За Фокусите

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 22 яну 2007, 20:14

vvvasilev написа:Вече не говорим само за обслужване. Говорим, че в новите коли се набляга на сигурност и екологичност. Сигурността е не само за пътниците но и за пешеходците - ако аз с Фокуса ударя (пази Боже) дете има много по-голям шанс да оживее от колкото ти със Сиерата. Прогреса е за това - да се използва
Дали наистина прогреса е положителен или е просто наложен стандарт от производителите които са решили че така ще им е по-изгодно и в последствие се опитват да ни накарат да повярваме че това е по-добрия вариант? Аз разбирам прогреса като усъваршенстване, а не като съвкупност от компромиси за по-високи печалби и продажби. Прогреса е едно добро нещо да се подобрява, а не изменя с цел по-ниски разходи.
Нали наистина не вярвате че всички нови модели дето се появиха в последните 5 години са направени с цел прогрес и мисъл за хората и околната среда. Просто много бедни пазари като нашия се отвориха и производителите разбраха че например българина ще даде мило и драго да седне в нова кола, та била тя и пълен боклук. Чужденците пък доказаха че се интересуват от първите 5 годинки на колата и след това я махат, съответно не си струва да правят по-издръжливи коли на по-високи цени. В това няма нищо лошо стига всеки да е на ясно че това което се е предлагало преди 10, 15 или 20 години не е същото сега. Цените също са двойно по-ниски. Предполагам повечето хора това ги устройва и затова тенденцията продължава. Това че има хора като мен дето не им харесва си остава изцяло техен проблем. Решение винаги обаче има и аз съм си го намерил за себе си.

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 23 яну 2007, 09:39

Rick, съжалявам, но не си прав. Нямам време да те убеждавам, ще ти дам само следните факти:

Автомобилите никога не са били толкова сложни и скъпи за производсво както сега.
Печалбите на производителите никога не са били по-малки - повечете са около нулата, останалите са на червено.
Това което тегли автомобилната технология напред е все по-високите изисквания на клиентите, все по-високите (вече почти непосилни) екологични изисквания и жестоката конкуренция.

Елементарен пример за всичко горепосочено:
Съвременна Fiesta тежи колкото или повече от твоята Sierra!
Не се шашкайте а проверете...

Зони за деформация със специални стомани, електрическо оборудване и пр. и пр.

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 23 яну 2007, 09:54

http://www.euroncap.com/images/results/ ... sheet%20(2" onclick="window.open(this.href);return false;).pdf

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=204" onclick="window.open(this.href);return false;

В кой от двата автомобила предпочитате да се треснете?
Взех Chevrolette Aveo като аналог на 15-20 годишен автомобил, тъй като макар и съвсем нов модел, резултатите му са катастрофални и вероятно сравними с тези на стара кола.

При корейския боклук в случая, катастрофа като тестовата вероятно ще ти струва живота.
При същата катастрофа, вратата на Focus-а се отваря нормално, а системите за безопасност така са се справили с удара и натоварванията в/у тялото са толкова малки, че дори няма да си натъртен.

Аз знам кое ще избера...

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 23 яну 2007, 09:56

В МП имат едно екселско файлче... пишат цената и то смята месечните вноски... случайно някой да го има? Искам да пробвам с различни начални вноски и да постигна месечна цена дето да ми харесва :) Иначе и аз мога да си сметна като гледам от сайта но е доста по трудоемко, пък и като почна да слагам различните есктри пак смятам... играчка си е, а пък да кисна при тях 2 часа и да си смятаме цени... е е чак толкова спокойни не знам дали ще има!
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 23 яну 2007, 10:38

Ето...

Не знам дали знаете, но според новия (Европейски) закон, цялото ДДС се дължи в началото при получаване на колата. Едната от приложените схеми е такава.

Вратичката да не се плаща накуп е вид лизинг с остатъчна стойност (другата приложена схема).

Обърни внимание, че при едната въвеждаш цена с ДДС, при другата без.

Реално вноските по погасителен план (при варианта с остатъчна стойност) ще се получат вероятно малко по-ниски от изчисленото, т.к. в/у ДДС-то няма да има лихва.
Прикачени файлове
LEASING S OSTATAK.xls
(28 KБ) Свален 173 пъти
leasing S dds.xls
(27 KБ) Свален 194 пъти

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта