Страница 1 от 3
Мото-пфое и защо им порасна толкова работата
Публикувано: 04 дек 2007, 08:20
от mladen1984
Абе защо цените на мото-пфоето станаха такива??Направо космически!
ЧУда се и не мога да си отговоря на този въпрос.А за отношението да не говорим-отврат.Недопустимо е цената но бензинова помпа-400лв,задни наклатки(без датчик) 100 лв,въздушен филтър към 40лв

??Просто абсурд.Друг пример: отиваш при тях и питаш за някакъв ремонт и отговорът е " не се занимаваме с коли произведени преди 1992г."ЕЙЙйй кога им порасна толкова работата????В Пловдив преди време имаше сериозни механици ,в Мото-пфое, а приемчика(Мишо) беше железен.
А сега отивам и гледам млади нафукани наборчета ,по на 25-28 години,който те гледат от високо,като чили са хванали "Моисей за жезъла "!!!!Беше ми се откачило жилото на капака на двигателя и отивам там за помощ!Отговара на един от тях беше:"нищо не можем да направим,отиди на някой тенекиджия да го РАЗБИЕ!!!!!"

Добре че бяха пичовете във Форд сервиза в Кичука

!
Публикувано: 04 дек 2007, 08:42
от vevs
ами и те като повечето хора и фирми - да вземем парите сега а утре дали клиента ще се върне друг въпрос.
Публикувано: 04 дек 2007, 08:59
от cenzor
Щом си получил такова отношение - подай жалба, на сайта им има достатъчно контакти.
Ако не се сигнализира навреме , не очаквай отношението да се промени.
P.S. Като подаваш жалба - цитирай конкретни факти - имена, час, дата и т.н.
Публикувано: 04 дек 2007, 09:30
от iztreshtql
Аз имам един много странен въпрос. Даже и на мен си го задавам, Абе хора като не ви харесва, за какво ходите? Някой с нож ли ви заплашва, с пистолет? Ама като не ви харесва не копувате/ не ходите. Какъв е проблема? Аз мога да кажа за себе си защо ходя там. Първо защото не трябва да плащам аз, второ защото се попълва сервизната книжка и трето заради гаранцията, което май на първо място трябва да е.
Публикувано: 04 дек 2007, 09:44
от Dundee
Някои части не могат да се намерят на друго място. Затова се налага да се ходи в Мото-Пфое. Когато започнеш сам да си плащаш ремонтите, ще видиш как ще почнеш да търсиш смисъла и логиката на тия цени. Въпросът не е дали можеш да дадеш парите, а по каква логика са определени някои от цените.
Публикувано: 04 дек 2007, 12:04
от cocoff
Ефективната конкуренция е от съществено значение за една отворена пазарна икономика. Тя сваля цените, повишава качеството и разширява потребителския избор.
Ако една компания има доминираща позиция на пазара, тя няма право да злоупотребява с пазарните си възможности, за да изтласка конкуренцията.
Комисията може да забрани сливания на две големи компании или поглъщането на една компания от друга, ако новата компания заплашва да доминира пазара
В една отворена икономика монополите рядко са оправдани. Изключенията и субсидирането се разрешават за непазарните услуги, като например пощенските услуги в селските райони.
Цитатите са от Договора за Европейска общност, подписан естествено и от РБ.
Публикувано: 04 дек 2007, 12:30
от cenzor
cocoff написа:Ефективната конкуренция е от съществено значение за една отворена пазарна икономика. Тя сваля цените, повишава качеството и разширява потребителския избор.
Ако една компания има доминираща позиция на пазара, тя няма право да злоупотребява с пазарните си възможности, за да изтласка конкуренцията.
Комисията може да забрани сливания на две големи компании или поглъщането на една компания от друга, ако новата компания заплашва да доминира пазара
\
За съжаление , с тези цени, с това обслужване ( често лошо по думите на много хора) не виждам как МотоПфое ще стане доминираща на пазара..
А , и пак се сещам за гаранцията от 2 години, която дават... На мен лично ми се струва малко. Една пералня за 300лв е с 3-5 години гаранция. На повечето конкуренти автомобилите са също с 3-5 години гаранция..
Към част от негативите добавям и лошо направения и неподдръжан сайт, не може с него да се печелят клиенти, просто е невъзможно...
http://www.ford.bg/page.php?c=35" onclick="window.open(this.href);return false;

това от 1 година стои в този вид, при положение , че има десетки промоции и брошури. Хранителните магазини и техномагазините правят стотици брошури и си ъпдейтвайт сайта ежеседмично , а продават стоки за 1-500лв.
МотоПфое продава за десетки хиляди и не си мърда пръста

Публикувано: 04 дек 2007, 12:49
от cocoff
Според мен (като неспециалист) МП е злокачествен монополист. Тук си обменяме мисли как да си сменим по някоя и друга крушка и бурма, но дойде ли до сериозен пробелм, какво ще правим...пак при тях. Оригинален чарк - пак там. Това важи особено за по-новите коли. Имат оригиналния и актуален софтуер, знаят, че сме зависими от тях и си разиграват кончето както си искат. Ама имало Комисия за защита на конкуренцията, ама ще борим монополите...Трънки! Идете на сайта на КЗК и вижте кои са и кой ги назначава. Смех...Председателят - бивш говорител на дисципл. комисия на Футболния съюз(чист, чист, като Христова сълза)...Зам. председателят със звучното българско име Реджеб Мустафа, в графата владеене на чужди езици, писал "турски"

А, бе, аланкоолу, нали ви беше майчин, бе.... Та чакай ред, законност и справедливост.
Публикувано: 04 дек 2007, 18:42
от isoiso
Те цените на ремонтите, ако знаете как са ги вдигнали

за една смяна на гарнитура на глава ми искаха 320лв. На приемчика само му се изсмях един път и го оставих. А една мацка през 2 месеца ми се обажда на мобилния да ме пита дали съм доволен:
- Доволен ли сте от нашия сервиз?
- Не!
- Благодаря ви лек ден?
-

Публикувано: 04 дек 2007, 19:04
от paci
Младене, твоите задни накладки ако са 100 моите са 150

Луда раота. Нямам такива пари и направих компромис.
Предните ми обаче са Motorcraft купени от МП но са на човешка цена - 60 лв.
Къде, как, кво беше вече забрайх, в един магазин ли ...Уф

Някой някъде може ли да направи сверка за цената на оригиниалните части или по-точно Motorcraft!
МП ако скоро не сте ходили са прибягнали до вариант "алтернативни"
Не са толкоз, че да не забележат, че не много хора могат да дават 150 пари за задни накладки, има и такива все пак де. Не са опрели до нас клошарите но пък що да не ни вземат някой лев щом могат
Щом са ти отказали да ти погледнат автомобила, предоплагам защото нямат база и норми за заплащане или нещо такова.
Щом са ти отказали отказали и толкоз. Не е приятно ама ко да се прави.
Кога има стинки фъргах, слагах у тази кола кат побъркан.
Сега предните тампони на макферсона щото спестих некой лев тогава и пак са заминали. Никой няма вина такива са си. Освен да ида да смърдя в магазина ... да бе те само мен ще помнят 1 година от как съм ги сменил и ще ме гледат като изкукала даскалица.
Нема лев сеа за дъвки но права едни комбинации и пак ще ги сменя обаче този път в МП, ако все още я имам офертата с отстъпките.
Ще ида там защото вероятно ще си поемат гаранция за частите и свършената работа. Ако имам проблем с автомобила да ги мета тея части да гледат там преди това и да казват. Ако няма ядове и се раздрънка за отрицателно време да има кой да носи отговорност.
Купиш частите от едно място те викат такъв ти майстора, идеш при майстора той ... бе ко да ви пиша неща през които сте минали.
Публикувано: 04 дек 2007, 21:00
от chains
Кофтито е, че РБ като цяло е малък пазар /под 8 милиона евентуални потребители/ и то с недоразвита икономика, което ни прави неапетитни за голяма част от играчите! Така реално при нас се раждат нагли монополисти от типа на "Топлофикация" и те започват яко да ни дерат кожите, така е във всички отрасли - след сблъсъците ми със фирмения сервиз на Самсунг, съм се зарекъл да не си купувам нищо произведено от тази фирма и съветвам всичките ми познати да я избягват като радиоактивна!
Докато в развитите страни и америка корпорациите обикновенно има повече от един официален представител на дадена корпорация /често пъти по няколко/ и така като в даден град има дори по един техен офис се получава ожесточена конкуренция, от което клиентите печелят с по-добри цени на консумативите и услугите, по-добро отношение към тях и постоянен стремеж за подобряване качеството на услугите!
пп: ако дойде още един представите на Форд, много бързо ще спаднат цените на частите и ремонтите и отношението на персонала ще стане коренно различно!
пп2: ето например сега в момента сметките ми за "М-тел" са по-ниски отколкото 2000 - 2002г., а провеждам в пъти повече разговори и освен това българския лев много се обезцени /100лв. тогава си бяха пари, а сега са ......../
Публикувано: 04 дек 2007, 21:08
от Dundee
Последното мнение съвпада в голяма степен с моето виждане. Опелите, например, се продават от няколко представители. Нямам професионални наблюдения върху автопазара, но ми се струва напоследък че Опел са доста предпочитани като нова кола. Склонен съм да си мисля че има връзка с броя на представителите за България.
Публикувано: 04 дек 2007, 21:30
от Антон Маринов
Ми да спреме да ходиме там !!! И аз съм изключително разочарован от МП.
Публикувано: 04 дек 2007, 21:42
от borko 30
Какво значи да не приемат фордели под 92 година!Ми че те от моя карборатор си нямат хал хабер пък се хвърлят на новите машини да пипат!Те ко си мислят че елкона и компютрите ще им кажат точно къде ие повредата-да ама не!Сложили някви 25годишни калпазани дето чакат само да мине работното време и да търчат по кафенетата,така и по много други причини не се прави официален сервиз на марка като форд!Поне да ги беше обучил някой а то....
Публикувано: 04 дек 2007, 21:52
от Антон Маринов
Не е само това че в МП работят 25 г калпазани. Тя май е "семейна" фирма там работят майка, леля , дъщеря, брат, вуйчо и т.н за това е "качествено"

обслужването!
Публикувано: 05 дек 2007, 00:27
от Rick
Изпращат ги на обучение винаги при появата на нов модел. Това влиза в графата задължения тъй като се очаква да могат да реагират при дефект на гаранционна кола. По-старите модели понеже отдавна не са в гаранция и нямат задължение затова спокойно не ги приемат и отказват. На мен лично не ми се е случвало, но на други се е случвало и явно не е изключение, което не е професионално. Да не говорим че частите на стар Форд по нищо не отстъпват като цена от тези на новите. Съответно пак са на печалба. Но тъй като както казах не са задължени явно са решили че могат да загубят тия клиенти със старите модели и да са им достатъчни тия с новите. И понеже сме в БГ където всичко опира до интереса на някой, но не и на самия потребител, не мисля че нещата ще се подобрят. В чужбина мислят и за 1-ния останал процент недоволни, не защото ще спечелят пари, а защото ще спечелят добро име и по-големи възможности за развитие, особено спрямо конкуренцията. При нас тия неща не са на дневен ред и мисленето ни е доста по примитивно.
тговор
Публикувано: 05 дек 2007, 08:29
от mladen1984
ДА, май ми стана ясно.Просто си имат достатъчно далавера от работата по гаранционните коли и простодушието кучета го яли!!Между впрочем
ще ви посоча разликите в цените на МП.Споменах че бенз.помпа при тях струва 400лв.Проверих в "Бош на Киров" същия модел помпа струма 200 лв,Филтър при МП към 50лв,а при "Киров" ,пак Бош -19лв
Направо мръсници

!Наскоро смених тампон на скоростната кутия взех го на 20лв.А в МП ......

...Естествено -горница(60лв)!
Преди 2год дадох 250лв за смяна на задно гърне(последната част на ауспуха с канелката)Направих голяма глупос.Още ме е яд

Публикувано: 05 дек 2007, 13:19
от NIKJAMa
Има и един такъв момент, че с нищо не са ни длъжни. Не сме си купували колите от тях, че да ни гарантират доставка на части и извънгаранционен сервиз. Май-проблема е в нас, че караме стари автомобили па били те и нашата гордост.
Публикувано: 05 дек 2007, 13:50
от Dundee
Има и друг момент: колите са на Форд, а те са единствените официални представители на Форд за България. Не вярвам компанията Форд да смята че ние сме длъжни да си купуваме части не от България, а от там, откъдето са ни внесени колите. Ако това е философията на Мото-Пфое, ще спечелим както ние, така и Форд, ако Форд определи и друга фирма за свой представител тук. Все пак няма значение дали е МП или други, важно е оригиналните части за Форд да се продават.
Няма нужда да се правят приятелски намигвания към Мото-Пфое. Ще е разбираемо ако членовете на клуба се ползват с някаква отстъпка там, обаче след като не е така...!?
Публикувано: 05 дек 2007, 13:56
от nikolovvd

Що отстъпки? Не е ли по добре да ми плащат, че се докосват до бижуто ми?
