Ford Fiesta 1.1 mi '93
- Sa3ana3a
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 13 фев 2010, 20:32
- Модел на автомобила: '93 Fiesta 1.1i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ford Fiesta 1.1 mi '93
Здравейте, вчера си купих автомобилчето и днес след пипане тук и там, наливане на консумативи и т.н., реших да направя снимки за да ви го покажа.
Техническото състояние е добро (поне за момента, човек никога не знае какво може да излезне), има живот във иначе малкия двигател, ходовата част също е добра с изключение че трябва да се смени гърнето. По тялото обаче има доста удари (по самото купе няма - не е катастрофирал) но вратите и капака са пострадали, драскотини, но тъкмо за през лятото при достатъчно желание ще се заема да пооправя вида, тъкмо и ще науча туй онуй. Почти няма ръжда. Като за първи автомобил смятам, че направих добър избор. Ето и снимки:

Техническото състояние е добро (поне за момента, човек никога не знае какво може да излезне), има живот във иначе малкия двигател, ходовата част също е добра с изключение че трябва да се смени гърнето. По тялото обаче има доста удари (по самото купе няма - не е катастрофирал) но вратите и капака са пострадали, драскотини, но тъкмо за през лятото при достатъчно желание ще се заема да пооправя вида, тъкмо и ще науча туй онуй. Почти няма ръжда. Като за първи автомобил смятам, че направих добър избор. Ето и снимки:




- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
Честито колега със здраве да си караш Фофчо и много безавариини километри >:D<:
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- Mersinko
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 04 фев 2010, 01:43
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4i 16V (90 Hp) 1997
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
Честито 

-
- потребител
- Мнения: 142
- Регистриран: 09 юни 2008, 20:56
- Модел на автомобила: Escort 1992 combi 1.8D Escort 1.4i cabrio (ve4en proekt)
- Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
честито 

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 01 мар 2010, 18:40
- Модел на автомобила: fiesta mk3
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
4estitoSa3ana3a написа:Здравейте, вчера си купих автомобилчето и днес след пипане тук и там, наливане на консумативи и т.н., реших да направя снимки за да ви го покажа.
Техническото състояние е добро (поне за момента, човек никога не знае какво може да излезне), има живот във иначе малкия двигател, ходовата част също е добра с изключение че трябва да се смени гърнето. По тялото обаче има доста удари (по самото купе няма - не е катастрофирал) но вратите и капака са пострадали, драскотини, но тъкмо за през лятото при достатъчно желание ще се заема да пооправя вида, тъкмо и ще науча туй онуй. Почти няма ръжда. Като за първи автомобил смятам, че направих добър избор. Ето и снимки:
![]()
![]()

Еdit cossy: ПИШИ НА КИРИЛИЦА!!!
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
казвай подробности - как ти се струва колата , движи ли има ли сила, с къв бензин я караш, колко ти харчи ...



Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- Sa3ana3a
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 13 фев 2010, 20:32
- Модел на автомобила: '93 Fiesta 1.1i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
Двигател:led_zep написа:казвай подробности - как ти се струва колата , движи ли има ли сила, с къв бензин я караш, колко ти харчи ...![]()
Двигателя бе доста замърсен със старо масло, явно предишния собственик и този преди него изобщо не са сменяли маслото а само са доливали, имаше много нагар който се бе струпал в горната част на двигателя, изчистихме го и използвахме бензин за да го доразгради. За жалост не успяхме да направим реглаж на клапаните (а като гледам ще трябва задължително да се свърши скоро), като сложихме нова гарнитура не изтича от никъде масло и досега вече съм навъртял към 180 км и нивото на маслото не е спаднало изобщо. Маслото което му купих бе Ford Super Multigrade 15W40 (бих се радвал да чуя дали има по-добра алтернатива за да знам занапред). Това е за двигателя като цяло.
Ск. кутия:
Предишния собственик ми каза че е сменен съединителя преди 2000 км., попитах го дали е сменено маслото на ск. кутия, той каза да. Но втора влиза малко принудително на моменти (усещат се зъбите при изцяло натиснат съединител). И това ме кара да мисля, че нещо не е направено както трябва, доколкото прочетох във форума така става при старо масло за ск. кутия. Дали трябва да се смени?
Ходова част:
Малък луфт на волана причинен от карето. Каре засега няма да сменям, но се нуждае от реглаж предницата.
Гърнето все още си е същото.
Гориво:
Ще трябва да се изчисти резервоара и да се изчистят пътищата и цедката. Има много мъничка дупка която да се запои, но това през по-топло време.
Храня я предимно от OMV, и съм решил да редувам Carrera 95 и Carrera 100.
Други:
Направил съм регистрация във spritmonitor.de - http://www.spritmonitor.de/en/detail/383519.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Сайта все още не показва разхода, но като пресметнах изминатото разстояние и литража, излезна цифрата 8.
Предполагам, че лятото може да падне на 7 поне.
Вратите са почти не ползвани и се затварят сякаш са чисто нови.
Имах обаче проблем със шофьорската, счупи се пружина на затварящия механизъм, потърси се втора ръка но за съжаление не се откри дори и при "Италиянеца", за мое щастие бащата успя да я смени с подобна и сега работи без проблем.
Капака е поизправен.
Предната емблема едвам се държеше за съединението, свалих я преди пътя или някой друг да го направи, почистих я, синьото почти го нямаше, боядисах го отзад със спрей и сега е почти като нова, залепена е обратно със лепило (тип като силиконовите флакони), стои здраво.
Това е като цяло.


