малко помощ за часа по англ
- bigdady
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
- Status: Извън линия
малко помощ за часа по англ
Някоий може ли да ми намери ето този текст на англииски трябва ми защото съм обещал да намеря нещо за история та форд по английски ако може да е същия текст но на англ
История на марката Ford
1900-1920 година
Хенри Форд и единадесет приятели събират сумата от двадесет и осем хиляди долара и на 16 юни 1903 година подават заявка за регистрация на ново промишлено предприятие в Американският щат Мичиган. Така се слага началото на дейността на знаменитата "Ford Motor Company". Компанията започва дейноста си в сградата на неголяма фабрика, произвеждащата преди това карети. Първият автомомобил на компанията е "Модел А". За времето си е описана като "най-съвършеният автомобил на пазара, който може да се управлява и от 15 гидишен младеж". В следващите пет години Хенри Форд ръководи общото развитие и програмата за производство. За това време са реализирани 19 модела от "A" до "S". Част от тези модели никога не излизат на пазара. През 1911 година чудото става. Форд осъществява мечтата си и създава първият масов автомобил. Форд Т става най известният автомобил в историята на автомобилостроенето. Базовата му цена е 260 долара и за една година са продадени около 11 хиляди автомобила. От този момент нататък автомобилът става предмет на масово производство и търсенето му непрекъснато расте. На базата на модела Т се създават различни модификации - пикапи, линейки и неголеми автобуси. За да повиши производителноста на труда Хенри Форд първи внедрява производството на конвейр. В резултат нововъведението става нов етап в индустриалната революция.
1920-1940 година
Нарастващата скорост на развитие постоянно изисква развитие на мощностите и внедряване на оригинални технологии. "Ford Motor Company" не остава назад от времето. На първи Април 1932 година компанията прдставя V - образният 8 цилиндров двигател. Те са първите успели да пуснат в производство монолитен 8 цилиндров блок. Автомобилите с такива двигатели дълго време са предпочитани от американците. През 1934 година се появяват и товарните автомобили Форд. В това време все по - актуален става въпроса за безопастноста на автомобилите. Хенри Форд не оставя без внимание и тази необходимост. Грижата за човека винаги е била и остава най-важният приоритет в общата политика на компанията, затова те започват да поставят безопасни стъкла и да работят за снижаването на риска за човешкият живот. Знаменитата марка става все по-популярна не само в Америка, но и по целият свят. ПО това време Форд има огромна мрежа от заводи и магазини из цяла Америка, откриваи филиали в Европа и Русия. Хиляди автомобили се продават по целият свят. Марката става "народна".
1940-1960 година
Масовото производство на автомобили рязко намалява през 1942 година, когато компанията насоява дейността си за нуждите на военното производство. Според специално разработената програма, през войната "Ford Motor Company" произвежда 86 000 моторни бомбардировача "В-24 Либератор", 57 000 самолетни двигателя и повече от 250 000 танка, противотанкови установки и друго военно оборудване. Компанията изиграва важна роля във войната срещу Германия. В края на войната вълна от оптимизъм залива американците. "Ford Motor Company" улавя настроенията и представя цяла гама автомобили за бъдещото поколение. По това време, 24 септември 1945 година, Хенри Форд се оттегля от ръководството на компанията и го предава на внука си Хенри Форд II. Две години по-късно на 7 април 1947 година Хенри Форд умира на 83 години в собственото си имение. Внукът му продължава делото му достойно. На 8 юни 1948 година официално е представен новият модел Форд 1949. Основните особенности на новият автомобил са гладките странични панели, независимото предно окачване и отварящите се задни странични стъкла. През 1949 година "Ford Motor Company" продава около милион такива автомобила, което е най високият обем на продадени автомобили от 1929 година. С огромна скорост се увеличават и приходите на компанията. Това води и до увеличаване на производствените съоръжения : нови заводи, изпитателни полигони, инжинеро-изследователски лаборатории. Компанията започва и нови дейности : финансов бизнес - "Форд Мотор Кредит Компани", застраховане - "Америкън Роуд Иншурънс КОмпани", електроника, компютри, космически технологии и много други. През 1956 година компанията става публично акционерно дружество. В момента компанията има около 700 000 акционери.
1960-1980 година
В центъра на вниманието през 60-те години е младото поколение. "Ford Motor Company" бързо преориентира производството си към създаване на спортни автомобили, предназначени за младото поколение. Именно тогава е представен легендарният Форд "Мустанг". Важна особенност в новият автомобил е двигателят в който са събрани два агрегата трансмисия и водещ мост. Външният вид е оригинално решение съчетаващо всички съвременни тенденции на дизайна от 50 и 60-те години. Големият интерес който предизвиква не е наблюдаван от времето на модел "А". В първите сто дни са продадени повече от 100 000 четириместни "Мустанг"-а. Приходите на компанията надвишават всички очаквания. Въодушевени от успеха специалистите на Форд продължават да разработват оригиналният дизайн, като използват най-новите тенденции и разработки на автомобилостроенето. В резултат на работата им се появяват моделите "Кортина" и фургона "Транзит". В същото време продължава и работата по безопастността. През 1970 година "Ford Motor Company" първи започват серийно да монтират предни дискови спирачки.
1980-2000 година
Жестоката конкуренция, особенно изострена в този период, кара специалистите на "Ford Motor Company" да внедрят нови технологии и в други области - особенно внимание се отделя на икономията на гориво. Цел на дизайнерите става създаване на световен клас в средният и представително средният сегмент от пазара. В резултат се появяват "Форд - Таурус" и "Меркюри - Сейбъл". Необходимо е да се отбележи че "Форд-Таурус" е създаван така че всеки детайл е доведен до съвършенство. Усилията носят плодове и през 1986 година "Форд-Таурус" е признат за автомобил на годината, а след година е най-продаваният автомобил в Америка. Следващите модели са "Мондео" и видоизменият "Мустанг". Премиерите на 1994 година са "Форд Искейп" и микробуса "Уиндстар". След това се появяват усъвършенставиният "Форд-Таурус" и "Меркюри - Трейсър", демонстриращи първите големи изменения в дизайна на автомобилите в края на 80-те години. В Европа също представят видоизменият пикап от серията "F" , новата "Фиеста" и минивана "Галакси". Основна цел на компанията става постоянното усъвършенстване на продукцията, като при това се снижават разходите за производство. В настоящият момент по света се продават повече от 70 модела автомобили произведени под марките "Форд", "Линкълн", "Меркюри", "Ягуар" и "Астон - Мартин". Също така "Форд" имат акции и в "Мазда Мотор" и "Киа Моторс".
История на марката Ford
1900-1920 година
Хенри Форд и единадесет приятели събират сумата от двадесет и осем хиляди долара и на 16 юни 1903 година подават заявка за регистрация на ново промишлено предприятие в Американският щат Мичиган. Така се слага началото на дейността на знаменитата "Ford Motor Company". Компанията започва дейноста си в сградата на неголяма фабрика, произвеждащата преди това карети. Първият автомомобил на компанията е "Модел А". За времето си е описана като "най-съвършеният автомобил на пазара, който може да се управлява и от 15 гидишен младеж". В следващите пет години Хенри Форд ръководи общото развитие и програмата за производство. За това време са реализирани 19 модела от "A" до "S". Част от тези модели никога не излизат на пазара. През 1911 година чудото става. Форд осъществява мечтата си и създава първият масов автомобил. Форд Т става най известният автомобил в историята на автомобилостроенето. Базовата му цена е 260 долара и за една година са продадени около 11 хиляди автомобила. От този момент нататък автомобилът става предмет на масово производство и търсенето му непрекъснато расте. На базата на модела Т се създават различни модификации - пикапи, линейки и неголеми автобуси. За да повиши производителноста на труда Хенри Форд първи внедрява производството на конвейр. В резултат нововъведението става нов етап в индустриалната революция.
1920-1940 година
Нарастващата скорост на развитие постоянно изисква развитие на мощностите и внедряване на оригинални технологии. "Ford Motor Company" не остава назад от времето. На първи Април 1932 година компанията прдставя V - образният 8 цилиндров двигател. Те са първите успели да пуснат в производство монолитен 8 цилиндров блок. Автомобилите с такива двигатели дълго време са предпочитани от американците. През 1934 година се появяват и товарните автомобили Форд. В това време все по - актуален става въпроса за безопастноста на автомобилите. Хенри Форд не оставя без внимание и тази необходимост. Грижата за човека винаги е била и остава най-важният приоритет в общата политика на компанията, затова те започват да поставят безопасни стъкла и да работят за снижаването на риска за човешкият живот. Знаменитата марка става все по-популярна не само в Америка, но и по целият свят. ПО това време Форд има огромна мрежа от заводи и магазини из цяла Америка, откриваи филиали в Европа и Русия. Хиляди автомобили се продават по целият свят. Марката става "народна".
1940-1960 година
Масовото производство на автомобили рязко намалява през 1942 година, когато компанията насоява дейността си за нуждите на военното производство. Според специално разработената програма, през войната "Ford Motor Company" произвежда 86 000 моторни бомбардировача "В-24 Либератор", 57 000 самолетни двигателя и повече от 250 000 танка, противотанкови установки и друго военно оборудване. Компанията изиграва важна роля във войната срещу Германия. В края на войната вълна от оптимизъм залива американците. "Ford Motor Company" улавя настроенията и представя цяла гама автомобили за бъдещото поколение. По това време, 24 септември 1945 година, Хенри Форд се оттегля от ръководството на компанията и го предава на внука си Хенри Форд II. Две години по-късно на 7 април 1947 година Хенри Форд умира на 83 години в собственото си имение. Внукът му продължава делото му достойно. На 8 юни 1948 година официално е представен новият модел Форд 1949. Основните особенности на новият автомобил са гладките странични панели, независимото предно окачване и отварящите се задни странични стъкла. През 1949 година "Ford Motor Company" продава около милион такива автомобила, което е най високият обем на продадени автомобили от 1929 година. С огромна скорост се увеличават и приходите на компанията. Това води и до увеличаване на производствените съоръжения : нови заводи, изпитателни полигони, инжинеро-изследователски лаборатории. Компанията започва и нови дейности : финансов бизнес - "Форд Мотор Кредит Компани", застраховане - "Америкън Роуд Иншурънс КОмпани", електроника, компютри, космически технологии и много други. През 1956 година компанията става публично акционерно дружество. В момента компанията има около 700 000 акционери.
1960-1980 година
В центъра на вниманието през 60-те години е младото поколение. "Ford Motor Company" бързо преориентира производството си към създаване на спортни автомобили, предназначени за младото поколение. Именно тогава е представен легендарният Форд "Мустанг". Важна особенност в новият автомобил е двигателят в който са събрани два агрегата трансмисия и водещ мост. Външният вид е оригинално решение съчетаващо всички съвременни тенденции на дизайна от 50 и 60-те години. Големият интерес който предизвиква не е наблюдаван от времето на модел "А". В първите сто дни са продадени повече от 100 000 четириместни "Мустанг"-а. Приходите на компанията надвишават всички очаквания. Въодушевени от успеха специалистите на Форд продължават да разработват оригиналният дизайн, като използват най-новите тенденции и разработки на автомобилостроенето. В резултат на работата им се появяват моделите "Кортина" и фургона "Транзит". В същото време продължава и работата по безопастността. През 1970 година "Ford Motor Company" първи започват серийно да монтират предни дискови спирачки.
1980-2000 година
Жестоката конкуренция, особенно изострена в този период, кара специалистите на "Ford Motor Company" да внедрят нови технологии и в други области - особенно внимание се отделя на икономията на гориво. Цел на дизайнерите става създаване на световен клас в средният и представително средният сегмент от пазара. В резултат се появяват "Форд - Таурус" и "Меркюри - Сейбъл". Необходимо е да се отбележи че "Форд-Таурус" е създаван така че всеки детайл е доведен до съвършенство. Усилията носят плодове и през 1986 година "Форд-Таурус" е признат за автомобил на годината, а след година е най-продаваният автомобил в Америка. Следващите модели са "Мондео" и видоизменият "Мустанг". Премиерите на 1994 година са "Форд Искейп" и микробуса "Уиндстар". След това се появяват усъвършенставиният "Форд-Таурус" и "Меркюри - Трейсър", демонстриращи първите големи изменения в дизайна на автомобилите в края на 80-те години. В Европа също представят видоизменият пикап от серията "F" , новата "Фиеста" и минивана "Галакси". Основна цел на компанията става постоянното усъвършенстване на продукцията, като при това се снижават разходите за производство. В настоящият момент по света се продават повече от 70 модела автомобили произведени под марките "Форд", "Линкълн", "Меркюри", "Ягуар" и "Астон - Мартин". Също така "Форд" имат акции и в "Мазда Мотор" и "Киа Моторс".
NO PAIN NO GAIN
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
1900-1920
Years went by, on June 16, 1903, Henry and his eleven friends have managed to collect the amount of USD 28 000 and applied for registration of new production enterprise in Michigan. This was the beginning of famous Ford Motor Company.
Company's first location was building of former carriage factory and the first Ford product was "gasoline carriage" with 8 h.p. engine drive named "Model A". The car was defined as "the most perfect vehicle, which can be driven even by 15-year old boy".
For the next five years Henry managed general development and production program. Nineteen alphabet letters from "Model A" to "Model S" were sorted out. Part of these models was just an experimental one that never met their customers.
In 1911 the sensation was made. Ford has realized his dream and created the first car available for the masses. "Model T" or "TIN LIZZIE" has become the most famous car ever in motor industry. Its basic price was USD 260 and the annual sales volume composed about 11 thousand units.
From that moment on a car becomes the mass production item in fast growing demand.
Meanwhile "Model T" becomes a base for various commercial cars: pick-ups, cargo vehicles, ambulances, caravans, minibuses, etc.
To satisfy customers' needs Ford for the first time applied into industry an assembly belt line system when every worker performs the same operation staying at the same working place. As a result an assembly line produced another new "Model T" every 10 seconds and assembly belt line system itself has become the new stage of industrial revolution.
1920-1940
A brisk life speed required raising of the rate of production as well as introduction of new technologies. Being in line with new requirements Ford Motor Company has prepared a number of new inventions. On April 1, 1932, the company has presented 8-cylinder V-type engine in public. Ford has become the first company that managed to produce 8-cylinder monoblock. Equipped with such engine, cars have become the favorites of the practical Americans for many years.
In 1934 Ford trucks equipped with completely elaborated engines showed up both at farms and on big city streets.
Meanwhile the problem of safety becomes more and more pressing. Henry Ford paid much attention to this point as well. His factories were first to apply safe glass and to constantly conduct safety raise works as human care always was the most important aspect of company general policy. Drivers and ordinary citizens appreciate this care with devotion and love to Ford brand.
The famous brand earns popularity not only in USA but all over the world. By that time Ford owns a huge network of factories and showrooms in USA, launches subsidiaries in Europe and Russia. Thousands of cars find their owners all over the world. The brand becomes really national.
1940-1960
Mass production of civil vehicles was stopped abruptly in 1942 when the company had to direct all its efforts to satisfy military needs. According to especially elaborated military program, during the war "Ford" has produced 86 000 "B-24 Liberator" motor bombers, 57 000 aircraft engines and over 250 000 tanks, anti-tank plants and other military equipment. Thus Ford Company has played its part and made a valuable contribution into history.
In the end of the Second World War a tide of optimism captured the nation. "Ford" has caught this mood and presented a number of new concept cars for future generations. Meanwhile on September 24, 1945 Henry Ford leaves the business and hands over the administration to his grandson, Henry Ford II. Two years later, on April 7, 1947 at the age of 83 the founder of the most famous American motor company has died in his estate.
His grandson carries the business with dignity. On June 8, 1948 new Ford model was ceremonially presented at New York Motor Show. Smooth side panels, independent front suspension as well as drop back side windows are the main features. The body integrated with wings was a novelty that established future standards in car design. In 1949 the company sold about a million units of these cars reaching the biggest sales volume ever since 1929.
Company's profits grow fast as well. This resulted in extension of industrial structure, i.e. new production and assembly plants, testing areas, engineering laboratories. Company develops new business activity such as financing (Ford Motor Credit Company), insurance (American Road Insurance Company), automatic change of spare parts (Ford Parts and Service Division), electronics, computers, space technologies, etc.
And finally in January 1965 Ford Motor Company has become a joint-stock company and now it has about 700 000 shareholders.
1960-1980
In 60-s the youth was a center of attention. In accordance with public mood and new trends "Ford" has redirected its production towards designing of inexpensive sport cars for young people. Right at that time, in 1964 the first "Mustang" model was launched. The most important feature of the novelty was new engine combining two units such as transmission and driving axle. An exterior was the incarnation of all modern design trends of 50-60-s.
The "Mustang" excited the sharpest interest ever since "Model A" launching. During the first 100 days 100 000 4-seat units were sold and the profit exceeded all expectations.
Inspirited by success, "Ford" designers keep working out a new design using the latest motoring technologies and trends. Their work was incarnated in models such as "Corina", "Transit", etc.
However not only profit worried company's management. A struggle for safety driving continues. Thus in 1970 "Ford" became the first car maker which applied front disk brakes into industry.
1980-2000
Tough competition which even sharpened in this period, made "Ford" professionals apply new technologies in different areas, and a special attention was paid to a problem of fuel saving. Designers were aimed to create a leading model in a middle market segment. As a result, Ford "Taurus" and Mercury "Sable" appeared. It should be noted that "Taurus" was created as a vehicle, which every part was brought to perfection. It was appreciated and the model was voted a Car of the Year in 1986, a year later it has become a bestseller.
"Mondeo" model, restyled "Mustang", "Espire" and "Windstar" minivan were the next novelties. Then there were restyled "Taurus" and Mercury "Tracer" that showed the first significant changes in car design. New "Fiesta" model, "Galaxy" minivan and restyled F-series pick-up were launched in Europe.
Major goal of the company is a constant improvement of the products under lower production expense.
At present the company sells over 70 different models produced under Ford brand as well as Lincoln, Mercury, Jaguar and Aston Martin all over the world. Ford Motor Company possesses a share in Mazda Motor Corporation and Kia Motors Corporation as well. And extension plans to be continued…
Years went by, on June 16, 1903, Henry and his eleven friends have managed to collect the amount of USD 28 000 and applied for registration of new production enterprise in Michigan. This was the beginning of famous Ford Motor Company.
Company's first location was building of former carriage factory and the first Ford product was "gasoline carriage" with 8 h.p. engine drive named "Model A". The car was defined as "the most perfect vehicle, which can be driven even by 15-year old boy".
For the next five years Henry managed general development and production program. Nineteen alphabet letters from "Model A" to "Model S" were sorted out. Part of these models was just an experimental one that never met their customers.
In 1911 the sensation was made. Ford has realized his dream and created the first car available for the masses. "Model T" or "TIN LIZZIE" has become the most famous car ever in motor industry. Its basic price was USD 260 and the annual sales volume composed about 11 thousand units.
From that moment on a car becomes the mass production item in fast growing demand.
Meanwhile "Model T" becomes a base for various commercial cars: pick-ups, cargo vehicles, ambulances, caravans, minibuses, etc.
To satisfy customers' needs Ford for the first time applied into industry an assembly belt line system when every worker performs the same operation staying at the same working place. As a result an assembly line produced another new "Model T" every 10 seconds and assembly belt line system itself has become the new stage of industrial revolution.
1920-1940
A brisk life speed required raising of the rate of production as well as introduction of new technologies. Being in line with new requirements Ford Motor Company has prepared a number of new inventions. On April 1, 1932, the company has presented 8-cylinder V-type engine in public. Ford has become the first company that managed to produce 8-cylinder monoblock. Equipped with such engine, cars have become the favorites of the practical Americans for many years.
In 1934 Ford trucks equipped with completely elaborated engines showed up both at farms and on big city streets.
Meanwhile the problem of safety becomes more and more pressing. Henry Ford paid much attention to this point as well. His factories were first to apply safe glass and to constantly conduct safety raise works as human care always was the most important aspect of company general policy. Drivers and ordinary citizens appreciate this care with devotion and love to Ford brand.
The famous brand earns popularity not only in USA but all over the world. By that time Ford owns a huge network of factories and showrooms in USA, launches subsidiaries in Europe and Russia. Thousands of cars find their owners all over the world. The brand becomes really national.
1940-1960
Mass production of civil vehicles was stopped abruptly in 1942 when the company had to direct all its efforts to satisfy military needs. According to especially elaborated military program, during the war "Ford" has produced 86 000 "B-24 Liberator" motor bombers, 57 000 aircraft engines and over 250 000 tanks, anti-tank plants and other military equipment. Thus Ford Company has played its part and made a valuable contribution into history.
In the end of the Second World War a tide of optimism captured the nation. "Ford" has caught this mood and presented a number of new concept cars for future generations. Meanwhile on September 24, 1945 Henry Ford leaves the business and hands over the administration to his grandson, Henry Ford II. Two years later, on April 7, 1947 at the age of 83 the founder of the most famous American motor company has died in his estate.
His grandson carries the business with dignity. On June 8, 1948 new Ford model was ceremonially presented at New York Motor Show. Smooth side panels, independent front suspension as well as drop back side windows are the main features. The body integrated with wings was a novelty that established future standards in car design. In 1949 the company sold about a million units of these cars reaching the biggest sales volume ever since 1929.
Company's profits grow fast as well. This resulted in extension of industrial structure, i.e. new production and assembly plants, testing areas, engineering laboratories. Company develops new business activity such as financing (Ford Motor Credit Company), insurance (American Road Insurance Company), automatic change of spare parts (Ford Parts and Service Division), electronics, computers, space technologies, etc.
And finally in January 1965 Ford Motor Company has become a joint-stock company and now it has about 700 000 shareholders.
1960-1980
In 60-s the youth was a center of attention. In accordance with public mood and new trends "Ford" has redirected its production towards designing of inexpensive sport cars for young people. Right at that time, in 1964 the first "Mustang" model was launched. The most important feature of the novelty was new engine combining two units such as transmission and driving axle. An exterior was the incarnation of all modern design trends of 50-60-s.
The "Mustang" excited the sharpest interest ever since "Model A" launching. During the first 100 days 100 000 4-seat units were sold and the profit exceeded all expectations.
Inspirited by success, "Ford" designers keep working out a new design using the latest motoring technologies and trends. Their work was incarnated in models such as "Corina", "Transit", etc.
However not only profit worried company's management. A struggle for safety driving continues. Thus in 1970 "Ford" became the first car maker which applied front disk brakes into industry.
1980-2000
Tough competition which even sharpened in this period, made "Ford" professionals apply new technologies in different areas, and a special attention was paid to a problem of fuel saving. Designers were aimed to create a leading model in a middle market segment. As a result, Ford "Taurus" and Mercury "Sable" appeared. It should be noted that "Taurus" was created as a vehicle, which every part was brought to perfection. It was appreciated and the model was voted a Car of the Year in 1986, a year later it has become a bestseller.
"Mondeo" model, restyled "Mustang", "Espire" and "Windstar" minivan were the next novelties. Then there were restyled "Taurus" and Mercury "Tracer" that showed the first significant changes in car design. New "Fiesta" model, "Galaxy" minivan and restyled F-series pick-up were launched in Europe.
Major goal of the company is a constant improvement of the products under lower production expense.
At present the company sells over 70 different models produced under Ford brand as well as Lincoln, Mercury, Jaguar and Aston Martin all over the world. Ford Motor Company possesses a share in Mazda Motor Corporation and Kia Motors Corporation as well. And extension plans to be continued…
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта