Ford Start Concept
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ford Start Concept
Този концепт не го бях виждал:


1.0-litre EcoBoost









1.0-litre EcoBoost

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Start Concept
Хе, нова версия на Ка
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Start Concept
И на мен на такова ми прилича
но много ми допада като визияЛюбо написа:Хе, нова версия на Ка

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Start Concept
Дължина 3.683 m, широчина 1.689 m. 0,254 m по-къса от Фиеста и 0,0254 m по-тясна.
1-литров Екобууст двигател, 5-степенна скоростна кутия.
Стабилизатор на тавана (в задната му част е монтиран трети стоп) и плоско дъно за подобряване на аеродинамичността.
За да се запази теглото, някой панели от купето са изработени от алуминий, също като 17-цоловите джанти. Спестени са около 140 кг.
6" сензорен дисплей (тъчскрийн брато) в централната конзола в Apple стил интерфейс, наречен MyFord Mobile Concept, с отделни икони, наподобяващ приложения за iPhone или IPAD. По подразбиране, тя позволява на водача достъп до система за контрол на климатика, диагностика на двигателя и показва различни предупреждение. Позволява на водачите да контролират всички функции на телефона си чрез гласови команди, като Ford Sync. Въпреки това, системата деактивира функцията за текстови съобщения по време на шофиране, от съображения за сигурност.
Обаче този концепт е създаден (2010 г.)само за да се види реакцията на клиентите. Най-вероятно ще видим само отделни елементи от него, в останалите нови модели на Форд.
Цялата статия- http://www.caranddriver.com/news/ford-s ... auto-shows
1-литров Екобууст двигател, 5-степенна скоростна кутия.
Стабилизатор на тавана (в задната му част е монтиран трети стоп) и плоско дъно за подобряване на аеродинамичността.
За да се запази теглото, някой панели от купето са изработени от алуминий, също като 17-цоловите джанти. Спестени са около 140 кг.
6" сензорен дисплей (тъчскрийн брато) в централната конзола в Apple стил интерфейс, наречен MyFord Mobile Concept, с отделни икони, наподобяващ приложения за iPhone или IPAD. По подразбиране, тя позволява на водача достъп до система за контрол на климатика, диагностика на двигателя и показва различни предупреждение. Позволява на водачите да контролират всички функции на телефона си чрез гласови команди, като Ford Sync. Въпреки това, системата деактивира функцията за текстови съобщения по време на шофиране, от съображения за сигурност.
Обаче този концепт е създаден (2010 г.)само за да се види реакцията на клиентите. Най-вероятно ще видим само отделни елементи от него, в останалите нови модели на Форд.

Цялата статия- http://www.caranddriver.com/news/ford-s ... auto-shows

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта