Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
mupk0
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 13 яну 2008, 15:23
Модел на автомобила: Ford Focus 2008 hatchback 1.6Ti-VCT
Status: Извън линия

Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Мнение от mupk0 » 16 окт 2008, 00:13

Мисля да си купувам кола.Гледам такова животно върви на снона цена извън България.Тук при нас можем да немерим 2.2Литровия двигател на същата цена.Как мислите?2.2литра от България или v6 от чужбина?Другото което искам да попитам е за някакво по-компетентно мнение от моето...харесва ли ви?Не ви ли харесва(ако е така защо)?

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Мнение от noface » 16 окт 2008, 13:50

Ха колега нали знаеш че 2.2 мотора ако го е "полазил" оФлюва :D: бега много,тоя 2.5 V6 само дето е по-скъп за подръжка.Според мен.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
Bijutera
потребител
потребител
Мнения: 1850
Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Мнение от Bijutera » 16 окт 2008, 14:50

па и в тия столични задръствания (ако си от София) требва бензиностанцията след тебе да кара.
иначе си е резачка,спор нема :)

mupk0
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 13 яну 2008, 15:23
Модел на автомобила: Ford Focus 2008 hatchback 1.6Ti-VCT
Status: Извън линия

Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Мнение от mupk0 » 16 окт 2008, 20:33

От Стара Загора съм.Тука улиците са прави и с добър асфалт :) Няма задръствания и прочия.Просто се чудя между 3 литровия v6 или 2литров охлюФ ;) Мисълта за v6 ме изкушава..

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Мнение от noface » 16 окт 2008, 21:25

Човече турбото си е турбо не гледай кубатурата,а и от вън тоя мотор V6 3l.не знам колко коня е ,но е акцизен най вероятно.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Мнение от madboy » 16 окт 2008, 21:49

Engine--------------------------1989-1992 GL and 1989 LX-------1990-1992 LX--------------1989-1992 GT-------------1993-1997 Base and SE-------------1993-1997 GT
Type---------------------------- I-4-----------------------------------V-6--------------------------I-4 turbo-------------------I-4------------------------------------- V-6
Valves--------------------------12, SOHC----------------------------12---------------------------12, SOHC------------------16, DOHC-----------------------------24, DOHC
Displacement------------------2.2L (132 cu. in.)-------------------3.0L (183 cu. in.)---------2.2L (132 cu. in.)--------2.0L (122 cu. in.)--------------------2.5L (153 cu. in.)
Horsepower, SAE net---------110 @ 4700rpm---------------------140 @ 4800rpm------------145 @ 4300rpm-----------115 @ 5500rpm ('93 only)-----------164 @ 6000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------118 @ 5500rpm ('94-'95)-------------164 @ 5600rpm ('94-'95)

Torque-------------------------130 @ 3000rpm---------------------160 @ 3000rpm------------190 @ 3500rpm-----------124 @ 3500rpm ('93 only)------------156 @ 4000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------127 @ 4500rpm ('94-'95)--------------160 @ 4800rpm ('94-'95)
Fuel System ----------------------------------------------------------------------------- Multi-port fuel injection -----------------------------------------
Compression Ratio---------------8.6:1-------------------------------------8.6:1-------------------------7.8:1---------------------------9.0:1-----------------------------------9.2:1


http://www.clubford.org/portal/content/view/212/95/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.probe.ru/Article_283.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; e те тука има доста информация
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

mupk0
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 13 яну 2008, 15:23
Модел на автомобила: Ford Focus 2008 hatchback 1.6Ti-VCT
Status: Извън линия

Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Мнение от mupk0 » 16 окт 2008, 23:29

madboy написа:Engine--------------------------1989-1992 GL and 1989 LX-------1990-1992 LX--------------1989-1992 GT-------------1993-1997 Base and SE-------------1993-1997 GT
Type---------------------------- I-4-----------------------------------V-6--------------------------I-4 turbo-------------------I-4------------------------------------- V-6
Valves--------------------------12, SOHC----------------------------12---------------------------12, SOHC------------------16, DOHC-----------------------------24, DOHC
Displacement------------------2.2L (132 cu. in.)-------------------3.0L (183 cu. in.)---------2.2L (132 cu. in.)--------2.0L (122 cu. in.)--------------------2.5L (153 cu. in.)
Horsepower, SAE net---------110 @ 4700rpm---------------------140 @ 4800rpm------------145 @ 4300rpm-----------115 @ 5500rpm ('93 only)-----------164 @ 6000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------118 @ 5500rpm ('94-'95)-------------164 @ 5600rpm ('94-'95)

Torque-------------------------130 @ 3000rpm---------------------160 @ 3000rpm------------190 @ 3500rpm-----------124 @ 3500rpm ('93 only)------------156 @ 4000rpm ('93 only)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------127 @ 4500rpm ('94-'95)--------------160 @ 4800rpm ('94-'95)
Fuel System ----------------------------------------------------------------------------- Multi-port fuel injection -----------------------------------------
Compression Ratio---------------8.6:1-------------------------------------8.6:1-------------------------7.8:1---------------------------9.0:1-----------------------------------9.2:1


http://www.clubford.org/portal/content/view/212/95/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.probe.ru/Article_283.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; e те тука има доста информация

Да разбирам да търся 2.2литра с турбо..най-голям въртящ прави...

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Мнение от noface » 17 окт 2008, 13:14

Явно нито един Проб не е с акцизен мотор,все тая нали гледаш ква е разликата във въртящия момент??? :wink:
А и турбото работи на мах 0.65 бара,в повечето случай на под 0.5 .A с това сгъстяване от 7.8<->1 тоя мотор може спокойно да се кара на 0.8-0.9,а и 1 бар може би ще издържи.Виж темата за турбо орион,там човека е писал,и ако го питаш предполагам ще ти отговори на някои въпроси.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Re: Мнение за Ford PROBE GT V 6 24 V

Мнение от isoiso » 17 окт 2008, 18:26

С турбо можеш лесно да вдигнеш конете с нескъпи манипулацийки ;):

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 51 госта