ЕЙ ТАКА СЕ ПРАВИ ТУНИНГ
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
ЕЙ ТАКА СЕ ПРАВИ ТУНИНГ
1. 120 редови коня на обикновен Golf II GTI
2. Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140
3. Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150
4. Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160
5. Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станах 185
6. Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..
7. Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225
8. Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250
9. Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270
10. Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 2 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290
11. И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стрикни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300. И после Голфаджиите били виновни... не са бе, не са виновни... и вие да се качите на толкова мощна кола, не през олимпийския кортеж ще минете, ами охраната на Буш...
и накрая Golf is to play not to drive

2. Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140
3. Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150
4. Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160
5. Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станах 185
6. Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..
7. Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225
8. Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250
9. Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270
10. Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 2 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290
11. И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стрикни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300. И после Голфаджиите били виновни... не са бе, не са виновни... и вие да се качите на толкова мощна кола, не през олимпийския кортеж ще минете, ами охраната на Буш...
и накрая Golf is to play not to drive



- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: ЕЙ ТАКА СЕ ПРАВИ ТУНИНГ
Колега , ако не си гледал Слави (въпросното предаване) ще ти осведомя : PK регистрация вдига още поне 50 коня.The seven написа:1. 120 редови коня на обикновен Golf II GTI
2. Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140
3. Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150
4. Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160
5. Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станах 185
6. Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..
7. Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225
8. Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250
9. Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270
10. Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 2 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290
11. И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стрикни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300. И после Голфаджиите били виновни... не са бе, не са виновни... и вие да се качите на толкова мощна кола, не през олимпийския кортеж ще минете, ами охраната на Буш...
и накрая Golf is to play not to drive
![]()
![]()
- merakliata
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 22 яну 2006, 18:10
- Модел на автомобила: DodGe NeoN 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 юни 2005, 23:05
- Местоположение: sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
още
И още лентата от стара дамаджана- омотана на волана...и яйцето -светещото -на върха на антенатаmrdds написа:забравяте лепенката NOS на левия/десния калник.=>+50к.с
а ако има и изрязани капачки от стария оцет на чистачките ще вдига с 20км/ч повече.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта