ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
Я каква тема виждам, че се е заформила
Ако ме питате мене най- добре да не се сменят двигатели. Малко доработки и дребни подобрения съм съгласен. Иначе обаче е голяма разправия, а и никога не става, както оригинално е автомобила в по мощният вариант. По- евтино излиза човек да смени колата ( акцизите вече паднаха ).
Сега незнам дали мога да карам направо или не, но сме го тествали Капри- то на пистата на Сепарева баня. На мене ми даде 17.3 сек. на 1/4 миля, а после на luda.voda братовчед му пак с моята кола даде 17.2 сек. Само дето аз съм с поне 50 кг. по тежък от него.
Това беше със старата 4 степенна кутия. С новата още не съм я засичал колата. Иначе на Дракон повреме на ретро ралито колата даде време 1:11 за една обиколка.
НЕ съм доволен от резултата, защото по каталог Капри 2.8 дава на 400 м. 16 сек и малко. Предполагаам, че проблема при мене идва от дифа, но това е друга тема.
За да решиме спора предлагам на следващо събиране някъде по пистите да ги дръпнеме Ескорта, Каприто, Сиерите и т.н.?!


Ако ме питате мене най- добре да не се сменят двигатели. Малко доработки и дребни подобрения съм съгласен. Иначе обаче е голяма разправия, а и никога не става, както оригинално е автомобила в по мощният вариант. По- евтино излиза човек да смени колата ( акцизите вече паднаха ).
Сега незнам дали мога да карам направо или не, но сме го тествали Капри- то на пистата на Сепарева баня. На мене ми даде 17.3 сек. на 1/4 миля, а после на luda.voda братовчед му пак с моята кола даде 17.2 сек. Само дето аз съм с поне 50 кг. по тежък от него.

НЕ съм доволен от резултата, защото по каталог Капри 2.8 дава на 400 м. 16 сек и малко. Предполагаам, че проблема при мене идва от дифа, но това е друга тема.
За да решиме спора предлагам на следващо събиране някъде по пистите да ги дръпнеме Ескорта, Каприто, Сиерите и т.н.?!

- deshi
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
- Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7 - Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
ако не съм с дросели на есен мисля да заложа на сиерата на брат ми



live and let die
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВРЕМЕ Е ЗА РУСЕНСКИЯ МАРОДЕР ВЕчЕ
с какъв диференциял си на каприто


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта