Размисли и страсти - спирачки
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Размисли и страсти - спирачки
И всичко започна тук
Как на 97200 км бре душицо?! Или имаш в предвид, че самата кола ти е на толкова?!
Аз посмъртно не мога да изкарам повече от 15 к км... айде... 20 да са тотален макс с едни накладки, дори и от най-висок клас.
... ама на 20 к няма да е останало нищо от тях и ще стърже желязо в желязо на умряло...
Как на 97200 км бре душицо?! Или имаш в предвид, че самата кола ти е на толкова?!
Аз посмъртно не мога да изкарам повече от 15 к км... айде... 20 да са тотален макс с едни накладки, дори и от най-висок клас.
... ама на 20 к няма да е останало нищо от тях и ще стърже желязо в желязо на умряло...
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Нов фюжън :)
Нарича се стил на шофиране. При всеки е различно, но 97000 е съвсем нормално. Предишния ми Ц-Мах беше продаден на 130000 км. още с оригиналните накладки, а на сегашния Фокус ги смених преди около месец на 95000. Явно Дани шофира спокойно и уверено, без резки потегляния и спирания и затова постига добри резултати
.

- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Нов фюжън :)
Точно така, Гошо!
Когато шофираме не-екстремно, даваме шанс за по-дълъг живот на много части в колата. 





- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нов фюжън :)
Стига бе... вие се гъбаркате. На личната тотален макс на максовете за предни накладки - 20 к км. И пак подчертавам... висок клас наклатки, а не някакви измислени.synthez 3D написа: ↑24 фев 2018, 13:03Нарича се стил на шофиране. При всеки е различно, но 97000 е съвсем нормално. Предишния ми Ц-Мах беше продаден на 130000 км. още с оригиналните накладки, а на сегашния Фокус ги смених преди около месец на 95000. Явно Дани шофира спокойно и уверено, без резки потегляния и спирания и затова постига добри резултати.
На служебната пък да не ти говоря, че я караме няколко различни човека и абсурд да изкара повече от 15 к с едни. Последно на 15 буквално нямаше спирачки и наклатките не просто бяха изядени, ами буквално ги нямаше и всичко стържеше желязо в желязо. На 80 000 км за 2ри път сменям дори предните дискове ( горе-долу по веднъж на 40 000 км ), та не за накладки да говорим. Тия 90-100 к км дето ги пишете направо са ми някак история от... сюжет на фантастичен филм

Аз, че съм си шантав и доста екстремен шофьор спор няма и не го крия... ама разлика от 15-20 к км до 100 к... някак ми е повече от абсурдна, ако ще и най-примерния и внимателен човечец да е зад волана...

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1185
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Нов фюжън :)
Ако пък ти кажа, на тролейбусите, колко изкарват накладките, спрямо същите при автобусите...
Служебни коли как се карат, виждаме доста често - като за последно, т.е. не по- различно от твоя стил на шофиране, така че не е критерии.
Служебни коли как се карат, виждаме доста често - като за последно, т.е. не по- различно от твоя стил на шофиране, така че не е критерии.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Нов фюжън :)
От 96та имам книжка и за първи път 2016та на Дракон изпитах какво е да загубиш спирачки заради прегряване.
Имаше проблем със спирачките и после бяха оправени.
Със същите тези спирачки после минах прохода и се прибрах в Плевен без абсолютно никакви проблеми.
Извън пистата не ми е такова поведението.
Колко карам с едни накладки никога не съм засичал.
Груби сметки
От както съм я купил тази грозотия да съм минал 100 000 км.
Почти веднага след като я купих сложих предни Моторкрафт, които смених заедно с дисковете след появилия се проблем на пистата.
Демек да са били на 80 000 км. и 3 събора с писти

Знаем как караш ...
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нов фюжън :)
Това е супер, но, ако ти с лудо каране по пистите ги избутваш до 80-100 к... главата ми не го побира аз как карам, щом повече от 20 к никога в живота си и на никоя кола не съм издържал с едни накладкиpaci написа: ↑25 фев 2018, 00:14От 96та имам книжка и за първи път 2016та на Дракон изпитах какво е да загубиш спирачки заради прегряване.
Имаше проблем със спирачките и после бяха оправени.
Със същите тези спирачки после минах прохода и се прибрах в Плевен без абсолютно никакви проблеми.
Извън пистата не ми е такова поведението.
Колко карам с едни накладки никога не съм засичал.
Груби сметки
От както съм я купил тази грозотия да съм минал 100 000 км.
Почти веднага след като я купих сложих предни Моторкрафт, които смених заедно с дисковете след появилия се проблем на пистата.
Демек да са били на 80 000 км. и 3 събора с писти
Знаем как караш ...

На личната си ги сменям постоянно на под 20 и винаги когато ги сваля има останал живот в тях за не повече от още... 2-3 000. На служебната пък и до 20 не изкарват... а освен това и дискове на всеки 40 средно се сменят.
Колкото и разлики да има в стиловете ни на шофиране... просто разликата от 20 до 100 к е огромна и непонятна за мен. А и доколкото имам наблюдения от познати... цели десетилетия наред... за един такъв случай не съм чул. Сефте прочетох днес това твърдение, че са сменени на 98 к и се зачудих и изумих... реших, че е имала в предвид, че самата кола и е на толкова девойката... Цифрата просто не е за вярване.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Нов фюжън :)
Дани кара много добре.
Возила ме е до Римни Валчеа или каквото беше там в Румъния или след него беше и обратно до село Плевен.
Фюжъна е дизел и ако умееш да използваш мотора за спирачка какво чудно има?
Аз също ползвам мотора за спирачка.
Случвало се е да ме питат как колата ми спира така бързо.
Ама тя не спира сама колата а аз с комбинация от двигател и спирачки.
На въпросното връщане след като бях запалил спирачките на пистата в прохода ме изнерви един с едно ново CRV.
На по-прави участъци не мога да го настигна и като дойде завой държи на спирачки до откат и едвам взема завоя.
Излиза от завоя и пак газ. А не! Аз така на спирачки не мога да карам и го изпреварих.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нов фюжън :)
Съвсем нормално е да спира всеки с помощта на двигателя, който има поне година опит и са му го казали поне веднъж да се стреми към това... Аз лично превключвам предавките като луд и постоянно, за да помагам на спирачките и буквално всяко спиране, без изключение ми е на скорост. Със сигурност не мога и да търпя някой да се влачи пред мене и да ми намаля по завоите като заспала баба... Приемам, че малкото барабанче е спокойничка и кара внимателно и щадящо колата си, приемам и, че много други хора го правят, но докато не видя с очите си, не мога да приема, че е възможна такава огромна разлика в километрите, благодарение на стила, на шофиране... както вече неколкократно се изразихpaci написа: ↑25 фев 2018, 00:38Дани кара много добре.
Возила ме е до Римни Валчеа или каквото беше там в Румъния или след него беше и обратно до село Плевен.
Фюжъна е дизел и ако умееш да използваш мотора за спирачка какво чудно има?
Аз също ползвам мотора за спирачка.
Случвало се е да ме питат как колата ми спира така бързо.
Ама тя не спира сама колата а аз с комбинация от двигател и спирачки.
На въпросното връщане след като бях запалил спирачките на пистата в прохода ме изнерви един с едно ново CRV.
На по-прави участъци не мога да го настигна и като дойде завой държи на спирачки до откат и едвам взема завоя.
Излиза от завоя и пак газ. А не! Аз така на спирачки не мога да карам и го изпреварих.

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
Аз пък се учудвам, как могат да се стопят накладки за 15-20 000 км. Трябва да е е--ти и дивашкото каране. Газ-спирачка
Накладки сменят не по-малко от 80-100 000 км и имат още доста материал в тях. И не, не карам пенсионерската. Напротив. Но не се движа плътно зад хората, че да ги нервя.

- m_fokus
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
Сменях дискове (Ате) и накладки (Трв) преди две години и четири месеца, навъртяни около 45к км, наскоро ги гледах, дисковете бяха с едва доловим ръб, накладките с доволна дебелина, така че - да и аз мисля, че всичко зависи от начина на водене на автомобила, не съм типаж "газ-спирачка".
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена 

-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
Лорда кара със средна скорост 180-200 и нормално да сменя накладки и дискове на 15к. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
За 100 000 Км на Ескорта съм сменял 2 пъти предни накладки, като втория комплект така и си остана практически нов (бракувах колата). Така и не можах да накарам задните спирачки да работят адекватно и на практика през целия този пробег съм спирал само на предните. И аз смятам че стила на каране има огромно значение за износването на спирачките, освен ако не са блокирали цилиндрите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
Тъй като доста хора могат да потвърдят как карам, та с доста интензивно и динамично каране на зеления Ескорт с форсиран над 100 к.с. двигател си изкарвах по около 60 000 км.
Поздрави
Поздрави
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
Така, де. Трябва да си и...д, че да смачкаш накладки на 15-20 к км извън писта. 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
И аз съм карал само на предни като предните са задържали когато стана проблема на пистата.
Последва смяна на всичко отпред по спирачките, но остана проблема със задните.
От спирачките останаха несменени само задно ляво цилиндърче и маркуч.
Закупих и тръгнах да ги сменявам, но не можах да извадя барабана.
Правил съм го не един път, но нещо забих тогава и се отказах. От как събрах всичко обратно разбрах какъв ми е бил проблема.
Както и да е, отказах се и отидох на майстор.
За моя модел дават 3 размера цилиндърчета и аз бях взел най-голямото.
Това не го знаех каква е разликата в размерите, но човека знаеше и разглобихме и другото колело.
Оказа се, че отзад съм бил с две различни цилиндърчета. От дясно когато цилиндърчето изтърва майстора, който беше правил ремонта беше сложил средния размер и решихме от другата страна да направим същото след като нямам инфо кой е моя размер.
На финала бях в колата на подемника. Какво прави този който последно се занима с проблема не знам, но си дойдоха задните спирачки.
После проверих в МП и разбрах, че размера е точно този, който беше сложил предишния майстор. От ляво това, което сменихме беше по-малко и заклинило в едната посока.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
Оригинални Моторкрафт ги смених някъде на над 40 х. и то само заради нови дискове. Бяха изтъркани малко под половината им.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
- Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
Не е само до стила на шофиране, зависи също от теглото на колата и какви накладки си сложил. Едни задни "Локхийд" след 40к. изглеждаха все едно сега са извадени от кутията
.

В България има само един вид пътни знаци - пожелателни.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Размисли и страсти - спирачки
Накладките е хубаво да цапат леко джантите. Иначе може да смениш дисковете, преди накладките... 

- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Размисли и страсти - спирачки
Напълно съгласен,даже ги драсках с нокът когато избирах моите.dimkar написа:Накладките е хубаво да цапат леко джантите. Иначе може да смениш дисковете, преди накладките...
Изпратено от моят Респром
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта