Страница 1 от 2
колеги,как да разбера...
Публикувано: 12 яну 2007, 04:01
от snaiperisto
Значи , жена ми скъса предната лява гума на Мондеото (15ка с лята джанта , като останалите 3) и сега си кара с резервната...
Та сега...понеже...защото колата се движи на 3 15ки и една 14ка....та въпроса ми е : дали като се движи направо...на равно...с умерена скорост....и понеже колата е ТУРБО дизел (а не някъф-си обикновен)...та колата при посочените по-горе условия : на ТРИ гуми ли се движи???
Или пък ако 14ката стъпва на земята , дали пък задната лява не стои във въздуха (понеже 14ката е предна дясна) ???
Предварително ви благодаря за компетентните отговори.
...а между другото:имам ли хидравлика?
Публикувано: 12 яну 2007, 09:47
от orlinm
Аз не бих пуснал и враг да кара така, ти пич на жена си даваш....

Публикувано: 12 яну 2007, 09:56
от S@sel@
Публикувано: 12 яну 2007, 10:16
от nikolovvd
Няма опасност да останеш с гумите във въздуха. Окачването ще компенсира разликите. Като минаваш през дупките е същото, но за кратко. На WV нали си виждал резервната гума. Колко цола е според теб?
Публикувано: 12 яну 2007, 10:17
от vvvasilev
Душко, ще си прецакаш диференциала. Едната ти гума прави повече обороти от другата - да беше задна- там е ремарке, няма значение
Публикувано: 12 яну 2007, 10:32
от MuzikalnaMania
vvvasilev написа:Душко, ще си прецакаш диференциала. Едната ти гума прави повече обороти от другата - да беше задна- там е ремарке, няма значение
съгласен съм на задвижва6тите колела требва да са 2 еднакви
Публикувано: 12 яну 2007, 10:46
от nikolovvd
И как така ще се скапе. Нали това е работата на диференциала - да задвижва по-малко натовареното колело. Вдигни на крик едно то предните колела (за предно предаване) запали и включи на скорост да видиш кое колело ще се завърти. А какво да кажем за завоите. Нали всяка гума минава различен път. Единствено може да има проблем с ABS-а (да се лъже) поради различната скорост на въртене на колелата.
Публикувано: 12 яну 2007, 10:59
от Brock
nikolovvd написа:И как така ще се скапе. Нали това е работата на диференциала - да задвижва по-малко натовареното колело. Вдигни на крик едно то предните колела (за предно предаване) запали и включи на скорост да видиш кое колело ще се завърти. А какво да кажем за завоите. Нали всяка гума минава различен път. Единствено може да има проблем с ABS-а (да се лъже) поради различната скорост на въртене на колелата.
Ами ще се скапе, защото диференциала не е сметнат да се натоварва непрекъснато, а само при завой и пробоксуване.

Re: колеги,как да разбера...
Публикувано: 12 яну 2007, 11:02
от 1.8d
snaiperisto написа:
...а между другото:имам ли хидравлика?
Ако въртиш кормилото на място с единият пръст,значи имаш
Публикувано: 12 яну 2007, 11:03
от vvvasilev
Постоянно едната от планетите на диференциала ще е по-натоварена от другата. Ще има по-голямо усилие на страната с по-голямата гума, и ще прави повече обороти на страната с по-малката.
Публикувано: 12 яну 2007, 11:13
от 1.8d
nikolovvd написа:...На WV нали си виждал резервната гума. Колко цола е според теб?
Да,ама за тази гума в упътването пише да се използва само колкото да се прибереш до вкъщи или да стигнеш до най-близкия вулканизатор
Публикувано: 12 яну 2007, 11:40
от vvvasilev
orlinm написа:Аз не бих пуснал и враг да кара така, ти пич на жена си даваш....

Ама тя жената е по-зле от враг, не знаеш ли

Може просто да иска да се отърве от нея
Що си мислиш че аз искам на този ескорт който след 2-3 месеца ще го кара гаджето да сложа по-мощен двигател

Публикувано: 12 яну 2007, 11:50
от orlinm
Снайперисто редовно оревава за фордовете, чупели се не знам какво си. Ама и мерцедес да имаше в ръцете му ме съмнява, че нямаше да се чупи и той при такава робовладелска експлотация.
Нищо чудно след има-няма време да видим нова тема: "Голям боклук е окачването на мондеото"
не искам да те обиждам приятел

Публикувано: 12 яну 2007, 11:54
от nikolovvd
Аз не съм писал, че трябва да се кара до Виена така. То е ясно, че така небива да се кара много. Дори с различни гуми небива да се кара, въпреки че са с еднакъв размер
Снайпер я виж това:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... F%E2%E0%EC" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 12 яну 2007, 12:32
от paci
А ако 14-ката е по-висока ?
Т.е. външния диаметър съвпада с на 15-ките!
Дай размерите на 15-ките и на 14-ката.
Мое да нямаш проблем.
Публикувано: 12 яну 2007, 13:18
от red
аз предлагам благотворителна инициатива - да му купим една 15"
Публикувано: 12 яну 2007, 13:27
от nikolovvd
Защо ще купувате?! Аз подарявам една. Ако някой идва към Видин да се обади и я взема на момента.
Re: колеги,как да разбера...
Публикувано: 12 яну 2007, 13:36
от petkoff_pl
snaiperisto написа:Значи , жена ми скъса предната лява гума на Мондеото
red написа:аз предлагам благотворителна инициатива - да му купим една 15"
nikolovvd написа:Защо ще купувате?! Аз подарявам една. Ако някой идва към Видин да се обади и я взема на момента.
Я си признайте с тези подараци кой целите да оправите снаипериста или жена му.

Публикувано: 12 яну 2007, 15:30
от snaiperisto
Мале ... мале...немате "грам акъл"...толко ли тъп ви изглеждам ???
Публикувано: 12 яну 2007, 15:42
от nikolovvd
Не-е-е. Ти не си тъп, а ние сме весели и отзивчиви. Гледаме да помогнем с каквото можем и до колкото ни позволиш.
