Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Здравейте приятели, искам да помоля за малко помощ във връзка със зареждането на Сценик 1,9ДТИ 99г. фаза две. Та проблема е следният: при стартиране на двигателя, няма зареждане докато не се подаде газ на колата. Проблема е, че на извода на възбудителната намотка на алтернатора няма захранване. Първоначално помислих, че е изгоряла крушката на таблото понеже при подаване на контакт всички други лампи светват без лампата за акумулатора. Отворих таблото и се оказа, че не е с крушки а свето диоди. Въпроса ми е следният: по какъв начин и от къде се подава захранване на възбудителната намотка?
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Каква марка е алтернатора?
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Фабрично ли е със светодиоди или са слагани допълнително!?
Имам Сценик 1-1 и таблото ми е с обикновени крушки, така че ако имаш възможност смени диода с крушка.
На Фокуса имам същия проблем, смених алтернатора, но ми свети крушката и зарежда едва след вдигане на оборотите.
При трима майстори ходих - двама само видяха, че е Форд и се отказаха, третия каза, че релето на новия алтернатор остава неразпознаваемо за компютъра,
трябвало обучение в МП.
Имам Сценик 1-1 и таблото ми е с обикновени крушки, така че ако имаш възможност смени диода с крушка.
На Фокуса имам същия проблем, смених алтернатора, но ми свети крушката и зарежда едва след вдигане на оборотите.
При трима майстори ходих - двама само видяха, че е Форд и се отказаха, третия каза, че релето на новия алтернатор остава неразпознаваемо за компютъра,
трябвало обучение в МП.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Не, фбрично е със свето диоди. На Сценик едно фаза две са заводско с диоди.
Колега след малко ще видя марката на алтернатора но незнам дали има значение понеже проблема е, че от колата не идва напрежение до алтернатора.
Динамото е марка Валео с номер 7700 430 182
Колега след малко ще видя марката на алтернатора но незнам дали има значение понеже проблема е, че от колата не идва напрежение до алтернатора.
Динамото е марка Валео с номер 7700 430 182
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Утре ще ти звънна по някое време.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- OhljovchO
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
- Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Аз също сменях алтернатор на стария фокус. След смяната си зареждаше, но продължи да свети таблото и майстора и мен ми говореше как само Мото Пфое можели да го оправят.Doin написа:Фабрично ли е със светодиоди или са слагани допълнително!?
Имам Сценик 1-1 и таблото ми е с обикновени крушки, така че ако имаш възможност смени диода с крушка.
На Фокуса имам същия проблем, смених алтернатора, но ми свети крушката и зарежда едва след вдигане на оборотите.
При трима майстори ходих - двама само видяха, че е Форд и се отказаха, третия каза, че релето на новия алтернатор остава неразпознаваемо за компютъра,
трябвало обучение в МП.
Никакво обучение не е нужно, веригата за управление има отделно бушонче в бушониерата под волана. След като го подмених /беше изгоряло/ лампата угасна и всичко си беше наред/
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Възбуждането обикновено е през резистор около 100ома дори и при моделите с лампа.

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Да предполагам, но тъка и не го открих. Продължавам с меренето като дойде колата.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Резистора си е в таблото обикновенно, може да имабпроблемни споики на буксата му.

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Питане за Рено Сценик 1 фаза 2 1,9 ДТИ 99г.
Здравейте приятели проблема е решен. Цялата работа се оказа в прекъснат кабел в шофьорския подкалник. Преди време са сваляли интеркулера и като са го монтирали снопа се е опирал в кулера. Година по късно от вибрации снопа се претрива и прерязва кабелчето на алтернатора и още две други, които не си правих труда да ги следя ами ги възстанових направо. Запоих си ги и ги изолирах с термо шлаух. Проследих кабела и както очаквах отива в таблото*(километражното), от там влиза в колектора на малък SMD транзистор (PNP) предполагам дарлинктон (лично аз не намирам смисъл да е) но при замерване с мулти цет преход база емитер не излезе а транзистора е здрав. На емитера има резистор 300 ома към плюс през контакт, и по този начин подават захранване на възбудителната намотка. След възстановяване на прекъснатия проводник се оказа, че имам проблем и в контактуването на буксата на същия кабел на динамото. Мястото където снопа излиза от коша и влиза в подкалника е МНОГО малко и предполагам, че и други колеги ще имат проблеми там.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта