Страница 1 от 1

Проблем със семеринг на VOLVO 850 2000/20V

Публикувано: 12 дек 2006, 13:23
от kurshuma
Пускам темата тук защото не е обвързана с марката на която сме фенове но в нашия форум има хора с доста големи познания по ДВГ
Сега да се върнем към проблема ми :P
Купихме за един от нашите шофьори VOLVO 850 2000куб/ 20V НО се появи следния проблем на всеки 100-300км му изпада семеринга на коляновия вал 1-вия път сменихме само семеринга защото мислехме че не е сложен както трябва и затова е изпаднал 2-ия път сменихме семеринга и подбихме леглото за да го стесним и евентуално да избегнем последващо изпадане 3-ия път раширихме леглодо за да сложим по голям семеринг със същия вътрешен диаметър и го залепихме поставихме го и след 300км приблизително пак изпадна вече незнаем какво да правим даите някакъв съвет за да не изпада вече пустия семеринг че вече това гумено малко нещо ми струва към 350лв без маслото което съм сипвал
БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ КОИТО ЩЕ СЕ ОТЗОВАТ НА МОЯ ЗОВ ЗА ПОМОЩ :lol:

Публикувано: 12 дек 2006, 13:46
от venom4o
кой семеринг?Големия или малкия? поне при мен са два..съвета ми е ако е малкия ..поне на форда е на отделно парче частта в която седи семеринга! НЕ може ли да го смените цялото?Или?На де е разбит вала ? и заради това да го плюе?

Публикувано: 12 дек 2006, 15:25
от buhap
Да не му е високо налягането в двигателя, да вдига щеката на маслото при форсирване ..... само предположение

Публикувано: 12 дек 2006, 15:39
от Brock
buhap написа:Да не му е високо налягането в двигателя, да вдига щеката на маслото при форсирване ..... само предположение
Мдам - и аз си мисля, че може да има някакво запушване на маслените магистрали и да вдига прекалено високо налягане.
Най-добре е да премерите колко атмосфери вдига и колко са фабричните. Прави се като на местото на масления датчик се завива манометър, но това го знаят по сервизите.

:twisted:

Публикувано: 12 дек 2006, 22:22
от chains
Опа, я провери да не амортизирани лагерите на коляновия вал и той да е получил луфт и да се тресе леко - един приятел с 300д МБ имаше този проблем и докато се разбере остана без двг /измина 50 км. без масло/ - ако са лагерчетата проблема е решим /не е евтино, но не е проблем/! /Ако колата е от Италия ......../

Публикувано: 13 дек 2006, 11:02
от kurshuma
Мерси за съветите
варянт 1 налягане в маслото да предпложим че са запушени маслопроводите към главата горе от капачката нямаше да има газове но от пръчката за маслото щеше да излита направо а всичко и там е наред
вариант 2 аксиален луфт на коляновия вал възможно е но ме съмнява защото лагерите не се чуват чувал съм как тропат сутрин на студен мотор и този шум тук го няма :(
малкия семеринг му изпада

Публикувано: 13 дек 2006, 12:05
от Brock
По вариант 1 - може да има и прецакан/отремонтирван клапан на маслото и някой да е пипал пружината - от това може също да се качи налягането на маслото.

След като отхвърляш с лека ръка, най-честите причини за подобен проблем - незнам.

Ако ми се беше случило на мене - щях да започна от проверката на налягането - нито е скъпа, нито е времеемка :wink:

PS - като решите проблема - драсни един ред, та да знаеме и ние


:twisted:

Публикувано: 13 дек 2006, 12:27
от kurshuma
Не не Брок не отхвърлям нищо с лека ръка просто вече незнаем какво да правим *unknw*
Сега ще си купуваме и маслена помпа точно заради този клапан който ти спомена ще сваляме и стойката на филтъра да не би и в нея да има някой клапан ще сменяме филтри ще почистим тоя искроуловител дето го пишат по форомите и ще разберем дали е от това ако пак изпадне пустия му семеринг ще сваляме мотора *00201* *00101*