Новото ми Мондео МК3
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Новото ми Мондео МК3
Няма проблеми. Аз на тайните срещи ходя с незабележимата Фиеста. Скоро трябва да им направя една фотосесия.
Иначе съм замислил още няколко подобрения
- предни пръскалки дето пръскат като мъгла - стават от накакво Поло или Фабия
- почистване на входящия колектор - представям си какво е вътре
- полиране на средната конзола и около скоростния лост, че се е поодраскало малко
- бели мигачи в калниците
- чудя се и дали да не боядисам джантите черни или тъмно сиви
- трябва да се боядиса и преден ляв калник + бронята - то това май не е подобрение ами възстановяване
- смяна на маслото на автомата - още се чудя дали трябва
Иначе съм замислил още няколко подобрения
- предни пръскалки дето пръскат като мъгла - стават от накакво Поло или Фабия
- почистване на входящия колектор - представям си какво е вътре
- полиране на средната конзола и около скоростния лост, че се е поодраскало малко
- бели мигачи в калниците
- чудя се и дали да не боядисам джантите черни или тъмно сиви
- трябва да се боядиса и преден ляв калник + бронята - то това май не е подобрение ами възстановяване
- смяна на маслото на автомата - още се чудя дали трябва
-
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 08 мар 2010, 23:16
- Модел на автомобила: Ford Mondeo МК 1-1.8 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
Според мен трябва да започнеш от маслото на автом.ск.кутия.Трябва и още как.Джантите не ги пипай,а можеш да сложиш опушени мигачи в калниците или просто затъмни твоите.momo76 написа:Няма проблеми. Аз на тайните срещи ходя с незабележимата Фиеста. Скоро трябва да им направя една фотосесия.
Иначе съм замислил още няколко подобрения
- предни пръскалки дето пръскат като мъгла - стават от накакво Поло или Фабия
- почистване на входящия колектор - представям си какво е вътре
- полиране на средната конзола и около скоростния лост, че се е поодраскало малко
- бели мигачи в калниците
- чудя се и дали да не боядисам джантите черни или тъмно сиви
- трябва да се боядиса и преден ляв калник + бронята - то това май не е подобрение ами възстановяване
- смяна на маслото на автомата - още се чудя дали трябва
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
цък, но го знаеш това, отдолу ми писа за англичаните. От моя мод съм супер доволенmomo76 написа:предни пръскалки дето пръскат като мъгла - стават от накакво Поло или Фабия


тук и тукmomo76 написа:почистване на входящия колектор - представям си какво е вътре

За маслото не мога да кажа нищо. Любо и Сашо са разказвали, че не се сменя през целия живот на кутията. Като знам на другата ми кола, която е с автоматични скорости през колко км се сменя ми е трудно да се примиря с това. Аз смених на форд'о маслото на скоростите, въпреки, че беше с ръчни. Сметнах, че 5 години и 100к км от предния й собственик са му достатъчни, а и Форд в момента препоръчват друго масло, не онова, с което излиза колата от завода.
За джантите - ненавиждам боядисани джанти. Обичам такива без драскотини, но това зависи от вкуса на собственика им. За конзолата - абсолютно подкрепям! Лично мен надраскани работи много ме дразнят, било боя, било пластмаси по интериора...
За мен съм си замислил за дръжките едни неща скоро време. Ако не ме изгонят от форума преди да съм ги реализирал - ще се видят

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
Колега, да ти е честито Мондеото. Увеличаваме се автоматиците тук
.
Маслото на кутията се сменя, допитах се до различни сервизи и ми препоръчаха да го сменя.
Дори в книжката на колата която е купена от МП пишеше, че е сменяно вече един път.
Смених го и вече 14-15000км нямам проблеми, то и преди това нямах. Мисля, че редно да се сменя.
Хубави глезотийки си има колата, ксенона с лупите свети перфектно аз съм много доволен. Преди това карах кола с допълнително поствян ксенон без лупи и разликата е доста голяма.
Темпомата е готино нещо, но на моята не са го поръчали явно. Ще търся нещо афтърмаркет....
Полиуретанови тампони на задния мост от къде ги взе? Има една фирма в БГ където правят, но точно за Форд не произвеждат
. Аз моите ги смених още като я взех, понеже два от тях бяха напълно скъсани и блъскаше на метал при преминаване на неравности. Болка им е...
Аз мисля, че няма да изглежда толкова лошо да направиш джантите по-тъмни. Аз мойте ги направих, така и така ги правих заради надрано. В началото не ми харесваха как станаха, но с времето взеха да ми харесват.
Да си я караш със здраве и ще се радвам да споделяме опит, аз смених вече някои неща и съм придобил опит с болежките им.

Маслото на кутията се сменя, допитах се до различни сервизи и ми препоръчаха да го сменя.
Дори в книжката на колата която е купена от МП пишеше, че е сменяно вече един път.
Смених го и вече 14-15000км нямам проблеми, то и преди това нямах. Мисля, че редно да се сменя.
Хубави глезотийки си има колата, ксенона с лупите свети перфектно аз съм много доволен. Преди това карах кола с допълнително поствян ксенон без лупи и разликата е доста голяма.
Темпомата е готино нещо, но на моята не са го поръчали явно. Ще търся нещо афтърмаркет....
Полиуретанови тампони на задния мост от къде ги взе? Има една фирма в БГ където правят, но точно за Форд не произвеждат

Аз мисля, че няма да изглежда толкова лошо да направиш джантите по-тъмни. Аз мойте ги направих, така и така ги правих заради надрано. В началото не ми харесваха как станаха, но с времето взеха да ми харесват.
Да си я караш със здраве и ще се радвам да споделяме опит, аз смених вече някои неща и съм придобил опит с болежките им.
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
Вчера получих и една доста добра снимка на колоата

Направих и сефтето.
За полиуретановите тампони - поръчах си ги от ebay.co.uk. Излязоха към 90лв. не са Powerflex. Ето ги
Тези българските не ги правят но има вариант да ги направят. Аз ги питах за тампоните на носача на старото Мондео и казаха, че ако им пратя носачите ще ми ги направят да тествам.

Направих и сефтето.
За полиуретановите тампони - поръчах си ги от ebay.co.uk. Излязоха към 90лв. не са Powerflex. Ето ги
Тези българските не ги правят но има вариант да ги направят. Аз ги питах за тампоните на носача на старото Мондео и казаха, че ако им пратя носачите ще ми ги направят да тествам.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
добре е да знаеш ,че тия тампони пасват на металната основа на оригиналните . но е възможно те да са отлепени или твърде изгнили ( оригинално се лепят за моста ) .. ако поръчаш оригинални за разлика от тези си идват с металните основи
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
Това го знам. Силно се надявам да са здрави основите. Утре влиза за смяна и ще видим. То май и тампоните горе на амортисьора са разбити, така че моста долу и се сменя всичко що е разбито.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
Честито колега, бързо да я направиш по твой вкус, много безпроблемни километри и радостни мигове!!!
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
Лекичко започнах и с подобренията.
Взех си това

Тъмни мигачи за калниците. Старите оранжеви много ме дразнеха, особено след като направих фаровете черни.
Забравих да снимам отблизо, но ето една снимка заедно с малкото си братче

Замислил съм още, но сега пък се разхлопа предницата. То леко си потропваше ама минах 7000км и се разхлопа доста. Така, че първо да оправя предницата и да сменя маслото на автомата и после екстрите. Иначе това масло за автомата си е направо златно - 40лв/л и го няма никъде, само с поръчка.
Поне свърших някой нещица. Почистих си смукателния колектор - който не е да го направи. Вътре е като във войнишки кенеф. Запуших и ЕГР. То Любо го е запушвал, ама с капачка от буркан, като го свалих пак си имаше дупка и намерих изкъртеното парче в колектора. Добре че беше яко омазан и е залепнало там парчето, иначе щях да уча мотора да гори и ламарина. Оправих си и адски досадното тропане отзад - оказа се че жилото на ръчната тропа в държача. Нанизах едно парче маркуч върху жилото и го хванах в държача и тишина. Това май е най-лесния ремонт.
Взех си това

Тъмни мигачи за калниците. Старите оранжеви много ме дразнеха, особено след като направих фаровете черни.
Забравих да снимам отблизо, но ето една снимка заедно с малкото си братче

Замислил съм още, но сега пък се разхлопа предницата. То леко си потропваше ама минах 7000км и се разхлопа доста. Така, че първо да оправя предницата и да сменя маслото на автомата и после екстрите. Иначе това масло за автомата си е направо златно - 40лв/л и го няма никъде, само с поръчка.
Поне свърших някой нещица. Почистих си смукателния колектор - който не е да го направи. Вътре е като във войнишки кенеф. Запуших и ЕГР. То Любо го е запушвал, ама с капачка от буркан, като го свалих пак си имаше дупка и намерих изкъртеното парче в колектора. Добре че беше яко омазан и е залепнало там парчето, иначе щях да уча мотора да гори и ламарина. Оправих си и адски досадното тропане отзад - оказа се че жилото на ръчната тропа в държача. Нанизах едно парче маркуч върху жилото и го хванах в държача и тишина. Това май е най-лесния ремонт.
- crank1968
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
- Местоположение: PlovDiv
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
Продължавай все така.Колата е хубава.Успех.Поздрави





http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Новото ми Мондео МК3
Вече е с ново масло в автомата и полиуретанови тампони на задния мост.
Това че маслото на автомата не се сменя според мен е желание на производителя да ремонтира скорости. Маслото дето изтече имаше цвят на моторно масло от дизел карано 20 000 км. Много черно. Успях да сменя около 5л. от общо 9 и се усети промяната. Сега включва малко по леко и неусетно.
Полиуретановите тампони паснаха прекрасно. Старите бяха доста разбити, аз се чудех що бяга задницата по дупките - то целия мост се е местел. Задължително се ходи после на реглаж на геометрията. Таям момчетата ми регулираха и фаровете и сега разбрах, че тези фарове можели и да светят добре.
Това че маслото на автомата не се сменя според мен е желание на производителя да ремонтира скорости. Маслото дето изтече имаше цвят на моторно масло от дизел карано 20 000 км. Много черно. Успях да сменя около 5л. от общо 9 и се усети промяната. Сега включва малко по леко и неусетно.
Полиуретановите тампони паснаха прекрасно. Старите бяха доста разбити, аз се чудех що бяга задницата по дупките - то целия мост се е местел. Задължително се ходи после на реглаж на геометрията. Таям момчетата ми регулираха и фаровете и сега разбрах, че тези фарове можели и да светят добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта