурно е, че автомобилът ще бъде дизел.
Аз си имам своя класация, но в крайна сметка не се знае новата кола кой повече ще я кара - аз или татко. Така че явно покупката ще бъде компромисът между две мнения.
Моята класация по дизайн - интериор:
1. 308
2. Фокус
3. Меган
4. Голф 6
5. Джета (Голф 5)
6. Браво
7. Ц4
Моята класация по дизайн - екстериорен:
1. 308
2. Браво
3. Меган
4. Фокус
5. Джета
6. Ц4
7. Голф
Що се отнася до класиране според усещанията зад волана - ще разбера този уикенд. След час започвам тест драйва...

Иначе и аз съм пристрастен към Фокуса. Знам достойнствата на модела, карал съм седан версията 1.6 дизел (109 к.с.) '07 на мой приятел и съм с добри впечатления. А разхода на този мотор е наистина впечатляващ - под 4 извън града, 6,5 градско! Уау! Само моя 1.6 Д от 1986 може да го бие по икономичност (6,2-6,3 градско). Пък и някакси е редно да се расте в моделната линия - стар Ескорт, по-нов Ескорт, новичък Фокус.

Както вече писах, една кола се кара отвътре, т.е. интериора, разположението и разчитането на уредите и контролът им е от съществено значение. Това е първостепенно при избора ако се возиш, но ако си шофьор ситуацията е малко по-различна - динамиката, управлението, реакциите на автомобила на прав участък, в завой, при ниска и висока скорост, изпреварване, спиране, возия и т.н., както и комфорт на седене, качване, слизане и подобни не толкова съществени фактори и т.н.
Точно това ми предстои да разбера днес и утре. Ще карам Фокуса, 308, Джетата и може би Реното и Ситроена!
Да, замислял съм се. Ходих при тях, видях им колите, видях им дизелите. Странното е, че в момента Хюндай продават по-скъпо, отколкото гореизброените марки. За да поръчам кола с ESP, всички Airbags, и останалите системи за сигурност трябва да скоча на най-високото ниво на оборудване - по-ниските нива просто не предлагат ESP дори и като екстра!!! Тогава цената на 1.6 CRD скача над 33 000 лв. При Кия ситуациата е подобна, само с разликата, че говорим за същата кола с по-кофти материали и малко по-ниска цена...BuLLDoZeR написа:Колегата "dr. Svetlyo" - замислял ли си се за Киа Сийд или Хюндай i30, гледам специално за Хюндай в ИндКомерс има доста отстъпки, но май са за бензинови модели...
Най-евтиното дизелово S40 е на цени от 45 000 лв. нагоре. Дори и да включим 16% отстъпка, цената пада до 38 000, което за мен идва малко множко.ageorgiev написа:Помисли за Волво. Сега е пред фейслифт и е с 16% отстъпка и може да се купи за около 30 000 лв., а е Премиум клас. Това си има значението.
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
тия модели са тествани от експерти и те са казали - като пътно поведение и усещане зад волана Фокуса е на първо място ,като май е единствен с многолостово задно окачване ( недоумявам как някои производители отказват да махнат архаичната и отдавна отречена торсионна греда)
- sebbulba
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 24 май 2009, 18:22
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDCi 2002
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Айде да споделя и аз едно лаишко мнение ... колега,избирай по външен вид колата "да ти гали окото"(ако мога така да се изразя).Аз до сега каквото и да съм си купувал,след това като се замисля излиза,че винаги съм го купувал по външния вид...
Ти искаш да си избереш от нови коли,така че приказки от сорта на след 200 000 км или след 5-6 години се скапва са пълни глупости.То в днешно време не се знае какво ,ще правим другата седмица,а какво остава за след години.
Така,че според мен е по-важно в момента да ти дава кеф колата,а другото(ремонти,проблеми и т.н.),като му дойде времето,ще го мислиш.
Успех в начинанието и да и се радваш много,каквато и да я вземеш

Така,че според мен е по-важно в момента да ти дава кеф колата,а другото(ремонти,проблеми и т.н.),като му дойде времето,ще го мислиш.
Успех в начинанието и да и се радваш много,каквато и да я вземеш

Лапам мухите и си щракам с пръсти ...
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Тестдрайва е осъществен...
Фиат Браво - нечувствителено управление, отвратителен обзор - не ми хареса
Ситроен Ц4 - Тва чудо електрическия волан е уникално странно, таблото е грозно и гадно и неудобно.
Рено Меган - Красота и отвън и отвътре, малко схлюпена, обзора е зле почти колкото Браво, добра возия, добър двигател
Фолксваген Джета - просторна каруца с двигател като на автобус Чавдарка (1,9 ТДИ помпа-дюза), грубо табло, при движение назад трябва парктроник, защото стърчащия баганик не се вижда.
Пежо 308 - бижу на колела. Много красиво и много комфортно, а и много удобно. Стъкления покрив е чудесна глезотия.
Форд Фокус - несъизмерима динамика и стабилно поведение на пътя. Ще дам едно смешно сравнение, но Фокуса вози толкова стегнато и стабилно, колкото стария ми Ескорт 1.6Д от 1986. Причината - ескортите от 80-те години също са с напълно независимо окачване на 4-те колела! Искам да ги запитам господата от Кьолн защо насадиха гредата на следващите поколения Ескорт от 90-те.
След като с баща ми се повозихме на гореизброените модели, стигнахме до следния избор:
Фокус или 308!
Сега и актуалните предложения:
Ford Focus Седан Titanium 2.0 TDCi 136 к.с. 320 Nm. 6 степенна механична
Има общо взето всичко - ABS, EBD, ASR, ESP/IVD, 8 Airbags (предни, странични, предни и задни завеси), двузонов климатроник, 16" лeти джанти 205/55 R16, Sony CD/MP3 + 6 CD Changer + Телефон, Автоматични фарове, Автоматични чистачки, Електрически сгъваеми огледала, Електрохромно огледало, 4 ел. стъкла, Адаптивни (завиващи) фарове, Потъмнени фарове, Спортни седалки.
Цена: 32 677 лв. чисто нов от Мото Пфое(сега на промоция с 25% отстъпка от стандартана цена ~ 44 000 лв.).
Peugeot 308 Feline 1.6 HDi 110 к.с. 240 Nm, 5 степенна механична
Бъкано с екстри само ESP му липсва - ABS, EBD, ASR, 9 Airbags (предни, странични, предни и задни завеси, колене), двузонов климатроник, 17" лети джанти 225/45 R17, CD/MP3 + DVD + Навигация (БГ) + Телефон + Сгъваем цветен екран, Автоматични фарове, Автоматични чистачки, Електрически сгъваеми огледала, Електрохромно огледало, 4 ел. стъкла, Преден и заден парктроник, Стъклен таван, Частичен кожен салон.
Цена: 22 500 лв. втора употреба на 1г.10м., 28 000 км, в гаранция още 2 месеца, внос от Франция.
Дайте съвет: кой модел да избера? Нов Фокус с много екстри и по-спортно и активно поведение на пътя за 33 000 лв. или младо Пежо 308 бъкано с екстри и с нежна возия за 22 бона?
Поздрави
Светльо
Фиат Браво - нечувствителено управление, отвратителен обзор - не ми хареса
Ситроен Ц4 - Тва чудо електрическия волан е уникално странно, таблото е грозно и гадно и неудобно.
Рено Меган - Красота и отвън и отвътре, малко схлюпена, обзора е зле почти колкото Браво, добра возия, добър двигател
Фолксваген Джета - просторна каруца с двигател като на автобус Чавдарка (1,9 ТДИ помпа-дюза), грубо табло, при движение назад трябва парктроник, защото стърчащия баганик не се вижда.
Пежо 308 - бижу на колела. Много красиво и много комфортно, а и много удобно. Стъкления покрив е чудесна глезотия.
Форд Фокус - несъизмерима динамика и стабилно поведение на пътя. Ще дам едно смешно сравнение, но Фокуса вози толкова стегнато и стабилно, колкото стария ми Ескорт 1.6Д от 1986. Причината - ескортите от 80-те години също са с напълно независимо окачване на 4-те колела! Искам да ги запитам господата от Кьолн защо насадиха гредата на следващите поколения Ескорт от 90-те.
След като с баща ми се повозихме на гореизброените модели, стигнахме до следния избор:
Фокус или 308!
Сега и актуалните предложения:
Ford Focus Седан Titanium 2.0 TDCi 136 к.с. 320 Nm. 6 степенна механична
Има общо взето всичко - ABS, EBD, ASR, ESP/IVD, 8 Airbags (предни, странични, предни и задни завеси), двузонов климатроник, 16" лeти джанти 205/55 R16, Sony CD/MP3 + 6 CD Changer + Телефон, Автоматични фарове, Автоматични чистачки, Електрически сгъваеми огледала, Електрохромно огледало, 4 ел. стъкла, Адаптивни (завиващи) фарове, Потъмнени фарове, Спортни седалки.
Цена: 32 677 лв. чисто нов от Мото Пфое(сега на промоция с 25% отстъпка от стандартана цена ~ 44 000 лв.).
Peugeot 308 Feline 1.6 HDi 110 к.с. 240 Nm, 5 степенна механична
Бъкано с екстри само ESP му липсва - ABS, EBD, ASR, 9 Airbags (предни, странични, предни и задни завеси, колене), двузонов климатроник, 17" лети джанти 225/45 R17, CD/MP3 + DVD + Навигация (БГ) + Телефон + Сгъваем цветен екран, Автоматични фарове, Автоматични чистачки, Електрически сгъваеми огледала, Електрохромно огледало, 4 ел. стъкла, Преден и заден парктроник, Стъклен таван, Частичен кожен салон.
Цена: 22 500 лв. втора употреба на 1г.10м., 28 000 км, в гаранция още 2 месеца, внос от Франция.
Дайте съвет: кой модел да избера? Нов Фокус с много екстри и по-спортно и активно поведение на пътя за 33 000 лв. или младо Пежо 308 бъкано с екстри и с нежна возия за 22 бона?
Поздрави
Светльо
Последна промяна от dr. Svetlyo на 22 ное 2009, 01:08, променено общо 3 пъти.
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Ти нова кола ли търсеше,или втора употреба?Има разлика и винаги ще има.На колко километра все пак е Пежото?Вярно е,че има някои екстри,които не са за изпускане(DVD,навигация)но сигурен ли си,че работят с карти, на които има и България?Такава кола като нова е струвала не по-малко от 50-60 000 лв. а само за година и нещо е станала за 22000,което ми изглежда малко странно.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Защо не видиш и за Focus втора употреба?
http://cars.bg/u52835" onclick="window.open(this.href);return false;" (навигация и прилично оборудване) или http://cars.bg/u26636" onclick="window.open(this.href);return false;" (много малко километри)?
Не са толкова по-евтини, но с пазарлък всичко се постига.
P.S. Погледни и за кола с кожен салон, ако можеш - струва си парите отгоре.
http://cars.bg/u52835" onclick="window.open(this.href);return false;" (навигация и прилично оборудване) или http://cars.bg/u26636" onclick="window.open(this.href);return false;" (много малко километри)?
Не са толкова по-евтини, но с пазарлък всичко се постига.
P.S. Погледни и за кола с кожен салон, ако можеш - струва си парите отгоре.
Последна промяна от cenzor на 16 ное 2009, 20:18, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Ако аз можех да си купя чисто нова кола , никога не бих си купил кола втора употреба !Но все пак избора е твой .
Писна ми да бъда човек втора употреба ! Поне при мен е така .
Писна ми да бъда човек втора употреба ! Поне при мен е така .
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
за тая 1 година доста неща могат да се случат на колата ,не случайно коли на по 1 година са с поне 30% намаление на цената ..от друга страна ако ще даваш 30+ за кола загледай и БМВ Премиум Селекшън ,там поне ще знаеш че си си купил КОЛА а не кола
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Решил съм да дам голяма сума пари за кола. Когато говорим за над 20 000 кеш, не знам дали да не си спестя разликата и да си взема 2 коли на цената на една чисто нова.synthez 3D написа:Ти нова кола ли търсеше,или втора употреба?Има разлика и винаги ще има.На колко километра все пак е Пежото?Вярно е,че има някои екстри,които не са за изпускане(DVD,навигация)но сигурен ли си,че работят с карти, на които има и България?Такава кола като нова е струвала не по-малко от 50-60 000 лв. а само за година и нещо е станала за 22000,което ми изглежда малко странно.
Именно затова повдигам въпроса дали да не предпочета Пежото пред новия Фокус. 308 е проверено от домашния ми автомеханик, на когото имам пълно доверие.
По принцип за мен варианта винаги е бил покупна на нова или на възраст 1-2 години кола.
Впрочем Peugeot 308 1.6 HDi Feline с екстрите струва около 44 000 лв, а аз го спазарих за 22 бона. И още ще го счупя за цената. А Семейният механик, който е добър семеен приятел и има 2 висши авто технически образования, одобрява Пежото и няма забележки, или поне не открива с просто око и ухо. Освен това 308 е минала технически преглед в София Франс Ауто и представя пълна документация....Alexi написа:за тая 1 година доста неща могат да се случат на колата ,не случайно коли на по 1 година са с поне 30% намаление на цената ..от друга страна ако ще даваш 30+ за кола загледай и БМВ Премиум Селекшън ,там поне ще знаеш че си си купил КОЛА а не кола
Това са Демо автомобили на Форд. Те се продават от Мото Пфое и там няма как да сваля цената. Мога най-много да измуфтя някоя друга зимна гума като подарък...cenzor написа:Защо не видиш и за Focus втора употреба?
http://cars.bg/u52835" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" (навигация и прилично оборудване) или http://cars.bg/u26636" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" (много малко километри)?
Не са толкова по-евтини, но с пазарлък всичко се постига.
P.S. Погледни и за кола с кожен салон, ако можеш - струва си парите отгоре.
Последна промяна от dr. Svetlyo на 23 ное 2009, 19:09, променено общо 2 пъти.
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
до колкото виждам , пежото му остават 2 месеца гаранция.Това е като руска ролетка.Може да караш години без да ремонтираш нищо или да ти се случат 1-2 ремонта които да ти компенсират голяма част от разликата в цената между нова и млада кола.
.Дано да улучиш , успех!

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Вторият е демо, първият е от частно лице.dr. Svetlyo написа: Това са Демо автомобили на Форд. Макар да се познавам с г-жа Емилия Христова, шефката на Мото Пфое Варна, няма как да сваля цената. Мога най-много да измуфтя някоя друга зимна гума като подарък...

А за свалянето на цената на демо автомобил не знам, но знам че с малко преговори при новите автомобили могат да ти свалят до 25-30% (виждал съм конкретни преговори за други марки).
Не виждам какво пречи и тук да е така.
Сега се сетих - познати наскоро взеха чисто нов Chevrolet Epica, с големия дизелов двигател, пълен кожен салон, автоматик, климатроник и т.н. Цената беше около 28000лв. Доста симпатичен избор за семейна кола.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Леле-е-е-е! Как пропуснахме една много важна особеност на времето в което живеем.
Нали в момента има доста коли върнати от клиенти, които не са могли да си плащат лизинга. Защо не се огледаш за нещо такова?
Това са обикновенно автомобили с много екстри и на година две.
Нали в момента има доста коли върнати от клиенти, които не са могли да си плащат лизинга. Защо не се огледаш за нещо такова?
Това са обикновенно автомобили с много екстри и на година две.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
http://www.motopfohe.bg/mp_auto.php?mak ... &price_to=" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето ти два демонстрационни Фокуса на по 9 0000 км. Пита ли в Мото-Пфое за подобни, сигурен съм, че има още какво да ти предложат на 1-2 години.
Ето ти два демонстрационни Фокуса на по 9 0000 км. Пита ли в Мото-Пфое за подобни, сигурен съм, че има още какво да ти предложат на 1-2 години.
Ford. Feel the difference
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Само да допълня:
М/у употребяваното Пежо и новия Фокус, освен всичко друго, разликата е в двигателя (и 6-те скорости).
Огромна в полза на 2-литровия. Вервай, карал съм и двата.
Офертата за този Титаниум е уникална. Това е твоята кола (т.е. би била моята, решението си е твое).
М/у употребяваното Пежо и новия Фокус, освен всичко друго, разликата е в двигателя (и 6-те скорости).
Огромна в полза на 2-литровия. Вервай, карал съм и двата.
Офертата за този Титаниум е уникална. Това е твоята кола (т.е. би била моята, решението си е твое).
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
Наистина,Фокуса със 136 к.с. и 320 нютонметра въртящ момент,напълно превъзхожда Пежо 308.Аз имам с малкия двигател 90к.с. и съм много доволен,а си представям какво ще бъде с още 40к.с. отгоре.Имах и Пежо което взех на 5-6г.и то от големия клас 607.Повярвай ми не биват.Пълни са с електроника,която дава постоянни дефекти.Продадох го няколко месеца след като го купих и постоянно бях в сервиза.Може просто и да не съм случил на кола,но оттогава намразих тази марка.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Покупка нови: Focus vs. Megane vs. C4 vs. Bravo vs. 308 etc.
има нови Сеат Леон 1.4TSI налични за 30к ,доста богато оборудвани ,а моторчето 1.4 турбо бензин със 120 коня е много приятно и икономично
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта