Сребърния сърфист
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сребърния сърфист
Колеги след като посмених някой неща по колата за да си ме слуша
забелязах че почти на всяко едно нещо пише "Motorcraft Germany"
сега сменям и кружките по таблото


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Сребърния сърфист
Ами ако пише моторкрафт и работи, по-добре не го сменяй
Форда ми харесва, нали са си набори с моя
Успех и занапред


- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сребърния сърфист
Колата ми стана на 1 годинка вчера
Малко снимки ще пусна за да си кажете мнението
http://pics.data.bg/albums/34136/%D0%BD ... 0%BA%D0%B8" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Няма да ми стигне деня ако почна да ви изброявам колко неща съм сменим, нo най-важните ще назова.
Купих си кола донор, абсолютно същата на външен вид но инжекцион, бях замислил да слагам двигателя със инжекционна на моята но се отказах, няма кинти за такива работи !
Сменим съм предна и задна броня, сложил съм спойлерче, сложих и страничните огледалата защото са в цвета на купето, но пък са електрически и така и не намирам време да ги вържа, преден капак, решетка. Сложих 14-ки джанти с гуми отзад
отпред съм със едни 13-ки и при това зимни но това лято си мина ...
Смених карбуратора (може би сбърках като го разпробих и сложих щуцери, отгоре точно под въздушната клапа за да има по хубав смукач, на същото ниво го разпробих и на 2-ра камера, оказа се че мястото не е подходящо и ми харчи доста,но пък имах късмет че плочката закрива 2-та отвора за шуцерите и си я върнах обратно, с едини щуцер е и сега колата е доста скопена, но имам идея да пробвам със плочка със 2 щуцера само дето ми казаха че 2-та отвора трябвало да са с по малък диаметър отколко на карба) , рейката( оригинална е), предните макферсони (оптимал), носачите със шарнирите са оригинални (шарнирите дето купих и смених искараха едва 3000 км
), кормилния прът защото на моя му се прецака една пластмасова втулка, таблото със приборите (километраж, оборотомер), генерацията, подмених електрическия изпарител ланди ренцо със вакумен марини ( на външен и вътрешен вид в почти нов) липсваха му няколко части но го побългарих, смених и запалителната система със механична ( делко с комутатор, единична бобина), бях със електрическо запалване (вакумен комутатор, 2-на бобина, датчих на хол) стана много сполучливо, комутатора при ел. запалването беше дефектирал и имаше винаги температура, от там и двигателя работеше много неравномерно, доволен съм като по чудо от механичното запалване, въпреки че бях много скептично настроен.
Минала седмица смених ангренажа и маслото. Седалките отвътре да облечни във хубави калъфки на ФОРД .
Остана ми още работа но има време, няма перфектни неща. Благода на Наско, че така търпеливо ми отговаряше на хилядите въпроси !!! >:D<: също и на многото знайни и незнайни съфорумци
Няма да споменавам име, но той си знае кой е, става дума за едно мое приятелче дето разбира доста повече от мен и ми дава акъл.


Малко снимки ще пусна за да си кажете мнението
http://pics.data.bg/albums/34136/%D0%BD ... 0%BA%D0%B8" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Няма да ми стигне деня ако почна да ви изброявам колко неща съм сменим, нo най-важните ще назова.
Купих си кола донор, абсолютно същата на външен вид но инжекцион, бях замислил да слагам двигателя със инжекционна на моята но се отказах, няма кинти за такива работи !
Сменим съм предна и задна броня, сложил съм спойлерче, сложих и страничните огледалата защото са в цвета на купето, но пък са електрически и така и не намирам време да ги вържа, преден капак, решетка. Сложих 14-ки джанти с гуми отзад

Смених карбуратора (може би сбърках като го разпробих и сложих щуцери, отгоре точно под въздушната клапа за да има по хубав смукач, на същото ниво го разпробих и на 2-ра камера, оказа се че мястото не е подходящо и ми харчи доста,но пък имах късмет че плочката закрива 2-та отвора за шуцерите и си я върнах обратно, с едини щуцер е и сега колата е доста скопена, но имам идея да пробвам със плочка със 2 щуцера само дето ми казаха че 2-та отвора трябвало да са с по малък диаметър отколко на карба) , рейката( оригинална е), предните макферсони (оптимал), носачите със шарнирите са оригинални (шарнирите дето купих и смених искараха едва 3000 км

Минала седмица смених ангренажа и маслото. Седалките отвътре да облечни във хубави калъфки на ФОРД .
Остана ми още работа но има време, няма перфектни неща. Благода на Наско, че така търпеливо ми отговаряше на хилядите въпроси !!! >:D<: също и на многото знайни и незнайни съфорумци

Няма да споменавам име, но той си знае кой е, става дума за едно мое приятелче дето разбира доста повече от мен и ми дава акъл.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Сребърния сърфист
Евала за труда
Продължавай само така и ако има още снимки ще е още по-добре
Смени ли крушките по таблото?


Смени ли крушките по таблото?
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сребърния сърфист
Не съм, за сега по наложителните неща са ми: скоростната кутия + аксиалния лагер, да си наглася оборотомера и да видя каква хубава плочка за газ да сложа ...
Всъщност подмених всички изгоряли кружки и доста ми харесва в момента как свети >:D<:
Всъщност подмених всички изгоряли кружки и доста ми харесва в момента как свети >:D<:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Сребърния сърфист
Браво колега, много приятен е станал "сърфиста". Пожелавам ти с него още много радостни моменти и километри. 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сребърния сърфист
Еми не малко труд е положен
мерси колега

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сребърния сърфист
Днес е наложи на направя една профилактика на задните лагери на главините, от 2-3 месеца вие единият, но отворих и двата, изчистих ги, гресирах ги и не се чуват въобще вече
Само да кажа че единия лагер беше останал без грес
(виещия) а другия съвсем малко имаше и беше на път.


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- naze
- потребител
- Мнения: 501
- Регистриран: 16 юни 2008, 21:49
- Модел на автомобила: Citroen ZX 1.4i 95''
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сребърния сърфист
супер.. аз съм на път да я вкарам в сервиз и да сменя почти цялото окачване .. без армортисьорите и спирачките.. тях по на татък 

криза.. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта