Велогрупа на Клуб Форд България
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Вадете байковетее, време за новия сезон и веселяшки подвизи!
Blur 2: Витоша 100 (буутлег фор дъмис)
Докато се упражнявах с автоматите по паркове, алеи и булеварди, надбягвайки се във въображаеми състезания с коли, светофари и времена, неусетно си дойде и средата на Юни. Еуфорията ме обхващаше все повече. То е така, като се стопли и усмихне природата, някак си ти идва и на теб да разцъфнеш като дюлева пъпка. И си викам сега дали да си купя гармин навигация едж 800 напр. и да почна да сверявам отсечки калории пулсове тракове пътеки средно мин макс дрън-дрън… но казвам си това е модел от 2011 г., я да изчакам да пуснат новия през 2012 г. да не се мина. Егати преялото потребителско мислене, да ви кажа с това пренасищане и непрекъснатото облъчване на нас бедните хорица от всевъзможни ъпдейти новости и ерзаци, някой ден всичко ще се срине и тогава ще се върнем към същността си, където такива глупави мисли е невъзможно да ни минават. Е, да, но всъщност прецакания се оказах аз, защото тия подлеци така и не извадиха нова версия на машинката… и цял сезон си карах безвремев и безотчетен и да ви кажа, хич и не е зле и без поредния дебнещ те хардуер. Та в смях и закачки всичко се раззелени и настана перфектното време за героични подвизи – така го усети и компанията и назрялата идея върза плод и стана реалност - свири се сбор събота 16 юни в 6.00 сутринта на старт на Витоша 100 трака. Епично! Леле! Това има ли край? Избутах припряно седмицата и вечерта заредих раницата с питателна храна и всичките тра-ла-ла джаджи. Лягам си но съм не ме хваща, не знам колко съм спал но часовника звъни скачам като войник и бързо кафе и целия катун го накичвам, набутвам в раницата и газ навън към безкрайността!
Естествено 10-на човека е невъзможно да се съберат в толкова ранен точен час на едно място. Успяваме към 6.30 да се скупчим тези, които със сигурност не са се успали или няма да тръгват по-късно. Вадят се енергийни гелчета, Иво е забъркал странна оранжева смес в бидона с водата – последна дума на химията казва, хилейки се доволно. Питам къде е хлапето, а бащата на Морети небрежно подхвърля „А, той ще ни настигне по пътя…“. Мда, има ужасно многоо хляб в този младеж, неслучайно по-късно през 2012 г. спечели без конкуренция „Черни връх“ при юноши младша възраст с време в топ 15 на мъжете… Морети наистина лети, като го гледам все едно няма препятствия или изкачвания или терен за него – той е по-бърз от времето и го прави с вродена елегантност!
Тук някъде се обсъжда фундаменталния въпрос дали да спрем в Ярлово в къщата на агент от велозадругата, където беше наличен двор, скара, баба с много пържоли и бира наоколо? Баси байкърите, още не тръгнали, обаче вече мъдрят къде и как ще се яде и пие – това мислене обаче ми харесва, защото стимулира преходите, знаейки какво те чака на края, където и да се окаже той. Изяснява се изначално ясното, че ако спрем, дотам беше обиколката и няма да тръгнем изобщо после ха-ха
Все пак групата на Шаро стига до компромис и оставяме отворена вратичка „на място в селото ще видим дали само по бира на площада и газ, или ще се засяда отрано“.
Потегляме. Абе какъв беше тоя шорт-кът от началото на Стар Беловодски път право нагоре „да сме скипнели завоя а и това бил маршрута“. Викам хора, тоя маршрут не е чертан с тебешир, дайте да се пестим, че и Витоша 10 няма да изкараме с тия мракобесни отвесни денивелации. До Тихия кът няма нищо интересно, освен че Морети долетя отнякъде и замина напред, за да се върне назад и замине пак напред – той така прави щото иначе му е скучно. Га бяхме млади и ние…
И оттук започва непознатото за мен! Летим надолу към Владая. Понякога ми се струва, че летя прекалено бързо. После се сещам за Любо и уроците му от каранията с практически съвети, че спирачката в много случаи е лош и пагубен съветник. Пробвам го на места и установявам, че е адски прав. Някак си високата скорост прегазва дебнещите зли сили и те нямат достатъчно време да протегнат костеливи скали и корени и да те прекатурят, ти вече си далеч напред!
Стоп машини на разклона! След спускане разбира се следва катерене – любимата ми част. Последната серпентина обаче преди мостчето и реката е толкова стръмна и остра, че ме поваля и победен я избутвам. Хлапето си я качва и пуска за разови тренировки… дишаме тежко и почиваме на водохранилището. Ядем и пием. Тръгваме. Водни шахти, много интересни ми бяха. Сега тук малко ми се слива по маршрута кое точно къде беше, но изведнъж се набихме пред рязка отвесна стена – пътека е оптимистично да се види нагоре. Тука се носело нагоре по отвеса, казват. Аз едва се крепя на краката си, как да нося? Не се майтапеха обаче, верно оттам се минавало, успяваме да изкачим тази Козя стена с приплъзвания и мъкнения и много MILF замесени.
И последва дълго спускане по една тясна пътечка покрай водните шахти. Много хубава, но и много тясна и стръмна. Усещам как бездната отдясно на места ме тегли и опитва да издърпа, за малко да успее на едно място. Притегателната сила на празните пространства, които природата не търпи. В Кладница намираме отворен магазин и отново се вадят дисаги. Спускаме към язовира и тук малко преди края на обиколката на дълбокия залив на Студена падам за първи път през деня и висяща кожичка и лека кръвчица се процежда под лявото коляно. Не успях да се откопчая навреме
Но при тези гледки, шир и красоти съм толкова захласнат, че дори не успявам да се самоцупя. Сядаме да починем на брега. Промивам се с вода и цикля. И това било само на някакви си километри от джунглата? Ние не познаваме света по-далеч от носа си. И май в някои случаи е по-добре. Спокойствие и нирвана на тъмносини води и водни кончета!
Успях да намеря няколко снимки от деня от Светльо.




Продължаваме по хасфалта и скоро сме в Боснек. Слънцето вече напича зловещо. Слушал съм и чел легенди за отсечката от тук до Чуйпетлово и бързо разбирам защо те са верни. Горещината те смазва върху асфалта, а денивелацията изглежда дори не толкова голяма, колкото безкрайна. И става все по-горещо а ти си все по-натиснат върху асфалта. Няма край. Седалката ти се отпечатва завинаги в определена форма върху задника, защото просто няма какво да я разтресе в този транс. Завой след завой няма сянка. Ръцете изтръпват. Краката поне слушат. Тук всеки стига до Чуйпетлово някак си със собствено темпо, аз успявам да докретам по средата и да падна до оформилата се при първите къщи на селото на пътеката над асфалта групичка бездиханни – виждали ли сте как падат биатлонистите след финала на 20 км индивидуално? – е така паднах и аз от байка и 5 мин само дишах и гледах небето.
Трябваше да следва уж стръмно изкачване по черен път до седловината Смильо, но на мен то след асфалтовия пек ми се видя като лека и приятна разходка в гората. Показват ми къде обикновено се бъркат голямата част от състезателите в реалното Витоша 100 – малка незабележима пътечка вдясно я подминаваш като селска спирка експрес както си свикнал с черния път. Из гората май тук някъде трябва да се падат тези снимки.


Обсъжданията за окончателно ядене и запиване в Ярлово срещу завъртане на пълната Витоша 100 се разгорещяват.
А наоколо е толкова, толкова красиво и безкрайно…





Излязохме от дъбравите и през разни поляни и треви спуснахме към началото на един черен път, по който трябваше да се даунхилнем продължително до Ярлово. Паднах пак, на лек наклон насред поляна на черен път – докато разбера, че ще падна и трябва да се откопчая, вече падах и хубаво засъхналата грапава кал довърши кожените остатъци под коляното. Дъми. Събрахме се в началото на черния път надолу, всеки се юрна по склона към селото, аз се замотах да пия вода или не знам и аз защо и тръгнах последен заедно с Иво малко пред мен, другите вече не се виждаха далеч надолу и напред. Пътят бе хубав, но май измамно чакълесто ронливо подвеждащ с привидната си лекота и внезапни улеи… и тук пред очите ми се случи страшното му падане, което и до момента ми се е запечатало като на кинолента. С висока скорост предното му колело влезе в диагонален внезапен улей на пътя и удари директно във външния му край, без обаче да успее да го преодолее и да продължи напред. Иво и байка отскочиха във въздуха, превъртяха се и падна зловещо върху пътя с колелото върху него, видях как главата му удря земята със страшна сила и всичко ми причерня. превъртаха се надолу докато най-после инерцията се изгуби и спряха. Спрях и ужасен като насън започнах да го проверявам цял ли е, може ли да говори и да си движи главата и гръбнака и крайниците. Слава на този над нас - беше го запазил цял и без счупени основни спойки, охлузванията изобщо не е броят, но единия му крак не можеше да го движи и започваше бързо да се подува при глезенната става. Изпадна за кратко в шок и трябваше да го поливам с вода и да му говоря да го успокоя да проумее, че е жив и няма страшно, имаше късмет…. освести се сравнително бързо, проумявайки постепенно какво се случва.
Лирично отклонение – ако беше без каска, най-вероятно щеше да е със счупен врат и/или глава. Каската бе пукната след удара. Толкоз по въпроса има ли нужда от този аксесоар.
Опитах да звъня за някой да се върне да помогне да го свалим, но все още спускаха и никой не си чуваше телефоните. Иво събра сили и лека-полека започнахме да слизаме заедно, не можеше да стъпва обаче на крака, ту подпирайки се на мен, ту на колелото, напредвахме надолу. Болката в крака бързо и яростно се усилваше и подуваше. Най-после върнаха обаждане, но бяха вече в центъра на Ярлово. Бързо се организира идването на кола, авителците се върнаха и помогнаха да го свалим по-бързо до над селото, където го качихме в колата и те отпрашиха за Пирогов.
Останахме няколко души в центъра на селото угрижени и след кратък размисъл, решихме все пак да довършим маршрута, защото така или иначе коли нямахме да се приберем, а бяхме от другата страна на планината. Е, последва безкрайно въртене по едни поляни и полета и коларски пътища и рекички и под далекопроводи, жегата стана нечовешка, а си мислех, че никога няма да има край, докато изведнъж не излязохме на шосето някъде май над Железница. Аз си мислех, че от Ярлово натам е малко, но съм живеел в жестока заблуда, то си е било на половината! За да е по-интересно, спуках гума на асфалта, сменихме я и на разширението на пътя при спирката на 69 последните остатъци от групата се прибраха по пътя надолу, а аз и Делян стоически извъртяхме целия маршрут. Тук интересно за разказване кой знае какво няма, освен че ако не си запознат с маршрута шанса да се загубиш около Железница според мен е огромен. Като се излезе на алеята Иванов вече е ясно – спускане и кал! Виждайки София и първите къщи не можех да повярвам, че направих този маршрут, една мечта се сбъдна!
Новините от болницата дойдоха и бяха сравнително добри, на фона на какво можеше да се случи – размествания и дребни счупвания около глезена и гипс на крака за месец. Уви, сезона за него приключи по травмиращ начин, но той е боец и аз съм сигурен, че през 2013 г. Иво ще се завърне с гръм и трясък на байк трасетата, където най- му подхожда да бъде! Адаш, само да мине тая зима и се мятаме отново на двуколките, широтата ни зове!
Адреналина с течението на деня така ме бе пропил, че докато ни миеха колелетата на Веселие на Хладилника си мислех, че мога да въртя още дълго, не усещах умора. Умората дойде като се прибрах и се изкъпах – блъсна ме като парен чук и заспах малко след лека нощ деца. Бях изцеден и свръхпрезареден. Уха!
Blur 2: Витоша 100 (буутлег фор дъмис)
Докато се упражнявах с автоматите по паркове, алеи и булеварди, надбягвайки се във въображаеми състезания с коли, светофари и времена, неусетно си дойде и средата на Юни. Еуфорията ме обхващаше все повече. То е така, като се стопли и усмихне природата, някак си ти идва и на теб да разцъфнеш като дюлева пъпка. И си викам сега дали да си купя гармин навигация едж 800 напр. и да почна да сверявам отсечки калории пулсове тракове пътеки средно мин макс дрън-дрън… но казвам си това е модел от 2011 г., я да изчакам да пуснат новия през 2012 г. да не се мина. Егати преялото потребителско мислене, да ви кажа с това пренасищане и непрекъснатото облъчване на нас бедните хорица от всевъзможни ъпдейти новости и ерзаци, някой ден всичко ще се срине и тогава ще се върнем към същността си, където такива глупави мисли е невъзможно да ни минават. Е, да, но всъщност прецакания се оказах аз, защото тия подлеци така и не извадиха нова версия на машинката… и цял сезон си карах безвремев и безотчетен и да ви кажа, хич и не е зле и без поредния дебнещ те хардуер. Та в смях и закачки всичко се раззелени и настана перфектното време за героични подвизи – така го усети и компанията и назрялата идея върза плод и стана реалност - свири се сбор събота 16 юни в 6.00 сутринта на старт на Витоша 100 трака. Епично! Леле! Това има ли край? Избутах припряно седмицата и вечерта заредих раницата с питателна храна и всичките тра-ла-ла джаджи. Лягам си но съм не ме хваща, не знам колко съм спал но часовника звъни скачам като войник и бързо кафе и целия катун го накичвам, набутвам в раницата и газ навън към безкрайността!
Естествено 10-на човека е невъзможно да се съберат в толкова ранен точен час на едно място. Успяваме към 6.30 да се скупчим тези, които със сигурност не са се успали или няма да тръгват по-късно. Вадят се енергийни гелчета, Иво е забъркал странна оранжева смес в бидона с водата – последна дума на химията казва, хилейки се доволно. Питам къде е хлапето, а бащата на Морети небрежно подхвърля „А, той ще ни настигне по пътя…“. Мда, има ужасно многоо хляб в този младеж, неслучайно по-късно през 2012 г. спечели без конкуренция „Черни връх“ при юноши младша възраст с време в топ 15 на мъжете… Морети наистина лети, като го гледам все едно няма препятствия или изкачвания или терен за него – той е по-бърз от времето и го прави с вродена елегантност!
Тук някъде се обсъжда фундаменталния въпрос дали да спрем в Ярлово в къщата на агент от велозадругата, където беше наличен двор, скара, баба с много пържоли и бира наоколо? Баси байкърите, още не тръгнали, обаче вече мъдрят къде и как ще се яде и пие – това мислене обаче ми харесва, защото стимулира преходите, знаейки какво те чака на края, където и да се окаже той. Изяснява се изначално ясното, че ако спрем, дотам беше обиколката и няма да тръгнем изобщо после ха-ха

Потегляме. Абе какъв беше тоя шорт-кът от началото на Стар Беловодски път право нагоре „да сме скипнели завоя а и това бил маршрута“. Викам хора, тоя маршрут не е чертан с тебешир, дайте да се пестим, че и Витоша 10 няма да изкараме с тия мракобесни отвесни денивелации. До Тихия кът няма нищо интересно, освен че Морети долетя отнякъде и замина напред, за да се върне назад и замине пак напред – той така прави щото иначе му е скучно. Га бяхме млади и ние…
И оттук започва непознатото за мен! Летим надолу към Владая. Понякога ми се струва, че летя прекалено бързо. После се сещам за Любо и уроците му от каранията с практически съвети, че спирачката в много случаи е лош и пагубен съветник. Пробвам го на места и установявам, че е адски прав. Някак си високата скорост прегазва дебнещите зли сили и те нямат достатъчно време да протегнат костеливи скали и корени и да те прекатурят, ти вече си далеч напред!
Стоп машини на разклона! След спускане разбира се следва катерене – любимата ми част. Последната серпентина обаче преди мостчето и реката е толкова стръмна и остра, че ме поваля и победен я избутвам. Хлапето си я качва и пуска за разови тренировки… дишаме тежко и почиваме на водохранилището. Ядем и пием. Тръгваме. Водни шахти, много интересни ми бяха. Сега тук малко ми се слива по маршрута кое точно къде беше, но изведнъж се набихме пред рязка отвесна стена – пътека е оптимистично да се види нагоре. Тука се носело нагоре по отвеса, казват. Аз едва се крепя на краката си, как да нося? Не се майтапеха обаче, верно оттам се минавало, успяваме да изкачим тази Козя стена с приплъзвания и мъкнения и много MILF замесени.
И последва дълго спускане по една тясна пътечка покрай водните шахти. Много хубава, но и много тясна и стръмна. Усещам как бездната отдясно на места ме тегли и опитва да издърпа, за малко да успее на едно място. Притегателната сила на празните пространства, които природата не търпи. В Кладница намираме отворен магазин и отново се вадят дисаги. Спускаме към язовира и тук малко преди края на обиколката на дълбокия залив на Студена падам за първи път през деня и висяща кожичка и лека кръвчица се процежда под лявото коляно. Не успях да се откопчая навреме

Успях да намеря няколко снимки от деня от Светльо.




Продължаваме по хасфалта и скоро сме в Боснек. Слънцето вече напича зловещо. Слушал съм и чел легенди за отсечката от тук до Чуйпетлово и бързо разбирам защо те са верни. Горещината те смазва върху асфалта, а денивелацията изглежда дори не толкова голяма, колкото безкрайна. И става все по-горещо а ти си все по-натиснат върху асфалта. Няма край. Седалката ти се отпечатва завинаги в определена форма върху задника, защото просто няма какво да я разтресе в този транс. Завой след завой няма сянка. Ръцете изтръпват. Краката поне слушат. Тук всеки стига до Чуйпетлово някак си със собствено темпо, аз успявам да докретам по средата и да падна до оформилата се при първите къщи на селото на пътеката над асфалта групичка бездиханни – виждали ли сте как падат биатлонистите след финала на 20 км индивидуално? – е така паднах и аз от байка и 5 мин само дишах и гледах небето.
Трябваше да следва уж стръмно изкачване по черен път до седловината Смильо, но на мен то след асфалтовия пек ми се видя като лека и приятна разходка в гората. Показват ми къде обикновено се бъркат голямата част от състезателите в реалното Витоша 100 – малка незабележима пътечка вдясно я подминаваш като селска спирка експрес както си свикнал с черния път. Из гората май тук някъде трябва да се падат тези снимки.


Обсъжданията за окончателно ядене и запиване в Ярлово срещу завъртане на пълната Витоша 100 се разгорещяват.
А наоколо е толкова, толкова красиво и безкрайно…





Излязохме от дъбравите и през разни поляни и треви спуснахме към началото на един черен път, по който трябваше да се даунхилнем продължително до Ярлово. Паднах пак, на лек наклон насред поляна на черен път – докато разбера, че ще падна и трябва да се откопчая, вече падах и хубаво засъхналата грапава кал довърши кожените остатъци под коляното. Дъми. Събрахме се в началото на черния път надолу, всеки се юрна по склона към селото, аз се замотах да пия вода или не знам и аз защо и тръгнах последен заедно с Иво малко пред мен, другите вече не се виждаха далеч надолу и напред. Пътят бе хубав, но май измамно чакълесто ронливо подвеждащ с привидната си лекота и внезапни улеи… и тук пред очите ми се случи страшното му падане, което и до момента ми се е запечатало като на кинолента. С висока скорост предното му колело влезе в диагонален внезапен улей на пътя и удари директно във външния му край, без обаче да успее да го преодолее и да продължи напред. Иво и байка отскочиха във въздуха, превъртяха се и падна зловещо върху пътя с колелото върху него, видях как главата му удря земята със страшна сила и всичко ми причерня. превъртаха се надолу докато най-после инерцията се изгуби и спряха. Спрях и ужасен като насън започнах да го проверявам цял ли е, може ли да говори и да си движи главата и гръбнака и крайниците. Слава на този над нас - беше го запазил цял и без счупени основни спойки, охлузванията изобщо не е броят, но единия му крак не можеше да го движи и започваше бързо да се подува при глезенната става. Изпадна за кратко в шок и трябваше да го поливам с вода и да му говоря да го успокоя да проумее, че е жив и няма страшно, имаше късмет…. освести се сравнително бързо, проумявайки постепенно какво се случва.
Лирично отклонение – ако беше без каска, най-вероятно щеше да е със счупен врат и/или глава. Каската бе пукната след удара. Толкоз по въпроса има ли нужда от този аксесоар.
Опитах да звъня за някой да се върне да помогне да го свалим, но все още спускаха и никой не си чуваше телефоните. Иво събра сили и лека-полека започнахме да слизаме заедно, не можеше да стъпва обаче на крака, ту подпирайки се на мен, ту на колелото, напредвахме надолу. Болката в крака бързо и яростно се усилваше и подуваше. Най-после върнаха обаждане, но бяха вече в центъра на Ярлово. Бързо се организира идването на кола, авителците се върнаха и помогнаха да го свалим по-бързо до над селото, където го качихме в колата и те отпрашиха за Пирогов.
Останахме няколко души в центъра на селото угрижени и след кратък размисъл, решихме все пак да довършим маршрута, защото така или иначе коли нямахме да се приберем, а бяхме от другата страна на планината. Е, последва безкрайно въртене по едни поляни и полета и коларски пътища и рекички и под далекопроводи, жегата стана нечовешка, а си мислех, че никога няма да има край, докато изведнъж не излязохме на шосето някъде май над Железница. Аз си мислех, че от Ярлово натам е малко, но съм живеел в жестока заблуда, то си е било на половината! За да е по-интересно, спуках гума на асфалта, сменихме я и на разширението на пътя при спирката на 69 последните остатъци от групата се прибраха по пътя надолу, а аз и Делян стоически извъртяхме целия маршрут. Тук интересно за разказване кой знае какво няма, освен че ако не си запознат с маршрута шанса да се загубиш около Железница според мен е огромен. Като се излезе на алеята Иванов вече е ясно – спускане и кал! Виждайки София и първите къщи не можех да повярвам, че направих този маршрут, една мечта се сбъдна!
Новините от болницата дойдоха и бяха сравнително добри, на фона на какво можеше да се случи – размествания и дребни счупвания около глезена и гипс на крака за месец. Уви, сезона за него приключи по травмиращ начин, но той е боец и аз съм сигурен, че през 2013 г. Иво ще се завърне с гръм и трясък на байк трасетата, където най- му подхожда да бъде! Адаш, само да мине тая зима и се мятаме отново на двуколките, широтата ни зове!
Адреналина с течението на деня така ме бе пропил, че докато ни миеха колелетата на Веселие на Хладилника си мислех, че мога да въртя още дълго, не усещах умора. Умората дойде като се прибрах и се изкъпах – блъсна ме като парен чук и заспах малко след лека нощ деца. Бях изцеден и свръхпрезареден. Уха!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Събудете се от зимен съъъъъън!
БАЙК ЗА ЧЕПЪН 2013
Датата на събитието е 21 април (неделя) – един чудесен повод да посетите Чепън планина, едно малко известно, но много красиво и близко до София място. Мястото на срещата е Център за влажни зони „Драгоманско блато”, а началният час е 9:30 сутринта.
Паралелно със състезанието, за гостите ще има различни забавления, лекции, работилници, предизвикателства и игри.
Подробности
Страница на състезанието + регламент
Фейсбук страница
Който иска да се присъедини, и да се повесели сред природата (не е нужно да участва в самите байк състезания) - има организирана среща на клубари за тръгване в неделя 21.04.2012 г. в 8.15 ч. от ОМВ Люлин. Неорганизирано всеки може да се телепортира според паралелната си вселена.
Аз ще се пусна на състезанието и трябва да съм там 9.15 най-късно.
Хайде на планина и шир!
БАЙК ЗА ЧЕПЪН 2013
Датата на събитието е 21 април (неделя) – един чудесен повод да посетите Чепън планина, едно малко известно, но много красиво и близко до София място. Мястото на срещата е Център за влажни зони „Драгоманско блато”, а началният час е 9:30 сутринта.
Паралелно със състезанието, за гостите ще има различни забавления, лекции, работилници, предизвикателства и игри.
Подробности
Страница на състезанието + регламент
Фейсбук страница
Който иска да се присъедини, и да се повесели сред природата (не е нужно да участва в самите байк състезания) - има организирана среща на клубари за тръгване в неделя 21.04.2012 г. в 8.15 ч. от ОМВ Люлин. Неорганизирано всеки може да се телепортира според паралелната си вселена.
Аз ще се пусна на състезанието и трябва да съм там 9.15 най-късно.
Хайде на планина и шир!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
С фланелка на "Клуб Форд", ей.Ivailo_ Georgiev написа: Аз ще се пусна на състезанието и трябва да съм там 9.15 най-късно.

