Страница 1 от 1
Има ли монтъори у форума.
Публикувано: 23 дек 2006, 15:37
от snaiperisto
От София и региона , че имам няколко въпроса?
Абе един ми прави некъв ремонт на мотора на единия Хюндаи и са пуши яко , харчи масло и има вода в маслото , каза че е носил главата на ремонт ама ми се струва че ме лъже , та искам да отворя мотора и да видя кви ги е "насрал" вътре та да му е"а майката.
Та идеята ми е някой да ми разглоби мотора (че на мене ми е трудно в двора щото е хладно) и да го направи ?
Публикувано: 23 дек 2006, 15:54
от vvvasilev
ами трябва пак гарнитура да сменяш ако свалиш главата. Иначе ако я свалиш и сложиш на линеал или плосък шлайф, ще проличи дали е шлайфана.
Публикувано: 24 дек 2006, 11:43
от venom4o
Сваляш главата и я носиш на твой човек или в някой шлайф база.. Там ще ти кажат.. Щом е направило боза 100% или не ти е шлафана или не я е стегнал като хората което е най вероятно.. сякакви некадърници има..
Публикувано: 24 дек 2006, 17:08
от murselin
има го и варианта с менте гарнитура или пък ако не е стягал с динамометричен ключ я е кривнал пак
Публикувано: 24 дек 2006, 19:10
от snaiperisto
бе, водата в маслото може да е от гарнитурата , ама не се сещам що харчи яко масло , то са пушеци , то са облаци и направо люти ?
Публикувано: 24 дек 2006, 19:28
от Gate
Ще ти трябва верно майсторче,ония да не ти е сложил некой"хубави" сегменти,защото за сериозно харчене на масло други причини се несещам.Поне повървява ли повече като харчи много масло?
Публикувано: 24 дек 2006, 20:29
от HACKO
Към главата отива и маслена магистрала, така че ако главата или гарнитурата има проблем около нея и влиза в някой цилиндър, пушекът и разходът идват оттам. Оправи първо този проблем и после засичи разхода.
Публикувано: 24 дек 2006, 23:03
от vvvasilev
Значи има и една възможност - много радко се случва, но се случи на един приятел. Тогава процепите на сегментите се нареждат точно един под друг. Случи му се точно това което описваш и ти. Но монтьорите обикновено го знаят и ги слагат на противоположните страни на буталото.
Публикувано: 25 дек 2006, 09:48
от Plamen CONSUL 73
' СЛОЖИЛ ТИ Е ШАПКАТА" май нямало е шлаиф маи но има и друго има километри до които може да пуши докато олегне сегмента мисля че са 3000 км.
Публикувано: 25 дек 2006, 22:13
от Gate
' СЛОЖИЛ ТИ Е ШАПКАТА" май нямало е шлаиф маи но има и друго има километри до които може да пуши докато олегне сегмента мисля че са 3000 км.
Бая трябва да е олегнал за толкова

!Има три варианта и това са :кривина,гарнитура,сегменти!Щом е омешала най вероятно от там са хубавите бели пушеци!Глава или по малкия дявол дефектна гарнитура!Не знам кой е правил двг.то но при тези смешни цени на шлайфа трябва да е голям глупак да те е излъгал!
Публикувано: 25 дек 2006, 23:35
от snaiperisto
Gate написа:' СЛОЖИЛ ТИ Е ШАПКАТА" май нямало е шлаиф маи но има и друго има километри до които може да пуши докато олегне сегмента мисля че са 3000 км.
Бая трябва да е олегнал за толкова

!Има три варианта и това са :кривина,гарнитура,сегменти!Щом е омешала най вероятно от там са хубавите бели пушеци!Глава или по малкия дявол дефектна гарнитура!Не знам кой е правил двг.то но при тези смешни цени на шлайфа трябва да е голям глупак да те е излъгал!
Цената на шлайфа е 20лв. , още толко за "снимка" ... но платих 190лв. за тези две работи + ремонт на водачите на клапаните и шлайфане на леглата им. Та се съмнявам че само е "снимана" и шлайфана а другите работи са пропуснати.
Колеги споменаха че при разбити водачи минава масло между водача и клапана и харчи ?
Публикувано: 25 дек 2006, 23:47
от Gate
Радвам се ,че си се оправил,и това за водачите си е възможно,но доста рядко си мисля че се случва !Късмет кво да прайш

Публикувано: 26 дек 2006, 04:48
от snaiperisto
Gate написа:Радвам се ,че си се оправил,и това за водачите си е възможно,но доста рядко си мисля че се случва !Късмет кво да прайш

Абе не съм се оправил , това са пари които съм дал за така-нареченият "ремонт" на главата , а се съмнявам че е направена.
Сега си карам така : доливам си яко масло , пуши и люти зад колата и има малко вода в маслото.
След празниците ще сваля главата и ако не са правени водачите , леглата на клапаните и т.н. , ше се разправяме с "майсторо".
Един колега казва горе долу следното : "Ако някой ден дойдат турците и решат да Е.АТ майсторите , тоя ше го ЕБ.Т "бадева" (ненужно)".
ГЛАВА
Публикувано: 26 дек 2006, 10:12
от tata1971
Това лято и аз минах по този път.Случи се това че след ремонт-смяна на водачи и клапани първо припушваше при запалване/цитат-нормално било/ а след 4000 к.м. започна да пушии-и-и като локомотив с въглища.Отидох при майстора който ми прави ремонта и сменихме маслото от 10w40 на 15w40 и пушенето изчезна за 3 дни.Върнах се отново и той отвори главата........и
1.При 3 от водачите на клапаните се е получил луфт-и отам маслото се е процеждало в изпускателния колектор
2.При единият от водачите е имало отчупвания от материала на главата и съответно голям луфт
Та отам при майстора който набива водачите -той маха развалените и прави нови-набива ги-леглата на клапаните не пасват-райбери сменя и т.н. рекламация е това.
Сега вече не пуши!
А как пушеше!
И при запалване не пуши!
Но вода в маслото не съм имал-гарнитура или пукната глава ще да е!
УСПЕХ!