Продадох си колата,какво да взема сега?
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Продадох си колата,какво да взема сега?
Продадох си старата форделина и сега се чудя какво да взема.гледам в мобилето предлагане колкото искаш.Цени различни.Тъй като съм фен на марката ще се придържам към нея.Много рядко се намират ескорти дизели хечбек-90% са комби а аз неискам.
Реших на фокус да се спра-и какво се оказва:дизеловите фокуси по -скъпи с по 2000лв от бензиновите
Гледам мондео от 99г се харчи колкото фокус от 99
Как да реша какво да си купя?
Реших на фокус да се спра-и какво се оказва:дизеловите фокуси по -скъпи с по 2000лв от бензиновите

Гледам мондео от 99г се харчи колкото фокус от 99
Как да реша какво да си купя?
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виж разхода на мондеото и на фокуса, както и подръжката. Аз лично, ако трябва да избера какъв форд да си купя, бих се спряла на форд фокус, но пред фокус втора употреба, бих избрала нова фиеста.
За справка погледни примерно фокусите, които предлага МП като втора употреба какви ремонти и за колко пари се правят след 50 000-70 000 км. и като се добави 'екстрата', че ако са били служебни са карани като за последно, то въобще не си заслужава.
Също така, макар и странно, но е факт мондео модел 2003-2004 г, има повече ръжда от фокус същата година, а ако е по-стар ръждата ще е съвсем очевидна.
Моя съвет е, колкото може по-нова кола, макар и по-малка.
За справка погледни примерно фокусите, които предлага МП като втора употреба какви ремонти и за колко пари се правят след 50 000-70 000 км. и като се добави 'екстрата', че ако са били служебни са карани като за последно, то въобще не си заслужава.
Също така, макар и странно, но е факт мондео модел 2003-2004 г, има повече ръжда от фокус същата година, а ако е по-стар ръждата ще е съвсем очевидна.
Моя съвет е, колкото може по-нова кола, макар и по-малка.

FORD - Feel the difference.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Доколкото схващам човека се чуди между Фокус и Мондео от една година, на една цена.
При това положение зависи за какво ще ползваш най-много колата. Ако ще я караш повече извън града ->със сигурност Мондеото е по-добрия избор.
Ако ще я караш в града може би фокуса е по-добрия вариант, но не съм сигурен.
Аз мойто Мондео го карам основно в града и съм си добре - широко, удобно.
При това положение зависи за какво ще ползваш най-много колата. Ако ще я караш повече извън града ->със сигурност Мондеото е по-добрия избор.
Ако ще я караш в града може би фокуса е по-добрия вариант, но не съм сигурен.
Аз мойто Мондео го карам основно в града и съм си добре - широко, удобно.
- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега Любо, не си прав - на Фокуса му се регулира шофьорската седалка по височина, а волана се мести и нагоре-надолу, и напред-назад. В това отношение колата си е добра, но определено не е най-удобния автомобил за дълъг път. Иначе си е бърза, харчи малко, но си е шумничка, вози стегнато и като караш няколко часа се уморяваш. Предполагам, че Мондеото е като кораб в сравнение с Фокуса и на магистралата е чудесен. Виж за града един компактен хечбек е много по-подходящ, така че в крайна сметка е въпрос на лична преценка и конкретни изисквания.
-
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ами за мондеото от 99 не се говори много хубаво,говорил съм с търговци на коли и тяхното мнение е,че купиш ли мондео си потънал много дълбоко,защото няма търсене от клиентите.От фордовете най-голям хит бил фокуса и КА.И аз клоня към фокус,но май ще събирам още парички щото на тези дизели много им искат.А за бенз.мотор баща ми кара такъв 16-16V и градския разход надминава 10л.а за мен това е много.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
В София напоследък са доста задръстванията, но все още установявам с удивление, че Монди /и то комбито, а то е по-дълго с ~ 10см/ е уникална кола - невероятно е маневрена за размерите си и дизеловата версия има приличен разход /в прочем реалната разликата с ескорт 1.8 тд е под литър на 100, а возията е коренно различна/; единствения проблем е ако е на 14" ки - опира корема по бордюрите;
При съвременните бензинови коли ахилесовата пета е електрониката и съпътстващите я неизброим брой датчици и контролери, които при колите набор `98 - `99 тамън са изчерпали ресурса си и започват да правят проблеми! Лошото е, че цените на тези джаджи е меко казано солена!
Докато при дизелите /изключвам комон рейлите/ подхода е доста по традиционен и имплантираната техника е доста консервативна и напрактика електрониката е много малко /1.8 тди при фордовете от първата и втората половина на `90 са почти индентични - по между другото това е уникален мотор - колкото повече го карам, толкова повече се влюбвам в него/!
ДВГ - само 1.8 тди
Колкото до конкретния избор на купе - тук вече до голяма степен избора зависи от личните предпочитания и условията, в които ще се експлоатира автомобила; При идеалния вариант ще се купят две коли Фиеста и Мондео, но с оглед реалността е почти невъзможно за средния българин да поддържа в изправност и плаща сметките на две коли! Карал съм доста голяма част от гамата на Форд, а някой други марки, но смея отговорно да заявя, че винаги след това като се кача на Мони разбирам, защо е през `93г. е обявен от експертите за най-добрия модел на Форд слизал от конвейра!
Колкото до ресурса на модела - на голяма част от колегите ми колите са на възраст горе долу колкото моята и имат почти същия експлотационен период в РБ - в сравнение с повечето от тях Мони изглежда направо отлично, все още не се е разтропало, двг. си мърка нежно, и съм имал малко технически проблеми и то повечето от тях се дължат на части менте и не особено кволифицирани технически услуги !
При съвременните бензинови коли ахилесовата пета е електрониката и съпътстващите я неизброим брой датчици и контролери, които при колите набор `98 - `99 тамън са изчерпали ресурса си и започват да правят проблеми! Лошото е, че цените на тези джаджи е меко казано солена!
Докато при дизелите /изключвам комон рейлите/ подхода е доста по традиционен и имплантираната техника е доста консервативна и напрактика електрониката е много малко /1.8 тди при фордовете от първата и втората половина на `90 са почти индентични - по между другото това е уникален мотор - колкото повече го карам, толкова повече се влюбвам в него/!
ДВГ - само 1.8 тди
Колкото до конкретния избор на купе - тук вече до голяма степен избора зависи от личните предпочитания и условията, в които ще се експлоатира автомобила; При идеалния вариант ще се купят две коли Фиеста и Мондео, но с оглед реалността е почти невъзможно за средния българин да поддържа в изправност и плаща сметките на две коли! Карал съм доста голяма част от гамата на Форд, а някой други марки, но смея отговорно да заявя, че винаги след това като се кача на Мони разбирам, защо е през `93г. е обявен от експертите за най-добрия модел на Форд слизал от конвейра!
Колкото до ресурса на модела - на голяма част от колегите ми колите са на възраст горе долу колкото моята и имат почти същия експлотационен период в РБ - в сравнение с повечето от тях Мони изглежда направо отлично, все още не се е разтропало, двг. си мърка нежно, и съм имал малко технически проблеми и то повечето от тях се дължат на части менте и не особено кволифицирани технически услуги !
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега, не си прав. На Ford Focus волана се регулира във всички посоки, седалката на шофьора се регулира по височина.Любо написа:И вътре е по-удобно.jlpetkov написа: Иначе по темата, аз лично бих предпочел мондеото, по ми харесва муцуната
На Фокуса седалката на шофьора няма ход нагоре-надолу. И волана май му се регулираше само по височина, за дълбочината не съм сигурн, но май Цъ...
Май направих офф топик съжалявам
Взимай Focus ако можеш. 8 години по-нов модел е, още е актуален. Поведение на пътя няма равен. Екстра си е и за извънградско - пробвай. 1.6 бензин също ще ти свърши работа.
М/у другото 1.8 TD на старото Мондео и Ескорта са съвсем различнио от при Focus макар, че са по 90 коня. На Focus е с директно впръскване и върви много повече, много по съвременен е освен това.
Ford. Feel the difference
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Големият фен на 1.8 TD Chains ще се радва да научи, че този мотор прави триумфално завръщяне в новото Mondeo.
Още има хляб в него!
Разбира се сега е комън рейл трето поколение с пиезоинжектори и турбо с променлива геометрия.
1.8 TDCi 100 к.с.
1.8 TDCi 125 к.с. с 6 скорости.
Още има хляб в него!
Разбира се сега е комън рейл трето поколение с пиезоинжектори и турбо с променлива геометрия.
1.8 TDCi 100 к.с.
1.8 TDCi 125 к.с. с 6 скорости.
Ford. Feel the difference
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Взимай това което харесаш повече. С много проучване и хилядите "компетентни" мнения на автосалоните до никъде няма да стигнеш. Нали я взимаш да я караш а не да я продаваш, какво те интересува коя е по-лесна за продаване. Ако повче се кефиш на големи и с повече екстри коли си търси Мондео. Плюса на Фокуса пък е че незнайно как все още е пропуснат да бъде оплют от големите разбирачи и затова държи цена. 8-10 К са доста пари и можеш да намериш много добра кола, не гледай толкова годината а състоянието.
За мен лично кола 98-00, е нова /не в реалния смисъл естествено/ и ако е подържана няма начин да ти създава проблеми.
На твое място бих се огледал за Мондео с фул екстри, предполагам за същата сума няма да можеш да намериш Фокус и затова Мондеото е по-подходящо според мен, а и си е друг клас.
За мен лично кола 98-00, е нова /не в реалния смисъл естествено/ и ако е подържана няма начин да ти създава проблеми.
На твое място бих се огледал за Мондео с фул екстри, предполагам за същата сума няма да можеш да намериш Фокус и затова Мондеото е по-подходящо според мен, а и си е друг клас.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта