Ford Escort - неблагодарна любов
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ford Escort - неблагодарна любов

Цялата статия е тукКогато човек реши да си купи автомобил на старо, той трябва да избира между това, което иска сърцето му и това, което позволява джобът му.
Така например, акo сърцето му иска "Голф", но възможностите му са ограничени, логичния изход е да си гупи "Форд Ескорт".
Проверката в сайтовете показва, че употребяваните автомобили "Ескорт" се движаг катоцени около 6000 лева, докато цените на "Голф"-вовете на същата възраст, са около 8000 лева.Тази проверка дава представа за това, кой автомобил по лесно губи стойността си ,излизайки на пазара като втора ръка.
Покупката на такъв евтин автомобил може да зарадва купувача и скоро след това, да го докара до фалит. Е, това все пак е и някъкъв плюс за монтьорите, поддържащи тези автомобили, които също трябва да имат своето препитание...
...може да използувате услугите на фирмата ни,свързана с поддръжката на тези автомобили.
Разчитам на притежателите на "вечния трети" да споделят откровено тяхното мнение за безкрайните ремонти, за които пише навсякъде, защото имам намерение да си купувам такъв автомобил. Не че нямам пари, ама някакси сърцето ми не иска Голф.

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами щом вярваш на такива статий, не си взимай нищо! По-добре ходи пеш, постоянно се пишат кви ли не работи по медийте. Няма такова нещо което се движи и изобщо има някакви механични елементи и да не се е развалило.
Всичко зависи от експлоатацията на нещото било пък то и автомобил, и не на последно място и от експлоатиращия(те) го задкормилни (не)хора
понякога. И после защо бил измислен Опел-а, да имало по-кофти кола от Форд. Айде нема нужди, както казваше някой
.
Купи си това което ще ти хареса, с такива питания най-добре пешата.
Без лоши чувства.
Всичко зависи от експлоатацията на нещото било пък то и автомобил, и не на последно място и от експлоатиращия(те) го задкормилни (не)хора


Купи си това което ще ти хареса, с такива питания най-добре пешата.
Без лоши чувства.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Когато няма как да поддържаме дадена кола в добро състояние казваме, че е пълен боклук. Само ръждата няма как да се оправдае- това си е производствен дефект, лоша обработка и покритие.
Разбира се при всеки модел автомобил си има "стандартни" за него си дефекти- при някой повече, при други по-малко....

Разбира се при всеки модел автомобил си има "стандартни" за него си дефекти- при някой повече, при други по-малко....


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
бих казал,че лошите пътища са предпоставка.madboy написа:. Само ръждата няма как да се оправдае- това си е производствен дефект, лоша обработка и покритие.
Виждал съм автомобили от Италия,на които етикетите по пода се виждат,да не говорим за ръжди и изгнило.
Същевременно тези от Германия можеш да пропаднеш като Флинстоун.
- sweety_girl
- потребител
- Мнения: 204
- Регистриран: 23 май 2007, 10:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI комби
- Местоположение: София,Чепинци
- Status: Извън линия
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много благодаря за отговорите!
Целта на питането ми беше на какво да обърна по-специално внимание, при оглед преди покупката, или с други думи често срещащи се сериозни дефекти. Предпочетох да се допитам до притежатели на Ескорт, отколкото да се доверя на статиите. До момента видях мнения само за корозията, но тя така или иначе си личи. Предполагам проблемите с ел. инсталацията също имат връзка с корозията?!
DTM, що така бе човек, направо ми късаш сърцето, нещо да не съм те обидил, подразнил...

Целта на питането ми беше на какво да обърна по-специално внимание, при оглед преди покупката, или с други думи често срещащи се сериозни дефекти. Предпочетох да се допитам до притежатели на Ескорт, отколкото да се доверя на статиите. До момента видях мнения само за корозията, но тя така или иначе си личи. Предполагам проблемите с ел. инсталацията също имат връзка с корозията?!
DTM, що така бе човек, направо ми късаш сърцето, нещо да не съм те обидил, подразнил...

- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Възможни проблеми са ти корозията на задните греди, не се вижда лесно и трябва колата да се вдигне. Ел.инсталацията също дава дефекти, провери всичко дали работи както трябва. Нещата по окачването вече са консумативи, вярно е че по-често се сменят тампони, но за сметка на това не са скъпи. Има една марка powerflex мисля, че беше който много ги хвалят, но не съм ги пробвал. Относно двигателя... за сега нямам проблеми с него. Скоростите е възможно да влизат малко по-трудно и да ти хърка задната, но това не са проблеми за мен. С времето свикваш и си превключваш без проблеми. Насочвай се към двигатели 1.8 16v или td. Това са моите препоръки.

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи за тампончета, маншончета и други подобни изобщо не си струва да се повдига въпроса, това са неща, дето се сменят лесно и не са скъпи. Мен ме притесняват скъпоструващи (300 лв. и нагоре) и труднооткриваеми проблеми. Особенно с тея датчици и електроники...
Значи за двигател... още се чудя, по принцип клоня към 1.6 16V, 1.8 16V по-здрав ли е? По спецификации гледам, че е 25 коня отгоре, а разхода му е по-малък от на 1.6...
1.8 Дизел бих взел само 90 коня който е, с турбо (атмосферните хич не ме блазнят) и то ако много много ми хареса състоянието и оборудването на конкретния автомобил.
Забравих да уточня - за последните ескорти става въпрос - '98-'00. При тях май ръждата има по-малко победи? Доколкото мога да съдя по моя Форд, 50% от корозията се получава в следствие на скъсани или деформирани уплътнения, така че се научих тях да си ги проверявам.
Значи за двигател... още се чудя, по принцип клоня към 1.6 16V, 1.8 16V по-здрав ли е? По спецификации гледам, че е 25 коня отгоре, а разхода му е по-малък от на 1.6...

1.8 Дизел бих взел само 90 коня който е, с турбо (атмосферните хич не ме блазнят) и то ако много много ми хареса състоянието и оборудването на конкретния автомобил.
Забравих да уточня - за последните ескорти става въпрос - '98-'00. При тях май ръждата има по-малко победи? Доколкото мога да съдя по моя Форд, 50% от корозията се получава в следствие на скъсани или деформирани уплътнения, така че се научих тях да си ги проверявам.
Последна промяна от AX!S на 14 авг 2007, 19:39, променено общо 1 път.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Че тя ще е на поне 10 години!AX!S написа: ... и труднооткриваеми проблеми. Особенно с тея датчици и електроники...
Кво очакваш?
Ама то всички марки кочини са така.
С Евгени ли лафихме на Събора в Априлци че иска си взима Волво S60 ...
Еми не ми се пресъздава разговора

Тя е била хубава кога е била нова. Сега кво е останало от нея и как е стопанисвана и какво и се е случвало .... фъргай боб, пали свещи, ходи на врачки ... оправай се

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
За ръждата по пода и задните греди и за пружините е вярно, всичко друго са глупости измислени от некадърни монтьори дето не могат да четат.
Да не подхващам темата, на какви невероятни места гние Голф3, че трябва да пиша до утре. А някой да е виждал Голф с работещ електрически люк( даже заводски има поставена манивела за ръчно задвижване под капачката на копчетата).
Да не подхващам темата, на какви невероятни места гние Голф3, че трябва да пиша до утре. А някой да е виждал Голф с работещ електрически люк( даже заводски има поставена манивела за ръчно задвижване под капачката на копчетата).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не си ме разбрал, исках само да ти кажа, че ако няколко човека се появят със Ескорти и дадът мнения, както и впрочем стана. Били имали проблеми с ел. инсталацията,тампоните, корозията и т.н. Всичко това е обективно, но само до някъде. Може на 5 срещнати Ескорта да има проблем с инсталацията на следващите 55 да няма, ама те пак са от проблемните защото са Форд. Всичко зависи от експлоатацията на колата преди теб, има и скрити неща които не се виждат с просто око и не ти пожелавам да се сблъскваш с такива проблеми.AX!S написа:Много благодаря за отговорите!![]()
Целта на питането ми беше на какво да обърна по-специално внимание, при оглед преди покупката, или с други думи често срещащи се сериозни дефекти. Предпочетох да се допитам до притежатели на Ескорт, отколкото да се доверя на статиите. До момента видях мнения само за корозията, но тя така или иначе си личи. Предполагам проблемите с ел. инсталацията също имат връзка с корозията?!
DTM, що така бе човек, направо ми късаш сърцето, нещо да не съм те обидил, подразнил...
Ще ти дам пример, тук във форума има доста мнения, че Фокусите I имат проблеми с ел. инсталацията дори от хора които нямат Фокус. Е аз си взех все пак такъв и нямам проблем за сега, начетох се и на други неща които на моята кола все липсват като недостатъци.
Това само исках да кажа, нека не слагаме цял модел на определен автомобил под един знаменател, различни собственици от различни страни, всичко е различно. Затова ходи огледай, даже ще дойда да ти помогна с каквото мога, с удоволствие ще го направя


Като се решиш да обикаляме свирни и тръгваме по салоните, че са доста

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ей, да знаеш как се зарадвах като прочетох това, много ще съм ти благодарен ако дадеш едно мнение преди да си дам парите. Надявам се в неделя ще дойдеш на срещата в 18:00 защото точно по тоя въпрос искам една консултация с теб.DTM написа:даже ще дойда да ти помогна с каквото мога, с удоволствие ще го направя. Ще ти намерим читав автомобил
![]()
paci, не на 10. На 11 беше Фиестата, когато я взех. Лошо от нея не съм видял. Няколко дреболии, ама наистина дреболии, дето с повечето фиести се случват са единствените забележки, но по-скоро мога да се хваля, че такива са ми били проблемите отколкото да се оплаквам. Фиестата я взех малко на късмет, нямах време много да избирам, но случих. Този път не бързам и не искам пак само на късмет да разчитам, защото може и да не случа. Затова питам. Не че това е някаква гаранция, но все е нещо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта