Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
- zaxyg
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 15 май 2007, 19:29
- Модел на автомобила: Ситроен Ксантия 1,6i '95 и Пежо 106 '96
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
То в България напоследък много вървят и продажбите на Дачия, ама за румънска кола наистина съм предубеден.
Пък може и да са хубави. Ако някой е карал, да сподели.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=196549&photo=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
zaxyg написа:То в България напоследък много вървят и продажбите на Дачия, ама за румънска кола наистина съм предубеден.Пък може и да са хубави. Ако някой е карал, да сподели.
Един си взе за такси Логан.
След една година и 50 к километра колата приличаше на 15-годишен фиат...
- zaxyg
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 15 май 2007, 19:29
- Модел на автомобила: Ситроен Ксантия 1,6i '95 и Пежо 106 '96
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
Защото цените им са привлекателни.
Не мога да кажа същото за външния вид, както и за интериора. Аз по принцип не харесвам пластмасариите на повечето нови коли, включително на Форд и Ситроен, но като че ли в Дачията идват малко в повечко, но да не се отклоняваме от темата.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=196549&photo=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
на новия Сандеро клаксона не му е на волана,както е нормално,а на лостчето за мигачитеzaxyg написа:Защото цените им са привлекателни.Не мога да кажа същото за външния вид, както и за интериора. Аз по принцип не харесвам пластмасариите на повечето нови коли, включително на Форд и Ситроен, но като че ли в Дачията идват малко в повечко, но да не се отклоняваме от темата.


И за какви приемливи цени става въпрос?
Сандеро струва около 13 000 лв базов модел със смешен мотор,който над 120 имаш чувството,че ще се откъсне от тампоните,а ако речеш да си вземеш модерен дизелов мотор или по-мощен бензинов с някакво по-високо ниво на оборудване то си излиза пак към 20 000 лв.
а за толко пари фиестата е къде къде по-качествена кола.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
...и извода от всичко, написано дотук, е...
ПИЙТЕ САМО ШВЕПС!
ПИЙТЕ САМО ШВЕПС!
- zaxyg
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 15 май 2007, 19:29
- Модел на автомобила: Ситроен Ксантия 1,6i '95 и Пежо 106 '96
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
На Ситроен открай време клаксона им е на лоста за мигачите.
Следователно още една причина да не харесваш марката.
Не знам как е при новите, но е много удобно, между другото.


http://www.snimka.bg/album.php?album_id=196549&photo=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
Bijutera написа: .......
на новия Сандеро клаксона не му е на волана,както е нормално,а на лостчето за мигачитесамо като чуеш това и се отказваш от такава кола
.......







- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
И на Рено Трафик е така и си е много удобноpetkoff_pl написа:Bijutera написа: .......
на новия Сандеро клаксона не му е на волана,както е нормално,а на лостчето за мигачитесамо като чуеш това и се отказваш от такава кола
.......![]()
![]()
![]()
Внимавай със тези забележки защото клаксона на моята фиеста също е на лостчето за мигачите
![]()
![]()

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
И старите Ескорти бяха така, трудно е докато свикнеш, после става машинално.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
Да ама когато понякога го натиснеш по-интензивно и пускаш неволно и мигача..
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
Тук по София редовно го пускам по тая причина.... да ги еВа.1.8d написа:Да ама когато понякога го натиснеш по-интензивно и пускаш неволно и мигача..

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
Bijutera написа:на новия Сандеро клаксона не му е на волана,както е нормално,а на лостчето за мигачитеzaxyg написа:Защото цените им са привлекателни.Не мога да кажа същото за външния вид, както и за интериора. Аз по принцип не харесвам пластмасариите на повечето нови коли, включително на Форд и Ситроен, но като че ли в Дачията идват малко в повечко, но да не се отклоняваме от темата.
само като чуеш това и се отказваш от такава кола
И за какви приемливи цени става въпрос?
Сандеро струва около 13 000 лв базов модел със смешен мотор,който над 120 имаш чувството,че ще се откъсне от тампоните,а ако речеш да си вземеш модерен дизелов мотор или по-мощен бензинов с някакво по-високо ниво на оборудване то си излиза пак към 20 000 лв.
а за толко пари фиестата е къде къде по-качествена кола.
4666666666 алоооо, ние с фиестите дето натискаме клаксона от лоста за мигачите да не сме дефектни поне имат хубав звук, а не като на
настъпено коте

в предишната работа, човекът който трябваше да избира кола дълго се чуди какво да вземе. аз го натисках за форд, накрая взе дачия логан. с всички екстри около 24 хил. излезна. 1.5 дизел. и върви колата, вярно вътре има пластмаса. на задните седалки това в което се закопчава колана излиза малко навън и ако ти е по-голям задника ръби. и друса отзад. в моята фиеста е по-комфортна. е все пак другата е с купе като за товарна ама има седалки за 7 човека. карах я и на дълъг път при макс 160 по книжка си ги държи даже стига и до 170 км/ч, може би от vpower дизела дето сипах


- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
И на Сиерата клаксона е на лоста с мигачите.
Като се сетя...първото такова решение съм го виждал на Вартбург от 67-а и май е запазено в следващите модели.На Ситроените също е там.
Така,че...това техническо решение си е от време оно...ако някой го е срещал и преди 66-та...сега е момента да каже.
За "по-качествената" фиеста....не се заблуждавайте...с нищо не е по-различна от Рено Симбол,Дачия и всякакви други еднодневки в диапазона под 20 хил за базов модел.Същото е.Форд имат предимството да са унифицирали доста агрегати между моделите и така базова Фиеста се равнява на средно ниво Дачия.Реално фордът излиза по-евтин,понеже за по-малко пари получаваш повече неща.На първата година обаче голяма част от евтинията се компенсира с доста завишените цени за поддръжка.И пак е от трън та на глог.
Разликите са при големите класове.В малките...всичко е една и съща мизерия и тотална,ама тотална ширпотреба.Ситроените са на същото дередже-и там чисто нова кола страда от спестена изолация,некачествени гумени детайли,кофти антикорозионна обработка.Пестят от каквото могат.
Като се сетя...първото такова решение съм го виждал на Вартбург от 67-а и май е запазено в следващите модели.На Ситроените също е там.
Така,че...това техническо решение си е от време оно...ако някой го е срещал и преди 66-та...сега е момента да каже.
За "по-качествената" фиеста....не се заблуждавайте...с нищо не е по-различна от Рено Симбол,Дачия и всякакви други еднодневки в диапазона под 20 хил за базов модел.Същото е.Форд имат предимството да са унифицирали доста агрегати между моделите и така базова Фиеста се равнява на средно ниво Дачия.Реално фордът излиза по-евтин,понеже за по-малко пари получаваш повече неща.На първата година обаче голяма част от евтинията се компенсира с доста завишените цени за поддръжка.И пак е от трън та на глог.
Разликите са при големите класове.В малките...всичко е една и съща мизерия и тотална,ама тотална ширпотреба.Ситроените са на същото дередже-и там чисто нова кола страда от спестена изолация,некачествени гумени детайли,кофти антикорозионна обработка.Пестят от каквото могат.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
На сиера Мк1 да на Мк2 си е на волана и на този с 2 и на този с 4 спици волан..S_C написа:И на Сиерата клаксона е на лоста с мигачите.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
С малката различка, че Форд поне имат Фиести сглобени в Германия (Кьолн), не в Турция/Румъния.S_C написа: За "по-качествената" фиеста....не се заблуждавайте...с нищо не е по-различна от Рено Симбол,Дачия и всякакви други еднодневки в диапазона под 20 хил за базов модел.Същото е.Форд имат предимството да са унифицирали доста агрегати между моделите и така базова Фиеста се равнява на средно ниво Дачия.Реално фордът излиза по-евтин,понеже за по-малко пари получаваш повече неща.На първата година обаче голяма част от евтинията се компенсира с доста завишените цени за поддръжка.И пак е от трън та на глог.
И факта, че при Фиеста можеш да си поръчаш екстри(отопляемо предно стъкло,автоматични чистачки, кожени салони и т.н), които другите просто нямат.

П.С. Нещо забавно, в каталога на Логан сред екстрите има подлакътник , който е същия като моя (aftermarket, производство на Rati Innovations


- michony
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp. - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
А ти какво искаш в градска кола, тракшън контрол и автопилот лиcenzor написа:В ценоразписа на Клиото (линк) са CD , климатроник и ABS...

Не разбирам защо сте се заяли с французойките, колите са си мн. добре, като цени, функционалност и комфорд. Логан-а го изключвам от това, той е грешка на природата




- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
michony написа: А ти какво искаш в градска кола, тракшън контрол и автопилот ли![]()


Иначе съм съгласен, че новите Renault( Laguna) и Citroen (новият C5) примерно са много добри, не отстъпват на доста от другите марки.
- michony
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp. - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
Приеми го на шега: без тракшън контрол водачът на Фиеста-та е обречен, за това е внедрен серийно >:D<:cenzor написа:michony написа: А ти какво искаш в градска кола, тракшън контрол и автопилот ли![]()
Ми, има доста Фиести с тракшън контрол...
![]()
Офф. Радвам се, че има хора с чест и чувство за хумор в този форум. Още веднъж, лека вечер.

- Adult_X
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI - Местоположение: Sliven
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
стига Колеги...как можете да плюете ситроен...на мен определено много ми допадат С5 новия и С6... та това са много добре направени лимузини, не че новото мондео е лошо ама и тези 2-те не са по назад от мондеото 
друг е въпроса че от 2-3 седмици Форд /България/ малко почват да ме дразнят, с доставката на частите ми, защото не ми казват кога точно ще доидат, а сервиза в който ми правят колата от каското ги поръчват от там
и аз си чакам ли чакам / за сравнение ако отидеш в тойота да си поръчаш част до 2 часа ще ти кажат точно в кой ден ще дойде)
да поясня че аз само харесвам коли тип лимозина но засега не си правя планове да си купувам такава защото ме влекат многоо спортните купета и следващата съм решил пак да е Форд но Мустанг....незнам Ситроен дали имат спортни модели...но ако имат с удоволствие бих пробвал някой за 1 час и ако ми хареса....преминавам към другата секта

друг е въпроса че от 2-3 седмици Форд /България/ малко почват да ме дразнят, с доставката на частите ми, защото не ми казват кога точно ще доидат, а сервиза в който ми правят колата от каското ги поръчват от там

да поясня че аз само харесвам коли тип лимозина но засега не си правя планове да си купувам такава защото ме влекат многоо спортните купета и следващата съм решил пак да е Форд но Мустанг....незнам Ситроен дали имат спортни модели...но ако имат с удоволствие бих пробвал някой за 1 час и ако ми хареса....преминавам към другата секта

- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Докъде водят махленските лафове (Или Golf-аджии по френски)
ее пак се уляхме къде тръгнахме да сравняваме форд фиест със ситроен c4,c5 и тн.
всяка марка и модел си имат различни нива на оборудване,естествено,че има неща,които при форд са серийни,а ситроен иска пари за тях и обратното.
такава е пазарната политика и в крайна сметка различни модели от един клас излизат почти една цена,независимо от производителя и всичко опира до предпочитана марка и тн.
са дали в ситроен има подлакътник и сериен ли е във фиеста е друг въпрос.
макар,че подлакътника изобщо не е болка за умиране ако го няма.
тва все пак е кола,не е хотел!
всяка марка и модел си имат различни нива на оборудване,естествено,че има неща,които при форд са серийни,а ситроен иска пари за тях и обратното.
такава е пазарната политика и в крайна сметка различни модели от един клас излизат почти една цена,независимо от производителя и всичко опира до предпочитана марка и тн.
са дали в ситроен има подлакътник и сериен ли е във фиеста е друг въпрос.
макар,че подлакътника изобщо не е болка за умиране ако го няма.
тва все пак е кола,не е хотел!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта