Страница 1 от 1
Публикувано: 04 май 2007, 13:10
от nicko
Ами най добре е продай ако можеш и аз така мисля да направя, че за 5-6 месеца ми се разказа играта. Проблеми проблеми и само проблеми с тези Фордове. Имам бебе на 3 месеца вече и не мога да разчитам на кола. Съжалявам, че трябва да го кажа, но съм имал и много други коли, но по голямо келеме от Форд няма. Сигурно тази кола ме мрази.
Публикувано: 04 май 2007, 14:17
от mrdds
nicko написа: но по голямо келеме от Форд няма. Сигурно тази кола ме мрази.
май по голямо келеме от ТВОЯ форд няма.И по скоро ти нея мразиш.....
Много ме кефите така,като не ви е в ред колата ->марката виновна.
Ми кво очакваш,да караш 10+ годишна кола и да е като нова ли?
Още повече и на газ.
Продавай я,купи си после мерцедес на 20г. с тези пари и се моли....да не ти се разваля.
Сори за офтопика,ама вече не се сдържах.
Прощавайте ме!
Публикувано: 04 май 2007, 16:18
от nicko
Ами кво да взема някой крив Опел или Фолцваген по голяма боза. Просто се ядосвам като излезе нещо за смяна. То знам,че като тръгне едно излиза и друго. Ама и тея майсторчета само за бой плачат.
Публикувано: 05 май 2007, 11:08
от mtel11
И аз имам същата и се разваля като нормална 10 годишна кола .А пък дето викаш за майсторите всички са за е*ане.Гледам че си от Пловдив в кой сервиз ходиш да я оправаш?

Публикувано: 05 май 2007, 12:50
от traqn_savov
nicko написа:Ама и тея майсторчета само за бой плачат.
mtel11 написа:А пък дето викаш за майсторите всички са за е*ане.
Е ви сега ще ме любите ли или ще ме биете
сега като дойдеш във сервиза, ще ти изпиша части, като за нова кола, ама дали ще можеш да ги платиш...
Протсо закърпваме временно положението и това е.
Виновен

признавам.

Публикувано: 05 май 2007, 17:43
от The seven
traqn_savov написа: ...
Е ви сега ще ме любите ли или ще ме биете
сега като дойдеш във сервиза, ще ти изпиша части, като за нова кола, ама дали ще можеш да ги платиш...
Протсо закърпваме временно положението и това е.
Виновен

признавам.

Ако ти си ми майстора боя ще бъде най-малкото ...
Публикувано: 05 май 2007, 20:11
от HACKO
Траян цяла седмица рева от собствената си кола и от сичкото Форд, а сега се оказа, че и сервиз има.
Боже пази потребителите!
Публикувано: 05 май 2007, 20:24
от evg2
"Виновен признавам. "
Ами,....не си виновен то като нямат пари клиентите естествено че ще се скърпва работата както може.
Публикувано: 05 май 2007, 20:36
от traqn_savov
HACKO написа:Траян цяла седмица рева от собствената си кола и от сичкото Форд, а сега се оказа, че и сервиз има.
Боже пази потребителите!
Човек не съм виждал до сега да правя цялосна проверка, да свалям датчик по датчик, със компютърен осцилоскоб проверявам MAP сензора, ровя се цял ден във инсталацията, смених впръскващият възел..
И най накрая, колата си прави каквото си иска..
утре ще измеря масите към компа, и буксата, дали е наред..
и във крайна сметка, тези модули, точно този тип със вграден комутатор, се оказват трагични случай.

Публикувано: 05 май 2007, 20:48
от paci
Що да са трагичен ?
И за мен Linux е трагичен ама си има хора които се оправят с него.
Тва, че не познаваш марката и системите ....
Едно Ферари ако ти докарам как ще се чувстваш ?
Форда не е кола ами Бентли да ти докарам?
Кво искаш ти докарам ?
Нищо няма ти докарам щото не мога но все пак ..
"Пиле в калчища"
Одеве пак съм светкал един комп дето е гаранционен в една фирма вече с история но какви бачкат там ...
Трябваше да убеждавам лапето че няма лепенки и няма какво да се притеснява, знам какво да правя но защо онези не са го направили ?
Стига рева ми се вземи в ръце

Да ти доведа един пичага дето ... не му е раота, заплатата си изкарва с друго но все пак ако ти опрай колата ще идеш ли да продаваш краставици на пазара

Публикувано: 05 май 2007, 21:00
от traqn_savov
Публикувано: 05 май 2007, 21:13
от paci
Ми слагай

Оптимист съм да.
Нема само се цупим, сърдим и отчайваме.
Стария ескорт се мръщеше като завали. Познаваме се се собственика му от ... вече ще станат 15 години. Даваше ми ескорта когато ми дотрябва без уговорки.
Знаех всичко по тази кола. Карам я при един да види ко са мръщи на мокро. Оня го гледа от 3 метра и каза капачка, палец и кабели. Казах на предишния собственик че съм тръгнал да го оправям това и той ми каза не барай кабелите, капачката и палеца, че са НОВИ.
Един, 2-ри, 3-ти и накрая един го оправи дето само с тенекеджийски въпрси се занимава.
Исках всичко е 6 и ходих при един (бог да го прости почина човека) много бях доволен от него кога карах ладата. Та ходих при него че ми трякат клапаните на ескорта. Като загрееше мотора и всичко беше 6 и аз бях беснял изграда и тогава отидох при него и те си се чуват .... ама оня като ме чу за кво отивам и като чу мотора и му идеше да замахне с една отверка (държеше) ме мацне по тиквата.
2 лв. не иска да вземе баси

щото мотора верно си бачкаше идеално а аз не съм наред

Друг па ГООЛЯМ "МАЙСТОР" ми смени гумичките на клапните и колата почна ми гори масло и наслушах се на какви ли не фрази и злобни изкази по адрес на форд и ми взе малко на 70 лв да му слушам глупостите. Последно преди да го продам му смених семерина на коляновия вал при майстор който се занимава само с ходова част и не смърди като заклещен, просто явно човека знае кое как и му се отдава.
Публикувано: 05 май 2007, 21:29
от traqn_savov
Мойте уважение драги колега, но тук става въпрос за основен проблем на тези модели и по точно за двигател G6A със електронен модул, EEC - IV CFI
Ту не ти говоря за някакви кобели, и за някакви изминленни свещи, тях съм ги сменил..
Тук говорим за основен проблем, а аз не смяням датчици на поразия докато тръгне, опитвам се да открия кое предизвиква тези симтоми, и да съм 100 процента сигурен че съм отстранил трайно причината..
Публикувано: 05 май 2007, 21:38
от paci
УСПЕХ !!!

Публикувано: 05 май 2007, 21:41
от traqn_savov
Утре за празника сервиза ще е свободен, и на разполужение напълно на мен.
Смятам да я разчегъркам от всякъде, въпреки потписа....
Пожелайте ми успех колеги, фордчето ми харесва и искам да си го карам..
Надявам се утре да няма тема, продавам части за форд.

Публикувано: 05 май 2007, 21:43
от paci
Вече ти пожелах УСПЕХ. Без ирония ... да не си си го помислил
Дай малко амбицирано, стига рева.

Публикувано: 05 май 2007, 21:47
от traqn_savov
paci написа:Вече ти пожелах УСПЕХ. Без ирония ... да не си си го помислил
Дай малко амбицирано, стига рева.

Не3 съм си и помислил че е иронично, колеги сме все пак.

Публикувано: 06 май 2007, 01:45
от HACKO
Според тебе от запалването ли е или от инджекциона.
Ако смяташ че е от инджекциона и не ти се дават пари за компютър, ламбда и мап, винаги можеш да сложиш карбуратор(добре регулиран карбуратор определено работи по-добре от този инджекцион).
Запалването не е с вграден комутатор, на Ескорта се намира върху левия подкалник ,на Фиестата не знам къде е но трябва да е същия. До каква степен обаче е зависим от компа и ще може ли да работи без него не съм сигурен. Обаче съм виждал Форд с това запалване и монтиран карбуратор. При сгоден случай ще го проверя има ли компютър.
Публикувано: 06 май 2007, 07:01
от traqn_savov
HACKO написа:
Запалването не е с вграден комутатор, на Ескорта се намира върху левия подкалник ,на Фиестата не знам къде е но трябва да е същия.
Напротив, поне при моята е.
