Радари и антирадари
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Радари и антирадари
Колко време е необходимо на радара на катаджиите за да засече точно с колко се движиш?Питам защото няколко пъти вече ми се случва да карам с 80-90 в ограничението и като ми свирне антирадара скачам веднага на спирачките и свалям на 50км/ч и няма проблем,катаджиите не ме спират,макар че ме засичат доста след знака за ограничение
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4784
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радари и антирадари
засичането става за части от секундата1.8d написа:Колко време е необходимо на радара на катаджиите за да засече точно с колко се движиш?
времето е като парите-никога не стига
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Независимо от обхвата на радара ако участъка е прав, антирадара винаги ще реагира преди да са те засякли. Ако обаче радар с 300м обхват е монтиран на 200м след завой нищо не може да те спаси. Същото важи и за радарите които се държат с ръка и излъчват само когато е натиснат спусъка, защото той се включва когато колата със сигурност е в обхвата и няма време за никаква реакция.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
НАСКО, напълно съгласен, тук още един колега потвърди 300 метра, значи информацията е правилна. Колкото до тази глупост коя кола си в колоната, извинявам се, но няма начин това да е истина. Радара работи на принципа пряка видимост, отразен сигнал, ако съм втора кола, могат да ме хванат за к... и да ме разходят. Веднъж пробваха, не успяха. Идеята е да имаш свидетел. Замисли се малко и виж колко безумно изглежда. Дори и да си на неравен релеф и да има вероятност да си ти с превишената скорост, няма начин да се докаже. Ако си сам може да се заядете здраво и пак няма какво да направи г-н Униформен.
Така че ако си имате параван, карайте си смело. Щом и в Англия нямаше такова животно, а те са боговете на CCTV, значи има светлина в тунела.
Там за 1 година никой не получи "честитка" по пощата за каране зад някой с превишена скорост, просто на снимката първия е с превишена, а втория като не е на 5 метра зад него, не можеш дори да предположиш скоростта му.
Така че ако си имате параван, карайте си смело. Щом и в Англия нямаше такова животно, а те са боговете на CCTV, значи има светлина в тунела.



- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
По принцип полицейските радари работят с два обхвата 100м и 300м и могат да засичат и в двете посоки, но това няма нищо общо с разстоянието, от което се задейства антирадара. Виждал съм антирадар, който реагира на 5-10 км преди да видиш радара и то зад завои и баири. Всичко зависи от антената и чувствителността на приемника. Това е така, защото радара работи с отразен сигнал, т.е. сигнала от предаватерля му стига до теб, отразява се и се връща обратно. Принцип широко използван в радиолокацията. Антирадара използва излъчения от предавателя на радара сигнал, който е много по-силен от отразиния от теб и затова по-правилно е да се нарече радардетектор. Поради тази причина е нормално да го засича от по-голямо разстояние. Понякога обаче и той се лъже и подава фалшива тревога. Това се получава, когато минавате край летища или автомобила, който настигате или с който се разминавате, е оборудван с суперхетеродинен радардетектор.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Това е единственото по-правдоподобно обяснение което си давам за това защо не ме спират.Защото анти-то ми засича техният сигнал доста преди 300-400 м. и аз като намаля рязко и влизам в полезрението им вече с 50 км/ч.nikolovvd написа:....Антирадара използва излъчения от предавателя на радара сигнал, който е много по-силен от отразeния от теб .....
Всеки знае магистралата София-Бургас,на изхода от Стара Загора посока Бургас как е дълъг прав път със сума ти безумни ограничения(беше обсъждано дори тук за тези безумни ограничения),че там понякога като е включен радара засичам катаджиите още от 5-6 км.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия

Колеги противоречите си малко.

Не е ли по-лесно и безопасно да се спазват ограниченията по пътя. Така, от една страна не рискувате да ви спрат полицайте, а от друга карате безопасно

FORD - Feel the difference.
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
С ограниченията... аз ги спазвам, но понякога са БУЗУМНИ, караш на международния път, с 90 и внезапно ограничение 40 заради един черен път за влизане и излизане от нивата после пак 90, след 1 км отбивка, след още 1 бензиностанция, после село, после пак черен път... и накрая ти писва тръгни- спри танца. Не е ясно защо главен път трябва да минава задължително през всички села и паланки. Околовръстни пътища - йок! Антирадара е като средство за противодействие на дебнещите точно до безмислените знаци полицаи.
ПС нямам антирадар, колкото и да ме дразнят спазвам отраниченията
ПС нямам антирадар, колкото и да ме дразнят спазвам отраниченията
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Това е много така, но и малко не е така. Веднъж ми се е случвало да ме спрат до Бяла Слатина. Няма табела, няма ограничителен знак и ме спира един моторист с 89 км/ч. Викам му поне табела да има да покаже, че навлизам в населено място, а то от ляво борова гора, а от дясно някакви безлюдни стопански згради. Друг случай. Движа се по мост с ограничение 40 км/ч. Минавам си моста. Минавам покрай знака за отмяна на ограничението и ускорявам до разрешените 90 км/ч. Да ама не. Изкача от храстите едно ченге и ме спира. Карал съм със 70. Поглеждам радара настроен да алармира при скорост от 70 км нагоре. Разправям му, че аз ускорявам и затова радара показва 70 (колкото са му задали), а не 71 или повече. Взе ми 5 лв. и това бе всичко. Така че май си е добре човек да спазва ограниченията в закона, но и да си има радардетектор в колата. Поне ще поглежда към спидомера, когато нещото му писне и го изведе от унеса на дългото каране. А и защо трябва да им плащаме кафетата и цигарита на катаджиите.Polly написа:![]()
Колеги противоречите си малко.В една от темите се коментират ПТП-тата и жервите по пътищата, а тук обсъждате антирадарите...
Не е ли по-лесно и безопасно да се спазват ограниченията по пътя. Така, от една страна не рискувате да ви спрат полицайте, а от друга карате безопасно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта