ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
да от купето остава един 2.0 6 цилиндров и ще се слага на тази с 4ри врати пък 2,9 си е баш за купето нагласен


- adrian73
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 26 дек 2007, 15:19
- Модел на автомобила: FORD SIERRA 3dr
- Местоположение: Свиленград
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Чакам снимки от работата по купето.Като му дойде времето




- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Не знам дали с двувалката ще можеш и една "метла" да направиш на сухо...cosworth team ruse написа:аз се надявам на пролет вече с някоя двувалка да ги правя тея работи
Ако става въпрос за тая двувалка, дето е 2.0, два вала, 8 клапана - надали...
Колкото Сиерки съм водял с такъв двигател - все берат душа...
Успех...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Той е направен за икономия не за ръчкане.Води Xr4 или Косиludavoda написа:Не знам дали с двувалката ще можеш и една "метла" да направиш на сухо...cosworth team ruse написа:аз се надявам на пролет вече с някоя двувалка да ги правя тея работи
Ако става въпрос за тая двувалка, дето е 2.0, два вала, 8 клапана - надали...
Колкото Сиерки съм водял с такъв двигател - все берат душа...
Успех...

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Ако е с 16 клапанова глава, вероятно ще тръгне по-добре...
Извинявам се за ОффТопика, но какво му е "пипано"?
Извинявам се за ОффТопика, но какво му е "пипано"?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
На кое какво е пипано? Казах ,че тепърва ще сглобявам мотор по който ще се правят подобрения. Не ,че имам такъв готов или съм "пилил главата" както казват селските гаражни майстори
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
бацка за втори път те хващам неподготвен относно сиерските моториludavoda написа:Не знам дали с двувалката ще можеш и една "метла" да направиш на сухо...cosworth team ruse написа:аз се надявам на пролет вече с някоя двувалка да ги правя тея работи
Ако става въпрос за тая двувалка, дето е 2.0, два вала, 8 клапана - надали...
Колкото Сиерки съм водял с такъв двигател - все берат душа...
Успех...

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Ако правилно съм разбрал, искаш да сменяш мотора с 2.9...
Според мен не е оправдано. Тоя мотор е много тежък и не върви особено, а харчи доста...
Надали ще имаш особен ефект. Е, ще ти се подобри звукът, но това не е най-важното...
Остани си с 2.0...
За него се продават много тунинг части. Все ще спастриш някой лев да си купиш. А, V-образния има голям въртящ момент, но надали ще усетиш голяма разлика...
2.8- цата на Бонсата има един много голям недостатък - всяка глава има три цилиндъра, но има само два изпускателни колектора. Т.е. три цилиндъра се "изхождат" в два изхода. И неможе да бъде оправено, просто такава е главата...
Не знам как е при 2.9-ката...
П.П. За много мощни коли (над 200 к.с.) задното предаване е предимство, но за по-слабите задното е голям недостатък. Задното има големи загуби - от кардана... Затова е по-добре да имаш силни високи обороти, поне малко да компенсираш...
Гледах ги клипчетата. Сивата сиерка добре върви, но си мисля, че ако не я засилва толкова, няма да може направи и една метла от място...
Ако си сложиш тежък мотор, съвсем ще си нарушиш баланса... Моят съвет е - събери пари и си направи 2.0, ще тръгне добре...
Не случайно аз с 1.6 побеждавам убедително 2.8-цата на Бонсо...
Просто той няма обороти и двигателят е адски тежък. Теглото не е за пренебрегване...
П.П. При V-образните има един специфичен звук - все едно колата много върви, но се оказва, че съвсем не е така...
Аз също харесвам V-образните, но за да тръгне добре трябват много усилия...
Преди имах едно мнение за тях, сега е съвсем различно...
Xr4-кта от '86(2.8 ) и Xr-4-ката (3.0) от 1989 г., нямат кой знае какви показатели. И двете са над 16с. за 400 м.
Това е според мен, може и да не съм прав - не ангажирам никой с мнението си...
Според мен не е оправдано. Тоя мотор е много тежък и не върви особено, а харчи доста...
Надали ще имаш особен ефект. Е, ще ти се подобри звукът, но това не е най-важното...
Остани си с 2.0...
За него се продават много тунинг части. Все ще спастриш някой лев да си купиш. А, V-образния има голям въртящ момент, но надали ще усетиш голяма разлика...
2.8- цата на Бонсата има един много голям недостатък - всяка глава има три цилиндъра, но има само два изпускателни колектора. Т.е. три цилиндъра се "изхождат" в два изхода. И неможе да бъде оправено, просто такава е главата...
Не знам как е при 2.9-ката...
П.П. За много мощни коли (над 200 к.с.) задното предаване е предимство, но за по-слабите задното е голям недостатък. Задното има големи загуби - от кардана... Затова е по-добре да имаш силни високи обороти, поне малко да компенсираш...
Гледах ги клипчетата. Сивата сиерка добре върви, но си мисля, че ако не я засилва толкова, няма да може направи и една метла от място...
Ако си сложиш тежък мотор, съвсем ще си нарушиш баланса... Моят съвет е - събери пари и си направи 2.0, ще тръгне добре...
Не случайно аз с 1.6 побеждавам убедително 2.8-цата на Бонсо...
Просто той няма обороти и двигателят е адски тежък. Теглото не е за пренебрегване...
П.П. При V-образните има един специфичен звук - все едно колата много върви, но се оказва, че съвсем не е така...
Аз също харесвам V-образните, но за да тръгне добре трябват много усилия...
Преди имах едно мнение за тях, сега е съвсем различно...
Xr4-кта от '86(2.8 ) и Xr-4-ката (3.0) от 1989 г., нямат кой знае какви показатели. И двете са над 16с. за 400 м.
Това е според мен, може и да не съм прав - не ангажирам никой с мнението си...
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
ами да правилно си разбрал то вече е факт мотора аз цяло скорпио купих заради него но няма значение като сравнение сегашния двувaлкaта и тоя разликата както аз я усещам следната:двуалката на първа по дръпва и нагоре 2-3 в сравнение с 2,9 я няма никаква по лесно се развърта но при 2,9 2 и 3 нагоре прoсто има голям прилив на сила, мощност абе с две думи много повече наема от двувaлкaта,а 2,9 е много по-различен по конструкция от 2,8 с отделен порт за всеки изпускател при него е изразен въртящия момент повече отколкото динамиката 145 коня и 220 нм въртящ момент а двувaлкaта е 174 нм прави си сам изводите но ми харесва определено как върви и все пак като покараш такъв мотор тогава би трябвало да направиш извод кой е по добре да се взима или направи нищо лично а тая сивата повярвай ще ти направи доста метли с такъв мотор


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
На 2.9 (145 к.с. 228 Nm...) Scorpio му дават 11.3 с. от 0-60 mph. Значи от до 0-100 км. още по-зле...
Както и да e. Аз си казах мнението - ти си знаеш...
Успех...
П.П. Червената Сиерка много ме радва...
Както и да e. Аз си казах мнението - ти си знаеш...
Успех...
П.П. Червената Сиерка много ме радва...
Последна промяна от ludavoda на 11 юни 2010, 11:30, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 123
- Регистриран: 21 окт 2008, 21:40
- Модел на автомобила: Ford Sierra 3dr
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
ludavoda написа:На 2.9 (145 к.с. 228 Nm...) Scorpio му дават 11.3 от 0-60 mph. Значи от до 0-100 км. още по-зле...

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
ludavoda, нещо май си гледал автоматичната трансмисия с 4 предавки, със нея Скорпио 2,9 i ускорява за толкова, а с ръчната трансмисия по каталог му дават 9,2 сек. от 0-100 км. но дори да ги прави за 10 сек пак е добре за този корабludavoda написа:На 2.9 (145 к.с. 228 Nm...) Scorpio му дават 11.3 с. от 0-60 mph. Значи от до 0-100 км. още по-зле...
Както и да e. Аз си казах мнението - ти си знаеш...
Успех...
П.П. Червената Сиерка много ме радва...

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Сега проверих - така е. Не съм забелязал, че данните са с автоматчина 4-степенна кутия.
Извинявам се...
Извинявам се...
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
колега чети по внимателно следващия път на някой събор на писта ще ги замерим тоя мотор и ескорта и ще видим кой е по-бързия сега се чешим излишно http://forddrive.50.forumer.com/viewtop ... =372#p2488" onclick="window.open(this.href);return false;
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
2.8 е много по зле от 2.9.
2.9 е с хидравлични повдигачи, 2.9 е с отделни портове за всеки цилиндър.
2.9 е дефорсиран заради еко политиката на Германия за тия години.И Извинявай но дюзите на 2.9 са 143 кубика за цилиндър ,а на 2.0 ДОНС 191 кубика.Отделно 2.9 е толкова разреден като степен на сгъстяване и толкова спънат от компютъра ,че само с едно ремапване на компа 180-190 коня няма да са никакъв проблем за този мотор.А доколкото и четох при конструирането му е излезнал горе долу толкова.
Незнам дали си чел историята на форд ,но форд се слави в миналото като един от най добрите производители на V oбразни мотори и е 1-вата марка изобретила V8 още през 2-рата световна война.
2.9 24v cosworth e със същия цилиндров блок като 12v с тази разлика ,че разпределителния вал го няма заедно с повдигачите долу в картера.1-вата генерация 24v е 197 а втората 207 коня и пак съм обеден че всичките са много по добри от 2.0 ДОНС или 2.0 ОНС.
А относно задното предаване хич не е по тромаво от предното.Аз съм със Шпер и мога да ти кажа ,че с този 120 кониов мотор си имам доста по добър старт от Доста коли с предно ,но в момента се кара на газ със дифузьор 30мм(отвора на дросела ми е 70 мм ) и грам не върви ,но пък харчи малко.
Плюс това има диференциал 3.92 монтиран на сиера и аз имам такъв и да ти кажа разликата е огромна.
едит:
Ето за пример Xr4 със RS2000 който е по мощен от твоя ескорт
http://www.youtube.com/watch?v=TjfaVP2X ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
2.9 е с хидравлични повдигачи, 2.9 е с отделни портове за всеки цилиндър.
2.9 е дефорсиран заради еко политиката на Германия за тия години.И Извинявай но дюзите на 2.9 са 143 кубика за цилиндър ,а на 2.0 ДОНС 191 кубика.Отделно 2.9 е толкова разреден като степен на сгъстяване и толкова спънат от компютъра ,че само с едно ремапване на компа 180-190 коня няма да са никакъв проблем за този мотор.А доколкото и четох при конструирането му е излезнал горе долу толкова.
Незнам дали си чел историята на форд ,но форд се слави в миналото като един от най добрите производители на V oбразни мотори и е 1-вата марка изобретила V8 още през 2-рата световна война.
2.9 24v cosworth e със същия цилиндров блок като 12v с тази разлика ,че разпределителния вал го няма заедно с повдигачите долу в картера.1-вата генерация 24v е 197 а втората 207 коня и пак съм обеден че всичките са много по добри от 2.0 ДОНС или 2.0 ОНС.
А относно задното предаване хич не е по тромаво от предното.Аз съм със Шпер и мога да ти кажа ,че с този 120 кониов мотор си имам доста по добър старт от Доста коли с предно ,но в момента се кара на газ със дифузьор 30мм(отвора на дросела ми е 70 мм ) и грам не върви ,но пък харчи малко.
Плюс това има диференциал 3.92 монтиран на сиера и аз имам такъв и да ти кажа разликата е огромна.
едит:
Ето за пример Xr4 със RS2000 който е по мощен от твоя ескорт
http://www.youtube.com/watch?v=TjfaVP2X ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Да 2.8 е по-зле от 2.9 - 160 коня е. А 2.9 е 145!
Веномчо, аз не оспорвам, че V6 е мощен мотор. Всичките са по-мощни от моят 1.6...
Обаче ги наказвам лошо...
Но дори и това не е реално - един добре вървящ v-образен мотор, ще ме направи за смях, но има ли какво изобщо да коментираме: 2.8 vs 1.6?
Исках да кажа, че 2.0 DOHC, има голям потенциал...
И излиза по-евтино за силов тунинг спрямо v-образните...
Аз ги бия здраво и DOHC-тата, но мойта кола е по-лека от тях и това е нормално...
И още нещо - независимо от огромния въртящ момент, аз дърпам на Бонсата не само от 0-100 км./ч. Над 100 км./ч. направо го скапвам - разликата става огромна. В геометрична прогресия. За мен е странно, но е факт. Бия го на всичко - дори ще го бия и на максимална скорост, въпреки, че никога не съм напъвал xr-а докрай, щото ме е страх. Бонсата също не е пробвал Каприто докрай, но просто по усет съм сигурен, че ще го омагьосам - направо никакъв шанс...
Ако се чудех, какъв мотор да си сложа на Сиерата (която не е спортна кола, щото е тежка... според мен, изключваме веднага Sierra Cosworth, щото там е друго), щях да си сложа 2.0 DOHC, щото за не много пари щях да го оборудвам напълно...
Пак казвам - той ще ме отвее - просто не му достига сила във високите. Оправи ли това - няма да имам никакъв шанс...
Ако някой си мисли, че със "стоков" V-образен ще спечели нещо, според мен дълбоко се лъже. А и какво може да му се направи - разпр. вал е само един!
Това все пак е според мен - може и да греша. Само си изказвам мнението...
Аз приключих с тая тема...
Успех на всички...
П.П. И колега - чета много внимателно. На следващия събор те чакам - ще ги пробваме на каквото искаш: писта, 400 м., 0-100 км., 60-160 км./ч., летящ старт - на каквото се сетиш на това...
Само на офроуд не мога
А Веномчо, понеже задното е много готино го каня специално да се пробваме на писта Дракон
Може и да падна - няма невъзможни неща...
Не съм казал, че задното е тромаво - а казах, че има много загуби. Не ми слагайте думи в устата, които не съм казал...
Наистина приключих с тая тема...
Успех на всички, много ме кефи Сиерата на колегата от Русе, ако мога да помогна с нещо - да ми пише - ще помагам...
Веномчо, аз не оспорвам, че V6 е мощен мотор. Всичките са по-мощни от моят 1.6...
Обаче ги наказвам лошо...
Но дори и това не е реално - един добре вървящ v-образен мотор, ще ме направи за смях, но има ли какво изобщо да коментираме: 2.8 vs 1.6?
Исках да кажа, че 2.0 DOHC, има голям потенциал...
И излиза по-евтино за силов тунинг спрямо v-образните...
Аз ги бия здраво и DOHC-тата, но мойта кола е по-лека от тях и това е нормално...
И още нещо - независимо от огромния въртящ момент, аз дърпам на Бонсата не само от 0-100 км./ч. Над 100 км./ч. направо го скапвам - разликата става огромна. В геометрична прогресия. За мен е странно, но е факт. Бия го на всичко - дори ще го бия и на максимална скорост, въпреки, че никога не съм напъвал xr-а докрай, щото ме е страх. Бонсата също не е пробвал Каприто докрай, но просто по усет съм сигурен, че ще го омагьосам - направо никакъв шанс...
Ако се чудех, какъв мотор да си сложа на Сиерата (която не е спортна кола, щото е тежка... според мен, изключваме веднага Sierra Cosworth, щото там е друго), щях да си сложа 2.0 DOHC, щото за не много пари щях да го оборудвам напълно...
Пак казвам - той ще ме отвее - просто не му достига сила във високите. Оправи ли това - няма да имам никакъв шанс...
Ако някой си мисли, че със "стоков" V-образен ще спечели нещо, според мен дълбоко се лъже. А и какво може да му се направи - разпр. вал е само един!
Това все пак е според мен - може и да греша. Само си изказвам мнението...
Аз приключих с тая тема...
Успех на всички...
П.П. И колега - чета много внимателно. На следващия събор те чакам - ще ги пробваме на каквото искаш: писта, 400 м., 0-100 км., 60-160 км./ч., летящ старт - на каквото се сетиш на това...
Само на офроуд не мога

А Веномчо, понеже задното е много готино го каня специално да се пробваме на писта Дракон

Може и да падна - няма невъзможни неща...
Не съм казал, че задното е тромаво - а казах, че има много загуби. Не ми слагайте думи в устата, които не съм казал...
Наистина приключих с тая тема...
Успех на всички, много ме кефи Сиерата на колегата от Русе, ако мога да помогна с нещо - да ми пише - ще помагам...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Да съгласен съм. Но ЗА мен ДОНС няма такъв Потенциал какъвто има ОНС. За ОНС има много разработки ,адски много части.И доста проекти..държи доста на бой..
Донс е по кекав..редовно плюе биели през блока и с тази верига е лош вариант.Отделно засича клапани за разлика от ОНС.
Твоята кола не е ли 105 коня? Правил ли си нещо по нея.
И да съгласен съм със 145 коня заводски 2.9 няма къде да се състезава тромав е но именно затова говоря за ремапване +това има валове на Кенткамс за този мотор
. За мен шест цилиндровия мотор въпреки ,че е по ниско оборотен има доста по голям потенциал въпреки ,че наистина ще си трябват повече парички за направата му.
Бих се пуснал на пистата ,но колата ми е пригодена за градско каране, натоварена е с хиляди работи по нея както и със плочката за газта която както казах ми задушава мотора.
Знам как върви xr3 баща ми имаше орион със RS пакет и такъв мотор със механична инжекция преди около 15 години.Бургия беше но по 2 причини.Ориона е доста лек и предавките са доста къси а диференциала бърз.
Някак си ми у трудно да повярвам ,че си дръпнал бонсата. Но тук има и друг фактор Той със каква кутия е какъв диференциал е?
На Гео от Стара Загора Каприто е 2.0 ДОНС със сиеров мотор мисля ,че с него ще бъде по интересно да се дръпнете.А сиерата ,че е тежка не съм съгласен 1050 кила за Сиера ДОНС Въобще не е много!
едит:Забравих да кажа.Ако бонсата е със Тип 9 кутия тя е със много дълги предавки докато МТ 75 е доста по пъргава от тип 9.Моето скорпио е с тип 9 и са си дълги.
Донс е по кекав..редовно плюе биели през блока и с тази верига е лош вариант.Отделно засича клапани за разлика от ОНС.
Твоята кола не е ли 105 коня? Правил ли си нещо по нея.
И да съгласен съм със 145 коня заводски 2.9 няма къде да се състезава тромав е но именно затова говоря за ремапване +това има валове на Кенткамс за този мотор

Бих се пуснал на пистата ,но колата ми е пригодена за градско каране, натоварена е с хиляди работи по нея както и със плочката за газта която както казах ми задушава мотора.
Знам как върви xr3 баща ми имаше орион със RS пакет и такъв мотор със механична инжекция преди около 15 години.Бургия беше но по 2 причини.Ориона е доста лек и предавките са доста къси а диференциала бърз.
Някак си ми у трудно да повярвам ,че си дръпнал бонсата. Но тук има и друг фактор Той със каква кутия е какъв диференциал е?
На Гео от Стара Загора Каприто е 2.0 ДОНС със сиеров мотор мисля ,че с него ще бъде по интересно да се дръпнете.А сиерата ,че е тежка не съм съгласен 1050 кила за Сиера ДОНС Въобще не е много!
едит:Забравих да кажа.Ако бонсата е със Тип 9 кутия тя е със много дълги предавки докато МТ 75 е доста по пъргава от тип 9.Моето скорпио е с тип 9 и са си дълги.
- deshi
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
- Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7 - Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Яшо кой кого ще бие незнам, интересно ми е и очаквам с нетърпение , та ти вземи се готви за на есен и приготвяй белия балет за ретрото , тоя път си в ирата вече
като най вероятно ще се кара 2 дни и събота и неделя , а на DOHC не се точете , щото на калояново владо дава 1:06 което е по добро от кадет гси . хонда в тек ... и прочее а ,аз паднах до 1:08 на газ .... която вече няма да я има а ще има някои други модове така че стягайте се за на есен.

live and let die
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
по-вероятно е бонсата да не може кара на права ако не знае как да тръгва добре и грешиш че сиерата е тежка кола объркал си се,но и в6 и дохц ако са редовни ще те бият според мен


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
По-редовен шестак от на Бонсата здраве му кажи, пълна ревизия и от готяните валове
На мен също ми е много интересна битката DOHC и на Явор CVH-а, като сами може да се досетите за кого стискам палци

На мен също ми е много интересна битката DOHC и на Явор CVH-а, като сами може да се досетите за кого стискам палци

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта