Страница 1 от 1

Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 21 май 2011, 23:08
от К.Николов
Здравеите колеги. Днес така да се каже си купих кола.Сряда идва от Италия.
Колата е Форд Фокус 1.8 ТДЦИ 2002 година,та интересува ме какви са ви мненията за колата,
колко харчи,какви са цените на частите има ли някакви дефекти.
Балагодаря предварително...

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 21 май 2011, 23:25
от Alexi
защо да разваляме изненадата :D:

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 21 май 2011, 23:37
от К.Николов
:?

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 22 май 2011, 00:12
от autobg
К.Николов написа:Здравеите колеги. Днес така да се каже си купих кола.Сряда идва от Италия.
Колата е Форд Фокус 1.8 ТДЦИ 2002 година,та интересува ме какви са ви мненията за колата,
колко харчи,какви са цените на частите има ли някакви дефекти.
Балагодаря предварително...
Алекси, ти вкара момчето ф некф филм на ужасите :)


Колега, добре дошъл в клуба!

Добра покупка, ако си роден с късмет. Подозирам, че си взел кола, която не си виждал на живо. От там следва, че не знаеш какво и е състоянието, кой я е карал, как е подържана. Няма как да знаеш в какво състояние са маховика и съединителя, дюзи, турбо. Няма как да знаеш дали компа не плюе грешки.

Какво да ти кажа - във форума има фокуси, които не са пипани с години и вървят, та се късат. Има и недотам читави кошници, които, ако нямаш парички после да подържаш (ремонт на 4 дюзи = 1000 лева), ти късат нервите. Освен ако не си я взел наистина много, много, много тънко, си напрвил доста рискована покупка, или най-малкото си открил твърде късно този форум и не си имал време да попрочетеш.

Като дойде колата, вземи я, смени й ремъци, ролки, масло, филтри, откарай я в МП или в доверен сервиз и направи една диагностика. И чети много из този форум, за да си подготвен, ако светне някоя и друга лампичка на таблото.

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 22 май 2011, 00:42
от К.Николов
Благодаря колега.Колата щте я вземе доверен човек така че едва ли щте е някои кошник
струва 6000 лв.

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 22 май 2011, 00:47
от К.Николов
А горе доло колко щте струват ремъци, ролки, масло, филтри.
Сори че много питам ама неразбирам много от коли.

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 22 май 2011, 09:46
от HACKO
autobg написа:...Алекси, ти вкара момчето ф некф филм на ужасите :).....
Не филм на ужасите, да купиш кола по описание на джамбазите, е направо трилър.
Дано да грешим. _friends_

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 22 май 2011, 12:34
от Дмитарчо
Честито колега ;) За моята каляска, ме глобиха около 300 български пари за смяна на ремък, ролка, масло и филтри ;) Мое лично мнение, не се пускай в първия сервиз който видиш ;) защото имаше места където ми искаша и по 600 ;) Вярно е, че зависи какви части ще използват но .... не прави компромиси ;) Не си слагаи най0-скъпото, но в никакъв случай не се пускаи и на най-ефтиното ;)
Много безавариини километри ;)

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 22 май 2011, 15:22
от К.Николов
Благодаря за мненията.Сряда я снимам и щте кача снимки.

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 22 май 2011, 16:41
от gurcayy
HACKO написа:
autobg написа:...Алекси, ти вкара момчето ф некф филм на ужасите :).....
Не филм на ужасите, да купиш кола по описание на джамбазите, е направо трилър.
Дано да грешим. _friends_
Момчето казва, че ще му я докара доверен човек, а не джамбаз _friends_

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 22 май 2011, 18:39
от Alexi
аз бих си пуснал тото за 6000 лв вместо да си поръчам 10 годишен дизел от италия без да съм го виждал .. шанса да спечеля от тотото е много по голям от колкото да улуча читава кола :)

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 22 май 2011, 21:37
от ЯЛТА
Alexi написа:аз бих си пуснал тото за 6000 лв вместо да си поръчам 10 годишен дизел от италия без да съм го виждал .. шанса да спечеля от тотото е много по голям от колкото да улуча читава кола :)
Защо , аз я купих така моята за 600 евро+имейли и преводач, излезна ми 3000 лв. всичко заедно със смяната на ремъците, масла и филтри . Хората там не лъжат, правят го тук.

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 10 авг 2011, 02:19
от focusnik
Браво Колега за избора и успех.
По мои впечетление Фокус 1.8 тдци е един много добър избор за автомобил аз лично карам такъв от почти 2 години или 25000 км. Ремъци ролки и тн. т. не са ти повече от 300 - 400 лв. При мен се получиха следните проблеми които не вярвам да се получат и при теб но все пак:
1.Маховик лагер помпа и съединител 1100 лв (който ако колата е читава ще те изкарат повече от 250 000 км)
2.Климатик твърда връзка спукана и зареждане с фреон 200 лв. ( спукан поради лек удар в дясната прена част на колата от Италианския собственик)
3. Грешка в 3ти цилиндър почистване и кодиране на дюзи 160 лв. (Така и не разбрах защо даде тази грешка и в сервиза не бяха много любезни да обяснят :(
Окачване и ходова част за 25 000 км много добро състояние като се има предвид местата на който карам Фокуса( риболов :) )
Като цяло съм Много доволен от Фокуса 1.8 тдци ,само искам да те предупредя от неграмотността и неспособноста на много автосервизи и майстори който и идея си нямат от комънрейл двигатели навсякаде в България.
Това което пиша по долу не съм сигурен дали трябва да е в тази тема Модератора моля да ме извини ако това не е мястото за това но да не изтрива това което съм написал по долу а да го премести където трябва и да ме уведоми Благодаря Предварително!Конкретен пример Преди седмица съм в Добрич Кранево колата незнам защо влиза в авариен режим (почава да ти мига лампичката за подгревните свещи и колата не може да вдигне повече от 3500 оборота ) Поради причината че живея на 500 км от Добрич решавам да я закрам на диагностика и ремонт в Добрич при някой си майстор Светльо помпата зад склада на Веник в промишлена зона в Добрич, та същия "майстор" ми казва грешка в 1ви цилиндър та трябва да се смени някакво клапанче след дюзата 205 лв и да се почистят дюзите и взех че се навих и викам добре действай.Отивам да взема колата след 2 дена Плащам си и паля да тръгвам всичко е Ок след няма и 5 километра колата пак е в Авариен режим връщам се при Светльо диагноза трябва да се кодират и другите дюзи викам му да го направи само че той нямал софтуер и ме праща до негов колега наблизо ок оставям колата и след няколко часа отивам да я взема викам всичко е наред сега нали ДА всичко е ОК! да да ама не след няколко километра пак мига лампата на другия ден отивам пак до сервиза там ми казват трябва да кодираме всички дюзи аз какво да кажа освен да ги правят след час взимам колата и Отново Авариен режим Вече с изпънати нерви отивам пак при тях и майстора си прави устата за още пари (при условие че аз вече съм платил за ремонта който те не са направили както хората ) взеха да кодират четирите дюзи отново и тук аз дочувам че не са кодирали преди това всички дюзи а само тези който им е показала диагностиката Колата нямаше вече проблем прибрах се 500км.без проблем ,но все още аз съм не наясно защо колата мина в този режим авариен и какво този Светльо е сменил и почистил и колко още време ще изкарам така. само искам да запитам и другите колеги нормално ли е да има някакво омасляване около дюзите дали капе или какво трябва да се направи за да нямам повече мъки с некъдърни майстори!?

Re: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Публикувано: 10 авг 2011, 02:20
от focusnik
Браво Колега за избора и успех.
По мои впечетление Фокус 1.8 тдци е един много добър избор за автомобил аз лично карам такъв от почти 2 години или 25000 км. Ремъци ролки и тн. т. не са ти повече от 300 - 400 лв. При мен се получиха следните проблеми които не вярвам да се получат и при теб но все пак:
1.Маховик лагер помпа и съединител 1100 лв (който ако колата е читава ще те изкарат повече от 250 000 км)
2.Климатик твърда връзка спукана и зареждане с фреон 200 лв. ( спукан поради лек удар в дясната прена част на колата от Италианския собственик)
3. Грешка в 3ти цилиндър почистване и кодиране на дюзи 160 лв. (Така и не разбрах защо даде тази грешка и в сервиза не бяха много любезни да обяснят :(
Окачване и ходова част за 25 000 км много добро състояние като се има предвид местата на който карам Фокуса( риболов :) )
Като цяло съм Много доволен от Фокуса 1.8 тдци ,само искам да те предупредя от неграмотността и неспособноста на много автосервизи и майстори който и идея си нямат от комънрейл двигатели навсякаде в България.
Това което пиша по долу не съм сигурен дали трябва да е в тази тема Модератора моля да ме извини ако това не е мястото за това но да не изтрива това което съм написал по долу а да го премести където трябва и да ме уведоми Благодаря Предварително!Конкретен пример Преди седмица съм в Добрич Кранево колата незнам защо влиза в авариен режим (почава да ти мига лампичката за подгревните свещи и колата не може да вдигне повече от 3500 оборота ) Поради причината че живея на 500 км от Добрич решавам да я закрам на диагностика и ремонт в Добрич при някой си майстор Светльо помпата зад склада на Веник в промишлена зона в Добрич, та същия "майстор" ми казва грешка в 1ви цилиндър та трябва да се смени някакво клапанче след дюзата 205 лв и да се почистят дюзите и взех че се навих и викам добре действай.Отивам да взема колата след 2 дена Плащам си и паля да тръгвам всичко е Ок след няма и 5 километра колата пак е в Авариен режим връщам се при Светльо диагноза трябва да се кодират и другите дюзи викам му да го направи само че той нямал софтуер и ме праща до негов колега наблизо ок оставям колата и след няколко часа отивам да я взема викам всичко е наред сега нали ДА всичко е ОК! да да ама не след няколко километра пак мига лампата на другия ден отивам пак до сервиза там ми казват трябва да кодираме всички дюзи аз какво да кажа освен да ги правят след час взимам колата и Отново Авариен режим Вече с изпънати нерви отивам пак при тях и майстора си прави устата за още пари (при условие че аз вече съм платил за ремонта който те не са направили както хората ) взеха да кодират четирите дюзи отново и тук аз дочувам че не са кодирали преди това всички дюзи а само тези който им е показала диагностиката Колата нямаше вече проблем прибрах се 500км.без проблем ,но все още аз съм не наясно защо колата мина в този режим авариен и какво този Светльо е сменил и почистил и колко още време ще изкарам така. само искам да запитам и другите колеги нормално ли е да има някакво омасляване около дюзите дали капе или какво трябва да се направи за да нямам повече мъки с некъдърни майстори!?