Страница 1 от 2

Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 27 юни 2014, 13:15
от kserx76
Мондео търнър-комби е по книга 1440кг а сега да е около 1360-70 кг по теглото на махнатите части.Колата няма газова да и тежи и се кара само на безин шел випауар.Върви добре наистина,преди седмица сцепих един голф 4 тди 110кс на светофара с две селянчета вътре :D :D :D :D надули музиката вътре и се мислят за велики :D :D :D

Re: олекотяване на автомобила

Публикувано: 27 юни 2014, 19:14
от GAZ66
Сега зареждай и по 2 литра бензин,не качвай никои и ще олекне още. [fahren.gif]

Re: олекотяване на автомобила

Публикувано: 28 юни 2014, 09:26
от Didibao
Когато с мондеото бутнеш 4ка тди която е в кондиция пак пиши.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Re: олекотяване на автомобила

Публикувано: 01 юли 2014, 02:10
от senate
Колега за 4ката не си прав. С Мондео МК1 2.0 със изолиран ЕГР, генерацията ми е полска на ф53 вътрешен ( в смисъл една идея е по-добре от сток-а) и главата ми е свалена с 0.5мм шот още баща ми е правил гарнитура и създавам ядове на едно комшийче със "страшна" А3 2.0 ТДИ 140к.с. 2003.
Тва Форда е дзвер!!!

Re: олекотяване на автомобила

Публикувано: 01 юли 2014, 06:36
от koinov_bg
Братленце моля те не пиши глупости.ще ти се смеят и кокошките.....
Бутнеш с тоз кораб голф 4 ТДИ 110 или пък а3 140 тди Братле тоещва е ТУРБОО ТУРБОО дизел тва има въртящ момент и тяга приблизително два до три пъти по голяма от твоита.

Re: олекотяване на автомобила

Публикувано: 01 юли 2014, 09:33
от kserx76
Всички пропускате момента,с по-дългите скорости на мондеото,дизела изключва на 4500 об което значи че малко преди това трябва да сте сменили скоростта което губи време.Мондеото изключва на 6500 об или тоест когато голфа ( нафтовата печка) е на 3-та скорост форда ще е на 2-ра.А това с въртящия момент играе роля само на баир или на равно но на 4 и 5-та скорост когато въздушното съпротивление стане по-голямо.Доказъл съм го експериментално.На времето имах рено 19 тди 90кс 1995г и до мен застана един колега с wv polo 93г 1.4 60кс бензин,като ми извади една дълга втора скорост и направо забравих :D :D :D :D :D :D нищо че имам по-висок въртящ момент :D

Re: олекотяване на автомобила

Публикувано: 01 юли 2014, 10:08
от paci
Това със скоростите го забрави. Неговия максимален въртящ момент го дават при 1900об/м
Имало е някакъв проблем с Голфа та чак си го дръпнал. Иначе сте равни.

Re: олекотяване на автомобила

Публикувано: 01 юли 2014, 17:14
от Didibao
Пф, вече отиде в космоса, 2,0 тди автомат съм карал много пъти и мондеото срещу него няма никакъв шанс, малко космическа история е твоето, моята върви повече от стоково мондео, маховика ми е по лек с 2кг близо, дигеренциала ми е 4,06 които е като на дизела и в ниските колата има много сила, но пак няма шанс срещу една просто чипната 110-ка.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Re: олекотяване на автомобила

Публикувано: 01 юли 2014, 23:38
от koinov_bg
Паци немал е проблем Волфа просто не е разбрал че се дърпат.или колегата е объркал волфа с полу примерно 1.4 тди

Re: олекотяване на автомобила

Публикувано: 02 юли 2014, 01:03
от paci
koinov_bg написа:Паци немал е проблем Волфа просто не е разбрал че се дърпат.или колегата е объркал волфа с полу примерно 1.4 тди
Пак се зачетох щот малко не гледах къде е темата и за какво става дума.

Добре, ГоУфа е бил бит!!!
В нашето Мондео е имало опити за олекотяване, които може би са били успешни и шофьора е бил сам
А в Голфа са били 2ма (селяни) и са слушали музика т.е. е имало каси с говорители и каси с картофи :D:

Цепя спама и го пращам в кафене

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 02 юли 2014, 06:59
от koinov_bg
Хехехехе мноо добре напрай че успамихме яко темата.

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 02 юли 2014, 16:30
от Ivaylo Georgiev
гоуфъ е бит урааа [bliss.gif] накажи ме накажиии милост нямате ей

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 02 юли 2014, 16:49
от S_C
А3 и Голф...какви са тия кочини бе народе, да не изтрещяхте?
Това бяга от светофар до светофар.
От София до морето....вече ще сте край плажа, на втора бира с рибка когато пристигнат.
Ако изобщо пристигнат, че имат навика да хвърлят скорости по някое време...

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 02 юли 2014, 19:35
от DigiPro
S_C написа:А3 и Голф...какви са тия кочини бе народе, да не изтрещяхте?
Това бяга от светофар до светофар.
От София до морето....вече ще сте край плажа, на втора бира с рибка когато пристигнат.
Ако изобщо пристигнат, че имат навика да хвърлят скорости по някое време...
Браво. Тва да се чува! Все пак сме форум на Форд :lol: Съвсем сериозно, незнам кви дизели има Голф 3 ама по Хаинбоаз един здраво се напъваше нагоре и пушеше черно, но видя задния капак на Ecoboost-a 1,0/100 :D: Все пак са на годинки тези голфове вече и конете им са поизбягали ;)

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 02 юли 2014, 22:35
от S_C
Има и сериозни машини с тия марки.Просто Голф и А3...не върви да са еталон, някак....

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 02 юли 2014, 22:39
от BIGFORDFAN
Сега, всеки има право на мнение, но я се замислете все пак и как се кара съответния автомобил. Тия лапенца с Голфа, ако не са ''кадърни'' в ''дръпките'', ако ще и 200 коня да им е ГоУфО и БаварецО пак ще дишат прахта, нали? Също забелязвам че доста подценявате 2.0 Мондео мк1, наистина не е нещо ненормално като вървеж, ама ако се кара смело и кадърно, си дърпа доста коли по светофарите (личен опит, 'га бЕх млад и буен :lol: ). Имам доста сравнения на пътя с всякакви коли и никога не съм бил втори, пък не знам дали ще ми повярвате, всеки си преценява за него. Иначе и с дизела, дето си е макс 90 коня с попътен вятър, не ме засрамват набори от VAG групата. Из Петрохан на катеренето в посока София се заиграхме с едно AUDI A6 2.5 TDI комби, от първите модели разбира се, мисля че е 115 к.с. Еми изпушваше си доволно, ама плътно по него през цялото изкачване беше един ''умрел'' и ''издухан'' Форд дизел, 1500 кила+++ с шофьора в мое лице, а в Аудито бяха двама мъже, видимо и то беше празно откъм багаж. Та си мисля че за пълнолетен дизел от Италия върши още работа...

П.С. и една задачка за домашно: Мондео мк1 2.0 хечбек, пълен сток срещу BMW 525 TDS 95г 143 к.с. редови 6-так, пак стоково. Според вас кой отвя другия?

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 03 юли 2014, 09:13
от nikolovvd
Ако бавареца не е поддържан губи.
Тия редови шестаци създават големи главоболия. Срещал съм такива да смесват водата с маслото, вероятно от спукан блок, като маслото е в охладителната течност. Естествено замина за донорска кампания.
МАФ сензора оказва голямо влияние на тези двигатели. Едно леко замърсяване може да ти скъса нервите. Няма мощност и не върви, но иначе пали от раз.
При слабо замърсяване на сензора, повечето "майстори" прибягват до реглаж (промяна на предварението) на ГНП, което решава времено проблема и колата започва да върви повече, но в дългосрочен план направо събаря колата. В доста случай това упражнение се прави и при разтегната верига, тъй като голяма част от тези коли са на 350 000+ км.
Като цяло всички тези майсторски тарикатлъци, водят до тотално разстройване на двигателя и при евентуално качествено обслужване на закупен такъв автомобил не само не променя работата на двигателя, а дори я влошава.

Ако бавареца е свръх поддържан, пак губи.
Някой в радостта си от осъществяването на заветната мечта - да се качат на собствено BMW, стигат до крайности в закупуването на най-скъпите масла и консумативи. Вече няколко мои познати сложиха пълна синтетика на двигателя и го прегряха. Обяснението е, че в стария двигател се натрупват малко или много налепи по маслените патища, а пълната синтетика ги отмива, като се отделят и цели парченца/люспи, които запушват тесните канали. В малък град като Видин почти не се забелязва отклоненито към максимум на стрелката за температурата на двигателя, но на дълъг път, ако не следиш показанията гориш.

Изводът е, че ако на колата всичко е както трябва, дори с моята кола, която е със същата мощност, но бензинова, не бих могъл да се надбягвам, а за 136 к.с. двигател също бензин да не говорим, дори да разчиташ на турбодупката. При тези 260 Nm при 2200 оборота въртящ момент няма как да противопоставиш 180 Nm при 4000 оборота на Мондеото. Да не коментираме износването на ск.кутия, съединител и други компоненти, оказващи директно влияние на вървежа, особено при дизелите!
Ако се дръпнете от 0 до 100 км/ч Мондеото бие с 0.7 секунди, но ако е дълга отсечка BMW-то е с по-висока максимална скорост.

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 03 юли 2014, 13:43
от koinov_bg
nikolovvd написа:Ако бавареца не е поддържан губи.
Тия редови шестаци създават големи главоболия. Срещал съм такива да смесват водата с маслото, вероятно от спукан блок, като маслото е в охладителната течност.
БЛЯ БЛЯ БЛЯ.....

Ако бавареца е свръх поддържан, пак губи.
Някой в радостта си от осъществяването на заветната мечта - да се качат на собствено BMW, стигат до крайности в закупуването на най-скъпите масла и консумативи.
............... БЛЯ БЛЯ БЛЯ ............

Изводът е, че ако на колата всичко е както трябва, дори с моята кола, която е със същата мощност, но бензинова, не бих могъл да се надбягвам, а за 136 к.с. двигател също бензин да не говорим, дори да разчиташ на турбодупката. При тези 260 Nm при 2200 оборота въртящ момент няма как да противопоставиш 180 Nm при 4000 оборота на Мондеото. Да не коментираме износването на ск.кутия, съединител и други компоненти, оказващи директно влияние на вървежа, особено при дизелите!
Ако се дръпнете от 0 до 100 км/ч Мондеото бие с 0.7 секунди, но ако е дълга отсечка BMW-то е с по-висока максимална скорост.

Бла бла бля бля пълни глупости говориш колега пълни глупости говориш!!!!!
Най добрия конструиран двигател на БМВ някога в историята на футбола е 6-так редови било то дизел или бензин. Аре малко свалете фордовските учила и мислете трезво.....

Самите ТТ данни на автомобилите говорат сами за себеси. Благодаря и поздрави,

ПС:Шансовете на Форда= Мондео МК1 2.0 16 да бие БМВ 525 ТДС 146 са два.
1-ви БМВ-то да е аутомат
2-ро мотора да е тотал щета
3-то но не и на последно Собственика на БМВ-то да не е разбрал че се дърпате.

Карал съм и двата автомобила знам и двата горе доло какво могат в много прилично и запазено състояние.
Поздрави колега лек ден.

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 04 юли 2014, 12:04
от momo76
koinov_bg написа: Бла бла бля бля пълни глупости говориш колега пълни глупости говориш!!!!!
Най добрия конструиран двигател на БМВ някога в историята на футбола е 6-так редови било то дизел или бензин. Аре малко свалете фордовските учила и мислете трезво.....
Я малко по внимателно с изказванията. То вярно 6 цилиндровите на БМВ са легенда, ама точно този 2.5TDS е най оплювания мотор на БМВ, а и вече няма такъв мотор на по малко от 500 000км.
koinov_bg написа: Самите ТТ данни на автомобилите говорат сами за себеси.
И какво ти говорят ТТ данните на двата автомобила: Мондео 1 136кс, 0-100 9.7с, макс скорост 209км/ч, БМВ 525TDS 143кс, 0-100 10.4с, макс скорост 211км/ч.
Така че ако всичко им е наред на колите, Мондеото си отнася великото TDS недоразумение, особено при старт от място. Шанса на бавареца е само на път с повечко скоростни завои, доста е стабилна гадината.

Специално към koinov_bg - опитвай се да пишеш малко по-грамотно.

Re: Голф IV 110 коня vs Мондео 2.0

Публикувано: 04 юли 2014, 16:07
от nikolovvd
Като стана въпрос за ТТ данните, някой зададе ли си въпроса защо от 0 до 100 BMW-то ускорява по-слабо от Форда?
Отговора се крие в конструкцията на двигателя. Форда има двигател с 4 клапана на цилиндър и DOHC газоразпределителен механизъм, а бавареца с 2 клапана на цилиндър и OHC газоразпределение.
Ако сравним собственото тегло на двата седана 1425 кг. срещу 1260 кг. и пресметнем двигателното въоръжение, което е 0.1 за BMW срещу 0.108 к.с. на кг. за Форда, уравнението излиза.