- tqnko
- потребител
- Мнения: 233
- Регистриран: 13 окт 2009, 18:32
- Модел на автомобила: Ford fiesta mk3 1.1 с АГУ, 4/5 врати, много бЕга.
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
Честито..
и аз се чудя..
приятелката ми ми каза, че ще ми даде кинти да си купя гърне (по поводи по който не ми е подарявала нищо) но не знам да взема "спортно" или обикновенно. Не че за газарията, но спортните повече ще държат докато тия 2рата ръка гърнета които ще смъкна от моргата ще са полу изгнили... който пак са на моя хал и се чудя.
и аз се чудя..
приятелката ми ми каза, че ще ми даде кинти да си купя гърне (по поводи по който не ми е подарявала нищо) но не знам да взема "спортно" или обикновенно. Не че за газарията, но спортните повече ще държат докато тия 2рата ръка гърнета които ще смъкна от моргата ще са полу изгнили... който пак са на моя хал и се чудя.

Закона на живота гласи: Яж боб, карай форд, живей горд!

http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!

http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 28 яну 2010, 22:35
- Модел на автомобила: fiesta 1.1
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
Честито братле със здраве да си я юркаш . И аз се здобих с такова возило ,малко проблеми ми създаде сас свещи и амортесьори (150 лв . намерих единия )
иначе е здраво возило 


-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 15 мар 2010, 18:01
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
Честито. И аз имам същата машинка, само че карбуратор. От три четири години я карам като за последно - само наливам. Много корава и икономична.
- Sa3ana3a
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 13 фев 2010, 20:32
- Модел на автомобила: '93 Fiesta 1.1i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 1.1 mi '93
Здравейте, поствам прясна снимчица. Миналия ден след автоизложението в IEC минах през автомивката да си я измия за 2 левчета, че не беше виждала къпане от доста време. Със последните издихания на батерията на фото-апарата направих две снимчици. Външни промени не съм правил освен белите мигачи миналата година. Тази година направих белия кант на гумите... (ще помоля уважаемата аудитория да спести негативните критики) според мен много отвори вида на автомобила и също така го прави уникален.

На скоро си сложих китайско радио за 50 лева от технополис, доволен съм от него (за сега). Избрах го защото не ми трябваше нещо кой знае какво, достатъчно ми е да чете usb, пък й оригиналните колонки на фиестата са 20W някакви странни великобритански, но изненадващо доста качествени. Не исках и да се набутвам особено защото радиото с което я купих не свиреше пък ток имаше и ме беше страх дали е от него или е от колата. А и хубавото на новото китайско е че върви в комплекта кабели за евробукса. Няма значение...
Със незаменимата подкрепа на най-добрия ми приятел Николай
успяхме да свършим работата макар и да ни отне много логика и време поради следните обстоятелства - когато махнахме старото радио, ОМГ
испанеца (или "българина" според Николай) е бил тотално изнасилил окабеляването на радиото което едно време е била колата, буксите бяха счупени, доста кабели рязани безцелно и тотална олелия. На всичкото отгоре както после разбрахме, Форд за разлика от останалите производители на автомобили сменят цветовете на кабелчетата почти през година, добре че имахме мултицет. Макар да откривахме плюсовете, така и не намерихме масата от всевъзможните кабелчета за аудио на форда. Накрая направихме генерално решение да ползваме електричество и маса от запалката понеже така и така не пуша пък и не искам някой да го прави. За да не унищожаваме кабелните обувки на запалката, реших да купя клемички. (единствения електро магазин който имаше такива каквито ми трябват се намираше в люлин срещу булгаргаз) Клемичките паснаха идеално във кабелните обувки за запалката. Другата тъпотия със кабелите на Форд беше че са използвали много трудно различими кабелчета за колонките, но отново с помоща на мултицета ги нагодихме както трябва.
Едит: Упс, забравих да добавя, преди два месеца, преди великден, преди да вдигнат горивото, заредих до горе (32 литра излезе), вчера свърши (смисъл сигурно си има резерви, просто стрелката бе до долу преди червеното както миналия път) и отново заредих (отново излезе 32 литра), излезна че съм карал 470 километра със резервоара, според спритмонитора разхода е 6,84 (при това цялото е само градско каране).
Много съм горд, че карам форд.

На скоро си сложих китайско радио за 50 лева от технополис, доволен съм от него (за сега). Избрах го защото не ми трябваше нещо кой знае какво, достатъчно ми е да чете usb, пък й оригиналните колонки на фиестата са 20W някакви странни великобритански, но изненадващо доста качествени. Не исках и да се набутвам особено защото радиото с което я купих не свиреше пък ток имаше и ме беше страх дали е от него или е от колата. А и хубавото на новото китайско е че върви в комплекта кабели за евробукса. Няма значение...
Със незаменимата подкрепа на най-добрия ми приятел Николай


Едит: Упс, забравих да добавя, преди два месеца, преди великден, преди да вдигнат горивото, заредих до горе (32 литра излезе), вчера свърши (смисъл сигурно си има резерви, просто стрелката бе до долу преди червеното както миналия път) и отново заредих (отново излезе 32 литра), излезна че съм карал 470 километра със резервоара, според спритмонитора разхода е 6,84 (при това цялото е само градско каране).


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта