За Фокусите
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дали наистина прогреса е положителен или е просто наложен стандарт от производителите които са решили че така ще им е по-изгодно и в последствие се опитват да ни накарат да повярваме че това е по-добрия вариант? Аз разбирам прогреса като усъваршенстване, а не като съвкупност от компромиси за по-високи печалби и продажби. Прогреса е едно добро нещо да се подобрява, а не изменя с цел по-ниски разходи.vvvasilev написа:Вече не говорим само за обслужване. Говорим, че в новите коли се набляга на сигурност и екологичност. Сигурността е не само за пътниците но и за пешеходците - ако аз с Фокуса ударя (пази Боже) дете има много по-голям шанс да оживее от колкото ти със Сиерата. Прогреса е за това - да се използва
Нали наистина не вярвате че всички нови модели дето се появиха в последните 5 години са направени с цел прогрес и мисъл за хората и околната среда. Просто много бедни пазари като нашия се отвориха и производителите разбраха че например българина ще даде мило и драго да седне в нова кола, та била тя и пълен боклук. Чужденците пък доказаха че се интересуват от първите 5 годинки на колата и след това я махат, съответно не си струва да правят по-издръжливи коли на по-високи цени. В това няма нищо лошо стига всеки да е на ясно че това което се е предлагало преди 10, 15 или 20 години не е същото сега. Цените също са двойно по-ниски. Предполагам повечето хора това ги устройва и затова тенденцията продължава. Това че има хора като мен дето не им харесва си остава изцяло техен проблем. Решение винаги обаче има и аз съм си го намерил за себе си.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Rick, съжалявам, но не си прав. Нямам време да те убеждавам, ще ти дам само следните факти:
Автомобилите никога не са били толкова сложни и скъпи за производсво както сега.
Печалбите на производителите никога не са били по-малки - повечете са около нулата, останалите са на червено.
Това което тегли автомобилната технология напред е все по-високите изисквания на клиентите, все по-високите (вече почти непосилни) екологични изисквания и жестоката конкуренция.
Елементарен пример за всичко горепосочено:
Съвременна Fiesta тежи колкото или повече от твоята Sierra!
Не се шашкайте а проверете...
Зони за деформация със специални стомани, електрическо оборудване и пр. и пр.
Автомобилите никога не са били толкова сложни и скъпи за производсво както сега.
Печалбите на производителите никога не са били по-малки - повечете са около нулата, останалите са на червено.
Това което тегли автомобилната технология напред е все по-високите изисквания на клиентите, все по-високите (вече почти непосилни) екологични изисквания и жестоката конкуренция.
Елементарен пример за всичко горепосочено:
Съвременна Fiesta тежи колкото или повече от твоята Sierra!
Не се шашкайте а проверете...
Зони за деформация със специални стомани, електрическо оборудване и пр. и пр.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
http://www.euroncap.com/images/results/ ... sheet%20(2" onclick="window.open(this.href);return false;).pdf
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=204" onclick="window.open(this.href);return false;
В кой от двата автомобила предпочитате да се треснете?
Взех Chevrolette Aveo като аналог на 15-20 годишен автомобил, тъй като макар и съвсем нов модел, резултатите му са катастрофални и вероятно сравними с тези на стара кола.
При корейския боклук в случая, катастрофа като тестовата вероятно ще ти струва живота.
При същата катастрофа, вратата на Focus-а се отваря нормално, а системите за безопасност така са се справили с удара и натоварванията в/у тялото са толкова малки, че дори няма да си натъртен.
Аз знам кое ще избера...
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=204" onclick="window.open(this.href);return false;
В кой от двата автомобила предпочитате да се треснете?
Взех Chevrolette Aveo като аналог на 15-20 годишен автомобил, тъй като макар и съвсем нов модел, резултатите му са катастрофални и вероятно сравними с тези на стара кола.
При корейския боклук в случая, катастрофа като тестовата вероятно ще ти струва живота.
При същата катастрофа, вратата на Focus-а се отваря нормално, а системите за безопасност така са се справили с удара и натоварванията в/у тялото са толкова малки, че дори няма да си натъртен.
Аз знам кое ще избера...
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
В МП имат едно екселско файлче... пишат цената и то смята месечните вноски... случайно някой да го има? Искам да пробвам с различни начални вноски и да постигна месечна цена дето да ми харесва
Иначе и аз мога да си сметна като гледам от сайта но е доста по трудоемко, пък и като почна да слагам различните есктри пак смятам... играчка си е, а пък да кисна при тях 2 часа и да си смятаме цени... е е чак толкова спокойни не знам дали ще има!

БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ето...
Не знам дали знаете, но според новия (Европейски) закон, цялото ДДС се дължи в началото при получаване на колата. Едната от приложените схеми е такава.
Вратичката да не се плаща накуп е вид лизинг с остатъчна стойност (другата приложена схема).
Обърни внимание, че при едната въвеждаш цена с ДДС, при другата без.
Реално вноските по погасителен план (при варианта с остатъчна стойност) ще се получат вероятно малко по-ниски от изчисленото, т.к. в/у ДДС-то няма да има лихва.
Не знам дали знаете, но според новия (Европейски) закон, цялото ДДС се дължи в началото при получаване на колата. Едната от приложените схеми е такава.
Вратичката да не се плаща накуп е вид лизинг с остатъчна стойност (другата приложена схема).
Обърни внимание, че при едната въвеждаш цена с ДДС, при другата без.
Реално вноските по погасителен план (при варианта с остатъчна стойност) ще се получат вероятно малко по-ниски от изчисленото, т.к. в/у ДДС-то няма да има лихва.
- Прикачени файлове
-
- LEASING S OSTATAK.xls
- (28 KБ) Свален 173 пъти
-
- leasing S dds.xls
- (27 KБ) Свален 194 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта