Страница 1 от 1

Некадърените майстори.

Публикувано: 16 май 2008, 17:07
от nicko
Искам да пиша за премеждията които преживях тези дни из родните сервизи и как открих сам проблема. От няколко дена колата като е паля на студено и веднага гасне. Като позагрее не гасне, но оборотите ту падат ту се увеличават. Това на бензин. На газ пали, оборотите са същите. Вчера пък видях, че парното духа само откъм предния прозорец. Ходих в четири специализирани сервиза на диагностика. Едни казват, че е компютъра други да е оставя за ден два да прегледат електрониката. А за парното пък вдигат рамене и кво ли не ръсят. Не знам какво ме накара днес да вдигна капака и да направя оглед. И както си гледам и виждам едно маркучле изкокнало вкарвам го паля и о небеса всичко е ок. И парното си духа и всичко си е 6. На снимката съм заградил въпросните маркучи. Утре ще ходя във всички сервизи да кажа на майсторите да си сменят професиите.
Изображение

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 16 май 2008, 18:01
от traqn_savov
Кранчето се управлява вакумно :)

както и на някой аудита, ауди 80 яйце..

и ти смуче въздух, и ти бърка оборотите, какво толкова страно има..

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 16 май 2008, 19:01
от cenzor
traqn_savov написа:
и ти смуче въздух, и ти бърка оборотите, какво толкова страно има..
Странно е , че има хора , които си мислят, че са майстори. Че и сервизи са отворили дори. ... :evil:
И накрая човекът сам си е диагностицирал проблема, че и си го е отстранил.

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 16 май 2008, 20:46
от Edinuser
И се потвърждава това дето съм писал в други теми - като не могат да открият проблема наш'те пишман "майстори" обвиняват компютъра и електрониката...и псуват марката ФОРД.

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 16 май 2008, 21:09
от vaskoneti
Edinuser написа:И се потвърждава това дето съм писал в други теми - като не могат да открият проблема наш'те пишман "майстори" обвиняват компютъра и електрониката...и псуват марката ФОРД.
Напълно съм съгласен с Вас колега, като отида някъде уж "МАЙСТОРА" щот незнам как му е името, и като ми каже " ТО ТУЙ ФОРД ВА, ТО ТЪЙ СИ ПРАЙ " и направо ми иде да извадя манивелата от багажника ( бъркам се още от старата Жигулка), и да го залопам у простата глава !!!!! :D

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 16 май 2008, 21:14
от Атанас
vaskoneti написа:
Напълно съм съгласен с Вас колега, като отида някъде уж "МАЙСТОРА" щот незнам как му е името, и като ми каже " ТО ТУЙ ФОРД ВА, ТО ТЪЙ СИ ПРАЙ " и направо ми иде да извадя манивелата от багажника ( бъркам се още от старата Жигулка), и да го залопам у простата глава !!!!! :D
Пробвай с крика :D:

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 16 май 2008, 22:46
от ewgeny
Е, стига така. Има и кадърни. Проблема, е че човек винаги започва от най-сложното, пък то кво...

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 17 май 2008, 09:55
от nicko
Да и ако бяха започнали едни ремонти щях да платя половината кола. Като си помисля само и изтръпвам. Днес отивам да се юркам с големите майстори да видим какво ще кажат.

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 17 май 2008, 10:32
от nikolovvd
За да няма подобни проблеми ходете при майстори, които карат Форд, а най-добре като вашия модел!
Така правя аз. В сервиза, в който започнах да ходя преди 7 години имаше човек със Скорпио. Така научих доста неща и не съм имал проблеми от типа "казис".

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 17 май 2008, 15:18
от Sasho85
nikolovvd написа:За да няма подобни проблеми ходете при майстори, които карат Форд, а най-добре като вашия модел!
Така правя аз. В сервиза, в който започнах да ходя преди 7 години имаше човек със Скорпио. Така научих доста неща и не съм имал проблеми от типа "казис".
Някой да знае майстор от Варна да кара Форд и да не работи в Мото-Пфое. :roll:

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 17 май 2008, 17:58
от traqn_savov
аз карам форд ама е фиеста сори. _friends_ :P :P :cry:

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 17 май 2008, 22:47
от madboy
traqn_savov написа:аз карам форд ама е фиеста сори. _friends_ :P :P :cry:
Ае, колегата пита за майстор бре!

:D:

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 18 май 2008, 07:02
от traqn_savov
а аз да не правя баници уе. *banned* :-/:

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 18 май 2008, 10:02
от mrdds
" Майстора: Да те ева в мондеото!
Мондеото:Да те ева в майстора!"

За съжаление мондото с тези вакумни маркучи къде ли не често прави тези мизерий,които са трудно откриваеми от "майсторите",защото като чуят за оборотите и веднага почват почистване на дебитомери,ламбди,моторчета за празен ход,температурни датчици и един куп други модули.
А всъщност тези маркучи са вкарани без абсолютно никаква скоба и често излизат .

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 18 май 2008, 22:18
от Sasho85
traqn_savov написа:аз карам форд ама е фиеста сори. _friends_ :P :P :cry:
Трябжа ми диагностик и по възмойност да ходи по домовете. Ще го взема от където трябва, прави диагностиката, плащам и го връщам

Re: Некадърените майстори.

Публикувано: 21 май 2008, 08:49
от venom4o
Аз заради масторите правих и основен ремонт а можех да не правя ..Ама си го правих сам.. Сменя ми разпр. вал един "майстор" (вала имаше износване 2-3 десети на всички гърбици което не е фатално и с 1 реглаж можеше да се пренебрегне).. И На сиерата вала излиза само към купето - или трябва да извадиш мотора или трябва да махнеш главата.. ии махна главата.. сглоби го после .. платхме му ама не го беше довършил.. вика сам си направи центровката и и да е направих аз " Е как да я направя" ...Както и да е направх я да работи ама стана ЯКО зле колата.. изгуби всякакъв вид мощност... И така отидах при втория си и майстор който просто досега никога не ме е разочаровал с уменията си.. Чу я как работи изфорсира я (брех тя сиерата и в 8000 можела да влиза на бензин) и каза.. или по запалителната система нещо има оберъкано.. или клапаните не са ти в ред.. Провери всичко е точно .. премери компресия 4-5 . 5 . 6 и 8 ии на мен ми се ревеше вече.. свалихме главата..от 8 клапана 7 не затварят добре като напълнихме камерите 7 клапана течаха ама ЯКО..занесоха я за напасване и шлайф и всичко точно.. Е да де ама ризите жестоко надрани.. и с огромен ръб.. и майстора ме пита.. ще я караш ли или да я затваряме така.. ии реших ,че ще я правим..Закара буталата и блока (разкостен) във шлайф базата в Орландовци при няква си Таня.. направиха ми нови ризи със луфт на разработен мотор по буталата и го събрах наново мотора.. стана друго нещо.. И просто стига да не е за електроника нещо или за регражи за друго не мисля да ходя в сервиз.. Мисля ,че що годе се справям...