Страница 1 от 1

MOTO-ПФОЕ се изложиха

Публикувано: 19 окт 2006, 15:00
от kurshuma
:cry: :cry: Ето и защо
Един много близък приятел си купи чисто нов фокус много хубав дизелов с клима викам му я отвори капака да му видя сърчицето на тая машина и той го отвори и аз го видях красавец да ама само за мен викам няма ли капак отгоре от тези пластмасовите той ми вика не така си е продават го отделно 150 кинта СРАМОТА развалят цялата визия на мотора направо си е грозен в сравнение с другите мотори от неговата година :shock:

П.П. Това си е подигравка и разваляне на имиджът на нашата любима марка :evil:

Публикувано: 19 окт 2006, 15:07
от mrdds
сигурно ги свалят като им дойдат колите в магазина и после който иска
150лв *00935*

Публикувано: 19 окт 2006, 15:09
от valboy
MOTO-ПФОЕ се изложиха
Ти па откри Америка......

Публикувано: 19 окт 2006, 15:11
от kurshuma
А много народ ще си купят все пак всеки като те види с нова кола и веднага вика дай да му видиме мотора де и той кво ГРОЗЕН не вярвам да идват без капаци не пиша правилно на английски иначе щях да питам швабите дали така идва :shock: :?

Публикувано: 19 окт 2006, 15:14
от nikolovvd
Ясно-о-о! Значи ще си карам Скорпиона още 10-15 години и после направо в раздела "Ретро".

А аз глупака си мислех да си взема едно Фокусче ST за 35 000 евро след нова година с повечко екстри, че няма да има ДДС, но при това положение няма да стане. Те като немогат едни елементарни работи да свършат като хората (последния пример от Хасково) как да ги оставя да ми настроят навигационната система. Те едва ли различават кое е GPS антената, а камоли да ми кажат дали е дву или три бандова.

Публикувано: 19 окт 2006, 16:04
от krava_i_pile
Палячовци! Никога няма да стъпя при тях. Пак Форд ще ми е другата кола, но виждам смисъл от тях. Уважението и респекта към марката не го свързвайте с местния търгаш

Публикувано: 19 окт 2006, 16:31
от andy_a
Колеги, какво се учудвате? Това сигурно няма нищо общо с МП, а си е политика на Форд за Източна Европа. В Германия същите модели са с 20-30% по-скъпи, как мислите се постига тази цена? Един капак по-малко - тук 150лв., щит отдолу - още 150лв., барабанни спирачки отзад вместо дискови - още няколко стотин лева, 2 Airbag вместо 4 и т.н. Така се постига ниската цена и не мисля, че МП имат пряка вина за това. От предишния модел Фокус масово се внасяха модели без ABS (?!) например. От друга страна не можем да очакваме да ни продават коли с оборудване като на Запад и да искаме атрактивни цени. В нашата държава нивото на поддръжка и отношение към колите е доста средновековно, така че колкото по-малко глезотии има, толкова по-добре. Тези капаци по двигателите и без друго са само за красота, най-много първия полуграмотен квартален майстор да го счупи при опит за сваляне...

Публикувано: 19 окт 2006, 17:16
от chains
Освен това много бързо започват да тракат супер изнервящо - баща ми кара А6 2.5 тди /служебна/ - и на ниски обороти така вибрира този капак, че направо може да ти разбие нервната система докато киснеш из софийските задръствания - в началото не знаеше какво е и се беше нещо притеснил та ходи по сервизи докато съвсем длучайно не разбрахме като си подпрях ръката на него - можете ли да познаете колко бързо беше демонтиран този дразнител.

Публикувано: 19 окт 2006, 19:04
от kEFi
chains написа:Освен това много бързо започват да тракат супер изнервящо - баща ми кара А6 2.5 тди /служебна/ - и на ниски обороти така вибрира този капак, че направо може да ти разбие нервната система докато киснеш из софийските задръствания - в началото не знаеше какво е и се беше нещо притеснил та ходи по сервизи докато съвсем длучайно не разбрахме като си подпрях ръката на него - можете ли да познаете колко бързо беше демонтиран този дразнител.
С това какво трябва да се разбере?
Защо ни е капак, като трака, защо ни са врати, като и те тракат, защо са ни гуми, като се пукат...въобще що ни е кола, като можем да си ходим и пеша......
Става въпрос за принцип!
Не сме били платежоспособни (е друго е колко БМВ и Мерцедес се пада на глава от населението :wink: ) правели ги по-евтинко...дрън-дрън. Ама французите се усетиха овреме и...вече предлагат евтинки ..като при това освен капаци си имат фабрично и решетка под двигателя...

Публикувано: 20 окт 2006, 01:43
от Rick
И аз не мисля че МП го правят нарочно, всъщност както казаха колегите, те просто доставят най-евтините вариянти тука. Това си е проблем не само за колите но и за всичко останало в БГ, всеки да има лъскави играчки на достъпна цена. Това е определено нещо с което аз не съм съгласен, намаляват качеството за сметка на цената, но си е пазарната политика. То не случайно има и модели които се произвеждат "специално" за източния пазар тук.

nikolovvd, карай си Скорпиона колега и се радвай, със сигурност е много по-добър от 80% от новите коли...

Публикувано: 20 окт 2006, 16:36
от venom4o
Rick написа:
nikolovvd, карай си Скорпиона колега и се радвай, със сигурност е много по-добър от 80% от новите коли...

Е то не само отфордовете ами и от всичките!
Хората доста негативно са настроени срещу тази марка и то главно от някакви слухове.. ТОва много ме дразни.ФОрдовета са по-финна кола.ИСкат ХУбави консумативи , кадърни монтьори и оригинални части!В БЪлгария няма нито едно от трите освен може би консумативите.. Ама и на тях им нямам доверие!

Публикувано: 20 окт 2006, 17:37
от Kocko
Eми хубаво фина кола, ама и возия нямат... интериора не е на много високо ниво. Не знам, не трябва да сме на принципа чуждата патка гъска, ама напоследък се накарах на коли, има си хубави има си и калпави. Не е коректно да сравняваме форд с по висок клас коли. Между фокус и астра вероятно бих избрах фокуса, ама това за хубави консумативи части и монтьори е несериозно. Като искате добри монтьори, отидете в Мото Пфое. Като искате за без пари ходете в кварталния сервиз и после що ми обърнаха колелата на вала В БГ винаги е имало нещо сбъркано, и това са хората. Не можеш да си купиш световнонеизвестна марка консуматив и да очакваш чудо. Прекалено много вярваме на хората. Като продавача каже аууу страшна част и всички вярват и даже убеждават и другите. Затова понякога просто скъпото си е скъпо с причина. Не можеш да сложиш тампон за 1.50 и да очакваш да мине 10000км. и после излъгаха ме. Знам че има контрааргументи на това което изложих, но замислете се малко и вижте защо амортисьори като sachs u monroe струват парите си.

Sorry za offtopica. Ама пак дайте да не изкарваме Форд най добрата кола. :) Всеки си има причина да си кара машината.

Публикувано: 20 окт 2006, 20:23
от Rick
Kocko, съгласен съм с почти всичко което написа. Освен за возията и салона, незнам на Ориона как е, но на Сиерата има много добра возия, а в салона и на най-базовия модел има повече работи в сравнение с конкурентните марки. :lol: Имам един познат който имаше Орион 1991, взе си го като нов от Германия и след като му врътна 250 К и го даде на брат си. След туй си купи БМВ 3 с тунинг и 192 к.с. и винаги споменава за хубавата возия на Форда която му липсва при БМВ-то. От тука следва че или БМВ е с ужасна возия или че има значение кой как си подържа колата. Ние като си вземем 20 годишна кола и веднага почваме да критикуваме че нещо скърцало, а факта че горката кола е минала през 1000 дупки преди това и е била потрошавана многократно...
За всичко останало съм съгласен, много си прав че скъпото си е скъпо с причина. Тва 2 за левче е мит и го има само тука. Българина още живее с кривата идея че може да надхитри останалите и че ще открия топлата вода, личи си по всичко що е пипано и оправяно от БГ майстори. Е затова Форда не е подходяща кола, за хора с подобно мислене. Тяхната идея за хубава кола е маслото по книжка да се сменя на 10 000 км, а те да го сменят на 20 000 и да са горди каква невероятна кола имат щото нищо не й било станало.

Публикувано: 20 окт 2006, 21:59
от evg2
Проблема не е във "ФОРД" ав Мото /БГ/ Пфое,ако тая хватка я приложат на запад от Скопие ще ги отсвирят здраво то е като с електро разпределителните дружества, ел.енергия за фирма 200лв. за месец за следващия 100%авансова вноска и става 200лв. ел.енергия и 200лв.авансова вноска хоппппппппп 400лв. за ток за месеца и на мойте задгранични партньри по-смъртно неможах да им обесня тая ценова политика ЛОГИЧНО, а Вие ми искате капак айде моля...!

Публикувано: 21 окт 2006, 00:25
от Kocko
Тяхната идея за хубава кола е маслото по книжка да се сменя на 10 000 км, а те да го сменят на 20 000 и да са горди каква невероятна кола имат щото нищо не й било станало.
Aхахах, това ми харесва :). Сиерите имат приятна возия, но интериора не е мой стил. Иначе на Ескорт/Ориона возията е малко по-различна. Отзад не са с носачи и возията е коренно различна от конкурентна Вектра/Астра примерно (знам че Вектра и Астра не са един клас, докато Орион Ескорт са). Затова возията на тези колици е доста по-приятна и доста по-стабилна.

Колкото до кой как поддържа. Кой както може, но насилствена гавра с колите вече си е цървулщина. Днес карах поне 100км с някъв луд ВТ регистрация Вектра с един фар, един стоп и без габарит отзад. Ами.. тоя си просеше за брадва зад врата. А и караше доста бързо, имайки предвид че нищо не му работи.

А БМВ... имам противоречиви впечатления: карал съм 2, които бяха доста приятни за шофиране (не говорим коя как ускорявала или коя колко коня била, ако е 90+ е идеална) Много приятно плавно каране, много приятен тих интериор. Останалите които съм виждал са "тунинговани" гробници, в които дори не си струва да се качваш. Колкото до Ауди и Мерц, на доста по-голям процент приятни коли съм попадал.

А за милионите дупки, през които са минали колиците... с това абсолютно всички са запознати и предполагам съгласни.

Публикувано: 22 окт 2006, 00:42
от nikolovvd
Kocko, Вектрите много бягат ще знаеш. Но едва ли знаеш защо.
...........................
ЗАЩОТО ГИ ГОНИ РЪЖДАТА!

Публикувано: 22 окт 2006, 01:20
от Kocko
Градски... шшшшт. Тихо да чуеш само как... гние ламарината :lol:

Публикувано: 22 окт 2006, 11:14
от kEFi
Kocko написа:Eми хубаво фина кола, ама и возия нямат... интериора не е на много високо ниво. Не знам, не трябва да сме на принципа чуждата патка гъска, ама напоследък се накарах на коли, има си хубави има си и калпави. Не е коректно да сравняваме форд с по висок клас коли. Между фокус и астра вероятно бих избрах фокуса, ама това за хубави консумативи части и монтьори е несериозно. Като искате добри монтьори, отидете в Мото Пфое. Като искате за без пари ходете в кварталния сервиз и после що ми обърнаха колелата на вала В БГ винаги е имало нещо сбъркано, и това са хората. Не можеш да си купиш световнонеизвестна марка консуматив и да очакваш чудо. Прекалено много вярваме на хората. Като продавача каже аууу страшна част и всички вярват и даже убеждават и другите. Затова понякога просто скъпото си е скъпо с причина. Не можеш да сложиш тампон за 1.50 и да очакваш да мине 10000км. и после излъгаха ме. Знам че има контрааргументи на това което изложих, но замислете се малко и вижте защо амортисьори като sachs u monroe струват парите си.

Sorry za offtopica. Ама пак дайте да не изкарваме Форд най добрата кола. :) Всеки си има причина да си кара машината.
Ти пък! Къде го чукаш, къде се пука.... Темата е съвсем друга! И не е кой е по-по-най!
Ама това за хората ме хвърли в тъча!

П.П. Моля модератора да позачисти или поне да раздели темата!