Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
- kserx76
- потребител
- Мнения: 146
- Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
- Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
Мондео търнър-комби е по книга 1440кг а сега да е около 1360-70 кг по теглото на махнатите части.Колата няма газова да и тежи и се кара само на безин шел випауар.Върви добре наистина,преди седмица сцепих един голф 4 тди 110кс на светофара с две селянчета вътре
надули музиката вътре и се мислят за велики








- GAZ66
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 14 дек 2010, 17:59
- Модел на автомобила: ФОРД сиера 1.8 td
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Сега зареждай и по 2 литра бензин,не качвай никои и ще олекне още. ![[fahren.gif] [fahren.gif]](./images/smilies/fahren.gif)
![[fahren.gif] [fahren.gif]](./images/smilies/fahren.gif)
Няма утре,всичко е днес.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Когато с мондеото бутнеш 4ка тди която е в кондиция пак пиши.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

- senate
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 28 юли 2011, 17:55
- Модел на автомобила: Mondeo MK1 2.0 16v
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Колега за 4ката не си прав. С Мондео МК1 2.0 със изолиран ЕГР, генерацията ми е полска на ф53 вътрешен ( в смисъл една идея е по-добре от сток-а) и главата ми е свалена с 0.5мм шот още баща ми е правил гарнитура и създавам ядове на едно комшийче със "страшна" А3 2.0 ТДИ 140к.с. 2003.
Тва Форда е дзвер!!!
Тва Форда е дзвер!!!
Какво си мислите, че можете, или неможете, сте прави!
Хенри Форд
Хенри Форд
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Братленце моля те не пиши глупости.ще ти се смеят и кокошките.....
Бутнеш с тоз кораб голф 4 ТДИ 110 или пък а3 140 тди Братле тоещва е ТУРБОО ТУРБОО дизел тва има въртящ момент и тяга приблизително два до три пъти по голяма от твоита.
Бутнеш с тоз кораб голф 4 ТДИ 110 или пък а3 140 тди Братле тоещва е ТУРБОО ТУРБОО дизел тва има въртящ момент и тяга приблизително два до три пъти по голяма от твоита.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- kserx76
- потребител
- Мнения: 146
- Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
- Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Всички пропускате момента,с по-дългите скорости на мондеото,дизела изключва на 4500 об което значи че малко преди това трябва да сте сменили скоростта което губи време.Мондеото изключва на 6500 об или тоест когато голфа ( нафтовата печка) е на 3-та скорост форда ще е на 2-ра.А това с въртящия момент играе роля само на баир или на равно но на 4 и 5-та скорост когато въздушното съпротивление стане по-голямо.Доказъл съм го експериментално.На времето имах рено 19 тди 90кс 1995г и до мен застана един колега с wv polo 93г 1.4 60кс бензин,като ми извади една дълга втора скорост и направо забравих
нищо че имам по-висок въртящ момент 







- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Това със скоростите го забрави. Неговия максимален въртящ момент го дават при 1900об/м
Имало е някакъв проблем с Голфа та чак си го дръпнал. Иначе сте равни.
Имало е някакъв проблем с Голфа та чак си го дръпнал. Иначе сте равни.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Пф, вече отиде в космоса, 2,0 тди автомат съм карал много пъти и мондеото срещу него няма никакъв шанс, малко космическа история е твоето, моята върви повече от стоково мондео, маховика ми е по лек с 2кг близо, дигеренциала ми е 4,06 които е като на дизела и в ниските колата има много сила, но пак няма шанс срещу една просто чипната 110-ка.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Паци немал е проблем Волфа просто не е разбрал че се дърпат.или колегата е объркал волфа с полу примерно 1.4 тди
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Пак се зачетох щот малко не гледах къде е темата и за какво става дума.koinov_bg написа:Паци немал е проблем Волфа просто не е разбрал че се дърпат.или колегата е объркал волфа с полу примерно 1.4 тди
Добре, ГоУфа е бил бит!!!
В нашето Мондео е имало опити за олекотяване, които може би са били успешни и шофьора е бил сам
А в Голфа са били 2ма (селяни) и са слушали музика т.е. е имало каси с говорители и каси с картофи

Цепя спама и го пращам в кафене
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
Хехехехе мноо добре напрай че успамихме яко темата.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
гоуфъ е бит урааа
накажи ме накажиии милост нямате ей
![[bliss.gif] [bliss.gif]](./images/smilies/bliss.gif)
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
А3 и Голф...какви са тия кочини бе народе, да не изтрещяхте?
Това бяга от светофар до светофар.
От София до морето....вече ще сте край плажа, на втора бира с рибка когато пристигнат.
Ако изобщо пристигнат, че имат навика да хвърлят скорости по някое време...
Това бяга от светофар до светофар.
От София до морето....вече ще сте край плажа, на втора бира с рибка когато пристигнат.
Ако изобщо пристигнат, че имат навика да хвърлят скорости по някое време...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
Браво. Тва да се чува! Все пак сме форум на ФордS_C написа:А3 и Голф...какви са тия кочини бе народе, да не изтрещяхте?
Това бяга от светофар до светофар.
От София до морето....вече ще сте край плажа, на втора бира с рибка когато пристигнат.
Ако изобщо пристигнат, че имат навика да хвърлят скорости по някое време...



- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
Има и сериозни машини с тия марки.Просто Голф и А3...не върви да са еталон, някак....
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
Сега, всеки има право на мнение, но я се замислете все пак и как се кара съответния автомобил. Тия лапенца с Голфа, ако не са ''кадърни'' в ''дръпките'', ако ще и 200 коня да им е ГоУфО и БаварецО пак ще дишат прахта, нали? Също забелязвам че доста подценявате 2.0 Мондео мк1, наистина не е нещо ненормално като вървеж, ама ако се кара смело и кадърно, си дърпа доста коли по светофарите (личен опит, 'га бЕх млад и буен
). Имам доста сравнения на пътя с всякакви коли и никога не съм бил втори, пък не знам дали ще ми повярвате, всеки си преценява за него. Иначе и с дизела, дето си е макс 90 коня с попътен вятър, не ме засрамват набори от VAG групата. Из Петрохан на катеренето в посока София се заиграхме с едно AUDI A6 2.5 TDI комби, от първите модели разбира се, мисля че е 115 к.с. Еми изпушваше си доволно, ама плътно по него през цялото изкачване беше един ''умрел'' и ''издухан'' Форд дизел, 1500 кила+++ с шофьора в мое лице, а в Аудито бяха двама мъже, видимо и то беше празно откъм багаж. Та си мисля че за пълнолетен дизел от Италия върши още работа...
П.С. и една задачка за домашно: Мондео мк1 2.0 хечбек, пълен сток срещу BMW 525 TDS 95г 143 к.с. редови 6-так, пак стоково. Според вас кой отвя другия?

П.С. и една задачка за домашно: Мондео мк1 2.0 хечбек, пълен сток срещу BMW 525 TDS 95г 143 к.с. редови 6-так, пак стоково. Според вас кой отвя другия?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
Ако бавареца не е поддържан губи.
Тия редови шестаци създават големи главоболия. Срещал съм такива да смесват водата с маслото, вероятно от спукан блок, като маслото е в охладителната течност. Естествено замина за донорска кампания.
МАФ сензора оказва голямо влияние на тези двигатели. Едно леко замърсяване може да ти скъса нервите. Няма мощност и не върви, но иначе пали от раз.
При слабо замърсяване на сензора, повечето "майстори" прибягват до реглаж (промяна на предварението) на ГНП, което решава времено проблема и колата започва да върви повече, но в дългосрочен план направо събаря колата. В доста случай това упражнение се прави и при разтегната верига, тъй като голяма част от тези коли са на 350 000+ км.