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Не сме правили жълти....ЯЛТА написа:С фланелка на "Клуб Форд", ей.Ivailo_ Georgiev написа: Аз ще се пусна на състезанието и трябва да съм там 9.15 най-късно.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Ти не се скатавай, имаш велосипед от Ингилезите, ходи го разходи, че ще ръждяса.madboy написа:Не сме правили жълти....
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Ивайло -
стискаме ти палци . успех на старта, разбий ги всички .
ние сме с теб.
стискаме ти палци . успех на старта, разбий ги всички .

ние сме с теб.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Да даааа, знаем, героите са уморениии, но ние очакваме снимков материал от 42 километровия маратон,- документиран завинаги.



Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Като за първо участие в състезание, номер 228 успя да се вмъкне в класирането и е изключително доволен от себе си и адреналина на Чепънските тракове и локви!
Класиране
Снимки в клюкарника
Класиране
Снимки в клюкарника
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Сядайки на седалката, краката трябва да са ти опънати, кракът стъпил на педалите с възглавничката зад пръстите на краката. И не забравяй че велосипед се "язди",- сиреч не седиш върху седалката твърдо, а просто се подпираш върху нея, особено при неравности. В противен случай рискуваш да си насиниш д****о.
http://www.youtube.com/watch?v=SsTUij8N3cg
И не забравяй, че за да ти е удобно, първо трябва да свикнеш.
Успех.
P.S.- А пък моя милост клони вече към тези моделчета:
http://ecomobility.bg/3/%D0%B5%D0%BB%D0 ... areer-250w
http://www.youtube.com/watch?v=SsTUij8N3cg
И не забравяй, че за да ти е удобно, първо трябва да свикнеш.
Успех.
P.S.- А пък моя милост клони вече към тези моделчета:
http://ecomobility.bg/3/%D0%B5%D0%BB%D0 ... areer-250w
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Като свикнеш ще ти стане удобнаdivxstore написа: как да си наглася седалката - все не мога да уцеля да ми е удобна. Приемам препоръки >:D<:

Регулираш я така, че с пръстите на краката да докосваш земята осигурявайки си достатъчна стабилност в спряло положение
С цял крак няма как да стъпиш, защото тогава в движение краката ще са ти много свити и е просто абсурд да направиш по-дълъг преход със сгънати крака:)
Ако ти се кара прав, оки карай си

Моята е така регулирана, че мога да се подпирам с пръстите само на единия крак.
Въпреки това краката са ми леко свити при МАХ долна позиция на педала.
Както каза Васко Велоколелото се язди и винаги трябва да си готов да се надигнеш от седалката.
Много ме радват разни тюфлеци увиснали на колелото като торба с картофи .. ма няма бордюр, ма няма дупка ... как им издържат задниците се чудя.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Иначе казано разбирай го като при двигателите, по-голям ход на буталото (stroke) осигурява по-висок въртящ момент (torque), не случайно дрифтърите сменят колянови валове и някой път с бутала (че им опират ризите) с такива с по-голям ход, викат им "строукъри".
Така е и с крака и педалите. Най-добре е с възглавничката зад пръстите, но трябват яки прасци, че почват да треперят и трябва да е удобно да се върти и с табана, а когато той се схване, а прасеца не се е възстановил - и с петите.
Като бях по-"млад" (всъщност от горе-долу 4-5 годишен та чак до 18-19) от ранна пролет до късна есен буквално не слизах от колело. Карал съм всякакви и по едно време до толкова изперкал, че вадех колелото да ходя за дърва, като купчината с тях се намираше на около 25 метра като изляза от пътната врата на вилата. Карал съм и зимата в София, по Витошка към южния парк, в голям сняг и гаден ден.. Купувах си дънки с 2-3 номера отгоре, че не искаха да ми влязат бедрата в нормални.
Седалката за големи преходи е най-важното нещо в цялото колело.
Така е и с крака и педалите. Най-добре е с възглавничката зад пръстите, но трябват яки прасци, че почват да треперят и трябва да е удобно да се върти и с табана, а когато той се схване, а прасеца не се е възстановил - и с петите.
Като бях по-"млад" (всъщност от горе-долу 4-5 годишен та чак до 18-19) от ранна пролет до късна есен буквално не слизах от колело. Карал съм всякакви и по едно време до толкова изперкал, че вадех колелото да ходя за дърва, като купчината с тях се намираше на около 25 метра като изляза от пътната врата на вилата. Карал съм и зимата в София, по Витошка към южния парк, в голям сняг и гаден ден.. Купувах си дънки с 2-3 номера отгоре, че не искаха да ми влязат бедрата в нормални.
Седалката за големи преходи е най-важното нещо в цялото колело.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Ааа, и още нещо колената събрани до рамката, а НЕ разчекнати като ветробрани.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Обичайна гледка за велосипедистите:

Още ли се двуомите......

Още ли се двуомите......
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Ето това е темата за момичетата на колела... а съществуват и на живо, от личен опит го казвам 
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.p ... start=1500
Догодина (а може и през зимата, загуба на ценни усещания и тренинг е да се спира карането за цял сезон и аз не го правя, а на сняг и лед стават най-лудите падания и човки и запознанства) ако не търсите само по-глезената градска версия позьорки байкърки,

яхвайте байкове и в планината да пиете от извора...




http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.p ... start=1500
Догодина (а може и през зимата, загуба на ценни усещания и тренинг е да се спира карането за цял сезон и аз не го правя, а на сняг и лед стават най-лудите падания и човки и запознанства) ако не търсите само по-глезената градска версия позьорки байкърки,

яхвайте байкове и в планината да пиете от извора...



- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Позьорките са с по-рафинирана женственост.
Ония другите ми докарват асоциации с диви кози, пръснати по полето. Ебаси, не ставам за овчар. И на 20 като бях, пак не ставах...
Ония другите ми докарват асоциации с диви кози, пръснати по полето. Ебаси, не ставам за овчар. И на 20 като бях, пак не ставах...

Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Най-после рейс до Витоша. Зелени автобуси возят велосипедисти и пешеходци до "Златни мостове" и "Алеко"

Специален безплатен автобус вече вози велосипедистите до Витоша.Инициативата за зелената линия „ВелоВитоша" е на хиперверигата „Лидл". Автобусът превозва планинарите от столичния квартал „Хладилника", през „Бай Кръстьо" до хижа „Алеко". Мотото на велолинията е „Ние те караме - ти се спускаш" и е предназначена само за колоездачи.Автобусът ще пътува всяка събота и неделя, включително в официалните почивни дни до 28-и септември. Двата автобуса ще тръгват от стадион „Васил Левски" с междинна спирка на Дендрариума и крайна - на „Златни мостове". За разлика от велоавтобуса, при Зелена линия „Витоша" автобусите се движат двупосочно. Рейсовете тръгват в 8 ч. и 9 ч. от стадион „Васил Левски" и в 16 ч. и 17 ч. от „Златни мостове"
http://www.vsekiden.com/154107

Специален безплатен автобус вече вози велосипедистите до Витоша.Инициативата за зелената линия „ВелоВитоша" е на хиперверигата „Лидл". Автобусът превозва планинарите от столичния квартал „Хладилника", през „Бай Кръстьо" до хижа „Алеко". Мотото на велолинията е „Ние те караме - ти се спускаш" и е предназначена само за колоездачи.Автобусът ще пътува всяка събота и неделя, включително в официалните почивни дни до 28-и септември. Двата автобуса ще тръгват от стадион „Васил Левски" с междинна спирка на Дендрариума и крайна - на „Златни мостове". За разлика от велоавтобуса, при Зелена линия „Витоша" автобусите се движат двупосочно. Рейсовете тръгват в 8 ч. и 9 ч. от стадион „Васил Левски" и в 16 ч. и 17 ч. от „Златни мостове"
http://www.vsekiden.com/154107

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България



Някой каращ
или имащ желание да кара
планинско
тук из форума има ли?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Велогрупа на Клуб Форд България
Тъз по-горе в групата ли ще е?
Колко планинско се води? По пътеки или екстрийм нещо си тама? Става ли за лапета между 12-30+ години?

Колко планинско се води? По пътеки или екстрийм нещо си тама? Става ли за лапета между 12-30+ години?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта