Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 13 яну 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Ford Focus 2008 hatchback 1.6Ti-VCT
- Status: Извън линия
Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
Мисля да си купувам кола.Гледам такова животно върви на снона цена извън България.Тук при нас можем да немерим 2.2Литровия двигател на същата цена.Как мислите?2.2литра от България или v6 от чужбина?Другото което искам да попитам е за някакво по-компетентно мнение от моето...харесва ли ви?Не ви ли харесва(ако е така защо)?
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
Ха колега нали знаеш че 2.2 мотора ако го е "полазил" оФлюва
бега много,тоя 2.5 V6 само дето е по-скъп за подръжка.Според мен.

Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
па и в тия столични задръствания (ако си от София) требва бензиностанцията след тебе да кара.
иначе си е резачка,спор нема
иначе си е резачка,спор нема

-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 13 яну 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Ford Focus 2008 hatchback 1.6Ti-VCT
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
От Стара Загора съм.Тука улиците са прави и с добър асфалт
Няма задръствания и прочия.Просто се чудя между 3 литровия v6 или 2литров охлюФ
Мисълта за v6 ме изкушава..


-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
Човече турбото си е турбо не гледай кубатурата,а и от вън тоя мотор V6 3l.не знам колко коня е ,но е акцизен най вероятно.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
Engine--------------------------1989-1992 GL and 1989 LX-------1990-1992 LX--------------1989-1992 GT-------------1993-1997 Base and SE-------------1993-1997 GT
Type---------------------------- I-4-----------------------------------V-6--------------------------I-4 turbo-------------------I-4------------------------------------- V-6
Valves--------------------------12, SOHC----------------------------12---------------------------12, SOHC------------------16, DOHC-----------------------------24, DOHC
Displacement------------------2.2L (132 cu. in.)-------------------3.0L (183 cu. in.)---------2.2L (132 cu. in.)--------2.0L (122 cu. in.)--------------------2.5L (153 cu. in.)
Horsepower, SAE net---------110 @ 4700rpm---------------------140 @ 4800rpm------------145 @ 4300rpm-----------115 @ 5500rpm ('93 only)-----------164 @ 6000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------118 @ 5500rpm ('94-'95)-------------164 @ 5600rpm ('94-'95)
Torque-------------------------130 @ 3000rpm---------------------160 @ 3000rpm------------190 @ 3500rpm-----------124 @ 3500rpm ('93 only)------------156 @ 4000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------127 @ 4500rpm ('94-'95)--------------160 @ 4800rpm ('94-'95)
Fuel System ----------------------------------------------------------------------------- Multi-port fuel injection -----------------------------------------
Compression Ratio---------------8.6:1-------------------------------------8.6:1-------------------------7.8:1---------------------------9.0:1-----------------------------------9.2:1
http://www.clubford.org/portal/content/view/212/95/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.probe.ru/Article_283.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; e те тука има доста информация
Type---------------------------- I-4-----------------------------------V-6--------------------------I-4 turbo-------------------I-4------------------------------------- V-6
Valves--------------------------12, SOHC----------------------------12---------------------------12, SOHC------------------16, DOHC-----------------------------24, DOHC
Displacement------------------2.2L (132 cu. in.)-------------------3.0L (183 cu. in.)---------2.2L (132 cu. in.)--------2.0L (122 cu. in.)--------------------2.5L (153 cu. in.)
Horsepower, SAE net---------110 @ 4700rpm---------------------140 @ 4800rpm------------145 @ 4300rpm-----------115 @ 5500rpm ('93 only)-----------164 @ 6000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------118 @ 5500rpm ('94-'95)-------------164 @ 5600rpm ('94-'95)
Torque-------------------------130 @ 3000rpm---------------------160 @ 3000rpm------------190 @ 3500rpm-----------124 @ 3500rpm ('93 only)------------156 @ 4000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------127 @ 4500rpm ('94-'95)--------------160 @ 4800rpm ('94-'95)
Fuel System ----------------------------------------------------------------------------- Multi-port fuel injection -----------------------------------------
Compression Ratio---------------8.6:1-------------------------------------8.6:1-------------------------7.8:1---------------------------9.0:1-----------------------------------9.2:1
http://www.clubford.org/portal/content/view/212/95/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.probe.ru/Article_283.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; e те тука има доста информация

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 13 яну 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Ford Focus 2008 hatchback 1.6Ti-VCT
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
madboy написа:Engine--------------------------1989-1992 GL and 1989 LX-------1990-1992 LX--------------1989-1992 GT-------------1993-1997 Base and SE-------------1993-1997 GT
Type---------------------------- I-4-----------------------------------V-6--------------------------I-4 turbo-------------------I-4------------------------------------- V-6
Valves--------------------------12, SOHC----------------------------12---------------------------12, SOHC------------------16, DOHC-----------------------------24, DOHC
Displacement------------------2.2L (132 cu. in.)-------------------3.0L (183 cu. in.)---------2.2L (132 cu. in.)--------2.0L (122 cu. in.)--------------------2.5L (153 cu. in.)
Horsepower, SAE net---------110 @ 4700rpm---------------------140 @ 4800rpm------------145 @ 4300rpm-----------115 @ 5500rpm ('93 only)-----------164 @ 6000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------118 @ 5500rpm ('94-'95)-------------164 @ 5600rpm ('94-'95)
Torque-------------------------130 @ 3000rpm---------------------160 @ 3000rpm------------190 @ 3500rpm-----------124 @ 3500rpm ('93 only)------------156 @ 4000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------127 @ 4500rpm ('94-'95)--------------160 @ 4800rpm ('94-'95)
Fuel System ----------------------------------------------------------------------------- Multi-port fuel injection -----------------------------------------
Compression Ratio---------------8.6:1-------------------------------------8.6:1-------------------------7.8:1---------------------------9.0:1-----------------------------------9.2:1
http://www.clubford.org/portal/content/view/212/95/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.probe.ru/Article_283.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; e те тука има доста информация
Да разбирам да търся 2.2литра с турбо..най-голям въртящ прави...
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
Явно нито един Проб не е с акцизен мотор,все тая нали гледаш ква е разликата във въртящия момент???
А и турбото работи на мах 0.65 бара,в повечето случай на под 0.5 .A с това сгъстяване от 7.8<->1 тоя мотор може спокойно да се кара на 0.8-0.9,а и 1 бар може би ще издържи.Виж темата за турбо орион,там човека е писал,и ако го питаш предполагам ще ти отговори на някои въпроси.

А и турбото работи на мах 0.65 бара,в повечето случай на под 0.5 .A с това сгъстяване от 7.8<->1 тоя мотор може спокойно да се кара на 0.8-0.9,а и 1 бар може би ще издържи.Виж темата за турбо орион,там човека е писал,и ако го питаш предполагам ще ти отговори на някои въпроси.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V
С турбо можеш лесно да вдигнеш конете с нескъпи манипулацийки 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 51 госта