Като цяло всички тези майсторски тарикатлъци, водят до тотално разстройване на двигателя и при евентуално качествено обслужване на закупен такъв автомобил не само не променя работата на двигателя, а дори я влошава.
Ако бавареца е свръх поддържан, пак губи.
Някой в радостта си от осъществяването на заветната мечта - да се качат на собствено BMW, стигат до крайности в закупуването на най-скъпите масла и консумативи. Вече няколко мои познати сложиха пълна синтетика на двигателя и го прегряха. Обяснението е, че в стария двигател се натрупват малко или много налепи по маслените патища, а пълната синтетика ги отмива, като се отделят и цели парченца/люспи, които запушват тесните канали. В малък град като Видин почти не се забелязва отклоненито към максимум на стрелката за температурата на двигателя, но на дълъг път, ако не следиш показанията гориш.
Изводът е, че ако на колата всичко е както трябва, дори с моята кола, която е със същата мощност, но бензинова, не бих могъл да се надбягвам, а за 136 к.с. двигател също бензин да не говорим, дори да разчиташ на турбодупката. При тези 260 Nm при 2200 оборота въртящ момент няма как да противопоставиш 180 Nm при 4000 оборота на Мондеото. Да не коментираме износването на ск.кутия, съединител и други компоненти, оказващи директно влияние на вървежа, особено при дизелите!
Ако се дръпнете от 0 до 100 км/ч Мондеото бие с 0.7 секунди, но ако е дълга отсечка BMW-то е с по-висока максимална скорост.
Тия редови шестаци създават големи главоболия. Срещал съм такива да смесват водата с маслото, вероятно от спукан блок, като маслото е в охладителната течност. Естествено замина за донорска кампания.
МАФ сензора оказва голямо влияние на тези двигатели. Едно леко замърсяване може да ти скъса нервите. Няма мощност и не върви, но иначе пали от раз.
При слабо замърсяване на сензора, повечето "майстори" прибягват до реглаж (промяна на предварението) на ГНП, което решава времено проблема и колата започва да върви повече, но в дългосрочен план направо събаря колата. В доста случай това упражнение се прави и при разтегната верига, тъй като голяма част от тези коли са на 350 000+ км.
Като цяло всички тези майсторски тарикатлъци, водят до тотално разстройване на двигателя и при евентуално качествено обслужване на закупен такъв автомобил не само не променя работата на двигателя, а дори я влошава.
Ако бавареца е свръх поддържан, пак губи.
Някой в радостта си от осъществяването на заветната мечта - да се качат на собствено BMW, стигат до крайности в закупуването на най-скъпите масла и консумативи. Вече няколко мои познати сложиха пълна синтетика на двигателя и го прегряха. Обяснението е, че в стария двигател се натрупват малко или много налепи по маслените патища, а пълната синтетика ги отмива, като се отделят и цели парченца/люспи, които запушват тесните канали. В малък град като Видин почти не се забелязва отклоненито към максимум на стрелката за температурата на двигателя, но на дълъг път, ако не следиш показанията гориш.
Изводът е, че ако на колата всичко е както трябва, дори с моята кола, която е със същата мощност, но бензинова, не бих могъл да се надбягвам, а за 136 к.с. двигател също бензин да не говорим, дори да разчиташ на турбодупката. При тези 260 Nm при 2200 оборота въртящ момент няма как да противопоставиш 180 Nm при 4000 оборота на Мондеото. Да не коментираме износването на ск.кутия, съединител и други компоненти, оказващи директно влияние на вървежа, особено при дизелите!
Ако се дръпнете от 0 до 100 км/ч Мондеото бие с 0.7 секунди, но ако е дълга отсечка BMW-то е с по-висока максимална скорост.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
nikolovvd написа:Ако бавареца не е поддържан губи.
Тия редови шестаци създават големи главоболия. Срещал съм такива да смесват водата с маслото, вероятно от спукан блок, като маслото е в охладителната течност.
БЛЯ БЛЯ БЛЯ.....
Ако бавареца е свръх поддържан, пак губи.
Някой в радостта си от осъществяването на заветната мечта - да се качат на собствено BMW, стигат до крайности в закупуването на най-скъпите масла и консумативи.
............... БЛЯ БЛЯ БЛЯ ............
Изводът е, че ако на колата всичко е както трябва, дори с моята кола, която е със същата мощност, но бензинова, не бих могъл да се надбягвам, а за 136 к.с. двигател също бензин да не говорим, дори да разчиташ на турбодупката. При тези 260 Nm при 2200 оборота въртящ момент няма как да противопоставиш 180 Nm при 4000 оборота на Мондеото. Да не коментираме износването на ск.кутия, съединител и други компоненти, оказващи директно влияние на вървежа, особено при дизелите!
Ако се дръпнете от 0 до 100 км/ч Мондеото бие с 0.7 секунди, но ако е дълга отсечка BMW-то е с по-висока максимална скорост.
Бла бла бля бля пълни глупости говориш колега пълни глупости говориш!!!!!
Най добрия конструиран двигател на БМВ някога в историята на футбола е 6-так редови било то дизел или бензин. Аре малко свалете фордовските учила и мислете трезво.....
Самите ТТ данни на автомобилите говорат сами за себеси. Благодаря и поздрави,
ПС:Шансовете на Форда= Мондео МК1 2.0 16 да бие БМВ 525 ТДС 146 са два.
1-ви БМВ-то да е аутомат
2-ро мотора да е тотал щета
3-то но не и на последно Собственика на БМВ-то да не е разбрал че се дърпате.
Карал съм и двата автомобила знам и двата горе доло какво могат в много прилично и запазено състояние.
Поздрави колега лек ден.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
Я малко по внимателно с изказванията. То вярно 6 цилиндровите на БМВ са легенда, ама точно този 2.5TDS е най оплювания мотор на БМВ, а и вече няма такъв мотор на по малко от 500 000км.koinov_bg написа: Бла бла бля бля пълни глупости говориш колега пълни глупости говориш!!!!!
Най добрия конструиран двигател на БМВ някога в историята на футбола е 6-так редови било то дизел или бензин. Аре малко свалете фордовските учила и мислете трезво.....
И какво ти говорят ТТ данните на двата автомобила: Мондео 1 136кс, 0-100 9.7с, макс скорост 209км/ч, БМВ 525TDS 143кс, 0-100 10.4с, макс скорост 211км/ч.koinov_bg написа: Самите ТТ данни на автомобилите говорат сами за себеси.
Така че ако всичко им е наред на колите, Мондеото си отнася великото TDS недоразумение, особено при старт от място. Шанса на бавареца е само на път с повечко скоростни завои, доста е стабилна гадината.
Специално към koinov_bg - опитвай се да пишеш малко по-грамотно.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0
Като стана въпрос за ТТ данните, някой зададе ли си въпроса защо от 0 до 100 BMW-то ускорява по-слабо от Форда?
Отговора се крие в конструкцията на двигателя. Форда има двигател с 4 клапана на цилиндър и DOHC газоразпределителен механизъм, а бавареца с 2 клапана на цилиндър и OHC газоразпределение.
Ако сравним собственото тегло на двата седана 1425 кг. срещу 1260 кг. и пресметнем двигателното въоръжение, което е 0.1 за BMW срещу 0.108 к.с. на кг. за Форда, уравнението излиза.
Отговора се крие в конструкцията на двигателя. Форда има двигател с 4 клапана на цилиндър и DOHC газоразпределителен механизъм, а бавареца с 2 клапана на цилиндър и OHC газоразпределение.
Ако сравним собственото тегло на двата седана 1425 кг. срещу 1260 кг. и пресметнем двигателното въоръжение, което е 0.1 за BMW срещу 0.108 к.с. на кг. за Форда, уравнението излиза.
Последна промяна от nikolovvd на 04 юли 2014, 17:00, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта