Страница 1 от 1
mondeo 94
Публикувано: 04 фев 2007, 17:11
от vader11
здравейте от днес имам мондео 1.8 glx искам да питам какви са добрите и лоши страни, защото досега само опели съм карал и ми е като мъгла за форд, ще ви бъда благодарен.
Публикувано: 04 фев 2007, 17:25
от mimonti
ще чуеш много изрази от типа( Форд не емарка а диагноза. Форд е семеина кола защото цялото семеиство работи за нея) но не им убрьщаи внимание те просто звиждат .сьс здраве да си я караш честито
Публикувано: 04 фев 2007, 17:28
от isoiso
И аз имам и Астра и Мондео - нямат нищо общо като комфорт и удоволствие при каране - за мощност да не говорим, щото Астрата е 1,7D, обаче и разходите по поддръжката нямат нищо общо . . . . Астрата си е един член от семейството, а Мондьо - два

Публикувано: 04 фев 2007, 23:12
от red
Абе хора, какво ги мъчите тези коли, бе?
Публикувано: 05 фев 2007, 09:43
от vader11
какви са най-честите болежки при мондеото, да си знам от сега
Публикувано: 05 фев 2007, 10:31
от Любо
Първо добре дошъл в клуба

По темата: Най-често на Мондео се сменят т.нар. биалетки. Има две отпред и две отзад. Ако ползваш търсачката на форума ще намериш много изчерпателна информация по въпроса със смяната им, т.е. как става тази магийка.
Съвет от мен. При смяна на задните биалетки сменяй и тампоните на стабилизиращата щанга. Не са скъпи, но (поне при мен) се скапват почти със същата честота, с 3-4 месеца закъснение и трябва после само заради това пак да се ляга отдолу.
Друго, което често се сменя не се сещам, освен консумативи, като масло и филтри.
Все пак честотата на подмяна зависи от това колко километри й навърташ.
Успех и дано не се налага да я правиш.
Публикувано: 05 фев 2007, 11:29
от petkoff_pl
Любо написа: Ако ползваш търсачката на форума ще намериш много изчерпателна информация по въпроса със смяната им, т.е. как става тази магийка.
Ти пак си ползвай търсачката (на мен ми е малко зор с нея) затова ти препоръчвам тази тема
Съдържание на раздел ХОДОВА ЧАСТ тук съм извел линкове към всяка тема раздел ходова част разделени са по модели
Също виж тук
http://www.clubford.org/portal/content/ ... y/3/67/95/" onclick="window.open(this.href);return false; предполагам там не си чел
Публикувано: 05 фев 2007, 20:01
от vader11
много ви благодаря, значи първите ми впечатления са че, наистина нещо хлопа и отпред и отзад, обаче най-неприятното е че, гасне на свободен ход, какво е това не знам днес 3-4 пъти го направи и утре ще я водя на доктор, другото кето ме интересува е на ключа има едно диодче което е счупено казаха ми, че това било инфрачервено дистанционно ама нещо не ми се вярва. Та засега е това. Почвамам вече сериозно с форума.
Публикувано: 06 фев 2007, 01:09
от krustnikut
Първо добре дошъл и честита покупка!
Второ, както спомена колегата по-горе: не обръщай внимание на глупавите изрази от сорта на: "Форд е направен за да се докаже че има по-лоша кола от опел" и тъй като до сега си карал само опели сам ще се увериш, че това не е така.
И сега по темата: колата на газ или на бензин я караш?
Публикувано: 06 фев 2007, 09:48
от vader11
krustnikut написа:Първо добре дошъл и честита покупка!
Второ, както спомена колегата по-горе: не обръщай внимание на глупавите изрази от сорта на: "Форд е направен за да се докаже че има по-лоша кола от опел" и тъй като до сега си карал само опели сам ще се увериш, че това не е така.
И сега по темата: колата на газ или на бензин я караш?
на бензин, няма газово.
Публикувано: 06 фев 2007, 11:08
от Любо
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... +%F5%EE%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... +%F5%EE%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... +%F5%EE%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
Прегледай тези теми. Загледяй се повече за т.нар. моторче за празен ход и в кабели/свещи.
Публикувано: 06 фев 2007, 19:45
от krustnikut
Да, наистина. Кабелите са много претенциозна работа. Но ако сега си взел автомобила, те съветвам да провериш за течове на антифриз, гарнитури и пр. и пр. Защото при предната кола доста патихме заради едно спукано маркуче от охладителната система... оказа се, че има защата против прегряване, която се включва когато нивота на онтифриз драстично намалее и колата гасне! Има и още нямколко варианта: електрониката да има проблеми, които не се отстраняват трудно... в края на краищата всичко "софтуерно" е лесно лечимо. И последното, което може да е - по горивната уредба (бензинова помпа, инжектори и др.). Във всеки случей не можем да гадаем. Докторът най-добре ще каже... стига да си разбира от занаята
