Мото-пфое и защо им порасна толкова работата

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мото-пфое и защо им порасна толкова работата

Мнение от mladen1984 » 04 дек 2007, 08:20

Абе защо цените на мото-пфоето станаха такива??Направо космически!
ЧУда се и не мога да си отговоря на този въпрос.А за отношението да не говорим-отврат.Недопустимо е цената но бензинова помпа-400лв,задни наклатки(без датчик) 100 лв,въздушен филтър към 40лв :shock: :shock: ??Просто абсурд.Друг пример: отиваш при тях и питаш за някакъв ремонт и отговорът е " не се занимаваме с коли произведени преди 1992г."ЕЙЙйй кога им порасна толкова работата????В Пловдив преди време имаше сериозни механици ,в Мото-пфое, а приемчика(Мишо) беше железен.
А сега отивам и гледам млади нафукани наборчета ,по на 25-28 години,който те гледат от високо,като чили са хванали "Моисей за жезъла "!!!!Беше ми се откачило жилото на капака на двигателя и отивам там за помощ!Отговара на един от тях беше:"нищо не можем да направим,отиди на някой тенекиджия да го РАЗБИЕ!!!!!" :shock:
Добре че бяха пичовете във Форд сервиза в Кичука :D !
Изображение

vevs
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 28 ное 2006, 15:43
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Мнение от vevs » 04 дек 2007, 08:42

ами и те като повечето хора и фирми - да вземем парите сега а утре дали клиента ще се върне друг въпрос.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 04 дек 2007, 08:59

Щом си получил такова отношение - подай жалба, на сайта им има достатъчно контакти.
Ако не се сигнализира навреме , не очаквай отношението да се промени.

P.S. Като подаваш жалба - цитирай конкретни факти - имена, час, дата и т.н.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 04 дек 2007, 09:30

Аз имам един много странен въпрос. Даже и на мен си го задавам, Абе хора като не ви харесва, за какво ходите? Някой с нож ли ви заплашва, с пистолет? Ама като не ви харесва не копувате/ не ходите. Какъв е проблема? Аз мога да кажа за себе си защо ходя там. Първо защото не трябва да плащам аз, второ защото се попълва сервизната книжка и трето заради гаранцията, което май на първо място трябва да е.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 04 дек 2007, 09:44

Някои части не могат да се намерят на друго място. Затова се налага да се ходи в Мото-Пфое. Когато започнеш сам да си плащаш ремонтите, ще видиш как ще почнеш да търсиш смисъла и логиката на тия цени. Въпросът не е дали можеш да дадеш парите, а по каква логика са определени някои от цените.
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 04 дек 2007, 12:04

Ефективната конкуренция е от съществено значение за една отворена пазарна икономика. Тя сваля цените, повишава качеството и разширява потребителския избор.
Ако една компания има доминираща позиция на пазара, тя няма право да злоупотребява с пазарните си възможности, за да изтласка конкуренцията.
Комисията може да забрани сливания на две големи компании или поглъщането на една компания от друга, ако новата компания заплашва да доминира пазара
В една отворена икономика монополите рядко са оправдани. Изключенията и субсидирането се разрешават за непазарните услуги, като например пощенските услуги в селските райони.
Цитатите са от Договора за Европейска общност, подписан естествено и от РБ.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 04 дек 2007, 12:30

cocoff написа:Ефективната конкуренция е от съществено значение за една отворена пазарна икономика. Тя сваля цените, повишава качеството и разширява потребителския избор.
Ако една компания има доминираща позиция на пазара, тя няма право да злоупотребява с пазарните си възможности, за да изтласка конкуренцията.
Комисията може да забрани сливания на две големи компании или поглъщането на една компания от друга, ако новата компания заплашва да доминира пазара
\
За съжаление , с тези цени, с това обслужване ( често лошо по думите на много хора) не виждам как МотоПфое ще стане доминираща на пазара..
А , и пак се сещам за гаранцията от 2 години, която дават... На мен лично ми се струва малко. Една пералня за 300лв е с 3-5 години гаранция. На повечето конкуренти автомобилите са също с 3-5 години гаранция..
Към част от негативите добавям и лошо направения и неподдръжан сайт, не може с него да се печелят клиенти, просто е невъзможно...
http://www.ford.bg/page.php?c=35" onclick="window.open(this.href);return false; :roll: това от 1 година стои в този вид, при положение , че има десетки промоции и брошури. Хранителните магазини и техномагазините правят стотици брошури и си ъпдейтвайт сайта ежеседмично , а продават стоки за 1-500лв.
МотоПфое продава за десетки хиляди и не си мърда пръста :roll:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 04 дек 2007, 12:49

Според мен (като неспециалист) МП е злокачествен монополист. Тук си обменяме мисли как да си сменим по някоя и друга крушка и бурма, но дойде ли до сериозен пробелм, какво ще правим...пак при тях. Оригинален чарк - пак там. Това важи особено за по-новите коли. Имат оригиналния и актуален софтуер, знаят, че сме зависими от тях и си разиграват кончето както си искат. Ама имало Комисия за защита на конкуренцията, ама ще борим монополите...Трънки! Идете на сайта на КЗК и вижте кои са и кой ги назначава. Смех...Председателят - бивш говорител на дисципл. комисия на Футболния съюз(чист, чист, като Христова сълза)...Зам. председателят със звучното българско име Реджеб Мустафа, в графата владеене на чужди езици, писал "турски" :D А, бе, аланкоолу, нали ви беше майчин, бе.... Та чакай ред, законност и справедливост.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 04 дек 2007, 18:42

Те цените на ремонтите, ако знаете как са ги вдигналиИзображение за една смяна на гарнитура на глава ми искаха 320лв. На приемчика само му се изсмях един път и го оставих. А една мацка през 2 месеца ми се обажда на мобилния да ме пита дали съм доволен:
- Доволен ли сте от нашия сервиз?
- Не!
- Благодаря ви лек ден?
- Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 дек 2007, 19:04

Младене, твоите задни накладки ако са 100 моите са 150 :) Луда раота. Нямам такива пари и направих компромис.
Предните ми обаче са Motorcraft купени от МП но са на човешка цена - 60 лв.
Къде, как, кво беше вече забрайх, в един магазин ли ...Уф :( Някой някъде може ли да направи сверка за цената на оригиниалните части или по-точно Motorcraft!
МП ако скоро не сте ходили са прибягнали до вариант "алтернативни"
Не са толкоз, че да не забележат, че не много хора могат да дават 150 пари за задни накладки, има и такива все пак де. Не са опрели до нас клошарите но пък що да не ни вземат някой лев щом могат :)

Щом са ти отказали да ти погледнат автомобила, предоплагам защото нямат база и норми за заплащане или нещо такова.
Щом са ти отказали отказали и толкоз. Не е приятно ама ко да се прави.
Кога има стинки фъргах, слагах у тази кола кат побъркан.
Сега предните тампони на макферсона щото спестих некой лев тогава и пак са заминали. Никой няма вина такива са си. Освен да ида да смърдя в магазина ... да бе те само мен ще помнят 1 година от как съм ги сменил и ще ме гледат като изкукала даскалица.
Нема лев сеа за дъвки но права едни комбинации и пак ще ги сменя обаче този път в МП, ако все още я имам офертата с отстъпките.
Ще ида там защото вероятно ще си поемат гаранция за частите и свършената работа. Ако имам проблем с автомобила да ги мета тея части да гледат там преди това и да казват. Ако няма ядове и се раздрънка за отрицателно време да има кой да носи отговорност.
Купиш частите от едно място те викат такъв ти майстора, идеш при майстора той ... бе ко да ви пиша неща през които сте минали.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 04 дек 2007, 21:00

Кофтито е, че РБ като цяло е малък пазар /под 8 милиона евентуални потребители/ и то с недоразвита икономика, което ни прави неапетитни за голяма част от играчите! Така реално при нас се раждат нагли монополисти от типа на "Топлофикация" и те започват яко да ни дерат кожите, така е във всички отрасли - след сблъсъците ми със фирмения сервиз на Самсунг, съм се зарекъл да не си купувам нищо произведено от тази фирма и съветвам всичките ми познати да я избягват като радиоактивна!

Докато в развитите страни и америка корпорациите обикновенно има повече от един официален представител на дадена корпорация /често пъти по няколко/ и така като в даден град има дори по един техен офис се получава ожесточена конкуренция, от което клиентите печелят с по-добри цени на консумативите и услугите, по-добро отношение към тях и постоянен стремеж за подобряване качеството на услугите!

пп: ако дойде още един представите на Форд, много бързо ще спаднат цените на частите и ремонтите и отношението на персонала ще стане коренно различно!

пп2: ето например сега в момента сметките ми за "М-тел" са по-ниски отколкото 2000 - 2002г., а провеждам в пъти повече разговори и освен това българския лев много се обезцени /100лв. тогава си бяха пари, а сега са ......../

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 04 дек 2007, 21:08

Последното мнение съвпада в голяма степен с моето виждане. Опелите, например, се продават от няколко представители. Нямам професионални наблюдения върху автопазара, но ми се струва напоследък че Опел са доста предпочитани като нова кола. Склонен съм да си мисля че има връзка с броя на представителите за България.
Изображение

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 04 дек 2007, 21:30

Ми да спреме да ходиме там !!! И аз съм изключително разочарован от МП.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 04 дек 2007, 21:42

Какво значи да не приемат фордели под 92 година!Ми че те от моя карборатор си нямат хал хабер пък се хвърлят на новите машини да пипат!Те ко си мислят че елкона и компютрите ще им кажат точно къде ие повредата-да ама не!Сложили някви 25годишни калпазани дето чакат само да мине работното време и да търчат по кафенетата,така и по много други причини не се прави официален сервиз на марка като форд!Поне да ги беше обучил някой а то....
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 04 дек 2007, 21:52

Не е само това че в МП работят 25 г калпазани. Тя май е "семейна" фирма там работят майка, леля , дъщеря, брат, вуйчо и т.н за това е "качествено" :-8-: обслужването!

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 05 дек 2007, 00:27

Изпращат ги на обучение винаги при появата на нов модел. Това влиза в графата задължения тъй като се очаква да могат да реагират при дефект на гаранционна кола. По-старите модели понеже отдавна не са в гаранция и нямат задължение затова спокойно не ги приемат и отказват. На мен лично не ми се е случвало, но на други се е случвало и явно не е изключение, което не е професионално. Да не говорим че частите на стар Форд по нищо не отстъпват като цена от тези на новите. Съответно пак са на печалба. Но тъй като както казах не са задължени явно са решили че могат да загубят тия клиенти със старите модели и да са им достатъчни тия с новите. И понеже сме в БГ където всичко опира до интереса на някой, но не и на самия потребител, не мисля че нещата ще се подобрят. В чужбина мислят и за 1-ния останал процент недоволни, не защото ще спечелят пари, а защото ще спечелят добро име и по-големи възможности за развитие, особено спрямо конкуренцията. При нас тия неща не са на дневен ред и мисленето ни е доста по примитивно.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

тговор

Мнение от mladen1984 » 05 дек 2007, 08:29

ДА, май ми стана ясно.Просто си имат достатъчно далавера от работата по гаранционните коли и простодушието кучета го яли!!Между впрочем
ще ви посоча разликите в цените на МП.Споменах че бенз.помпа при тях струва 400лв.Проверих в "Бош на Киров" същия модел помпа струма 200 лв,Филтър при МП към 50лв,а при "Киров" ,пак Бош -19лв
Направо мръсници :? !Наскоро смених тампон на скоростната кутия взех го на 20лв.А в МП ...... :?: ...Естествено -горница(60лв)!
Преди 2год дадох 250лв за смяна на задно гърне(последната част на ауспуха с канелката)Направих голяма глупос.Още ме е яд :evil:
Изображение

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 05 дек 2007, 13:19

Има и един такъв момент, че с нищо не са ни длъжни. Не сме си купували колите от тях, че да ни гарантират доставка на части и извънгаранционен сервиз. Май-проблема е в нас, че караме стари автомобили па били те и нашата гордост.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 05 дек 2007, 13:50

Има и друг момент: колите са на Форд, а те са единствените официални представители на Форд за България. Не вярвам компанията Форд да смята че ние сме длъжни да си купуваме части не от България, а от там, откъдето са ни внесени колите. Ако това е философията на Мото-Пфое, ще спечелим както ние, така и Форд, ако Форд определи и друга фирма за свой представител тук. Все пак няма значение дали е МП или други, важно е оригиналните части за Форд да се продават.
Няма нужда да се правят приятелски намигвания към Мото-Пфое. Ще е разбираемо ако членовете на клуба се ползват с някаква отстъпка там, обаче след като не е така...!?
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 05 дек 2007, 13:56

:shock: Що отстъпки? Не е ли по добре да ми плащат, че се докосват до бижуто ми? :roll:

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта